en dat viel me toch wel tegenquote:
quote:
tot zo friemelquote:Op zondag 7 februari 2010 16:04 schreef friemelaar het volgende:
'K ga ff de jongste en z'n vriendinnetje naar de bios brengen, zo terug ......
bij je laatste post nog welquote:
sowieso gistr niet gedronkenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij je laatste post nog wel
maar was het gister gezellig?
En vandaag haal je de schade inquote:Op zondag 7 februari 2010 16:23 schreef Fha het volgende:
[..]
sowieso gistr niet gedronkenJa was leuk
als het maar gezellig is en daar hoeft drank niet voor te zorgenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:23 schreef Fha het volgende:
[..]
sowieso gistr niet gedronkenJa was leuk
Komende nacht weer .Al verwacht ik dat ik er weer niet voor een uur of half 4 in lig. Wil toch wel de Super Bowl zienquote:Op zondag 7 februari 2010 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat viel me toch wel tegen
quote:
dan kunnen we toch nog een hele tijd chatten en rond 1 uur is indah er ook weerquote:Op zondag 7 februari 2010 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komende nacht weer .Al verwacht ik dat ik er weer niet voor een uur of half 4 in lig. Wil toch wel de Super Bowl zien
Strak planquote:Op zondag 7 februari 2010 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga straks maar eens bellen of zo
Zoietsquote:
of juist nietquote:Op zondag 7 februari 2010 16:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Strak plan![]()
Zit ze misschien wel op te wachten ....
Johnny Marksquote:♪♫♪♫
Don't know your dark eyes drive me crazy
Don't you kno how much I want you baby
How can al these tender words mean maybe
Don't know your dark eyes drive me crazy
♫♪♫♪
Waarom niet?quote:
dat is ook waarquote:Op zondag 7 februari 2010 16:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarom niet?
Aandacht en ondersteuning van vrienden is altijd welkom !
Echt niet te lang wachten, dan voelt ze zich misschien in de steek gelaten
die is aan het zuipenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |