Zal wel een keertje kijken als je geen Blood Elfjes probeert te versieren met je nakend heidquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:59 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Edit: @Fipotje - Wou bijna zeggen check mijn pala maar op armory, maar die staat er nu naked, dus heeft niet veel nut![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:08 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Zal wel een keertje kijken als je geen Blood Elfjes probeert te versieren met je nakend heid
Als je je armory link wil geven
Meen je dat nou? Je kan beter rond de 540 blijven (iets erboven) en de rest investeren in pure avoidance/block stats dan in defense. Sure, meer defense betekent meer avoidance, maar in hele kleine mate. Die punten die op de items zitten kunnen beter besteed zijn aan puur dodge/parry/block, daar haal je veel meer uit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:45 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
En vergeet niet te enchante. Denk er ook aan Defense stat is nooit te veel, je krijgt er ook avoidence van.
OW Sorry dudequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:24 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Haha, nee ben Maandag gehacked geworden en ben helemaal gestript met alles Cash/Emblems/Gear Mafkees heeft zelfs me bags verkocht wat te verkopen viel aangezien ik ook bag van Ony + OS had waren dat er maar 2 op me main =|
Das wow met zijn references :quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:40 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren papa's brand new bag geloot in FoS, wat een naammaar wel meteen equipped. Binnenkort maar eens kijken voor haris pilton bag voor ernaas, heeft papa ook wat naast zich zitten
En zijn naam zelf ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:45 schreef GI het volgende:
[..]
Das wow met zijn references :
http://en.wikipedia.org/wiki/Papa's_Got_a_Brand_New_Bag
En de boss heeft als subtitle ook : <Godfather of Souls> dus het is wel passend
mee eens, eerst kon je je in normal ook nog onderscheiden, maar nu kan iedere guild 24/7 aan een boss werken zonder ergens naar te hoeve kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef dikke_donder het volgende:
btw, normal icc word wel makkelijker gemaakt doordat de tries daar niet meer gelden. nadeel is dat mensen eerder gaan slacken omdat ze niet meer perse een aantal tries hebben
Dat tries systeem was stom.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef dikke_donder het volgende:
btw, normal icc word wel makkelijker gemaakt doordat de tries daar niet meer gelden. nadeel is dat mensen eerder gaan slacken omdat ze niet meer perse een aantal tries hebben
waarschijnlijk een test om te kijken hoe mensen het vinden en hoe snel bosses neergaan. hopelijk hebben ze hun antwoordquote:
www.maxdps.comquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:42 schreef DJ_ het volgende:
heeft iemand hier miss een goede rotatie voor een Blood DK ?
ik heb heirloom shoulders , chest , en wapen . maar toch is mijn dps lang niet zo goed als dat van anderen in dungeons ( ben lvl 71 op dk )
mijn talent build is overigens deze:
http://www.wowhead.com/?talent#jfVMVh0Isfof0stZfMhbxc
maxdps is gewoonweg slecht. ze berekenen de gear per stuk, niet als gehele set. de precieze berekening van ze weet ik niet, maar ik weet wel dat het er vaak naast zit en niet een klein beetje ook.quote:
Maxdps gebruik ik maar voor 1 ding: en dat is kijke of ik of ik zoongeveer de juiste rotatie gebruik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:09 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
maxdps is gewoonweg slecht. ze berekenen de gear per stuk, niet als gehele set. de precieze berekening van ze weet ik niet, maar ik weet wel dat het er vaak naast zit en niet een klein beetje ook.
het enige wat handig is aan de site is om te kijken waar de upgrades zitten, niet om de dps increase te berekenen. daarvoor kan je veel beter Rawr gebruiken.
deze laad de gear die jij aanhebt op het moment dat je uitlogged. daarna kan je alle gear omwisselen om te zien hoeveel dit je dps increased/decreased
Altijd weer leuk als er een nieuwe MMO uitkomtquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:20 schreef msnk het volgende:
Na Aion End Game "uitgespeeld" te hebben toch maar mijn WoW account geheractiveerd
Het spel is wel enorm veranderd zeg, wel fijn zo, kom ik minder in de verleiding om weer te gaan raiden
Ah, vandaar die aparte music als je hem killt.. ik vond het al zo vreemd hahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:45 schreef GI het volgende:
[..]
Das wow met zijn references :
http://en.wikipedia.org/wiki/Papa's_Got_a_Brand_New_Bag
En de boss heeft als subtitle ook : <Godfather of Souls> dus het is wel passend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |