abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77784861
aandacht
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_77787043
Niets geven op de eerste date hoor! Dat werkt echt niet.
Sowieso schrijf je zo.
pi_77787658
En een BH? Of is dat ook te pushy?
pi_77788771
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef Ireyon het volgende:
Je kan ook een dildo laten maken in de vorm van je eigen lul.
Kan ze vast wennen
*verwijderd door Admin*
pi_77788999
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:32 schreef Ireyon het volgende:
Goed, komende vrijdag heb ik een date met een geweldige meid en om te laten zien dat ik haar echt serieus leuk vind, zou ik d'r graag een cadeautje geven. Gewoon iets kleins en simpels, maar wel leuk. Echter is de laatste keer dat ik een 'serieuze' date had alweer zo'n 4 jaar geleden en zodoende weet ik eigenlijk niks te verzinnen.

Zelf dacht ik aan een mooi bosje bloemen die 'k door het restaurant alvast klaar laat zetten, maar als ze daarna nog de stad in wil, zit ze dus de hele avond met die bloemen opgescheept. Andere ideeën waren een bescheiden doosje bonbons (maar dan zul je zien, dat ze net die ene meid is die niet van chocolade houdt) of een knuffelbeertje, of iets in die trend, in zuster outfit (ze volgt een verpleegstersopleiding). Dergelijke voorwerpen met hartjes erop geef ik liever niet, daar is het toch wat te vroeg voor .

Andere suggesties waar ik waarschijnlijk niks mee kan, zijn o.a. zaad, 20 centimeter, anale vernedering en meer van dat soort dingen.

Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar dat leverde alleen topics op uit het vorige decennium, waarin vooral naar de invulling van een eerste date werd gevraagd.
Een enkele roos, doe de truuk altijd
pi_77789249
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef Ireyon het volgende:
een bh cadeau geven op je eerste date is overigens wel freaky
pi_77791526
Seth: [imitating Becca] Oh Evan, thank you for bringing that lube for my pussy. I never would've been able to handle your four inch dick inside my pussy without that gigantic bottle of lube.
pi_77791772
awww sweet! Kzou het best lief vinden als iemand kadootje geeft met eerste date. Zo iemand laat ik echt niet zomaar gaan. Het is gewoon galant. niet wanhopig...Maar blijkbaar zijn er maar weinig die dat vinden.
pi_77791819
nee ik zou daar wel op afknappen.
aandacht op de 1e date is meer dan genoeg
i know he thinks you're fun and stuff, but does he know how to wind you up?
pi_77792312
NIKS, cadeautjes geven waarvoor, je kent haar amper.. Omdat je met haar op date 'mag'? Komt al snel wanhopig/opdringerig over volgens mij..
  maandag 8 februari 2010 @ 23:38:06 #136
207068 Subversive
Let's hug it out bitch.
pi_77792478
Als je niks geeft is er niks aan de hand. Als je wel wat geeft, dan knapt ze of er op af of het zet de toon voor de rest van de date in jouw voordeel. Een mager voordeel.

Aangezien je hebt laten blijken dat je een zenuwpees bent, lijkt het me niet slim om erbovenop nog 's te gaan zitten gokken. Niks geven dus.
pi_77792556
jezus......
sorry maar je stelt je als man wel erg onderdanig op als je iemand een kado op de eerste date geeft.

ligt aan het meisje natuurlijk! Is het een wilde meid, dan seksuele toespelingen maken. Is het een saaie huismus uit purmerend, dan iets met kaarsen of zo
pi_77792576
Iets onderweg kopen is wel leuk. Komt niet geforceerd over en laat zien dat je juist attent bent.
Maar alleen als het uitkomt natuurlijk. Ga geen uur rondjes lopen door een winkelstraat om maar wat te moeten kopen.
pi_77792609
Ik heb ooit bloemen gekregen op een eerste date en ik was echt als een kind zo blij Ik vond het zo attent, had namelijk echt niets verwacht en toen kwam hij met bloemen aan

Ik zou vooral iets geven dat niet blijvend is Zoals bloemen, fles wijn of chocolade als je weet dat ze dat lekker vindt. Zeker geen teddybeertjes of zo En de chup a chup lolly maakte me aan het lachen, ook een leuk idee
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77793451
ik vind juist wel knuffeltje lief...
pi_77793887
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:04 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik vind juist wel knuffeltje lief...
Precies, niet doen dus!

Lief = niet geschikt om mee te batsen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_77793896
Kijk, alle meisjes vinden iets anders, hoe moet TS nou weten in welke categorie zij valt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77793917
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, alle meisjes vinden iets anders, hoe moet TS nou weten in welke categorie zij valt
Je moet sowieso niet naar vrouwen luisteren, want ze kramen veelal onzin uit. Je kunt veel beter kijken naar hoe ze reageren, dat spreekt voor zich.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_77795230
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:38 schreef Subversive het volgende:
Als je niks geeft is er niks aan de hand. Als je wel wat geeft, dan knapt ze of er op af of het zet de toon voor de rest van de date in jouw voordeel. Een mager voordeel.
Dat. Ook al ziet ze het als positief (en die kans is denk ik niet zo heel groot), dan gaat dat echt niet jouw kansen maken. Of deze date een succes voor je wordt en ze jou ziet zitten hangt helemaal af van alles behalve een 'cadeau' wat je aan het begin geeft.
pi_77795422
Een horloge....
En de opmerking dat ze 30 minuten te laat is
En als ze dat na het huwelijk ook doet dat je nog een appeltje te schillen heb met haar

Optie 2:

Een kaartje voor Ado den Haag-Feyenoord

Optie 3:

Een geheel verzorgde limousine naar een swingersclub

Optie 4:

Een fles Jose Cuervo Especial

Optie 5:

Een kaartje Feyenoord-Ado den Haag

Optie 6:

GHB, ook te combineren met optie 4

Optie 7:

Een Vodafone beltegoed kaart en dan meteen je lul uit je broek halen

Optie 8:

Een tray Schultenbrau/Grafenwalder

Nou.... zo moeilijk is dat allemaal toch niet?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_77795552
Tja... mijn zoon is 15 en geeft de meeste meisje op de eerste date een goede beurt. Dus ik weet niet meer wat normaal is tegenwoordig
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 9 februari 2010 @ 03:30:33 #147
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_77795566
Waar komt het hele (imo krankzinnige) idee vandaan om een meisje iets te moeten geven op een eerste date?
pi_77795569
-edit-

[ Bericht 91% gewijzigd door Mordreth op 09-02-2010 07:40:58 (ga ergens anders spelen) ]
  dinsdag 9 februari 2010 @ 05:49:35 #149
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_77795870
Niets aan het begin van de date.
en aan het einde met wat geluk een kus.

op naar de volgende date
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:09:10 #150
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_77800444
Niets meenemen.
En als de date leuk verloopt en je neemt afscheid dan laat je even snel je piemel zien en als ze bukt om te kijken kun je er eventueel een swaffel op d'r bakkes aan toevoegen.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')