quote:Op zondag 14 februari 2010 22:29 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar een pop hit uit de jaren '90. Het is een heel positief Frans/Afrikaans lied van een Afrikaanse man die heel hoog kan zingen, en nog een vrouw en een groep Afrikanen die positief zitten te doen (springen enzo). Het lied is opgenomen op een paar zonnige groene heuvels. Rara, welke titel heeft dit lied?
gvd kan niet op de titel enz komen, maar iets van oeh ye alaneje ja lane, wana je enz.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:29 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar een pop hit uit de jaren '90. Het is een heel positief Frans/Afrikaans lied van een Afrikaanse man die heel hoog kan zingen, en nog een vrouw en een groep Afrikanen die positief zitten te doen (springen enzo). Het lied is opgenomen op een paar zonnige groene heuvels. Rara, welke titel heeft dit lied?
quote:
Geen dankquote:Op zondag 14 februari 2010 22:41 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
[..]
Yup dat is 'm! Mijn dank is groot! Ik kan weer slapen!
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:29 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Hoi,
Jup.quote:
Lifehouse - Halfway Gonequote:Op maandag 15 februari 2010 12:22 schreef Pantoffelsalade het volgende:
ja het is weer zover.. ik hoorde en zag een clip op TMF en nu kan ik het niet meer vinden.
het is volgens mij vrij nieuw..
in de clip zie je dat mensen gaan picknicken enzo in het begin rijden ze met autos naar die plek (1 van de autos is een RANGE ROVER )
daarna zie je een beetje ..uh.. mensen die zich verstoppe achter een boom, maar dan met effecten alsof er een hele groep achter zo;n dun boompje vandaan komt..
wie o wie weet het>?
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:40 schreef Zeroku het volgende:
Op 2.59, dat is een heel bekend liedje. Alleen welk.
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:35 schreef Robje82 het volgende:
Nu mijn beurt![]()
Ik zoek titel/artiest van een videoclip die de laatste tijd af en toe op TV voorbijkomt. In de clip danst een tenger, blond meisje in een glitterpak op een up-tempo/dance achtig nummer. Videoclip heeft iets weg van Moloko-Sing It Back. Iemand een idee?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:07 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zoek een artiest. het is een solo gitarist zonder zang. Hij is kaal en heeft een (blauw rond?) zonnebril.
het is niet Joe Satriani
thx in advance
Dat is theme van Super Mario Land voor de allereerste gameboy.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef 101kiffle101 het volgende:
Kan iemand me helpen met dit geweldige mario-ish muziekje?
http://www.comedycentral.nl/video/bekijk/673/takeshis-castle.html
ik moet gewoon weten welke dat is/
Dank
Het is iig een nummer van Roberto Cacciapaglia. (Althans, daar heeft het veel van weg)quote:
en wat is de naam van de liedje die 'Joe Satriani' heeft gemaakt?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef Cudles het volgende:
[..]
Enige die ik kan bedenken is Joe Satriani. Is het wel ook een solo gitarist?
?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:07 schreef _svm_ het volgende:
help!
ik zoek een liedje maar ik weet alleen het refrein ervan (tenminste dat denk ik nog dat ze zingen)
de refrein gaat zo:
You lie to me, You lie to me
het kan ook zo zijn
Don't you lie to me, Don't you lie to me (8)
heel mooi liedje
hoorde het vandaag nog op radio
rond 14:40/15:00
denk dat het ook op SLam fm afspeelt
maar ik heb gekeken op die site kon hem niet vinden..
wie kan me helpen
ah ik hou van jequote:
Wel ff opletten op wie men reageert, hequote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef _svm_ het volgende:
[..]
en wat is de naam van de liedje die 'Joe Satriani' heeft gemaakt?
die jij denkt dat het is?
ik zou het niet weten volgens mij niet
[weet niemand anders het !!]?
het speelde vandaag op de radio rond 20 voor 3 en 3 uur smiddags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |