Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kusje?quote:
roddelen doen we via PMquote:Op zondag 7 februari 2010 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
oh jullie waren aan het roddelen over mij hmm
met je ziekenhuisbedjequote:Op zondag 7 februari 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
en daarna moest ik naar mn grootmoeder
dat dachten we alquote:Op zondag 7 februari 2010 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had idd visite ja, en dat was heel gezellig
neequote:
zier er wel naar uitquote:
van jou welquote:
quote:
dan heb je je oefeningen voor vandaag ook weer gedaanquote:
nee. Wel een plakje klaffe stink cake uit de winkelquote:Op zondag 7 februari 2010 18:34 schreef Fha het volgende:
Fles, krijg jij beji je oma dan ook wel viese harde nosoepjes en klefe koekjes?:D
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee. Wel een plakje klaffe stink cake uit de winkel
whehehequote:
als jij cake over hebt moet die echt niet meer te vreten zijn als zelfs bolle hem niet op eetquote:
quote:
Die zit helemaal vol met LEKKERE dingen na gisterenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
als jij cake over hebt moet die echt niet meer te vreten zijn als zelfs bolle hem niet op eet
hij zal voor cake nog wel een plaatsje vrij hebbenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zit helemaal vol met LEKKERE dingen na gisteren
Kut, waar moet ik dan mee zoenen?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
die zullen we morgen wel weer hier zien
[kerel mode] grijp je kasn! [/kerel mode]quote:Op zondag 7 februari 2010 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut, waar moet ik dan mee zoenen?Fha is zo lam als een duif
![]()
whehehequote:Op zondag 7 februari 2010 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
gefixtquote:Op zondag 7 februari 2010 18:47 schreef Fha het volgende:
[..]
[kerel mode] grijp je kans! [/kerel mode]
k zal jou grijpenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:47 schreef Fha het volgende:
[..]
[kerel mode] grijp je kasn! [/kerel mode]
doe je rustig aan met je rugquote:
smakelijkquote:
een friet of een kebab is beterquote:Op zondag 7 februari 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
Ik gelofo dat vis nu niet zo slim is. Boah wat een stnank
Ik heb bodr leeggetenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een friet of een kebab is beter
Een dronekn vrouw is een engel in bedquote:Op zondag 7 februari 2010 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nooti een engel in bedquote:Op zondag 7 februari 2010 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Een dronekn vrouw is een engel in bed...
Een bengel dan. Ook goedquote:
ik denk dat het nu kotsseks zou wordne door te veel bewegingquote:
als je dan nog wakker bentquote:Op zondag 7 februari 2010 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb bodr leeggetennu eet ik wel sjokola strkas haha
bij de supermarkt hadden ze toch wel koffiequote:Op zondag 7 februari 2010 19:15 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk Baileys halen, ook koffie eigenlijk![]()
Maar Grolsch moest er ook nog komen
TMIquote:Op zondag 7 februari 2010 19:22 schreef Fha het volgende:
[..]
ik denk dat het nu kotsseks zou wordne door te veel beweging
quote:
Hmm,. tegenvallerquote:Op zondag 7 februari 2010 19:22 schreef Fha het volgende:
[..]
ik denk dat het nu kotsseks zou wordne door te veel beweging
Ja, dat ook nog eens.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:17 schreef MPG het volgende:
Voer zit er ook weer in. Vier flinke borden chinees. *BURP*
echt subtiel kan ik dat niet noemenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]ik leidst zeer subtiel de aandacht af van mijn seklesven
Je moet meer drinkenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt subtiel kan ik dat niet noemen
Ow, ja goed idee, dan maakt het niet meer uit waar die vrijpartij op uitdraait. Slim!quote:
al zou ik stront zat zijn dan nog nietquote:
Heb ik niu ene nieuwe conscept ovoor de club bedacht? Want dan wil ik patent anvragenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, ja goed idee, dan maakt het niet meer uit waar die vrijpartij op uitdraait. Slim!
Baileys smaakt naar koffie bedoel ikquote:Op zondag 7 februari 2010 19:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij de supermarkt hadden ze toch wel koffie
Jazeker. Straalbezopen kotsseks. Kost GF enorme hoeveelheden drank, en een boel extra dweilwerkquote:Op zondag 7 februari 2010 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb ik niu ene nieuwe conscept ovoor de club bedacht? Want dan wil ik patent anvragen
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb ik niu ene nieuwe conscept ovoor de club bedacht? Want dan wil ik patent anvragen
dat kloptquote:Op zondag 7 februari 2010 19:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Baileys smaakt naar koffie bedoel ik![]()
En dat hebben ze niet, want net iets teveel alcohol.
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker. Straalbezopen kotsseks. Kost GF enorme hoeveelheden drank, en een boel extra dweilwerk
En de prijs hoeft niet omhoog, want die was toch al all-inquote:
Nice!quote:Op zondag 7 februari 2010 19:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt
hier in Belgie heb je nachtwinkels en de meeste tankstations kan je ook gewoon drank kopen
hier wordt drank gewoon verkocht in de supermarkten maakt niet uit hoe sterk het isquote:Op zondag 7 februari 2010 19:44 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nice!
Hebben ze daar ook drank boven de 15% dan?
die gaat dan juist omhoogquote:Op zondag 7 februari 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En de prijs hoeft niet omhoog, want die was toch al all-in![]()
die merkt er niets vanquote:Op zondag 7 februari 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik heb de hap weer op![]()
Doen jullie een beetje rustig met Fha?
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier wordt drank gewoon verkocht in de supermarkten maakt niet uit hoe sterk het is
Ja schatquote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef Fha het volgende:
Ik ben nog best nuhcter hoor!
Nuchter genoeg in iedre gevla
hihihiquote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef Fha het volgende:
Ik ben nog best nuhcter hoor!
Nuchter genoeg in iedre gevla
quote:
Godvrequote:
jawelquote:Op zondag 7 februari 2010 20:03 schreef wel.o.k het volgende:
alweer een topic vol![]()
hebben jullie niets te doen of zo?
gf is bang voor zijn #1 positie per dag, dus die verdedigt hij met hand en keyboard.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:03 schreef wel.o.k het volgende:
alweer een topic vol![]()
hebben jullie niets te doen of zo?
Phquote:Op zondag 7 februari 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
gf is bang voor zijn #1 positie per dag, dus die verdedigt hij met hand en keyboard.
Ik heb trouwens gemits wat ik vandaag niet mee mocht etenquote:
Bloemkool met varkenshaas?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gemits wat ik vandaag niet mee mocht eten
natuurlijkquote:Op zondag 7 februari 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
gf is bang voor zijn #1 positie per dag, dus die verdedigt hij met hand en keyboard.
Bloemkoolquote:
dan heeft hij een aardige concurrent aan flash de laatste dagenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ohw lekker welquote:
02.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-02-2010
01. 315 goldfinger1963
02. 315 Dr_Flash
03. 065 Pheno
Eigenlijk gedeelde 1.quote:
dat vind ik dus ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |