quote:Valentijnsdag.![]()
![]()
De dag om te laten zien dat je van iemand houdt.
klefkwijllebberknufkroel
Omdat het leuk is om iemand te vertellen dat hij/zij lief is, of aardig, of gezellig, of bloedmooi, of leuk of schattig of gewoonweghoop ik dat jullie allemaal meedoen.
Even wat regels:Aanmelden is niet toegestaan, des te moeilijker raden ![]()
Je stuurt minimaal 3 personen een kaartje/attentie, genoeg lieve en leuke mensen hier niemand controleert dit overigens
Verklappen dat je meedoet is verboden, anders wordt het een wegstreeplijstje ![]()
Weet je iemands adres niet? Een kaartje mailen kan natuurlijk ook! (kan anoniem) ![]()
Zeg tegen niemand dat je iets verstuurd hebt! ![]()
Mail adres onbekend? Stuur me dan een linkje naar het kaartje, dan pm ik het door. Descretie (???) gegarandeerd, ik weet al zoveel geheimen van zoveel OUDers hier. ![]()
Denk niet: "het boeit niet of ik mee doe" want dat doet het wel, zie alleen al aan het gewenste update topic hoe ontzettend leuk het is iets aardigs of positiefs te horen. ![]()
Tot slot: deelname is geheim. Duidelijk? ![]()
Que? Niet goed?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:19 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hahaha, BE!![]()
![]()
Wat ben je toch heerlijk enthousiast.
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Mous was het niet. Ik was het, maar had even geen tijd/zin/puf om een nieuwe te openen, dus ik haalde mijn laatste post weer weg, maar toen ging het topic niet automatisch weer open.![]()
![]()
Anyway... Ik kwam hier om mijn, inmiddels, 3 valentijns te bedanken.
Dan verstuur ik de 3 kaartjes die ik nog voor jou heb liggen maar niet.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik heb al een echt kaartje gehad en ook e-cardsSuperlief!
Nu voel ik me wel heel schuldig omdat ik zelf niet mee doe
aaawwm hebben we er samen geenquote:
Hulde voor jou dat je er zoveel tijd in steekt!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:42 schreef YPPY het volgende:
Sorry, dames, er staan nog paints te wachten, maar ik moet ook echt werken.![]()
Des te groter is straks de pret als je wat hebt gekregen.
Inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hulde voor jou dat je er zoveel tijd in steekt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |