Lage Zwaluwe buiten de spits toch 2 naar Dordrecht en 1 naar Roosendaal en 1 naar Breda?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:15 schreef James1988 het volgende:
Breda-Prinsenbeek en Lage Zwaluwe buiten de spits ook maar 1 trein per uur per richting.
Wolvega, Akkrum en Grou-Jirnsum hebben buiten de spits ook 1 trein per uur per richting.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:17 schreef KapiteinT het volgende:
En alles tussen Sittard en Heerlen en Groningen en Roodeschool.
In de ochtendspits rijdt er nog wel een extra trein op dat trajectquote:Tussen Sneek en Stavoren rijdt altijd maar 1 trien per uur, ook in de spits.
Jorwert tellen we niet mee, omdat daar helemaal niets van een perron te zien isquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Roodeschool en Baflo ook..
De minste bediende stations van NL zijn natuurlijk andere
Leeuwarden Achter de Hoven bijvoorbeeld, Of Rotterdam Stadion. Of, nog minder bediend: Almere Strand. Of Liempde. Of, nòg minder bediend: OLV ter Nood. Of Jorwerd.
Ik denk ook dat die dienstregelingswijziging effect zal hebben op het busnetwerk in Zeeland.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:29 schreef Yreal het volgende:
hokay hokay...
Pruts berichtje. Ik blijf erbij dat het vrij bizar is om 1 trein per uur te hebben op die trajecten. dan wint het OV het helemaal niet van welk ander vervoer dan ook
Oudenbosch en Zevenbergenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
die verstoring daarzo
Oudebosch en zevenaar... stopt daar nou serieus 1 trein per uur?
Check, ik stond ertussen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:47 schreef Stefanovic83 het volgende:
stoptrein richting amersfoort? het was lekker druk op perron 2 in utrecht zag ik
Volgens mij nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
bizarDat moet dan toch wel de minst bediende stations zijn van nl
Het is precies andersomquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:24 schreef greavy het volgende:
Arriva op het traject Leeuwarden - Groningen stopt er in de middag één keer, en Groningen - Leeuwarden in de ochtend twee keer.
Nee, heel flauw, maar volgens @NSHispeed niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef JDude het volgende:
Is er iets zinnigs te zeggen over het oplossen van die storing bij Roosendaal?
Ik wil graag zaterdagochtend richting Brussel. Als die omleiding dan nog geldt, kan ik dan in Breda ook opstappen?
Ja, dat kan prima. Staat niet op CTA's, soms niet bij AV, maar je mag er gewoon in gaan zittenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef JDude het volgende:
Is er iets zinnigs te zeggen over het oplossen van die storing bij Roosendaal?
Ik wil graag zaterdagochtend richting Brussel. Als die omleiding dan nog geldt, kan ik dan in Breda ook opstappen?
Da's niet zo zeer flauw, hij stopt daar gewoon niet in zo'n geval. Hij rijdt dan non-stop van Den Bosch naar Roosendaal.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:30 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, heel flauw, maar volgens @NSHispeed niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik film het wel ff als jij dat probeert, goed?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:38 schreef Ireyon het volgende:
Ja, dat kan prima. Staat niet op CTA's, soms niet bij AV, maar je mag er gewoon in gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |