abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77805710
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:00 schreef ufopiloot het volgende:
Raiden om 16:30.. zit je in een kleuterguild ofzo?
Ik heb een tijdje om 15:00 geraid.

De guild bestond vooral uit mensen die nachtdienst hadden en toen net wakker waren en ouders waarvan de kinderen op school zaten of al het huis uit waren. De gemiddelde leeftijd daar was echt 40 ofzo .

Best fijn, alleen ik kon er niet altijd bij zijn, moest geluk hebben met de tijden van m'n colleges .
pi_77807121
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:23 schreef Bryze het volgende:

[..]

En daarom is het natuurlijk belachelijk en voor kleuters om raids te organiseren om half 5.. omdat bijna niemand wow speelt 's middags en de servers bijna leeg zijn.
Zeker wat een goed punt zeg...
Krijg je iig niet "Additional instances cannot be launched".
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:25:41 #103
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77807720
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer Flame Leviathan als weekly raid
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77807741
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:08 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Krijg je iig niet "Additional instances cannot be launched".
En meer kans op server firsts .
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:35:25 #105
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77808067
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

En meer kans op server firsts .
Moah, als er niet al een guild een dag vrij heeft genomen.
pi_77808258
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:25 schreef Rauw. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer Flame Leviathan als weekly raid
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:50:31 #107
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77808659
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:40 schreef Bryze het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hmmm, staat een foto en woonplaats op m'n fobo. Heb je het soms over jezelf?
pi_77809596
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:23 schreef Bryze het volgende:

[..]

En daarom is het natuurlijk belachelijk en voor kleuters om raids te organiseren om half 5.. omdat bijna niemand wow speelt 's middags en de servers bijna leeg zijn.
Zeker wat een goed punt zeg...
Jawel.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77810015
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:40 schreef Bryze het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Human nature ftw.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:36:48 #110
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77810474
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 01:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Neen. SW:P scaled niet met haste. Dat was eerst wel het plan, maar door deze bug heeft Blizzard besloten dat niet te doen. Hetzelfde als warlocks met Corruption en Haunt. Die bug hebben ze gefixed, maar deze laten ze gewoon zitten .

Maar inderdaad, die crit rating werkt wel. Dus ik zou aan het begin van een singletarget gevecht een Wild Magic potion nemen, trinket aanzetten en SW:P casten als SGL zegt wanneer. Hele gevecht lang SW:P met meer dan 1000 extra crit rating (als je wel blijft opletten met verversen natuurlijk ).
Zojuist even fijn lopen ouwehoeren met dat refreshen, dat geeft nog een beste DPS boost, thnx voor de tip.
pi_77837422
Meh, afgelope zondag begon was het nog leuk...

Mocht zondag weer eens mee naar ICC25, naar de boss die in Mijn ogen DE boss van ICC zal blijven.
Dreamwalker . Eerste try kwam ik niet over de 9,5k hps omdat ik niet precies wist hoe alles ging.
Tweede try zat ik op een 13,8k hps. Na nog 3 a 4 trys had ik een paar uitblinkers naar 20-23k HPS.
Met de 7de try ofzo werd er een priest omgewiseld voor een Shammy healer op de boss.
Wat resulteerde in het downen van Dreamwalker, of moet ik zeggen het Uppen van Dreamwalker ?
Healing stats:
Resto Shammy: 21k hps
Resto Shammy: 20,7k hps
Holy Pally (ik) : 14,9k hps
Holy pally : 14,5k Hps
Rest eronder omdat het gewone raidhealers waren die niet groene ballen verzamelde
Moet zeggen Heerlijke fight erop na dat soms de groene ballen een beetje Buggy waren, ene keer vloog je erdoor heen gebeurde er niks andere keer weer wel. Mja toch een top fight .
Het leek alsof de dag niet op kon, er dropte zelfs 2 Intellect plate items!! en aangezien de andere holy pally bij ons al zowat full 264 geared is op een paar dingen na, kreeg ik ze alle 2 omdat hij pass deed voor me, mijn dank was groot .
Om het af te maken ging ik me 2 T10 items halen aangezien ik genoeg badges had verzamelt (HP +Chest)
Dus 4 items in 1dag <3.

Helaas maandag kon ik opeens niet inloggen, Password verandert, en tot mijn grootste nachtmerrie zag ik dat er characters deleted waren en alles But+T Naked was .

Alles weg 15k+ Gold Al mijn gear op me hunter pally en alle andere alts. Meteen ticket gemaakt Mail gestuurd op het forum gereplied. en na 2dagen wachten kreeg ik als antwoord op mijn ticket: (in het kort)
We think you might have been the victem of a Keylogger or Trojan horse, we are looking in to it.

GG Blizzard, dat wist ik nog niet dat ik genaait was door een Keylogger of trojan... goeje dag moest ik daar 2 dagen op wachte.... Mja alsof het een teken was, vandaag is mijn credit verlopen en ik wacht nog wel een weekje voor ik weer verleng ALS ik verleng heet dat, want eerst is het ZUIPEEH met carnaval!

Zo hebben jullie weer wat te lezen
Jeweet!
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:34:35 #112
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77837725
Vriend van me was ook gehacked de afgelopen week, hij was tijdelijk op een break dus heb hem gewaarschuwd. Heeft hem ook een hele week gekost.
pi_77838408
iemand nog tips voor me pala tank gear (offspec)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Boeboebiboe

Bracers en schoenen worden als het goed is vandaag vervangen, en ik heb 30 stamina gems in me mail nog geen tijd gehad die erin te stoppen.
pi_77838835
Guild first Rotface Festergut gister

edit:(foutje gemaakt )

[ Bericht 7% gewijzigd door dekkered op 10-02-2010 11:32:07 ]
Every war is different, every war is the same.
pi_77838887
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:14 schreef dekkered het volgende:
Guild first Rotface gister
grats
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:21:57 #116
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77839060
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:14 schreef dekkered het volgende:
Guild first Rotface gister

Gz!

Gisteren weer Ony25 gedaan, alles ging goed.. Totdat de locks besloten ook Ony te DPSen terwijl er nog adds liepen. Terwijl we hadden afgesproken dat melee en locks op de adds gingen. Tuurlijk wipen we, en tuurlijk leaven er weer 10 man.
Als je niet tegen een stootje kunt ga dan ook niet raiden ofzo
pi_77839533
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:21 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Gz!

Gisteren weer Ony25 gedaan, alles ging goed.. Totdat de locks besloten ook Ony te DPSen terwijl er nog adds liepen. Terwijl we hadden afgesproken dat melee en locks op de adds gingen. Tuurlijk wipen we, en tuurlijk leaven er weer 10 man.
Als je niet tegen een stootje kunt ga dan ook niet raiden ofzo
ranged dps op adds? als je goeie tanks heb en decent aoe melee hoeven ranged niet op de adds.
pi_77839722
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:00 schreef Fipotje het volgende:
iemand nog tips voor me pala tank gear (offspec)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Boeboebiboe

Bracers en schoenen worden als het goed is vandaag vervangen, en ik heb 30 stamina gems in me mail nog geen tijd gehad die erin te stoppen.
Waaaaaaaaaaah een Dwarf

Ten eerste Hitcap worden, dat lijkt me al een stap vooruit wat je ook nog redelijk wat Threat increases opleverd.

ten tweede: Probeer een ToTc10 te krijgen, Krijg je leuke items zoals boots, necklace. Dat kan je al flink wat opleveren.

Verder zou ik je avoidence ook wat opkrikken. Maar dit gebeurt ook grotendeels met Gear .
En vergeet niet te enchante. Denk er ook aan Defense stat is nooit te veel, je krijgt er ook avoidence van .

Beste advies dat ik je kan geven is: Reroll Horde!!!! voor het te laat is
Jeweet!
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:47:51 #119
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77839810
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:39 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

ranged dps op adds? als je goeie tanks heb en decent aoe melee hoeven ranged niet op de adds.
Yep, ik weet het, maar we hadden maar 3 melee DPS.
pi_77839874
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:45 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77839940
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:45 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaaah een Dwarf

Ten eerste Hitcap worden, dat lijkt me al een stap vooruit wat je ook nog redelijk wat Threat increases opleverd.

ten tweede: Probeer een ToTc10 te krijgen, Krijg je leuke items zoals boots, necklace. Dat kan je al flink wat opleveren.

Verder zou ik je avoidence ook wat opkrikken. Maar dit gebeurt ook grotendeels met Gear .
En vergeet niet te enchante. Denk er ook aan Defense stat is nooit te veel, je krijgt er ook avoidence van .

Merci merci

Dwarf is de bom jongen!!!
Ik eet Horde als ontbijt RAAWWRRRR
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:53:59 #122
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_77840034
Ik voel me altijd een gigantische WoW Noob als ik dit topic lees
Maar ik tvp toch even, bijna lvl 80
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_77840040
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:51 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Merci merci

Dwarf is de bom jongen!!!
Ik eet Horde als ontbijt RAAWWRRRR
tanks zijn tegenwoordig extreem lastig 1on1 te verslaan. tenminste voor mij als ret in pve gear
pi_77840278
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:54 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

tanks zijn tegenwoordig extreem lastig 1on1 te verslaan. tenminste voor mij als ret in pve gear
haha yup, Altijd heerlijk als tank om te zien hoe melee ventjes zichzelf meer kapotslaan dan jou .
UH Dk's die meteen beginnen met Army of the Dead Holy wrath Wamm alles stunt echt zo eazmode als tank tege melee, Ranged is ietjes moeilijk maar ook nog te winnen ^^

Edit: @Fipotje - Wou bijna zeggen check mijn pala maar op armory, maar die staat er nu naked, dus heeft niet veel nut
Jeweet!
pi_77840413
moet het maar eens proberen met seal of light judgement of wisdom combi. kijken hoever ik dan kom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')