nopequote:
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
friemel het gaat zaterdag druk worden.
er komen er 3 hun verjaardag vieren
krenten en rozijnenquote:Op zondag 7 februari 2010 15:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Biekske kreeg de eerste keer dat ze bij mijn ouders kwam rijst met pilav ....
Daar zaten krenten en rozijnen in verwerkt en die lust ze niet.
Durfde het niet te laten staan, bordje leeg gegeten .
Ze gruweld er nu nog van
![]()
![]()
en dan hopen dat je met lege displays naar huis gaatquote:Op zondag 7 februari 2010 15:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
'K heb 2 displays van 1 meter bij 60 cm en 13 "herendisplays" voor elk 1 sierraad .![]()
Dat kunnen we mooi allemaal volhangen dan....
ik lust die wel maar de combi met het gekruid vlees lijkt me echt minderquote:Op zondag 7 februari 2010 15:51 schreef friemelaar het volgende:
Is wel lekker hoor, als je tenminste van krenten en rozijnen houd.....
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan hopen dat je met lege displays naar huis gaat
marcquote:
Lekker op de bank liggen lezenquote:
dat is eigenlijk de hele opzetquote:
weet jij hoe laat hij in bed lagquote:
daarom ben je van slagquote:Op zondag 7 februari 2010 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker op de bank liggen lezen
Meteen weer een boek uit
Dude, je pilletjequote:Op zondag 7 februari 2010 15:58 schreef friemelaar het volgende:
Ik gok zo rond dezelfde tijd als ik, hij was tenminste al een uur tevoren gestopt met posten (de verzaker)
dat zou goed kunnen toen ik weer online kwam was er iig niemand meerquote:Op zondag 7 februari 2010 15:58 schreef friemelaar het volgende:
Ik gok zo rond dezelfde tijd als ik, hij was tenminste al een uur tevoren gestopt met posten (de verzaker)
Nee, om 6 uur sliep ik idd welquote:Op zondag 7 februari 2010 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen toen ik weer online kwam was er iig niemand meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |