abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:07:54 #126
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_77840580
Pally op 77 en 60% nu. Avondje levellen en ik zit zo'n beetje op het niveau dat ik guildies kan chanteren om de pally door de nieuwe instances te boosten. XP (schijnt) erg okay te zijn daar.
En meteen kans op wat leuke drops.
pi_77840587
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:59 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Edit: @Fipotje - Wou bijna zeggen check mijn pala maar op armory, maar die staat er nu naked, dus heeft niet veel nut
Zal wel een keertje kijken als je geen Blood Elfjes probeert te versieren met je nakend heid

Als je je armory link wil geven
pi_77841076
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:08 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Zal wel een keertje kijken als je geen Blood Elfjes probeert te versieren met je nakend heid

Als je je armory link wil geven

Haha, nee ben Maandag gehacked geworden en ben helemaal gestript met alles Cash/Emblems/Gear Mafkees heeft zelfs me bags verkocht wat te verkopen viel aangezien ik ook bag van Ony + OS had waren dat er maar 2 op me main =|
Jeweet!
pi_77841400
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:45 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]
En vergeet niet te enchante. Denk er ook aan Defense stat is nooit te veel, je krijgt er ook avoidence van .
Meen je dat nou? Je kan beter rond de 540 blijven (iets erboven) en de rest investeren in pure avoidance/block stats dan in defense. Sure, meer defense betekent meer avoidance, maar in hele kleine mate. Die punten die op de items zitten kunnen beter besteed zijn aan puur dodge/parry/block, daar haal je veel meer uit.
pi_77841410
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:24 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Haha, nee ben Maandag gehacked geworden en ben helemaal gestript met alles Cash/Emblems/Gear Mafkees heeft zelfs me bags verkocht wat te verkopen viel aangezien ik ook bag van Ony + OS had waren dat er maar 2 op me main =|
OW Sorry dude dat is niet zo fijn
maar komt wel goed
pi_77841633
Gisteren papa's brand new bag geloot in FoS, wat een naam maar wel meteen equipped. Binnenkort maar eens kijken voor haris pilton bag voor ernaas, heeft papa ook wat naast zich zitten
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:45:02 #132
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_77841754
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:40 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren papa's brand new bag geloot in FoS, wat een naam maar wel meteen equipped. Binnenkort maar eens kijken voor haris pilton bag voor ernaas, heeft papa ook wat naast zich zitten
Das wow met zijn references :
http://en.wikipedia.org/wiki/Papa's_Got_a_Brand_New_Bag

En de boss heeft als subtitle ook : <Godfather of Souls> dus het is wel passend
pi_77842123
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:45 schreef GI het volgende:

[..]

En zijn naam zelf ook
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77842660
btw, normal icc word wel makkelijker gemaakt doordat de tries daar niet meer gelden. nadeel is dat mensen eerder gaan slacken omdat ze niet meer perse een aantal tries hebben
pi_77844060
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef dikke_donder het volgende:
btw, normal icc word wel makkelijker gemaakt doordat de tries daar niet meer gelden. nadeel is dat mensen eerder gaan slacken omdat ze niet meer perse een aantal tries hebben
mee eens, eerst kon je je in normal ook nog onderscheiden, maar nu kan iedere guild 24/7 aan een boss werken zonder ergens naar te hoeve kijken.
Jeweet!
pi_77844271
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef dikke_donder het volgende:
Dat tries systeem was stom.
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77844595
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:07 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dat tries systeem was stom.
waarschijnlijk een test om te kijken hoe mensen het vinden en hoe snel bosses neergaan. hopelijk hebben ze hun antwoord
pi_77844771
bah bah bah

loop nu 2 weekjes oid glyphs te verkopen op de AH, maar continue was er een DK genaamd blackdeath mij voor en die gast is echt online 24/7.

Gister heeft een andere inscripter ff met hem lopen lullen, blijkt dat ie een chinees is en op 15 realms gold farmed door glyphs te verkopen

hoe moet ik daar ooit tegen kunnen concurreren?
hardcoholic
pi_77845551
heeft iemand hier miss een goede rotatie voor een Blood DK ?
ik heb heirloom shoulders , chest , en wapen . maar toch is mijn dps lang niet zo goed als dat van anderen in dungeons ( ben lvl 71 op dk )
mijn talent build is overigens deze:
http://www.wowhead.com/?talent#jfVMVh0Isfof0stZfMhbxc
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:05:29 #140
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_77846463
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_77846613
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:42 schreef DJ_ het volgende:
heeft iemand hier miss een goede rotatie voor een Blood DK ?
ik heb heirloom shoulders , chest , en wapen . maar toch is mijn dps lang niet zo goed als dat van anderen in dungeons ( ben lvl 71 op dk )
mijn talent build is overigens deze:
http://www.wowhead.com/?talent#jfVMVh0Isfof0stZfMhbxc
www.maxdps.com

Ook handig
Jeweet!
pi_77848798
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:09 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

www.maxdps.com

Ook handig
maxdps is gewoonweg slecht. ze berekenen de gear per stuk, niet als gehele set. de precieze berekening van ze weet ik niet, maar ik weet wel dat het er vaak naast zit en niet een klein beetje ook.

het enige wat handig is aan de site is om te kijken waar de upgrades zitten, niet om de dps increase te berekenen. daarvoor kan je veel beter Rawr gebruiken.

deze laad de gear die jij aanhebt op het moment dat je uitlogged. daarna kan je alle gear omwisselen om te zien hoeveel dit je dps increased/decreased
pi_77849353
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:09 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

maxdps is gewoonweg slecht. ze berekenen de gear per stuk, niet als gehele set. de precieze berekening van ze weet ik niet, maar ik weet wel dat het er vaak naast zit en niet een klein beetje ook.

het enige wat handig is aan de site is om te kijken waar de upgrades zitten, niet om de dps increase te berekenen. daarvoor kan je veel beter Rawr gebruiken.

deze laad de gear die jij aanhebt op het moment dat je uitlogged. daarna kan je alle gear omwisselen om te zien hoeveel dit je dps increased/decreased
Maxdps gebruik ik maar voor 1 ding: en dat is kijke of ik of ik zoongeveer de juiste rotatie gebruik.
Voor me hunter had ik ook een site, ben alleen de naam kwijt iets met femaledwarf of zo iets.. weet t niet meer xD
Jeweet!
pi_77850715
Priest gestart! Schouder/chest/wapen/trinket heirlooms opgestuurd. 36 SP op level 1 ftw
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77850865
De rotations van maxdps zitten er ook vaak enorm naast. Ik kijk altijd gewoon op elitistjerks.com voor een gedetailleerde guide per class/spec.
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:20:05 #146
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_77851367
Na Aion End Game "uitgespeeld" te hebben toch maar mijn WoW account geheractiveerd

Het spel is wel enorm veranderd zeg, wel fijn zo, kom ik minder in de verleiding om weer te gaan raiden
AFC AJAX
pi_77852499
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:20 schreef msnk het volgende:
Na Aion End Game "uitgespeeld" te hebben toch maar mijn WoW account geheractiveerd

Het spel is wel enorm veranderd zeg, wel fijn zo, kom ik minder in de verleiding om weer te gaan raiden
Altijd weer leuk als er een nieuwe MMO uitkomt

''VEUL BETER DAN WOW''

''IEDEREEN GAAT NU WOW VERLATEN''

na 2 weken is iedereen weer terug
pi_77853131
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:45 schreef GI het volgende:

[..]

Ah, vandaar die aparte music als je hem killt.. ik vond het al zo vreemd haha
pi_77863380
Zozo, weer een avondje ICCen
pi_77869524
Alles tot aan Lich King 25 geoneshot. Morgen een hele avond voor hem!

Tevens nog wat loot mee kunnen pikken van Gunship en Council.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')