Het is maar net wat je afzeiken noemt, ik zeg alleen dat het spel zoveel makkelijker is geworden.quote:
Ik heb volgens mij in nog geen enkel bericht een naam genoemd. Dus mensen afkraken, misschien in het algemeen, maar ben nergens persoonlijk geweest.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je kunt het ook op een iets vriendelijke manier zeggen Pixel. Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar de mensen in dit topic spelen het spel niet voor niks. Als jij het nu niks meer aan vind dan is dat jammer voor jou, maar daar hoef je niet iedereen mee lastig te vallen, en al helemaal niet dingen of mensen af te zitten kraken.
Dan heb je wat gemist. TBC was echt het ultieme raiden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
TBC raids heb ik niet bewust meegemaakt, toen mijn Druid 70 dingde stopte ik met spelen, en ben na 2,5 jaar een nieuwe class begonnen ( hunter ) dus het verschil is duidelijk te zien voor mij.
Van Kara naar BT naar SWP. Af en toe een keer ZA voor de mount. SSC? Tempest Keep? Mount Hyjal? Wa's da?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist. TBC was echt het ultieme raiden.
Die 2 haal ik altijd door elkaar. Komt ook door de modelsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Nee, niet echt. Zeg dan Rotface.
Dan kan je je gezellig scharen bij de mentaal gehandicapten in die topic, zoals je het zelf noemtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:52 schreef Pixell het volgende:
Dat gezegd, misschien maar eens tijd om wat game time te kopen en langs die zogenaamde Festergut te komen [ afbeelding ]
.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:23 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dan kan je je gezellig scharen bij de mentaal gehandicapten in die topic, zoals je het zelf noemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Stoer manquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:04 schreef Pixell het volgende:
[..]
En tja, ik zeg dingen nou een maal recht voor zijn raap
Dus op 1 boss baseer je dat ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zit zo toevallig dit topic te lezen, heb zelf nou al best lang niet meer serieus geraid....
Maar wat is er nou zo moeilijk aan deze boss...ziet er uit als een tank&spank, die gast zelf staat stil een beetje te dps'n, waar the fuck is de uitdaging in dit spel gebleven?
Ik zou voor Druid gaan.. Kun je van alles mee doen. En zijn toch meer gewild dan wars en rogue's.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:03 schreef Blistering het volgende:
Dilemma's ftl!
Wil graag een char transferren naar Aszune waar ik nu speel. Heb echt keuzes zat..
- 80 Druid, gear voor alle specs, Raven Lord, epic flyer etc.
- 72 Warrior, heirlooms, geen epic flyer
- 70 Rogue, old skool gear, geen heirlooms, wel epic flyer Netherdrake/Netherrays etc
Ze hebben allemaal iets wat me aantrekt, maar de keuze maken welke zuigt wel hard
Ook grenades gebruikt?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:30 schreef Blistering het volgende:
Lich King down op 10 man. Nevada the Kingslayer reporting in, maar JEZUS FUCK wat een geweldig gevecht![]()
![]()
quote:
Gz!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:30 schreef Blistering het volgende:
Lich King down op 10 man. Nevada the Kingslayer reporting in, maar JEZUS FUCK wat een geweldig gevecht![]()
![]()
Doe het maar, kom dan hier weer whinen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:59 schreef SharQueDo het volgende:
Zag laatst ook een Disc/Ret in 2v2 op 1.8k mmr, allebei Kingslayer title en keyboard turners.
We (ik en m'n partner) hebben ze genadeloos hard ingemaakt. Wat zal LK fight moeilijk zijn zeg.
Maar dan zo noob zijn in PvP.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Doe het maar, kom dan hier weer whinen.Ik zeg niet dat het moeilijk is, tis gewoon fucking vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |