abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77432122
quote:
Angelina Jolie is de laatste tijd het mikpunt van allerlei roddels. Er kan een weer een aan het lijstje worden toegevoegd. Angelina zou een wilde nacht hebben beleefd met lady GaGa.

Dit beweert althans Ian Halperin, de schrijver van het boek The Untold Story of Brad Pitt and Angelina Jolie. Angelina en GaGa brachten samen de nacht door in het Beverly Wilshire Hotel, zo denkt hij. Hij gaat zelfs verder en beweert dat de actrice geobsedeerd is door de zangeres.
http://www.spitsnieuws.nl(...)elina_deed_gaga.html

Als dit zo is, dan kan ik Brad Pitt niet anders dan gelijk geven. Daarbij is er ergens iets goed misgegaan als Angelina geobsedeerd is door deze vrouw:

As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:01:50 #2
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77432159
Jo-Jo-Jolie ik ko-ko-ko-kom!!!!!!!
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_77432235
Ze heeft wel een ongelooflijk lekker lijf, die GaGa.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_77432567
PICSS
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:12:55 #5
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_77432635
Die laatste foto:``

[ Bericht 80% gewijzigd door Gunner op 30-01-2010 17:12:19 ]
Where law ends, tyrrany begins.
pi_77432866
Mooi, die bovenste foto!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:42:12 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_77433888
ik zou er best een maandje ruzie voor over hebben hoor
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:50:54 #8
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_77434211
Kan Brad er niet gewoon bij gaan liggen
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_77453338
Die Angelina Jolie is zo overrated of zijn het de plakplaatjes die haar zo interessant maken?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 januari 2010 @ 17:23:08 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_77453822
Waar moet ik ze van kennen buiten dit soort topics en neuken met bekende mensen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:25:42 #11
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77453902
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:23 schreef tong80 het volgende:
Waar moet ik ze van kennen buiten dit soort topics en neuken met bekende mensen ?

De liedjes: Pokerface en Bad Romance.

En de films: Tombraider, Hackers... Brad Pitt zat ook nog in Ocean's Eleven en daar had hij een pokerface!111!!
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:37:03 #12
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_77454226
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:23 schreef tong80 het volgende:

Rot op Tong. Je hoeft niet te reageren. Volgende keer zijn dit soort posts gewoon weg.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_77553063
hmm lijkt me wel een geil duo eigenlijk
pi_77554552
nou leuk voor ze dan. alleen minder leuk voor brad natuurlijk
pi_77557885
Er is wel meer dat een vrouw aantrekkelijk maakt dan een klein mopsneusje, hoor. Ik vind die GaGa wel een lekker wijf. Stoer, onanfhanklijk, talentvol en waarschijnlijk erg intelligent. Met killer body.
pi_77628171
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Er is wel meer dat een vrouw aantrekkelijk maakt dan een klein mopsneusje, hoor. Ik vind die GaGa wel een lekker wijf. Stoer, onanfhanklijk, talentvol en waarschijnlijk erg intelligent. Met killer body.
ja vind ik ook.. die benen van gaga zijn echt mooi
pi_77629000
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Intelligent genoeg om vuilniszakken cocaïne weg te snuiven, dat is ze zeker. Talentvol valt overigens ook wel mee, die meid is namelijk niet op eigen kracht aan de top gekomen. Je vraagt jezelf dan ook af wat wereldtop is, als je haar liedjes hoort.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77629922
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:17 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Intelligent genoeg om vuilniszakken cocaïne weg te snuiven, dat is ze zeker. Talentvol valt overigens ook wel mee, die meid is namelijk niet op eigen kracht aan de top gekomen. Je vraagt jezelf dan ook af wat wereldtop is, als je haar liedjes hoort.
Heb je een bron voor haar cocainegebruik?

Verder is zij echt wel een talent, ze kan live heel goed zingen en pianospelen, jammer alleen dat ze het ombouwt tot van die paupernummers.
pi_77630124
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heb je een bron voor haar cocainegebruik?

Verder is zij echt wel een talent, ze kan live heel goed zingen en pianospelen, jammer alleen dat ze het ombouwt tot van die paupernummers.
Dat is mijn punt ook eigenlijk. Ze heeft zelf volgens mij weinig te zeggen over haar carriere.

Overigens, kijk zelf:
http://www.google.nl/search?q=lady+gaga+cocaine&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
pi_77630206

Ik zou haar wel doen hoor.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_77630304
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:46 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is mijn punt ook eigenlijk. Ze heeft zelf volgens mij weinig te zeggen over haar carriere.

Overigens, kijk zelf:
http://www.google.nl/search?q=lady+gaga+cocaine&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Ze gebruikt nu toch niet meer?
pi_77630467
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ze gebruikt nu toch niet meer?
Daar kan ik weinig over zeggen. Ik ben dan ook van mening dat mensen voor de rest van hun leven veranderen door veelvuldig gebruik van deze drugs, zelfs na de verslaving zijn deze effecten duidelijk merkbaar. Al mag uiteraard wel gezegd worden dat het knap is dat ze eerlijk is over dit onderwerp. Weet ook niet wat het doel was van deze uitspraken van haar eigenlijk.
pi_77721739
quote:

[..]

of juist wel intelligent. wellicht was ze zonder die snuifjes nooit doorgebroken
pi_77722691
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:56 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daar kan ik weinig over zeggen. Ik ben dan ook van mening dat mensen voor de rest van hun leven veranderen door veelvuldig gebruik van deze drugs, zelfs na de verslaving zijn deze effecten duidelijk merkbaar. Al mag uiteraard wel gezegd worden dat het knap is dat ze eerlijk is over dit onderwerp. Weet ook niet wat het doel was van deze uitspraken van haar eigenlijk.
Ach, wie weet heeft ze wel helemaal nooit - of nauwelijks - cocaïne gebruikt. Lijkt me ook irrelevant. Het doel van deze uitspraken lijkt mij overigens wel duidelijk: het genereren van (media)aandacht en het creëren van een bepaald imago. Je kan er veel van vinden, maar geheel ondoordacht is die hele Gaga-act allerminst.
pi_77722867
quote:

[..]

Er zijn genoeg mensen die talentvol zijn en waar nooit van gehoord wordt, dus je kunt je uberhaupt niet afvragen wat wereldtop is. Ik denk wel dat je objectief kunt stellen dat mevrouw Gaga muzikaal is, zeker als je haar hoort 'improviseren' op de piano. Dat kan niet iedereen. Bovendien is dat opvallende natuurlijk wel wat haar in de aandacht brengt, ook dat lukt niet iedereen. Coke hoort daar tegenwoordig nou eenmaal bij, en geef haar eens ongelijk. Als je er zo makkelijk aan kunt komen en je hebt geen idee meer wat het normale hard werkende leven waarbij geld nog een issue is in houdt ligt gebruik van dat soort middelen voor de hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')