nopequote:
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
friemel het gaat zaterdag druk worden.
er komen er 3 hun verjaardag vieren
krenten en rozijnenquote:Op zondag 7 februari 2010 15:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Biekske kreeg de eerste keer dat ze bij mijn ouders kwam rijst met pilav ....
Daar zaten krenten en rozijnen in verwerkt en die lust ze niet.
Durfde het niet te laten staan, bordje leeg gegeten .
Ze gruweld er nu nog van
![]()
![]()
en dan hopen dat je met lege displays naar huis gaatquote:Op zondag 7 februari 2010 15:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
'K heb 2 displays van 1 meter bij 60 cm en 13 "herendisplays" voor elk 1 sierraad .![]()
Dat kunnen we mooi allemaal volhangen dan....
ik lust die wel maar de combi met het gekruid vlees lijkt me echt minderquote:Op zondag 7 februari 2010 15:51 schreef friemelaar het volgende:
Is wel lekker hoor, als je tenminste van krenten en rozijnen houd.....
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan hopen dat je met lege displays naar huis gaat
marcquote:
Lekker op de bank liggen lezenquote:
dat is eigenlijk de hele opzetquote:
weet jij hoe laat hij in bed lagquote:
daarom ben je van slagquote:Op zondag 7 februari 2010 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker op de bank liggen lezen
Meteen weer een boek uit
Dude, je pilletjequote:Op zondag 7 februari 2010 15:58 schreef friemelaar het volgende:
Ik gok zo rond dezelfde tijd als ik, hij was tenminste al een uur tevoren gestopt met posten (de verzaker)
dat zou goed kunnen toen ik weer online kwam was er iig niemand meerquote:Op zondag 7 februari 2010 15:58 schreef friemelaar het volgende:
Ik gok zo rond dezelfde tijd als ik, hij was tenminste al een uur tevoren gestopt met posten (de verzaker)
Nee, om 6 uur sliep ik idd welquote:Op zondag 7 februari 2010 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen toen ik weer online kwam was er iig niemand meer
en dat viel me toch wel tegenquote:
quote:
tot zo friemelquote:Op zondag 7 februari 2010 16:04 schreef friemelaar het volgende:
'K ga ff de jongste en z'n vriendinnetje naar de bios brengen, zo terug ......
bij je laatste post nog welquote:
sowieso gistr niet gedronkenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij je laatste post nog wel
maar was het gister gezellig?
En vandaag haal je de schade inquote:Op zondag 7 februari 2010 16:23 schreef Fha het volgende:
[..]
sowieso gistr niet gedronkenJa was leuk
als het maar gezellig is en daar hoeft drank niet voor te zorgenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:23 schreef Fha het volgende:
[..]
sowieso gistr niet gedronkenJa was leuk
Komende nacht weer .Al verwacht ik dat ik er weer niet voor een uur of half 4 in lig. Wil toch wel de Super Bowl zienquote:Op zondag 7 februari 2010 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat viel me toch wel tegen
quote:
dan kunnen we toch nog een hele tijd chatten en rond 1 uur is indah er ook weerquote:Op zondag 7 februari 2010 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komende nacht weer .Al verwacht ik dat ik er weer niet voor een uur of half 4 in lig. Wil toch wel de Super Bowl zien
Strak planquote:Op zondag 7 februari 2010 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga straks maar eens bellen of zo
Zoietsquote:
of juist nietquote:Op zondag 7 februari 2010 16:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Strak plan![]()
Zit ze misschien wel op te wachten ....
Johnny Marksquote:♪♫♪♫
Don't know your dark eyes drive me crazy
Don't you kno how much I want you baby
How can al these tender words mean maybe
Don't know your dark eyes drive me crazy
♫♪♫♪
Waarom niet?quote:
dat is ook waarquote:Op zondag 7 februari 2010 16:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarom niet?
Aandacht en ondersteuning van vrienden is altijd welkom !
Echt niet te lang wachten, dan voelt ze zich misschien in de steek gelaten
die is aan het zuipenquote:
heb nog een sms gestuurdquote:
ik ben bezig met wachten tot deze kutdag voorbij is.quote:
waarom is het een kutdag Fha ?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
[..]
ik ben bezig met wachten tot deze kutdag voorbij is.
ok dan heb je wel gelijk dat het een kutdag is.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
Vandaag is mijn papa 14 jaar dood. En ik heb nooit eeen kater.
Behorlijke understatementquote:Op zondag 7 februari 2010 17:15 schreef friemelaar het volgende:
Oww![]()
Das inderdaad een vervelende dag jah.
Went nooit ....
Ja maar die heb ik niet. Die heeft mijquote:Op zondag 7 februari 2010 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
ok dan heb je wel gelijk dat het een kutdag is.
is bolle geen kater
als je probeert te eten dan helemaalquote:
je hebt iig bewezen dat je geen ezel bentquote:Op zondag 7 februari 2010 17:24 schreef Fha het volgende:
Je zou toch denken dat ik na de erste drei keer snpa dat ik om de deur heen moet lopne
Wat een positieve draai hahaquote:Op zondag 7 februari 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt iig bewezen dat je geen ezel bent![]()
maar aan wat voor leipe shit zit jij ?
Dat sowieso niet hahaquote:
2 flessen prosecco in je eentjequote:Op zondag 7 februari 2010 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat een positieve draai haha
Geen leipe shitIk heb ontbeten met 2 flessne prosecco en nu dirnk in thee met andere wijn
niet erin in, maar er bij.
of je moet meer dan een krat leeg makenquote:
Sorryquote:Op zondag 7 februari 2010 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2 flessen prosecco in je eentje![]()
dat verklaart wel waarom je zo raar typt
ik heb nog een volle pan pilaf met spaghetti staanquote:Op zondag 7 februari 2010 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat sowieso niet haha
Straks nog pasta met zalm eten![]()
was een goed weekendquote:Op zondag 7 februari 2010 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Sorryals ik foutolos wil typen duurt het nogal lang
Hoe is jouw weekend?
Wat done in eindhoven dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was een goed weekend![]()
vandaag lekker luieren, morgen wat klussen en dinsdag in Eindhoven aan het werk
Ik denk puin ruimenquote:
Hoiquote:
Iets met een huis van hem, en een huurder die een enorme teringbende heeft achtergelatenquote:
Ah boeequote:Op zondag 7 februari 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met een huis van hem, en een huurder die een enorme teringbende heeft achtergelaten.
quote:
quote:
en een hoop heeft gesloopt wat nou nog gemaakt moet wordenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met een huis van hem, en een huurder die een enorme teringbende heeft achtergelaten.
zeg dat welquote:
quote:
donequote:
Net doen of hij ook nog een reallife heeft....quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
zou fles nog wel terug zijn voordat het topic dicht is
graag gedaanquote:
visite aan het bezig houdenquote:
waren we niet eens uitgenodidfg?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Net doen of hij ook nog een reallife heeft....![]()
Visite ontvangen enzo
als het aan fles ligt welquote:
bierquote:Op zondag 7 februari 2010 18:05 schreef ScarFace- het volgende:
Kom ik bij de slijterij, zijn ze zondag tot 1700uur open.
Ik kijken hoe laat het is, tien over 5![]()
Ik heb maar wat bier bij de supermarkt ingeslagen
quote:
erg geheim is het niet als hij het op fok postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |