2 piemols.quote:
Die 2 piemols?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:18 schreef Bastard het volgende:
Geen idee wat je bedoelt, maar het klinkt lekker
http://www.nujij.nl/?tags=baphometquote:Op maandag 8 februari 2010 19:42 schreef Zapato het volgende:
Dus Beyonce zou dan een soort duivel zijn, of in ieder geval draagster?
Ja, ik zie het ja. En nu?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:50 schreef ashhoax het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/?tags=baphomet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baphomet
Dacht dat je niet wist wat of wie die Baphomet was.. maar nevermindquote:
Ja, dat snap ik, maar wat wil je daarmee nou zeggen over Beyoncé, dat zij een soort teken is ofzo, ik snap je punt niet zeg maar.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:13 schreef ashhoax het volgende:
[..]
Dacht dat je niet wist wat of wie die Baphomet was.. maar nevermind
Hier nog een leuke site over Gaga en mbt dit topic.
http://vigilantcitizen.com/?p=1676
Dit dusquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:17 schreef Marthh het volgende:
Ze heeft geen alter ego, maar een producer .
Dat was Robert Johnson.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb eens een stuk gelezen dat bijv. de Beatles hun ziel aan de duivel hadden verkocht en daarna succes hadden. Ik proef ook een beetje iets van dat in dit topic.
roodkapjequote:Op woensdag 10 februari 2010 16:28 schreef jpg97 het volgende:
Hetzelfde geldt overigens ook voor Mariska van de Pijnacker.
+1quote:Op maandag 15 februari 2010 09:14 schreef heartz het volgende:
De musicindustry hè. Triest, het zijn produkten geworden.
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die 2 piemols?
Ik begrijp heel het topic niet
http://vigilantcitizen.com/?p=2191quote:From unexpected drama to shocking performances, MTV’s 2009 Video Music Awards managed once again to raise eyebrows and get people talking. What most people missed, however, were the occult meanings encoded in the VMAs. The TV event was in fact a large scale occult ceremony, complete with an initiation, a prayer and even a blood sacrifice. We’ll look at the symbolism that appeared during the show.
En nog 1quote:
link is doodquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:49 schreef MarcoenCabbolet het volgende:
http://www.foia.cia.gov/browse_docs.asp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie afbeelding. Waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:26 schreef DrDentz het volgende:
Maar die had zichzelf ook 'offstage' in een alter-ego veranderd.
[ afbeelding ]
The Boy Behind the Mask
Dat is een schilderij van Sarah Weaverquote:Op maandag 15 maart 2010 19:52 schreef nokwanda het volgende:
Mooie afbeelding. Waar heb je die vandaan?
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat is een schilderij van Sarah Weaver.
De bovenste heeft wat weg van een sleutelgat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:21 schreef meneerseruis het volgende:
[ afbeelding ]
hmmm vreemd..
[ afbeelding ]
nog vreemder
[ afbeelding ]
heel vreemd
Illuminatie symbool.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De bovenste heeft wat weg van een sleutelgat.
De tweede het 'alziend oog' en de derde een driehoek.
Wat zie jij er voor vreemds aan meneerseruis?
oowh ik dacht dat het allemaal een driehoek was.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De bovenste heeft wat weg van een sleutelgat.
De tweede het 'alziend oog' en de derde een driehoek.
Wat zie jij er voor vreemds aan meneerseruis?
Welnee, helemaal niet stom. Ik zeg ook alleen maar wat ík er in zie hoor. Kan het wel helemaal mis hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:00 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
oowh ik dacht dat het allemaal een driehoek was.
wist niet dat je ook een sleutelgat der in kon zien wat stom van mij,-
Voor zo ver ik weet moet wat Jay-z daar doet met zijn handen de vorm van een diamant voorstellen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:21 schreef meneerseruis het volgende:
[ afbeelding ]
hmmm vreemd..
[ afbeelding ]
nog vreemder
[ afbeelding ]
heel vreemd
Onderbouw jezelf eens. Zomaar roepen dat iemand 'hippe' symbolen gebruikt is net zo lukraak als jij het ander lijkt te vinden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Amos_ het volgende:
Een Jay-Z gebruikt wat hippe symbolen en probeert zo een eigen image neer te zetten. Je kunt er ook te veel achter zoeken
Nee het is inderdaad veeeeeel aannemelijker dat er iets heel erg evil achter schuilt en dat hij ons probeert te waarschuwen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
Onderbouw jezelf eens. Zomaar roepen dat iemand 'hippe' symbolen gebruikt is net zo lukraak als jij het ander lijkt te vinden.
Je ontwijkt nu zelf de vraag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee het is inderdaad veeeeeel aannemelijker dat er iets heel erg evil achter schuilt en dat hij ons probeert te waarschuwen.
tja, zou je denken? dat het een betekenis heeft ? of zo je het meer vreemd vinden ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, helemaal niet stom. Ik zeg ook alleen maar wat ík er in zie hoor. Kan het wel helemaal mis hebben.
Maar wat denk jij dat de betekenis is?
Hetzelfde als wat koffiekoekje zegt?
een diamant zegt gij ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet moet wat Jay-z daar doet met zijn handen de vorm van een diamant voorstellen.Ik vind dit topic een beetje ver gaan.
Ik weet het niet zo goed. Ben niet zo bekend met de materie, daarom vraag ik het aan jou.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:40 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
tja, zou je denken? dat het een betekenis heeft ? of zo je het meer vreemd vinden ?
Die jongens ken ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:51 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
een diamant zegt gij ?
dus de mensen die obama bijwoonde maakte een teken van een diamant gewoon omdat het leuk was ofzo...
ik zou meer zeggen dat het een teken is om stoer te doen. het zelfde zie je bij de cribs en the bloods die hebben ook tekens.illuminatie der achter zoeken kan een mogelijk hij zijn want, zijn kleding lijn zit vol tekens wat ik trouwens toch vreemd blijft te vinden. Je kan er wat achter zoeken klopt! maar daarvoor is deze topic toch?
blood teken jongen aan de linker kant..
[ afbeelding ]
En dat heb ik wel eens vaker gelezen.quote:Het is het symbool van Rocafella, het bedrijf van Jay-Z.
Hoe frappant is het dat zijn label Rockafella heet... Vást geen verwijzing naar de Rockefellers, een grote naam binnen de Illuminati. Jay-Z was op het foute pad, richtte dit label op, vervolgens de gehypte, symbolische east-side vs. west-side oorlog (herinner je hoe Tupac, die tégen de New World Order uit wilde spreken, overleed, ik weet niet hoe Notorious Bigg daarover dacht eigenlijk), waarna Jay-Z zijn eigen spirituele wedergeboorte heeft gehad (zoals hier genoemd Beyoncé stierf en herrees Sasha Fierce) om vervolgens als Young door het leven te gaan. Niet te vergeten vervolgens onmeunig rijk te worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die jongens ken ik
Maar even naast dat, dat vond ik op internet er staat :
[..]
En dat heb ik wel eens vaker gelezen.
Dan heeft het bij mij blijkbaar al gewerkt want ik zie er niets duisters achterquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:06 schreef Evienne het volgende:
[..]
Hoe frappant is het dat zijn label Rockafella heet... Vást geen verwijzing naar de Rockefellers, een grote naam binnen de Illuminati. Jay-Z was op het foute pad, richtte dit label op, vervolgens de gehypte, symbolische east-side vs. west-side oorlog (herinner je hoe Tupac, die tégen de New World Order uit wilde spreken, overleed, ik weet niet hoe Notorious Bigg daarover dacht eigenlijk), waarna Jay-Z zijn eigen spirituele wedergeboorte heeft gehad (zoals hier genoemd Beyoncé stierf en herrees Sasha Fierce) om vervolgens als Young door het leven te gaan. Niet te vergeten vervolgens onmeunig rijk te worden.
De popmuziek en celebrities van tegenwoordig staan in grote mate model voor het seksualiseren, verdommen en, dare I say brainwashen van een complete generatie. Luister de nummers, kijk de clips en als je vind dat er geen duistere symboliek of andere dubbele bodem in zit, dan heeft het imho al gewerkt.
Verdomd interessante materie in ieder geval, er rammelt genoeg aan deze popcultuur en genoeg sterretjes die hun ziel zouden verkopen voor fifteen minutes.
Bij mij werkt het ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef tliciouz het volgende:
Dan heeft het bij mij blijkbaar al gewerkt want ik zie er niets duisters achter
Dat, en ze vinden het cool. Net zoals die Guido's op dat fotootje hierboven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom altijd maar kiezen voor de minst aannemelijke verklaring? Is het niet veel aannemelijker dat deze popsterren goed op de hoogte zijn van deze symboliek en ook van het feit dat er maar al te veel mensen zijn die er wanhopig graag een diepere betekenis in willen zien en deze daarom veelvuldig inzetten hun de videoclips? Elke vorm van aandacht is immers toch aandacht en dat is waar het in de muziekindustrie allemaal om draait. Dat verkoopt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom altijd maar kiezen voor de minst aannemelijke verklaring? Is het niet veel aannemelijker dat deze popsterren goed op de hoogte zijn van deze symboliek en ook van het feit dat er maar al te veel mensen zijn die er wanhopig graag een diepere betekenis in willen zien en deze daarom veelvuldig inzetten hun de videoclips? Elke vorm van aandacht is immers toch aandacht en dat is waar het in de muziekindustrie allemaal om draait. Dat verkoopt.
Precies, en daarmee trekken ze nóg een groep followers aan. Zijn een hoop kids die dat cool vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat, en ze vinden het cool. Net zoals die Guido's op dat fotootje hierboven.
En die tweede lijkt wel Hans Klokquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:51 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die die artiesten inclusief de symbolen gaan imiteren zonder te weten wat de symbolen inhouden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Precies, en daarmee trekken ze nóg een groep followers aan. Zijn een hoop kids die dat cool vinden natuurlijk.
Een beetje zoals jij het woordje guido's heel hip probeerde te gebruiken, maar de plank er mee mis sloeg?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En die die artiesten inclusief de symbolen gaan imiteren zonder te weten wat de symbolen inhouden.
juist ik ga niet ontkennen dat ik ook ooit in zo`n fase zat van ganster dit ganster dat bloods zijn de besten dit en dat ik zij dat puur om stoer te doen. maar, ik zorgde ook voor om mensen het leven zuur te maken niet omdat de muziek me dat vertelde maar omdat het gewoon bij het wereldje van tegewoordigen rapmuziek hoort om stoer te doen mensen voor hun bek slaan als ze naar je kijken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat, en ze vinden het cool. Net zoals die Guido's op dat fotootje hierboven.
Hipquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:31 schreef Ticker het volgende:
Koek-Koek![]()
[..]
Een beetje zoals jij het woordje guido's heel hip probeerde te gebruiken, maar de plank er mee mis sloeg?
Dus vond je het hip om toch even dat woord te gebruiken, omdat het er stond. Cirkeltje is snel rond.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
HipIk vind Guido's niet hip hoor, integendeel
!
Maar ik noemde het zo, omdat rechtsonderin op die foto 'OhMyGuido.com' staat.
Koekoek
Klopt, elk woord wat ik gebruik, gebruik ik alleen maar omdat ik het hip vindquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:44 schreef Ticker het volgende:
Dus vond je het hip om toch even dat woord te gebruiken, omdat het er stond. Cirkeltje is snel rond.
Dat idee van je klopt, dus zo dom ben je blijkbaar nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef Amos_ het volgende:
Ik krijg altijd het idee dat als je er niets in ziet, of geen evil plot erachter ziet, dat je dan "dom" bent, of in ieder geval minderwaardig aan diegenen die je willen 'waarschuwen' ...
Sowieso, Nederlandse bloods.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:51 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
een diamant zegt gij ?
dus de mensen die obama bijwoonde maakte een teken van een diamant gewoon omdat het leuk was ofzo...
ik zou meer zeggen dat het een teken is om stoer te doen. het zelfde zie je bij de cribs en the bloods die hebben ook tekens.illuminatie der achter zoeken kan een mogelijk hij zijn want, zijn kleding lijn zit vol tekens wat ik trouwens toch vreemd blijft te vinden. Je kan er wat achter zoeken klopt! maar daarvoor is deze topic toch?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |