Thomas berge klinkt al wat vloeiender inderdaadquote:
Heb ik ook gezien ja, als ik Thomas was, was ik echt als de dood voor dat enge stalker wijf.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Zag haar bij Popstars in het publiek zitten toen Thomas Berge ging optreden. Ze was tot twee keer toe in beeld. The horror.
Dat issie denk ik ook wel.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien ja, als ik Thomas was, was ik echt als de dood voor dat enge stalker wijf.
Ensafquote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
Ben ik weer. Hebben zich nog nieuwe mensen aangemeld?
Dus eigenlijk meer omdat je er iets van mee wilt pikken, net zoiets als de sinterklaasintocht kijkenquote:
En dan 's avonds je tanden niet poetsen zodat je het de volgende ochtend ook nog proeft in je mondquote:
Nee, maar de stamgasten zijn er welquote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
Ben ik weer. Hebben zich nog nieuwe mensen aangemeld?
Dat is goedquote:Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, maar de stamgasten zijn er wel
Tabak kauwenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En dan 's avonds je tanden niet poetsen zodat je het de volgende ochtend ook nog proeft in je mond
Hiquote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die was er net ook al
Ik zie Karina
K-DSTquote:
Nicequote:Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
HiIk dacht, ik schakel een keertje vroeg in.
Thomas Berge enquote:Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef PiRANiA het volgende:
Waar hadden jullie het over toen ik weg was? Niet over mij toch?
Jepquote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk meer omdat je er iets van mee wilt pikken, net zoiets als de sinterklaasintocht kijken
Of jezelf gewoon toevoegenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef Salatrel het volgende:
hey kut ik ben uit de lijstmoet ik maar weer eens een avondje meedoen dan
Had je gewiltquote:Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef PiRANiA het volgende:
Haha wat denk jij nou. Er zijn wel interessantere onderwerpen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef PiRANiA het volgende:
quote:
quote:
Wie heeft je wat aangedaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Ik weet niet tot hoelaat ik het vol houd vandaag, ik heb gister kennis gemaakt met de 'kopstoot'![]()
dat is onzinquote:Op zondag 7 februari 2010 20:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat mag niet, het is 20.00 uur geweest dus ongezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |