quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:11 schreef Rookert het volgende:
TT faal
Nee, Emel, meisje toch wat eeerg
zal ik doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:13 schreef Rookert het volgende:
Open er een topic over op het Girlz forum
Vraag het Ayça dan kunnen jullie kirrend tips uitwisselenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zal ik doen.![]()
ik wil kleding, maar ik weet niet welke kleding. Wat een drama.
ik hoop dat ze snel online komt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vraag het Ayça dan kunnen jullie kirrend tips uitwisselen
why?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:23 schreef Rookert het volgende:
Heb een idee dat jullie andere stijl hebben
en kan ik niet iets blauwwitgestreepts aantrekken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:27 schreef Rookert het volgende:
Gewoon
Vandaag had ze iets blauw-wit gestreepts aan ofzo, ze wist niet wat ze aan moest trekken vanochtend![]()
je ziet het verschil dus als dat zij er erg bloot bij loopt en ik bedekt?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:29 schreef Rookert het volgende:
Dat ging het niet om, meer dat jullie allebei over kleding begonnen vandaag
Maar stel je voor dat je een stukje huid ziet
Sterker nog, jij wil óók iets blauws aantrekken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en kan ik niet iets blauwwitgestreepts aantrekken?![]()
omdat je zegt dat we wss niet dezelfde smaak hebben -> ik bang voor stukje blote huid.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:33 schreef Rookert het volgende:
Waarom zou zij er bloot bij lopen
Relatief bloot voor jou misschien, ze loopt er niet bij als een stoephoer lijkt me
Duh, sinds ik jou "ken".quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sterker nog, jij wil óók iets blauws aantrekken.
Nou bang, die ene keer in Berlijn toen je stond te wachten in de regen met blote armen EN benenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omdat je zegt dat we wss niet dezelfde smaak hebben -> ik bang voor stukje blote huid.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verse, warme oude, harde en in de magnetron opgewarmde croissants om 6:05 uur op Utrecht Centraal
Nee, jij zei dat! dat ik bang ben, hehe.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nou bang, die ene keer in Berlijn toen je stond te wachten in de regen met blote armen EN benen
Hier, onderaan de paginaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Default.aspx
wie kan op deze site vinden wat de afmetingen per maat zijn?
ik had het al, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier, onderaan de pagina
http://www.wehkamp.nl/Kla(...).aspx?IHC=KKA#vraag2
stoer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:59 schreef Rookert het volgende:
Ik ben tussen 1 en half 4 buiten geweest en van 6 tot 7 uur, vanochtend dan
Ik dwing anderen, dat is pas gaaf.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:01 schreef Rookert het volgende:
Jazeker, ik word nu weer door mijn vrienden geaccepteerd, ook toen in gedwongen werd om die fles leeg te drinken. Ik voel me nu wel gaaf.![]()
![]()
Ranjaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tot drinken. Drinken = wanhoop. Je snapt het.
Nee, ik wil het best overtypen, maar ik heb niet het gevoel dat je de moeite gaat nemen het te lezen.quote:
Als je het doet dan lees ik hetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik wil het best overtypen, maar ik heb niet het gevoel dat je de moeite gaat nemen het te lezen.
ok.quote:
Nee, ik snap de tekst wel, maar vind het een grappige manier van duidelijk maken dat je homo bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:18 schreef Rookert het volgende:
Waar komt dit vandaan? En wat snap jij er niet aan?
Volgens mij kan je het ook opvatten als dat je niet als homo geboren wordt, maar dat je dat zelf ontwikkelt, dat gevoel
ik dacht misschien iets voor genusbuteo.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:23 schreef Rookert het volgende:
Kijken of je ouders het dan nog snappen
God is een vrouw
hij moet het niet verkeerd opvatten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:29 schreef Rookert het volgende:
Ben benieuwd of ie het waardeert
Bruce Almighty: God is een coole neger
Je bedoelde het vast goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij moet het niet verkeerd opvatten.![]()
neger.
geen beeld vormen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bedoelde het vast goed![]()
Volgens mij zou God eerder zo'n gast zijn als Charlie van Charlie's' Angels waar je alleen een stem van hoort en geen beeld bij hebt. Of dus een luidsprekertje
vroeger, maar dat was echt dom. Opdracht voor levensbeschouwing.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof jij dat nog nooit hebt gedaan, mensen zijn nou eenmaal visueel
ik weet niet hoeveel minuten + smsjesquote:
En wat kwam eruit?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vroeger, maar dat was echt dom. Opdracht voor levensbeschouwing.
Je kan altijd nog groter abbo nemen, kleiner meestal nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel minuten + smsjes
ik dacht
100 minuten
of 150
maar soms heb ik ook te kort aan 150
![]()
Wat een probleem. Ik neem er denk ik 100. En 100 smsjes.
ik ga echt niet posten wat mijn tekening was.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
En wat kwam eruit?
Dat je geen beeld mag hebben heb ik nooit gesnapt
ik ben arm.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan altijd nog groter abbo nemen, kleiner meestal nietGewoon nemen
Pff, watjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga echt niet posten wat mijn tekening was.
Ik heb ook 15 eu per maand, 150 minuten/smsen van Hiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben arm.niet dat ik het zelf betaal, maar mn ouders willen niet meer dan 15 betalen.. dus.
ik wil ook een mooie mobiel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb ook 15 eu per maand, 150 minuten/smsen van Hi
nee, nog veel erger.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was het een poppetje met een smiley erop?
Wat een bejaarden dingquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wil ook een mooie mobiel.![]()
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/shopping/product/productdetails.aspx?vid=ResidentialProductPostpaidDetails&ProductId=7128 deze is vet
Wauw, heldquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, nog veel erger.![]()
ff kijken of ik m nog heb, dan scan ik m wel.
moet je maar niet uitgaan ofzo ..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:59 schreef Rookert het volgende:
Ah..
Mijn dag is echt te kort, werd om 14 uur wakker :")
Dit doe ik dan ook ongeveer nooitquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
moet je maar niet uitgaan ofzo ..
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_CA1_145_219945/
deze is mooi
maar ik wil mooier!
maar hijs te open.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit doe ik dan ook ongeveer nooit
Koop hem dan, hij is best ok
Oja viesbahquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar hijs te open.![]()
![]()
is van C&A, ik ga niet van internet bestellen, ik kijk wel in de winkel en anders haal ik m niet.
Meid echt wat geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:07 schreef Bilmiyorem het volgende:mn haar is gegroeid!
ongeveer 4/5 maanden geleden dat ik naar de kapper ging
en tis nu minimaal 10 cm lagner. WTf. YEAHHHHHHHHHHHHHHH
Dat is niet goed voor de portemonnee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja viesbah
Waarom niet via internet?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meid echt wat geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig
Oja, in de winkel is het vast goedkoperquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de portemonnee.
ik meende het niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, in de winkel is het vast goedkoper
Als ik de tassen zie die sommige vrouwen winkels uitdragen geloof ik daar niks vanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik meende het niet.maar even de uitleg: via internet koop je makkelijk meer, zeggen ze.
ik doe dat niet hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ik de tassen zie die sommige vrouwen winkels uitdragen geloof ik daar niks van
Van wat naar wat danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik doe dat niet hoor.![]()
ik wil m'n kledingstilj veranderen.
bij mij is het nog niet een hele pluk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een vriend van mij ook, zo'n klein plukje op zijn achterhoofd
Hij draagt toch alleen maar groene shirts.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zullen wij over kleding praten?
LATEN WIJ DAN OVER KLEDING PRATEN!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij draagt toch alleen maar groene shirts.valt weinig over te praten..
Zuchtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij draagt toch alleen maar groene shirts.valt weinig over te praten..
Oh oh oke..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
LATEN WIJ DAN OVER KLEDING PRATEN!
post jij dan ook iets.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh oh oke..![]()
Ik vind dat jurkje van je toch niet helemaal.
Ik zou die er nog inzetten, helemaal vergeten, sorry.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
En waar is de OP? Is het zo moeilijk om een topic te openen Bilmi?
Dit is Bilmiyorem op haar schattigstquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
LATEN WIJ DAN OVER KLEDING PRATEN!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:38 schreef Ayca het volgende:
Ik kan nu even niets leuks vinden.als ik wat tegen kom post ik het wel
gek.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit is Bilmiyorem op haar schattigst
Cool!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:42 schreef Julis het volgende:
Bilmiyorem ik ga een outfit voor jou uitkiezen! Ik verveel me
.
uitdagend en bloot.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:44 schreef Rookert het volgende:
Ik ga dit observeren![]()
Turken op FOK! #353: Kleding der 16-jarige Nederturkse meisjes, een beknopte studie.
En de 4e van de 3de pagina dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_BLOUSE&shoptype=S
4e pagina die derde
niet echt bijzonder, maar kleding nodig.
oke.. 'gewoon helemaal toppie?'quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon helemaal toppie?
ook, je zoekt het wel uit he.. die blauwe kleur. Er zijn wel meerdere mooie.quote:
niet echt heel super.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:56 schreef Ayca het volgende:
Of de 5e van de 3de paginadie is ook wel oke
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ook, je zoekt het wel uit he.. die blauwe kleur. Er zijn wel meerdere mooie.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:57 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een beetje standaard outfit, maar ik heb op dit moment niet veel inspiratie!
Kijk anders op deze topic voor 'inspiratie': http://forum.girlscene.nl(...)list_messages/141382
Dat is veels te lang voor mij. hehe.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:57 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een beetje standaard outfit, maar ik heb op dit moment niet veel inspiratie!
Kijk anders op deze topic voor 'inspiratie': http://forum.girlscene.nl(...)list_messages/141382
Tuniek? Valt wel mee, denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is veels te lang voor mij. hehe.
Als je het maar leuk combineertquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ] hoe raarder, hoe mooier?
Nee, die doet het bij mij ook nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:04 schreef Ayca het volgende:
Ik wilde nog kijken op de site van zara maar die doet het niet.
Stomme zara.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, die doet het bij mij ook niet!
Conversequote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:08 schreef Ayca het volgende:
Ik ga deze bestellen denk ik: http://www.pro-sport.nl/Shop/Product.aspx?catalog=ProSport&productid=111505#
Ze zijn maar 28,48![]()
dat wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vind Converse in het algemeen leuk
Heb jij thuis geen weegschaalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga mezelf morgen wegen bij een vriendin.![]()
Kun je nu niet meer gaan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:13 schreef GenusButeo het volgende:
Ik was vergeten dat ik nu op een huisfeest hoorde te zijn. Gisteren dacht ik de hele dag: "Wat was er morgen ook alweer?"
Schattig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.yesstyle.com/e(...).html/pid.1019644628
ik wil deze!
Die is schattig (nee serieus !)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.yesstyle.com/e(...).html/pid.1019644628
ik wil deze!
Jawel. Het is maar vijf minuten lopen en ik heb beloofd dat ik zou komen. Ik ga me zo maar 's omkleden. Dan kom ik maar te laat.quote:
Als je maar gaat, het is pas acht uur, dus zal niet erg zijn, tenzij het om 21.00 is afgelopen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jawel. Het is maar vijf minuten lopen en ik heb beloofd dat ik zou komen. Ik ga me zo maar 's omkleden. Dan kom ik maar te laat.
Waarom zijn die all stars opeens zo goedkoop geworden, laatst nog een paar voor iets van 50 euro gekochtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:08 schreef Ayca het volgende:
Ik ga deze bestellen denk ik: http://www.pro-sport.nl/Shop/Product.aspx?catalog=ProSport&productid=111505#
Ze zijn maar 28,48![]()
Ik wil ook weer all stars halen, kan ik ze ergens goedkoop krijgen? Ik wil het standaard model.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom zijn die all stars opeens zo goedkoop geworden, laatst nog een paar voor iets van 50 euro gekocht.
Ze hadden er nog veel meer maar dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom zijn die all stars opeens zo goedkoop geworden, laatst nog een paar voor iets van 50 euro gekocht.
Hmm meestal zijn ze in de winkel 70 euro als er geen uitverkoop isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil ook weer all stars halen, kan ik ze ergens goedkoop krijgen? Ik wil het standaard model.
WTF, en dan dit standaard model voor 65 euroquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze hadden er nog veel meer maar dat wist ik niet.Die van mij zijn ook tussen de 50 en de 100 euro gekocht.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF, en dan dit standaard model voor 65 euro:
http://www.pro-sport.nl/Shop/Product.aspx?catalog=ProSport&productid=111509
Slaat nergens op.
Ik had zo'n standaard All Star voor 30 euro gekocht op de Meimarktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze hadden er nog veel meer maar dat wist ik niet.Die van mij zijn ook tussen de 50 en de 100 euro gekocht.
is de meimarkt alleen in mei?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik had zo'n standaard All Star voor 30 euro gekocht op de Meimarkt!
Ik heb ze ook, lage zwarte all starsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil juist dat standaard model..
Na 23.00 gaan we de stad in. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je maar gaat, het is pas acht uur, dus zal niet erg zijn, tenzij het om 21.00 is afgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Na 23.00 gaan we de stad in. Komt wel goed.
Even omkleden. Op het laatste feest dat ik ben geweest, werd ik uitgemaakt voor schaars geklede manhoer, alleen omdat ik een v-hals aanhad die een beetje was uitgesneden.Het viel reuze mee, maar die dronkaards gingen er echt een uur over door. Dus ik moet heel goed kiezen nu. Zucht.
Dan moet je ook niet dit soort dingen dragen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool story, Hansel.
ik wil blauw denk ik, past beter bij m'n tuinbroek.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, lage zwarte all stars.
Doe ik ook niet, homo.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet dit soort dingen dragen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Na 23.00 gaan we de stad in. Komt wel goed.
Even omkleden. Op het laatste feest dat ik ben geweest, werd ik uitgemaakt voor schaars geklede manhoer, alleen omdat ik een v-hals aanhad die een beetje was uitgesneden.Het viel reuze mee, maar die dronkaards gingen er echt een uur over door. Dus ik moet heel goed kiezen nu. Zucht.
Het zijn wel je vrienden, je hebt ze zelf uitgekozen. Ga dit keer met opzet met een nog opvallendere v-hals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Nee!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef Ayca het volgende:
http://www.pro-sport.nl/Shop/Product.aspx?catalog=ProSport&productid=281550
Deze zijn ook leuk.
Ik raad je aan om voortaan alleen maar korte modellen te kopen, want die scheuren ten minste niet aan de onderkant. Dat gebeurt bij de lange modellen wel altijd, na een half jaar al of zo.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef Ayca het volgende:
Deze zijn ook leuk.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee!
Rookert had gelijk, onze smaak verschilt wel.
Die zijn wel heel spacendquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef Ayca het volgende:
Deze zijn ook leuk.
Ja, op zich was het best grappig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het zijn wel je vrienden, je hebt ze zelf uitgekozen. Ga dit keer met opzet met een nog opvallendere v-hals.
Ja, toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Alsof die hetzelfde zou moeten zijn omdat we allebei '16 jarige Nederturkjes' zijn.
Ik heb 3 lange en 1 korte.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik raad je aan om voortaan alleen maar korte modellen te kopen, want die scheuren ten minste niet aan de onderkant. Dat gebeurt bij de lange modellen wel altijd, na een half jaar al of zo.![]()
Ik heb drie korte.
Turken zijn allemaal 1 pot natquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Alsof die hetzelfde zou moeten zijn omdat we allebei '16 jarige Nederturkjes' zijn.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, lage zwarte all stars.
'Sweater'quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, op zich was het best grappig.Maar ik doe gewoon een sweater aan, bedenk ik me. We gaan naar buiten.
Bij mij zijn de korte en lange gescheurd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik raad je aan om voortaan alleen maar korte modellen te kopen, want die scheuren ten minste niet aan de onderkant. Dat gebeurt bij de lange modellen wel altijd, na een half jaar al of zo.![]()
Ik heb drie korte.
Ik had gewoon niet verwacht dat er zo'n verschil tussen zou zitten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Lage all stars zijn baas.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb drie korte.
Wel een mannelijke sweater he!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, op zich was het best grappig.Maar ik doe gewoon een sweater aan, bedenk ik me. We gaan naar buiten.
Ik zeg net dat het reuze meeviel.quote:
Je maten zeiden het heus niet zonder reden!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zeg net dat het reuze meeviel.
Maar ik werd ermee geweigerd in een tent vannachtquote:
Ik schrijf mijn papers altijd in een sweater.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
*knip
Zoiets heet gewoon een trui, flippo.
Je post nu gewoon alle modellen die die webshop te koop heeftquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:32 schreef Ayca het volgende:
Oeh en deze http://www.pro-sport.nl/Shop/Product.aspx?catalog=ProSport&productid=211521
Afijn, de korte gaan in ieder geval langer mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij mij zijn de korte en lange gescheurd.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je post nu gewoon alle modellen die die webshop te koop heeft.
Vansquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Julis het volgende:
En wat vinden jullie van Vans dan?![]()
[ afbeelding ]
Vans zijn oké, maar ditquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je er ook een paar voor mij meenemen. Ik betaal je 30 euro.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had een paar voor 24 euro gekocht, alleen was dat wel in Oman.
Ik heb geen feminiene kledij.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel een mannelijke sweater he!
Klopt. Ze zeiden het toen ze dronken waren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je maten zeiden het heus niet zonder reden!
Met je v-hals.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb geen feminiene kledij.Waar zie je mij voor aan?
Diepe v-halzenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb geen feminiene kledij.Waar zie je mij voor aan?
Waarom heeft jouw oma een hoofdletter?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vans zijn oké, maar dit_!_!_!_!_!_!_!_!_! Dat lijkt op iets dat mijn Oma zou kunnen breien
.
Ik heb zin in grootmoeder's aardbeienkwarktaart als ik dit ziequote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Dronken mensen zijn altijd eerlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. Ze zeiden het toen ze dronken waren.
Omdat ik haar Oma noem en haar ook met Oma aanspreek.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom heeft jouw oma een hoofdletter?
Ik vind ze wel mooiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vans zijn oké, maar dit_!_!_!_!_!_!_!_!_! Dat lijkt op iets dat mijn Oma zou kunnen breien
.
Die was niet diep.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met je v-hals.Heb je borsthaar?
Of ze vinden het dan heel leuk om te gaan trollen met z'n allen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn altijd eerlijk
Voorbeeldfoto? Komt nog wel? Kijk hoe oud je bent..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die was niet diep.
Nee, ik heb geen borsthaar. Komt nog wel.
Ook waarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Of ze vinden het dan heel leuk om te gaan trollen met z'n allen.
Niet iedereen heeft dat hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voorbeeldfoto? Komt nog wel? Kijk hoe oud je bent..
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien zien ze er in het echt mooier uit.
En dit moeten wij 'sexy' vinden?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:39 schreef Ayca het volgende:
Op dit moment draag ik alleen maar all stars, nike en adidas
Wat boeit het mij nou of jullie het 'sexy' vinden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
En dit moeten wij 'sexy' vinden?Je bent pas 16, pas je taalgebruik aan, kleed je behoorlijk en meld dit vervolgens niet meer
Het was zoiets.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voorbeeldfoto? Komt nog wel? Kijk hoe oud je bent..
Dat onderste shirt toch? Dat valt mee hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het was zoiets.
Hoe behaard denk jij dat jongens op hun 21ste zijn?
Dat valt best wel meequote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het was zoiets.
Hoe behaard denk jij dat jongens op hun 21ste zijn?
Al die oerwoudenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat onderste shirt toch? Dat valt mee hoor.![]()
21 jaar is genoeg om baard, borsthaar enzo te hebben.
Ga je nou zeggen dat je dit niet mooi vindt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ik draag nu wel laarzen, jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had een vraag voor de Turkse meisjes hier.![]()
Wat voor schoenen dragen jullie in de zomer?
Dragen jullie nu laarzen enzo?
Met je haarfetishquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga je nou zeggen dat je dit niet mooi vindt?Ik heb zoiets in Italië gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vent zijn rug was helemaal zwart/grijs met haren van minstens 5 cm lang
![]()
Wat voor laarzen? Foto.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik draag nu wel laarzen, ja! En zomers draag ik meestal ballerina's.
Ik heb wel al een baard. Borsthaar komt gewoon nog, dat weet ik zeker. Je hebt het hier tegen een Turk, weet je nog? En als ik zo naar de rest van m'n familie kijk... Valt wel mee bij ons, gelukkig. Geen oerwoud.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik draag niet echt vaak laarzenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had een vraag voor de Turkse meisjes hier.![]()
Wat voor schoenen dragen jullie in de zomer?
Dragen jullie nu laarzen enzo?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga je nou zeggen dat je dit niet mooi vindt?Nee dat is hartstikke geil toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet te serieus nemen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb wel al een baard. Borsthaar komt gewoon nog, dat weet ik zeker. Je hebt het hier tegen een Turk, weet je nog? En als ik zo naar de rest van m'n familie kijk... Valt wel mee bij ons, gelukkig. Geen oerwoud.
ik wil ballerina's halen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik draag niet echt vaak laarzenen in de zomer gewoon ballerina's, sneakers, slippers
Oh okequote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat ik haar Oma noem en haar ook met Oma aanspreek.
Ik weet het nooit zeker met jou.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen.Sommige Turken zijn er vroeg bij, anderen iets later. Oerwoud is ook niet mooi, maar nog gladder dan een wijf/even glad, is gewoon niet mooi.
Dan moet je het vanaf nu wel weten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik weet het nooit zeker met jou.
Maar klopt, ja. Die gladjanussen.Sommigen scheren ook hun benen.
Maar goed. Ik ga naar dat feest. Dag, kinders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |