abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79111615
Enerszijds willen ze gewoon recht in je gezicht laten zien wat ze allemaal uitspoken (vooral in de GaGa clips). Zo duidelijk dat je er langs kijkt. Anderszijds is het ook zeer aannemelijk dat GaGa en Fierce wel degelijk creaties zijn van traumabased mindcontrol, gecreërde alter-egos dus. In ruil voor roem, geld en aandacht ondergaan artiesten deze procedure. Veelvuldig heeft GaGa te kennen gegeven dat niemand haar zag staan of haar muziek wilden horen, laat staan een contract aanbieden, totdat.... Totdat wat ja? Ze is niet van de buis te slaan op dit moment. Kijk naar haar clips en je weet precies wat er gebeurd is.

Willy Vandersteen schreef er ook al over in 'Suske en Wiske, de Poenschepper'.
pi_79118095
het mediaspektakel gaat rustig verder: zie dit bericht van de frontpage
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  maandag 15 maart 2010 @ 13:35:36 #54
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79176859
quote:
link is dood
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_79177770
Link is niet dood, maar linkt naar de zoeksite. Als je het document zoekt, ga naar:
http://www.foia.cia.gov/search.asp#
Typ dan: "The operational Potential of Subliminal Perception"

pdf van de studie
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  maandag 15 maart 2010 @ 18:13:38 #57
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79177929
Volg je hart, gebruik je verstand.
  maandag 15 maart 2010 @ 19:18:27 #58
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79180299
Ook wel interessant om te zien, Spencer van de Hills over de NWO

Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_79181730
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 01:26 schreef DrDentz het volgende:
Maar die had zichzelf ook 'offstage' in een alter-ego veranderd.

[ afbeelding ]

The Boy Behind the Mask
Mooie afbeelding. Waar heb je die vandaan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 15 maart 2010 @ 21:56:17 #60
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79188428
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:52 schreef nokwanda het volgende:
Mooie afbeelding. Waar heb je die vandaan?
Dat is een schilderij van Sarah Weaver .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_79198842
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:56 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat is een schilderij van Sarah Weaver .
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79302279
Harde informatie right here.
pi_79322773
tvp
pi_79515307
Als het nu niet duidelijk is.....

Lady GaGa ft. Sasha Fierce - Telephone

“Trauma-based mind control programming can be defined as systematic torture that blocks the victim’s capacity for conscious processing (through pain, terror, drugs, illusion, sensory deprivation, sensory over-stimulation, oxygen deprivation, cold, heat, spinning, brain stimulation, and often, near-death), and then employs suggestion and/or classical and operant conditioning (consistent with well-established behavioral modification principles) to implant thoughts, directives, and perceptions in the unconscious mind, often in newly-formed trauma-induced dissociated identities, that force the victim to do, feel, think, or perceive things for the purposes of the programmer. The objective is for the victim to follow directives with no conscious awareness, including execution of acts in clear violation of the victim’s moral principles, spiritual convictions, and volition.

Installation of mind control programming relies on the victim’s capacity to dissociate, which permits the creation of new walled-off personalities to “hold” and “hide” programming. Already dissociative children are prime “candidates” for programming”.
- Ellen P. Lacter, Ph.D., The Relationship Between Mind Control Programming and Ritual Abuse

The Hidden Meaning of Lady Gaga’s “Telephone” (!!!)

http://vigilantcitizen.com/?p=3423
pi_79537791

hmmm vreemd..

nog vreemder

heel vreemd
ik ben seruis
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 17:51:37 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_79538772
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:21 schreef meneerseruis het volgende:
[ afbeelding ]
hmmm vreemd..
[ afbeelding ]
nog vreemder
[ afbeelding ]
heel vreemd
De bovenste heeft wat weg van een sleutelgat.
De tweede het 'alziend oog' en de derde een driehoek.
Wat zie jij er voor vreemds aan meneerseruis?
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:12:30 #68
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_79539427
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Illuminatie symbool.
pi_79540951
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

oowh ik dacht dat het allemaal een driehoek was.

wist niet dat je ook een sleutelgat der in kon zien wat stom van mij,-
ik ben seruis
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 19:07:12 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_79541170
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:00 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

oowh ik dacht dat het allemaal een driehoek was.

wist niet dat je ook een sleutelgat der in kon zien wat stom van mij,-
Welnee, helemaal niet stom. Ik zeg ook alleen maar wat ík er in zie hoor. Kan het wel helemaal mis hebben.
Maar wat denk jij dat de betekenis is?
Hetzelfde als wat koffiekoekje zegt?
pi_79541233
Illuminatie
Idioten
lol?
pi_79541315
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:21 schreef meneerseruis het volgende:
[ afbeelding ]
hmmm vreemd..
[ afbeelding ]
nog vreemder
[ afbeelding ]
heel vreemd
Voor zo ver ik weet moet wat Jay-z daar doet met zijn handen de vorm van een diamant voorstellen. Ik vind dit topic een beetje ver gaan.
All good things are wild and free.
pi_79543846
Een Jay-Z gebruikt wat hippe symbolen en probeert zo een eigen image neer te zetten. Je kunt er ook te veel achter zoeken
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:40:03 #74
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_79545435
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Amos_ het volgende:
Een Jay-Z gebruikt wat hippe symbolen en probeert zo een eigen image neer te zetten. Je kunt er ook te veel achter zoeken
Onderbouw jezelf eens. Zomaar roepen dat iemand 'hippe' symbolen gebruikt is net zo lukraak als jij het ander lijkt te vinden.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_79547217
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

Onderbouw jezelf eens. Zomaar roepen dat iemand 'hippe' symbolen gebruikt is net zo lukraak als jij het ander lijkt te vinden.
Nee het is inderdaad veeeeeel aannemelijker dat er iets heel erg evil achter schuilt en dat hij ons probeert te waarschuwen.
pi_79547810
They sold their souls for rock and roll... and fame and money.
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:34:19 #77
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_79548057
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:16 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nee het is inderdaad veeeeeel aannemelijker dat er iets heel erg evil achter schuilt en dat hij ons probeert te waarschuwen.
Je ontwijkt nu zelf de vraag.
Als je dan toch een poging doet, om mee te discussieren in een topic en andere te wijzen op hun absurde manier van denken, mag je deze ook wel in je zak steken.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_79548723
Vind het wel opvallend dat zoveel van de grote sterren deze symboliek gebruiken.

Zou dit ook voor 'n ander symbool kunnen gelden, dit b.v ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_79553980
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welnee, helemaal niet stom. Ik zeg ook alleen maar wat ík er in zie hoor. Kan het wel helemaal mis hebben.
Maar wat denk jij dat de betekenis is?
Hetzelfde als wat koffiekoekje zegt?
tja, zou je denken? dat het een betekenis heeft ? of zo je het meer vreemd vinden ?
ik ben seruis
pi_79554303
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Voor zo ver ik weet moet wat Jay-z daar doet met zijn handen de vorm van een diamant voorstellen. Ik vind dit topic een beetje ver gaan.
een diamant zegt gij ?

dus de mensen die obama bijwoonde maakte een teken van een diamant gewoon omdat het leuk was ofzo...

ik zou meer zeggen dat het een teken is om stoer te doen. het zelfde zie je bij de cribs en the bloods die hebben ook tekens.illuminatie der achter zoeken kan een mogelijk hij zijn want, zijn kleding lijn zit vol tekens wat ik trouwens toch vreemd blijft te vinden. Je kan er wat achter zoeken klopt! maar daarvoor is deze topic toch?

blood teken jongen aan de linker kant..
ik ben seruis
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 23:53:02 #81
249559 crew  Lavenderr
pi_79554351
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:40 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

tja, zou je denken? dat het een betekenis heeft ? of zo je het meer vreemd vinden ?
Ik weet het niet zo goed. Ben niet zo bekend met de materie, daarom vraag ik het aan jou.
Jij weet er veel meer van dan ik.
Maar ga nu slapen, lees morgen wel wat je geschreven hebt.

Trusten MeneerSeruis
pi_79557244
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:51 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

een diamant zegt gij ?

dus de mensen die obama bijwoonde maakte een teken van een diamant gewoon omdat het leuk was ofzo...

ik zou meer zeggen dat het een teken is om stoer te doen. het zelfde zie je bij de cribs en the bloods die hebben ook tekens.illuminatie der achter zoeken kan een mogelijk hij zijn want, zijn kleding lijn zit vol tekens wat ik trouwens toch vreemd blijft te vinden. Je kan er wat achter zoeken klopt! maar daarvoor is deze topic toch?

[ afbeelding ]
Die jongens ken ik

Maar even naast dat, dat vond ik op internet er staat :
quote:
Het is het symbool van Rocafella, het bedrijf van Jay-Z.
En dat heb ik wel eens vaker gelezen.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:06:17 #83
285174 Evienne
never odd or even
pi_79558586
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 07:10 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Die jongens ken ik

Maar even naast dat, dat vond ik op internet er staat :
[..]

En dat heb ik wel eens vaker gelezen.
Hoe frappant is het dat zijn label Rockafella heet... Vást geen verwijzing naar de Rockefellers, een grote naam binnen de Illuminati. Jay-Z was op het foute pad, richtte dit label op, vervolgens de gehypte, symbolische east-side vs. west-side oorlog (herinner je hoe Tupac, die tégen de New World Order uit wilde spreken, overleed, ik weet niet hoe Notorious Bigg daarover dacht eigenlijk), waarna Jay-Z zijn eigen spirituele wedergeboorte heeft gehad (zoals hier genoemd Beyoncé stierf en herrees Sasha Fierce) om vervolgens als Young door het leven te gaan. Niet te vergeten vervolgens onmeunig rijk te worden.

De popmuziek en celebrities van tegenwoordig staan in grote mate model voor het seksualiseren, verdommen en, dare I say brainwashen van een complete generatie. Luister de nummers, kijk de clips en als je vind dat er geen duistere symboliek of andere dubbele bodem in zit, dan heeft het imho al gewerkt.
Verdomd interessante materie in ieder geval, er rammelt genoeg aan deze popcultuur en genoeg sterretjes die hun ziel zouden verkopen voor fifteen minutes.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_79558619
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:06 schreef Evienne het volgende:

[..]

Hoe frappant is het dat zijn label Rockafella heet... Vást geen verwijzing naar de Rockefellers, een grote naam binnen de Illuminati. Jay-Z was op het foute pad, richtte dit label op, vervolgens de gehypte, symbolische east-side vs. west-side oorlog (herinner je hoe Tupac, die tégen de New World Order uit wilde spreken, overleed, ik weet niet hoe Notorious Bigg daarover dacht eigenlijk), waarna Jay-Z zijn eigen spirituele wedergeboorte heeft gehad (zoals hier genoemd Beyoncé stierf en herrees Sasha Fierce) om vervolgens als Young door het leven te gaan. Niet te vergeten vervolgens onmeunig rijk te worden.

De popmuziek en celebrities van tegenwoordig staan in grote mate model voor het seksualiseren, verdommen en, dare I say brainwashen van een complete generatie. Luister de nummers, kijk de clips en als je vind dat er geen duistere symboliek of andere dubbele bodem in zit, dan heeft het imho al gewerkt.
Verdomd interessante materie in ieder geval, er rammelt genoeg aan deze popcultuur en genoeg sterretjes die hun ziel zouden verkopen voor fifteen minutes.
Dan heeft het bij mij blijkbaar al gewerkt want ik zie er niets duisters achter
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:44:38 #85
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79559595
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef tliciouz het volgende:
Dan heeft het bij mij blijkbaar al gewerkt want ik zie er niets duisters achter
Bij mij werkt het ook !
pi_79559777
Waarom altijd maar kiezen voor de minst aannemelijke verklaring? Is het niet veel aannemelijker dat deze popsterren goed op de hoogte zijn van deze symboliek en ook van het feit dat er maar al te veel mensen zijn die er wanhopig graag een diepere betekenis in willen zien en deze daarom veelvuldig inzetten hun de videoclips? Elke vorm van aandacht is immers toch aandacht en dat is waar het in de muziekindustrie allemaal om draait. Dat verkoopt.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:51:35 #87
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79559870
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom altijd maar kiezen voor de minst aannemelijke verklaring? Is het niet veel aannemelijker dat deze popsterren goed op de hoogte zijn van deze symboliek en ook van het feit dat er maar al te veel mensen zijn die er wanhopig graag een diepere betekenis in willen zien en deze daarom veelvuldig inzetten hun de videoclips? Elke vorm van aandacht is immers toch aandacht en dat is waar het in de muziekindustrie allemaal om draait. Dat verkoopt.
Dat, en ze vinden het cool. Net zoals die Guido's op dat fotootje hierboven.
pi_79560793
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef cinnamongirl het volgende:
pi_79560855
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Precies, en daarmee trekken ze nóg een groep followers aan. Zijn een hoop kids die dat cool vinden natuurlijk.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:22:22 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79560993
quote:

[..]

[ afbeelding ]
En die tweede lijkt wel Hans Klok
The truth was in here.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:25:18 #91
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79561097
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Precies, en daarmee trekken ze nóg een groep followers aan. Zijn een hoop kids die dat cool vinden natuurlijk.
En die die artiesten inclusief de symbolen gaan imiteren zonder te weten wat de symbolen inhouden.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:31:52 #92
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_79561342
Ja laten we inderdaad alles benaderen vanuit gevoels kwestie. Laten we feitelijke logica achterwegen laten. Het is gewoon een stuk aannemelijker als je gevoel zegt dat iets is zoals het is, en alles aan te nemen wat iemand zegt. Wat 'dom' om dingn te herkennen in andere dingen. Bah, wat onlogisch als we niet direct alles aannemen wat er gezegd wordt.

Dat Jay-z/RIhanne/Kanye/Lady GAGA allemaal in elkaars clips te zien zijn en allemaal dezelfde dingen doen is niemand natuurlijk opgevallen. Het feit dat DEZE sterren op dit moment de hitparades voortrekken heeft niemand door?

Echt jongens.. Rocafella... ROCKEFELLER???

Oh nee, totaal onlogisch Rocafella - Rockefeller.. het staat er niet dus zoiets aannemen moet wel voor mensen zijn die rijp zijn voor het gesticht.

Koek-Koek
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:25 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En die die artiesten inclusief de symbolen gaan imiteren zonder te weten wat de symbolen inhouden.
Een beetje zoals jij het woordje guido's heel hip probeerde te gebruiken, maar de plank er mee mis sloeg?
Er eigenlijk dus vanuit gaan dat iedereen net zo makkelijk woorden en symbolen overneemt zonder te weten wat ze nu eigenlijk zeggen? In het bedrijfsleven.. waar miljoenen in omgaan.. zou het?
pi_79561485
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

juist ik ga niet ontkennen dat ik ook ooit in zo`n fase zat van ganster dit ganster dat bloods zijn de besten dit en dat ik zij dat puur om stoer te doen. maar, ik zorgde ook voor om mensen het leven zuur te maken niet omdat de muziek me dat vertelde maar omdat het gewoon bij het wereldje van tegewoordigen rapmuziek hoort om stoer te doen mensen voor hun bek slaan als ze naar je kijken.

maar dat is natuurlijk persoonlijk maar ik heb wel ervaren dat muziek wel deglijk mijn leven kan beinvloeden zowel goed als kwaad..

als je het mij vraagt veranderen mensen als ze muziek luisteren maar dat is natuurlijk gebaseerd op mijn perspectief op het leven.
ik ben seruis
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:38:13 #94
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79561567
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:31 schreef Ticker het volgende:
Koek-Koek
[..]

Een beetje zoals jij het woordje guido's heel hip probeerde te gebruiken, maar de plank er mee mis sloeg?
Hip Ik vind Guido's niet hip hoor, integendeel !

Maar ik noemde het zo, omdat rechtsonderin op die foto 'OhMyGuido.com' staat.

Koekoek
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:44:12 #95
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_79561803
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:38 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Hip Ik vind Guido's niet hip hoor, integendeel !

Maar ik noemde het zo, omdat rechtsonderin op die foto 'OhMyGuido.com' staat.

Koekoek
Dus vond je het hip om toch even dat woord te gebruiken, omdat het er stond. Cirkeltje is snel rond.
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:10:08 #96
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79562776
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:44 schreef Ticker het volgende:
Dus vond je het hip om toch even dat woord te gebruiken, omdat het er stond. Cirkeltje is snel rond.
Klopt, elk woord wat ik gebruik, gebruik ik alleen maar omdat ik het hip vind ! En cirkels zijn inderdaad rond .

Erg hippe woorden ook trouwens: cirkels en graancirkels

[ Bericht 2% gewijzigd door JoepiePoepie op 25-03-2010 11:22:12 ]
pi_79562938
Ik krijg altijd het idee dat als je er niets in ziet, of geen evil plot erachter ziet, dat je dan "dom" bent, of in ieder geval minderwaardig aan diegenen die je willen 'waarschuwen' ...
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:21:52 #98
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79563243
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef Amos_ het volgende:
Ik krijg altijd het idee dat als je er niets in ziet, of geen evil plot erachter ziet, dat je dan "dom" bent, of in ieder geval minderwaardig aan diegenen die je willen 'waarschuwen' ...
Dat idee van je klopt, dus zo dom ben je blijkbaar niet .
pi_79563340
tvp
pi_79563622
quote:

[..]

een diamant zegt gij ?

[ afbeelding ]
Sowieso, Nederlandse bloods.

Verder, ik geloof in veel dingen, maar dit vind ik dan wel weer te ver gaan. Als je zo'n topic aanmaakt over Marilyn Manson, kan ik het nog wel geloven, maar niet over wat simpele pop artiesten en een van de pot af gerukte Gaga.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')