Je kijkt niet?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:36 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik voel me wel een beetje buitengesloten zo zonder tv. Misschien moet ik eens verhuizen naar m'n bed
Ze is van SBS?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Wat doet die vrouw daar achterin die politieauto?
3x radenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Ja ik weet hetquote:Op zondag 7 februari 2010 20:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo heet dat nou eenmaalartikel 5 valt alles onder waar geen specifiek artikel voor is
het is veiliger als een man rijd....quote:Op zondag 7 februari 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Wanneer er geen herhaling wordt uitgezonden gaat het minstens 2x zo snel. Zelfde geld voor Undercover in Nederland.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is veiliger als een man rijd....
quote:
CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPSquote:
Ik heb nog niet de puf gevonden om op te staan en naar mn kamer te rennen met laptop (slechte accuquote:
gaat je niet lukken ze is al gewend aan 2 knuppelsquote:
Ja, 2 seconden nadat ik postte dat ie het niet deed, deed ie hetquote:
2 minuten lukt niet?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb nog niet de puf gevonden om op te staan en naar mn kamer te rennen met laptop (slechte accu).
quote:
Oh ik dacht...quote:Op zondag 7 februari 2010 20:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wanneer er geen herhaling wordt uitgezonden gaat het minstens 2x zo snel. Zelfde geld voor Undercover in Nederland.
Dat was m'n 6000ste bericht. Hoe slechtquote:Op zondag 7 februari 2010 20:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb nog niet de puf gevonden om op te staan en naar mn kamer te rennen met laptop (slechte accu).
Nice, en wij zaten in de spanning...quote:Op zondag 7 februari 2010 20:38 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, 2 seconden nadat ik postte dat ie het niet deed, deed ie het
Vergeet trouwens geen "BLAUW BLAUW AAN" en "KOOS" te roepen op de juiste momenten.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:38 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Oh ik dacht...
ANDERS KRIJGEN WE MISSCHIEN EEN BOETE OMDAT WE TE SNEL GAAN!
Beter dan iets anders zoals tvpquote:Op zondag 7 februari 2010 20:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat was m'n 6000ste bericht. Hoe slecht
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:38 schreef gers het volgende:
[..]
gaat je niet lukken ze is al gewend aan 2 knuppels
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 februari 2010 20:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat was m'n 6000ste bericht. Hoe slecht
Lekkerquote:Op zondag 7 februari 2010 20:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Reportage: Het meisje zonder gezichtJuliana Wetmore lijdt aan het Treacher Collins syndroom en is geboren zonder gezicht. De afgelopen vijf jaar heeft Juliana 27 operaties ondergaan om haar gezicht te reconstrueren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |