Gierige vrouwen die misbruik maken van mannen die op de 1e date alles willen betalenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat dat galant is...
Je kan zelf wel een beetje sturen hoe duur je 't maakt en op mij maakt t wel een zeer positieve indruk als mn date betaalt
Heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Gierige vrouwen die misbruik maken van mannen die op de 1e date alles willen betalen![]()
Vrouwen die zelf niet aanbieden om de helft te betalen![]()
Profiteur!
Is niet meer als normaal hoor.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Ik vind het alleen best fijn als een man erop staat dat hij de rekening betaalt. Ik bied ALTIJD aan om de helft te betalen, vaak zelfs twee keer... Meer als hij blijft volhouden dat hij de rekening wil betalen, dan vind ik dat voor een eerste date gewoon galant.
Als je een relatie hebt trekt dat vanzelf gelijk, maar ook dan heb je toch wel eens verrassingsetentjes oid waarbij een van beide partners alles betaalt?
Ik zal wel ouderwets zijn...
Thnxquote:Op zondag 7 februari 2010 23:06 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Is niet meer als normaal hoor.
Hmm mijn reactie was een beetje overdreven.. dit is wel goed inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Ik vind het alleen best fijn als een man erop staat dat hij de rekening betaalt. Ik bied ALTIJD aan om de helft te betalen, vaak zelfs twee keer... Meer als hij blijft volhouden dat hij de rekening wil betalen, dan vind ik dat voor een eerste date gewoon galant.
Als je een relatie hebt trekt dat vanzelf gelijk, maar ook dan heb je toch wel eens verrassingsetentjes oid waarbij een van beide partners alles betaalt?
Zolang ze maar lekker kookt en goed kan schoonmaken.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:06 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Is niet meer als normaal hoor.
Zo zie ik het dus ook.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Tja, nogal logisch, want jullie vrouwen mogen niet werken, die zitten thuis en hebben zodoende geen inkomsten. Zo was dat 50 jaar geleden in het Westen ook.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik betaal altijd voor mijn vrouw. Maar ik ben dan ook Moslim, wij gaan wat galanter met vrouwen om.
Gele roos betekent ook "vriendschap", en das niet meteen je doel bij een date, tochquote:Op zondag 7 februari 2010 23:24 schreef inaatjuh het volgende:
1 roos?
Is heel simpel maar wel een mooi gebaar!:)
Dan geen gele roos:P want dat is een oma kleur
quote:
right .. en wij mannen trekken bij dat spelletje altijd aan het kortste eind 9 / 10quote:Op zondag 7 februari 2010 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:29 schreef dewintermuis het volgende:
[..]
right .. en wij mannen trekken bij dat spelletje altijd aan het kortste eind 9 / 10![]()
[..]
Toen ik het woord lolly las, moest ik lachen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik een kadootje kreeg op een date, maar wel een leuk idee toch, ik zou wel verrast zijn.
Wat Tong zegt is nog niet zo gek eigenlijk, lijkt me wel grappig als iemand met een lolly zou komen aanzetten.
Je kan ook een dildo laten maken in de vorm van je eigen lul.quote:
Een enkele roos, doe de truuk altijdquote:Op zondag 7 februari 2010 19:32 schreef Ireyon het volgende:
Goed, komende vrijdag heb ik een date met een geweldige meid en om te laten zien dat ik haar echt serieus leuk vind, zou ik d'r graag een cadeautje geven. Gewoon iets kleins en simpels, maar wel leuk. Echter is de laatste keer dat ik een 'serieuze' date had alweer zo'n 4 jaar geleden en zodoende weet ik eigenlijk niks te verzinnen.
Zelf dacht ik aan een mooi bosje bloemen die 'k door het restaurant alvast klaar laat zetten, maar als ze daarna nog de stad in wil, zit ze dus de hele avond met die bloemen opgescheept. Andere ideeën waren een bescheiden doosje bonbons (maar dan zul je zien, dat ze net die ene meid is die niet van chocolade houdt) of een knuffelbeertje, of iets in die trend, in zuster outfit (ze volgt een verpleegstersopleiding). Dergelijke voorwerpen met hartjes erop geef ik liever niet, daar is het toch wat te vroeg voor.
Andere suggesties waar ik waarschijnlijk niks mee kan, zijn o.a. zaad, 20 centimeter, anale vernedering en meer van dat soort dingen.
Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar dat leverde alleen topics op uit het vorige decennium, waarin vooral naar de invulling van een eerste date werd gevraagd.
Precies, niet doen dus!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:04 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik vind juist wel knuffeltje lief...
Je moet sowieso niet naar vrouwen luisteren, want ze kramen veelal onzin uit. Je kunt veel beter kijken naar hoe ze reageren, dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, alle meisjes vinden iets anders, hoe moet TS nou weten in welke categorie zij valt
Dat. Ook al ziet ze het als positief (en die kans is denk ik niet zo heel groot), dan gaat dat echt niet jouw kansen maken. Of deze date een succes voor je wordt en ze jou ziet zitten hangt helemaal af van alles behalve een 'cadeau' wat je aan het begin geeft.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:38 schreef Subversive het volgende:
Als je niks geeft is er niks aan de hand. Als je wel wat geeft, dan knapt ze of er op af of het zet de toon voor de rest van de date in jouw voordeel. Een mager voordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |