Amnesty al gebeld?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoi, ik kijk (verplicht) het Nederlands Song Festival, wat een slechtheid... Het had een sbs reeks kunnen zijn
Pieter wilde wel weer trouwensquote:Op zondag 7 februari 2010 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel jaPieter Storms is echt VEEL beter dan John of Alberto.
Wow.. dat is lang geledenquote:
Maak een klaagbak topic eroverquote:Op zondag 7 februari 2010 21:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoi, ik kijk (verplicht) het Nederlands Song Festival, wat een slechtheid... Het had een sbs reeks kunnen zijn
quote:
ik zou graag die arts aan het woord horen die zei dat er geen noodzaak was voor een ambulance. Niet de kip die deze debiele opmerking plaatstequote:Op zondag 7 februari 2010 21:40 schreef Fuzzysham het volgende:
Man wat wordt ik boos van "Dan kunnen we wel de hele dag ambulances blijven bellen?".
Dus een veelvoorkomende situaties worden daarom genegeerd?
De directeur heeft het over efficiënt en effectief. Veelvoorkomende gevallen zijn dan de hoogste prioriteit en het makkelijkst te regulieren, versnellen en verbeteren.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef PiRANiA het volgende:
[SBS6] Wegmisbruikers + Das je goed recht - 7 feb - #08
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik trouw van de zomer met d'rquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |