abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77942983
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:33 schreef ufopiloot het volgende:

lang verhaal

Het is maar net wat je afzeiken noemt, ik zeg alleen dat het spel zoveel makkelijker is geworden.

Ok, vrij weinig mensen hebben Algalon gedaan, maar er zijn 14 bosses in Ulduar en daarvan waren er 13 te makkelijk, het enige dat lastig is dat je met 24 anderen speelt waarvan soms meerdere idioten. Die het bijvoorbeeld niet snappen dat als je ergens in vuur of een wolk gif staat er uit zo moeten bewegen.

Er zijn meerdere levels in t10, dus? als het beter moet zijn, maak er dan T11 van en niet iets van "met 100 extra badges die je elke week kan farmen krijg je 10 meer strength/intelligence of weet ik veel wat".
Wat is daar zo speciaal en super moeilijk aan?

En dat bepaalde guilds niet langs een boss kunnen komen, klinkt meer als dat je een guild hebt die zoveel avonden in de week moeite doen, waarvan de guildleader niet begrijpt dat hij bepaalde mensen niet zou moeten laten raiden, omdat ze bij wijze van niet eens weten wat 1+1, 2 is. Want zo moeilijk is het niet, je moet de boss dps'n, dingen ontwijken of adds killen als die zouden verschijnen. En that's it.

En die achievements...lekker belangrijk, mij maakt het geen reet uit of ik een instance clear en dat er iemand is dood gegaan, zolang elke boss dood gaat, who cares of je een achievement krijgt of misschien een flying mount met een andere texture dan degene die je al hebt.

Sorry dat ik het zo bot moet zeggen en blijkbaar bepaalde mensen hier mee beledig. Daar kan ik jullie verder ook niet mee helpen.

Dat gezegd, misschien maar eens tijd om wat game time te kopen en langs die zogenaamde Festergut te komen
pi_77943063
Je kunt het ook op een iets vriendelijke manier zeggen Pixel. Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar de mensen in dit topic spelen het spel niet voor niks. Als jij het nu niks meer aan vind dan is dat jammer voor jou, maar daar hoef je niet iedereen mee lastig te vallen, en al helemaal niet dingen of mensen af te zitten kraken.
pi_77943277
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je kunt het ook op een iets vriendelijke manier zeggen Pixel. Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar de mensen in dit topic spelen het spel niet voor niks. Als jij het nu niks meer aan vind dan is dat jammer voor jou, maar daar hoef je niet iedereen mee lastig te vallen, en al helemaal niet dingen of mensen af te zitten kraken.
Ik heb volgens mij in nog geen enkel bericht een naam genoemd. Dus mensen afkraken, misschien in het algemeen, maar ben nergens persoonlijk geweest.

En tja, ik zeg dingen nou een maal recht voor zijn raap en we zijn ook met ze alle op het internet. Kan niet verwachten dat je daar met U word aangesproken.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 01:37:35 #229
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77943878
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
TBC raids heb ik niet bewust meegemaakt, toen mijn Druid 70 dingde stopte ik met spelen, en ben na 2,5 jaar een nieuwe class begonnen ( hunter ) dus het verschil is duidelijk te zien voor mij.
Dan heb je wat gemist. TBC was echt het ultieme raiden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_77947194
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 01:37 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dan heb je wat gemist. TBC was echt het ultieme raiden.
Van Kara naar BT naar SWP. Af en toe een keer ZA voor de mount. SSC? Tempest Keep? Mount Hyjal? Wa's da?
pi_77948993
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

. Nee, niet echt. Zeg dan Rotface.
Die 2 haal ik altijd door elkaar. Komt ook door de models
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77949045
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:52 schreef Pixell het volgende:
Dat gezegd, misschien maar eens tijd om wat game time te kopen en langs die zogenaamde Festergut te komen [ afbeelding ]
Dan kan je je gezellig scharen bij de mentaal gehandicapten in die topic, zoals je het zelf noemt
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:45:30 #233
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77952594
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:23 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dan kan je je gezellig scharen bij de mentaal gehandicapten in die topic, zoals je het zelf noemt
.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77952827
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 01:04 schreef Pixell het volgende:

[..]
En tja, ik zeg dingen nou een maal recht voor zijn raap
Stoer man

/golfclap
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77953575
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ik zit zo toevallig dit topic te lezen, heb zelf nou al best lang niet meer serieus geraid....

Maar wat is er nou zo moeilijk aan deze boss...ziet er uit als een tank&spank, die gast zelf staat stil een beetje te dps'n, waar the fuck is de uitdaging in dit spel gebleven?
Dus op 1 boss baseer je dat ?
Naxx @ lvl60 was geen uitdaging omdat patch een tank&spank boss was ?
Besides , Hardmodes zijn de uitdaging in het 'nieuwe' wow.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_77956274
jammer genoeg is hardmodes niet echt belangrijk voor het halen van gear. Er dropt dezelfde gear met iets betere stats.

In vanilla waren er zat guilds die weken lang vast zaten op ragnaros.

dat maakte de fights echt leuk
hardcoholic
pi_77957041
Gisteren lvl 70 gehaald met mijn hunter, was met een lvl 76 paladin, een lvl 80 death knight en lvl 80 druid uit mijn guild naar Heroic: Magister's terrace gegaan. Iedereen was er voor het eerst (we hadden we eerst een normale run gedaan voor atunement en uitproberen) en het ging redelijk makkelijk (wat wil je ook met twee lvl 80's in de party). Maar goed, we kwamen bij Kael'thas en de Deathknight tank en de paladin stierven bij ongeveer 65%. Druid en ik bleven over, phase 2 startte al snel en toen hadden we geen tank meer nodig. Heb in mijn eentje (druid was in treeform) Kael'thas naar beneden genuked tot 0%. Duurde 10 minuten ofzo en de healing van de druid was geweldig. Steeds een eindje zwemmen door de lucht, paar schoten afvuren, weer wegzwemmen, schieten. Was wel heel leuk. Ik heb afgesproken met ze dat we vaker heroics van TBC gaan doen, heb net bijna de shattered hall key, dus die is de volgende.

Samenvatting: Episch gevecht met Kael'thas gehad op lvl 70, vanavond naar shattered halls!
pi_77959820
Dilemma's ftl!

Wil graag een char transferren naar Aszune waar ik nu speel. Heb echt keuzes zat..

- 80 Druid, gear voor alle specs, Raven Lord, epic flyer etc.
- 72 Warrior, heirlooms, geen epic flyer
- 70 Rogue, old skool gear, geen heirlooms, wel epic flyer Netherdrake/Netherrays etc

Ze hebben allemaal iets wat me aantrekt, maar de keuze maken welke zuigt wel hard
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77978443
tvptjeeeee
  zondag 14 februari 2010 @ 14:45:13 #240
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_77984019
[W From] [74:Nightkight]: can i haff 4100 gold
[74:Nightkight]: Level 74 Night Elf Death Knight <De Seks Mannen> - Dragonblight
1 player total
[W From] [74:Nightkight]: i pay back plzz for 280 mount
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_77985903
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:03 schreef Blistering het volgende:
Dilemma's ftl!

Wil graag een char transferren naar Aszune waar ik nu speel. Heb echt keuzes zat..

- 80 Druid, gear voor alle specs, Raven Lord, epic flyer etc.
- 72 Warrior, heirlooms, geen epic flyer
- 70 Rogue, old skool gear, geen heirlooms, wel epic flyer Netherdrake/Netherrays etc

Ze hebben allemaal iets wat me aantrekt, maar de keuze maken welke zuigt wel hard
Ik zou voor Druid gaan.. Kun je van alles mee doen. En zijn toch meer gewild dan wars en rogue's.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_77990190
ben nu een tauren druid begonnen na jaren alliance te hebben gespeelt. Wel op dezelfde server als me andere toons. Dus al iemand nog een leuke en gezellige lvling guild weet op ED.
pi_77990673
Lich King down op 10 man. Nevada the Kingslayer reporting in, maar JEZUS FUCK wat een geweldig gevecht
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77993992
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:30 schreef Blistering het volgende:
Lich King down op 10 man. Nevada the Kingslayer reporting in, maar JEZUS FUCK wat een geweldig gevecht
Ook grenades gebruikt?
pi_77994088
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:01 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ook grenades gebruikt?
  zondag 14 februari 2010 @ 20:33:00 #246
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77995441
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:30 schreef Blistering het volgende:
Gz!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77995918
Nice! Wij zitten op dit moment op 10/12 maar deze week was ik helaas niet mee. Hopelijk volgende week tijd/plaats voor een kingslayertje
pi_77996780
Zag laatst ook een Disc/Ret in 2v2 op 1.8k mmr, allebei Kingslayer title en keyboard turners.

We (ik en m'n partner) hebben ze genadeloos hard ingemaakt. Wat zal LK fight moeilijk zijn zeg.
pi_77996883
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:59 schreef SharQueDo het volgende:
Zag laatst ook een Disc/Ret in 2v2 op 1.8k mmr, allebei Kingslayer title en keyboard turners.

We (ik en m'n partner) hebben ze genadeloos hard ingemaakt. Wat zal LK fight moeilijk zijn zeg.
Doe het maar, kom dan hier weer whinen. Ik zeg niet dat het moeilijk is, tis gewoon fucking vet
pi_77997090
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:01 schreef Blistering het volgende:

[..]

Doe het maar, kom dan hier weer whinen. Ik zeg niet dat het moeilijk is, tis gewoon fucking vet
Maar dan zo noob zijn in PvP. 9k Envenom crit op de Ret. PvE-warriors, anyone?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')