Ik heb een tijdje om 15:00 geraid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:00 schreef ufopiloot het volgende:
Raiden om 16:30.. zit je in een kleuterguild ofzo?
Krijg je iig niet "Additional instances cannot be launched".quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:23 schreef Bryze het volgende:
[..]
En daarom is het natuurlijk belachelijk en voor kleuters om raids te organiseren om half 5.. omdat bijna niemand wow speelt 's middags en de servers bijna leeg zijn.
Zeker wat een goed punt zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer Flame Leviathan als weekly raid
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
En meer kans op server firstsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:08 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Krijg je iig niet "Additional instances cannot be launched".
Moah, als er niet al een guild een dag vrij heeft genomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En meer kans op server firsts.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:25 schreef Rauw. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer Flame Leviathan als weekly raid![]()
Hmmm, staat een foto en woonplaats op m'n fobo. Heb je het soms over jezelf?quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:23 schreef Bryze het volgende:
[..]
En daarom is het natuurlijk belachelijk en voor kleuters om raids te organiseren om half 5.. omdat bijna niemand wow speelt 's middags en de servers bijna leeg zijn.
Zeker wat een goed punt zeg...
Zojuist even fijn lopen ouwehoeren met dat refreshen, dat geeft nog een beste DPS boost, thnx voor de tip.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neen. SW:P scaled niet met haste. Dat was eerst wel het plan, maar door deze bug heeft Blizzard besloten dat niet te doen. Hetzelfde als warlocks met Corruption en Haunt. Die bug hebben ze gefixed, maar deze laten ze gewoon zitten.
Maar inderdaad, die crit rating werkt wel. Dus ik zou aan het begin van een singletarget gevecht een Wild Magic potion nemen, trinket aanzetten en SW:P casten als SGL zegt wanneer. Hele gevecht lang SW:P met meer dan 1000 extra crit rating(als je wel blijft opletten met verversen natuurlijk
).
Gz!quote:
ranged dps op adds? als je goeie tanks heb en decent aoe melee hoeven ranged niet op de adds.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gz!
Gisteren weer Ony25 gedaan, alles ging goed.. Totdat de locks besloten ook Ony te DPSen terwijl er nog adds liepen. Terwijl we hadden afgesproken dat melee en locks op de adds gingen. Tuurlijk wipen we, en tuurlijk leaven er weer 10 man.
Als je niet tegen een stootje kunt ga dan ook niet raiden ofzo
Waaaaaaaaaaah een Dwarfquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:00 schreef Fipotje het volgende:
iemand nog tips voor me pala tank gear (offspec)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Boeboebiboe
Bracers en schoenen worden als het goed is vandaag vervangen, en ik heb 30 stamina gems in me mail nog geen tijd gehad die erin te stoppen.
Yep, ik weet het, maar we hadden maar 3 melee DPS.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:39 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ranged dps op adds? als je goeie tanks heb en decent aoe melee hoeven ranged niet op de adds.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:45 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Beste advies dat ik je kan geven is: Reroll Horde!!!! voor het te laat is![]()
Merci merciquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:45 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaah een Dwarf
Ten eerste Hitcap worden, dat lijkt me al een stap vooruit wat je ook nog redelijk wat Threat increases opleverd.
ten tweede: Probeer een ToTc10 te krijgen, Krijg je leuke items zoals boots, necklace. Dat kan je al flink wat opleveren.
Verder zou ik je avoidence ook wat opkrikken. Maar dit gebeurt ook grotendeels met Gear.
En vergeet niet te enchante. Denk er ook aan Defense stat is nooit te veel, je krijgt er ook avoidence van.
Beste advies dat ik je kan geven is: Reroll Horde!!!! voor het te laat is![]()
tanks zijn tegenwoordig extreem lastig 1on1 te verslaan. tenminste voor mij als ret in pve gearquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:51 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Merci merci
Dwarf is de bom jongen!!!
Ik eet Horde als ontbijt RAAWWRRRR
haha yup, Altijd heerlijk als tank om te zien hoe melee ventjes zichzelf meer kapotslaan dan jouquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:54 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
tanks zijn tegenwoordig extreem lastig 1on1 te verslaan. tenminste voor mij als ret in pve gear
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |