Hier wordt NIET over het ESF gepraat!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
Haha dat programma is nog slechter dan Popstars, wat een verschrikkelijke zanger nu, die Vincent.
*roept Pirania*quote:
Sorry hoor, maar het is OF reclame, OF datquote:Op zondag 7 februari 2010 21:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hier wordt NIET over het ESF gepraat!
quote:
Die konijnen in de reclame van DAS zijn de juristenquote:
hihiquote:
quote:
80s 90s en 00s zou mooier zijnquote:Op zondag 7 februari 2010 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar waarom geen 90s en 00s hits nu in het nieuwe decennium?
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook maar eens zo'n miljoenenlot halen, wie weet.
10 euro geloof ik, vind ik toch wel een grote investering..quote:Op zondag 7 februari 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook maar eens zo'n miljoenenlot halen, wie weet.
Nog steedsquote:Op zondag 7 februari 2010 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
CQC schijnt dus echt een kutprogramma te zijn
Die top 80 of wat het is, was een paar maanden geleden toch ook al? In november of zo. Ik luister meestal naar Decibel trouwens op mijn werk.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar waarom geen 90s en 00s hits nu in het nieuwe decennium?
Dat kloptquote:Op zondag 7 februari 2010 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Das dan weer een beetje veel , zit je net in een 80s sfeer, krijg je een liedje van 3 jaar geledenquote:
1 keer gekeken, vreselijk.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben niet bang voor je!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb nog een hartig woordje met jou te spreken mannetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
50 euroquote:Op zondag 7 februari 2010 21:49 schreef PiRANiA het volgende:
Wat heb jij nou betaald voor deze vakantie?
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |