Ik geniet min of meer met je mee ....quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:21 schreef Everlong het volgende:
[..]
Hmm, niet echt hoopvol dus. Maar ja, als het zo is dan zie ik het dan wel. Nu geniet ik nog maar even van het feit dat het redelijk gaat.
Zie pmquote:Op maandag 8 februari 2010 22:09 schreef MOD het volgende:
Hoi.
CoendeW, respect.
Als je na een lange periode van situaties en chaos en alles tot die conclusie komt en bereid bent te wachten tot zij er klaar voor is. Er zijn genoeg mensen die er lak aan hebben en alles over boord gooien.
Afgelopen zondag was het precies een jaar geleden dat ik er de brij aan gaf. heel veel geheen en weer het hele jaar tot dat zij er de laatste keer een paar weken terug echt een eind aan heeft gemaakt. Ik vertelde dat ik nog slechts één ding nodig had om het af te sluiten. Die zondag heb ik haar best wel persoonlijk iets gegeven waar ik de afgelopen vier maanden aan bezig ben geweest. om het af te sluiten...
Ik wil haar heel graag terug, gewoon omdat ik weet dat ze de beste voor me is. Maar daar doe je niks mee als het niet wederzijds is..
Nu hebben we het er net nog even over gehad en ze heeft mijn project gezien en ze gaf toe, nog steeds, na een jaar, enorm te twijfelen.
Ik heb haar enorm gekwetst en alles, ik heb daar spijt van. Zij geeft wel aan dat ze enorm veel van me houdt..
Weet nu alleen echt niet meer wat ik kan doen om haar over de streep te trekken.. heb me zelf de laatste maanden al zo enorm gegeven en heb niet gezien dat het vruchten afwierp. Maar geeft wel aan te twijfelen.. Omdat ze van me houd, maar wel gekwetst is ..
Ik weet t niet meer.. Wat kan ik doen, naast het de tijd geven..
(laten zien dat ik er voor haar ben, doe ik al..)
(proberen te overtuigen, doe ik al)
mindfuckers al de hele tijd..
Tja, net thuis en op weg naar huis, kwam ik zo goed als langs zijn huis miste ik hem zo ergquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:47 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik geniet min of meer met je mee ....
Hmm, lastig, ik herken het wel want bij ons is die conclusie er eigenlijk ook wel een beetje. Maar wat heb je er aan? Helemaal niks volgens mij..quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:44 schreef Faerie het volgende:
Dipje. Vanavond een afsluitend gesprek gehad. Alles met elkaar besproken, uitgelegd. Conclusie: moeilijkheden die er waren in onze relatie, lagen grotendeels aan hem. Hij zei dat ik ook veel te lief ben.
Ik weet niet meer wat ik wil, wie ik nou echt ben. Ik moet dat helemaal opnieuw uit gaan zoeken. Nu is alles gericht op mij, en dat is zo anders. Ik heb nu echt het gevoel dat ik nooit meer verliefd kan worden. Kan er niks aan doen.. Vind het zo raar allemaal, het is zo'n grote verandering.
Ik weet ook niet wat ik verder moet typen. Ben erg in de war...
Ik heb ook zoiets.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:39 schreef Everlong het volgende:
[..]
Tja, net thuis en op weg naar huis, kwam ik zo goed als langs zijn huis miste ik hem zo ergWilde gewoon even langs om te kletsen enzo, maar ineens na 7 jaar mag het niet meer...is toch te gek om te begrijpen. Nou ja, het gaat straks vast weer beter...!
Ik heb dat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:44 schreef Faerie het volgende:
Dipje. Vanavond een afsluitend gesprek gehad. Alles met elkaar besproken, uitgelegd. Conclusie: moeilijkheden die er waren in onze relatie, lagen grotendeels aan hem. Hij zei dat ik ook veel te lief ben.
Ik weet niet meer wat ik wil, wie ik nou echt ben. Ik moet dat helemaal opnieuw uit gaan zoeken. Nu is alles gericht op mij, en dat is zo anders. Ik heb nu echt het gevoel dat ik nooit meer verliefd kan worden. Kan er niks aan doen.. Vind het zo raar allemaal, het is zo'n grote verandering.
Ik weet ook niet wat ik verder moet typen. Ben erg in de war...
Ja, dat is ook de reden waarom ik hem gisteravond niet gebeld of gesmst heb. Wilde het zo graag, maar ik zou dan toch alleen maar te horen krijgen dat het op dit moment de juiste beslissing is etc. Maar ondertussen weet hij wel dat ik me rot voel omdat ik hem mis en dat is natuurlijk een heerlijk gevoel voor hem. En daar heb ik niks aan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:56 schreef MOD het volgende:
Hmm.. Na alle ervaring die ik heb opgedaan met ex enzo..
Denk dat als je gedumpt wordt.. Het beste wat je kan doen is onmiddelijk contact verbreken.
Als je laat blijken dat je wanhopig bent en dergelijk vind je ex dat volgens mij alleen maar lekker en een soort van egoboost.
Als je niks meer van je laat horen denken ze volgens mij dat het je niks doet en dus óf terug komen en zelf wanhopig worden óf dat ze er echt een punt achter hebben gezet en het laten doen.
hier hetzelfde. Die relatie is korter geweest dan de tijd dat het nu uit isquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:47 schreef emss het volgende:
Is het al 4 jaar uit zonder contact.... zie ik opeens een link in Google Buzz.... m'n hart staat dan toch weer even stil.
Hele wijze woorden. Ik heb geleerd dat je geen vrienden kunt blijven als het heel diep gezeten heeft.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:56 schreef MOD het volgende:
Hmm.. Na alle ervaring die ik heb opgedaan met ex enzo..
Denk dat als je gedumpt wordt.. Het beste wat je kan doen is onmiddelijk contact verbreken.
Als je laat blijken dat je wanhopig bent en dergelijk vind je ex dat volgens mij alleen maar lekker en een soort van egoboost.
Als je niks meer van je laat horen denken ze volgens mij dat het je niks doet en dus óf terug komen en zelf wanhopig worden óf dat ze er echt een punt achter hebben gezet en het laten doen.
aaargh.... het eerste half jaar nadat het uit was wist ik zeker dat ik de goede beslissing had genomen... en ik miste hem niet. Maar toen... kwam de klap... ik dacht echt dat ik de man van m'n dromen had laten gaan.... en hij wilde geen contact meer. Nu ben ik vooral jaloers op het feit dat hij een topbaan heeft, de wereld over reist, en eigenlijk een backpacker leven leidt met een goed salaris.. iets waar ik altijd van gedroomd heb... en opeens mis ik hem heel erg... ook al heb ik nu een geweldige vriend waar ik heel veel van hou... als ik m'n ex onverwacht zie (bv in friend suggesties op facebook of nu op google buzz) voel ik me opeens weer zo kut en vraag ik me af of ik de juiste beslissing heb genomen toendertijd... ;-(quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:50 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
hier hetzelfde. Die relatie is korter geweest dan de tijd dat het nu uit is(ook zo'n 4 jaar geleden alweer)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:12 schreef GoedeMan76 het volgende:
Hier hetzelfde verhaal. Ik laat zo min mogelijk van me horen, wat best moeite kost. Mijn ex is nu vrij snel aan het rebounden gegaan omdat ze iets mist. Tjsa... had ze het maar niet uit moeten maken
Puzzelstukjes aangaande de relatie vallen ook steeds meer op heb plaats. Het liep op een geven moment heel erg mis omdat ik te beschermend werd. Wat heel grappig is, want haar relaties lopen altijd of kapot op dat iemand te beschermend is, of omdat iemand niet genoeg voor haar over heeft. Gooi daar bij dat ze voornamelijk knipperlicht relaties gehad heet, altijd snel rebound en dat ze al jaren psychische problemen heeft.... Mijn huisarts kwam het allemaal erg bekend voor en noemde haar borderline...
Verder zei me al dat het beter voor me was om zo min mogelijk met haar te maken te hebben omdat ze nog steeds energie uit me zuigt. Iets wat ze zo'n 1.5 jaar gedaan heeft.
Het engste was zijn vraag:"Wat gaf ze jou eigenlijk terug?"
Ik wist niet wat ik moest antwoorden... ze gaf gezeldschap en gezelligheid, maar liefde? nee, dat heb ik eigenlijk heel lang niet meer gezien. Dit inzicht helpt me met over haar heen komen. Ik merk dat ik steeds minder zin heb om contact met haar op te nemen.
En toch.. ze heeft een plekje in mijn hart, rationeel ben ik er al wel uit dat de situatie niet gezond was, maar de emotionele knoop is nog niet ontward... Ik ben al wel weer op stap aan het gaan en stukken meer tevreden met mezelf.
En het meest positieve..:
1) Ik ben een ideale schoonzoon
2) Ik heb dit belachelijk lang vol gehouden, wat aangeeft hoe sterk ik eigenenlijk ben
3) Ik heb heel veel over mezelf (en relaties) geleerd
4) Ik merk dat ik dit dal heel rap uitklim
5) Ik hou (weer) van mezelf
Jammer dat ik me nog niet weer helemaal klaar voel voor een relatie anders had ik gezegd:"kom maar op dames!!!"
Voor de andere mensen met liefdesverdriet... probeer van jezelf te houden ipv. de ex, dat helpt enorm.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:30 schreef wouter456 het volgende:
Wat een duivelse dag, dat valentijn.
een half jaar na dato, jeetje dat is wel erg balen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:21 schreef emss het volgende:
[..]
aaargh.... het eerste half jaar nadat het uit was wist ik zeker dat ik de goede beslissing had genomen... en ik miste hem niet. Maar toen... kwam de klap... ik dacht echt dat ik de man van m'n dromen had laten gaan.... en hij wilde geen contact meer. Nu ben ik vooral jaloers op het feit dat hij een topbaan heeft, de wereld over reist, en eigenlijk een backpacker leven leidt met een goed salaris.. iets waar ik altijd van gedroomd heb... en opeens mis ik hem heel erg... ook al heb ik nu een geweldige vriend waar ik heel veel van hou... als ik m'n ex onverwacht zie (bv in friend suggesties op facebook of nu op google buzz) voel ik me opeens weer zo kut en vraag ik me af of ik de juiste beslissing heb genomen toendertijd... ;-(
Dag gekkiequote:Op woensdag 10 februari 2010 16:44 schreef gekkie_ het volgende:
Hoi Achi![]()
Goed bezig hoor! Al hebben we allemaal onze up's en down's..
Volgens mij heeft zij het er net zo ( miss. zelfs meer ) moeilijk mee als jou.
Iedereen gaat er alleen anders mee om en ik moet toegeven, in het begin wilde ik hem ook zo snel mgl. vervangen, om er maar niet aan te hoeven denken. Pas later kwam de klap dat er niemand is zoals hem.
Gelukkig gaat het met mij weer een beetje beter, al is er nog steeds geen dag dat ik niet aan hem denk..
Sterkte allemaal! (ook voor de nieuwkomers)
Dat is zeker lastig om dicht langs het huis te moeten, dan voel je inderdaad de drang om even langs te wippen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:39 schreef Everlong het volgende:
[..]
Tja, net thuis en op weg naar huis, kwam ik zo goed als langs zijn huis miste ik hem zo ergWilde gewoon even langs om te kletsen enzo, maar ineens na 7 jaar mag het niet meer...is toch te gek om te begrijpen. Nou ja, het gaat straks vast weer beter...!
Hmm wel een beetje herkenbaar mijn situatie en gevoelens zoals je het omschrijft.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:17 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
een half jaar na dato, jeetje dat is wel erg balen.
Ik was in de valkuil van contact houden gevallen, dikke ruzie gehad en nooit echt iets serieus meer van haar gehoord. Alle pogingen tot contact werden eigenlijk genegeerd of er wordt omheen gedraaid. En het is niet eens zo dat ik weer graag in een relatie wil zitten maar ik zou gewoon weer eens wilen zien waarom ik zoveel van haar hield en of we nog steeds zo goed met elkaar klikken. ik heb namelijk nooit meer echt het gevoel gehad dat ik met iemand zo'n hechte band kan hebben en ik wil weten of het nou slechts een illusie van het moment was of dat we echt gewoon heel goed bij elkaar pasten. je eerste liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |