Wen je wel aanquote:Op zondag 7 februari 2010 20:44 schreef Pablo88 het volgende:
Het is niet bij te houden. Aflevering kijken en topic bijhouden
Haha inderdaadquote:Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan moeten we André uitnodigenAls Koos op een kratje gaat staan moeten we een gat in het plafond zagen
Drie ofzoquote:Op zondag 7 februari 2010 20:44 schreef Ensaf het volgende:
Vanaf hoeveel zondagen ben je een Vaste zondagavond slowchatter?
de kratjes zijn voor ons niet voor koosquote:Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan moeten we André uitnodigenAls Koos op een kratje gaat staan moeten we een gat in het plafond zagen
Ja hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef TheKC het volgende:
Hoeveel delen halen we eigenlijk vanavond? de 8 moet lukken toch?
Nee André is gewoon een dwergquote:Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker wetenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef busfoto.nl het volgende:
Das je goed recht: is dat wel een nieuwe ?
Ik moest me nog even *kucht* opfrissenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Lekkere faildate dan als zij veel te laat in het topic komt. Anders had je haar wel op de hoogte gesteld.
Nicequote:Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef 9611Niels het volgende:
Ik zie net dat ik vanaf oktober in élk topic aanwezig ben geweest
Ik ben dan wel een vrouw, maar ik kom nooit te laat, altijd te vroeg juist.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een vrouw mag wat te laat komen, een man daarentegen niet
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:46 schreef BlackLining het volgende:
Nou hoop ik sterk dat mijn signaal niet weerdoet zoals vorige week
En ik wil Koos
Hahahahaquote:Op zondag 7 februari 2010 20:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moest me nog even *kucht* opfrissen
Excuseer 17..quote:Op zondag 7 februari 2010 20:46 schreef busfoto.nl het volgende:
Ik ga voor een record. De vorige keer toen ik meedeet haalden 'we' ook de 13 topics
Precies, de moeite van het wachten waardquote:Op zondag 7 februari 2010 20:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moest me nog even *kucht* opfrissen
Dit was een uitzonderingquote:Op zondag 7 februari 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een vrouw, maar ik kom nooit te laat, altijd te vroeg juist.
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een vrouw, maar ik kom nooit te laat, altijd te vroeg juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |