http://forexpf.ru/_quote_show_/java/quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:21 schreef Baltazar69 het volgende:
Heeft iemand een site waar ik de futures live kan volgen?
89% EUR / 11% GBPquote:
Die houd ik niet langer dan een dag aan, overnight lekt er gewoon gruwelijk veel tijdswaarde uitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:55 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Je had toch ook calls? Of heb je die alweer verkocht?
Als de trend naar beneden is, dan wil het wel aantikken, dat klopt. Maar moet ik hieruit concluderen dat je puts langer aanhoudt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:56 schreef TeringHenkie het volgende:
Die houd ik niet langer dan een dag aan, overnight lekt er gewoon gruwelijk veel tijdswaarde uit
Puts al helemaal niet dan, die bevatten meer tijdswaarde dan calls. Ik probeer gewoon zo snel mogelijk winst te pakken en m'n positie te dumpen. Alleen opties die meer dan 30 dagen hebben durf ik overnight aan te houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:59 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als de trend naar beneden is, dan wil het wel aantikken, dat klopt. Maar moet ik hieruit concluderen dat je puts langer aanhoudt?
De broker wordt dan erg blij van jou!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:05 schreef TeringHenkie het volgende:
Puts al helemaal niet dan, die bevatten meer tijdswaarde dan calls. Ik probeer gewoon zo snel mogelijk winst te pakken en m'n positie te dumpen. Alleen opties die meer dan 30 dagen hebben durf ik overnight aan te houden.
Kies maar, of tijdswaarde zeg zien lekken of commissies betalen, ik doe liever het laatstequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:12 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
De broker wordt dan erg blij van jou!![]()
Ik heb zelf kunnen ondervinden hoe toxisch de combinatie van weglekkende tijds- en verwachtingswaarde is en een trend de verkeerde kant op. Dat kostte me vorig jaar een groot deel van mijn winst.
Bij welke broker handel jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:19 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Kies maar, of tijdswaarde zeg zien lekken of commissies betalen, ik doe liever het laatste
Binck, maar ik ga naar IB toe.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij welke broker handel jij eigenlijk?
Blij kleine posities zit daar een behoorlijk prijsverschil tussenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:46 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Binck, maar ik ga naar IB toe.
Ik geloof eerder dat het computers zijn die in paniek raken en maar weren aan het verkopen slaan. Precies zoals er in Tegenlicht werd besproken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef SeLang het volgende:
Ah! De babyboomers verkopen weer in paniek?
Btw: dit heeft een reden: ik wil een absolute firewall tussen speculatie posities en beleggings posities. Ik wil niet dat een LT beleggingsportefeuille marge levert voor speculatieve posities zodat het fysiek onmogelijk is dat ik die LT beleggingen in een zwak moment riskeer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef SeLang het volgende:
Ik heb ze beiden. Binck voor LT beleggen en IB voor futures
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |