quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:11 schreef Rookert het volgende:
TT faal
Nee, Emel, meisje toch wat eeerg
zal ik doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:13 schreef Rookert het volgende:
Open er een topic over op het Girlz forum
Vraag het Ayça dan kunnen jullie kirrend tips uitwisselenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zal ik doen.![]()
ik wil kleding, maar ik weet niet welke kleding. Wat een drama.
ik hoop dat ze snel online komt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vraag het Ayça dan kunnen jullie kirrend tips uitwisselen
why?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:23 schreef Rookert het volgende:
Heb een idee dat jullie andere stijl hebben
en kan ik niet iets blauwwitgestreepts aantrekken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:27 schreef Rookert het volgende:
Gewoon
Vandaag had ze iets blauw-wit gestreepts aan ofzo, ze wist niet wat ze aan moest trekken vanochtend![]()
je ziet het verschil dus als dat zij er erg bloot bij loopt en ik bedekt?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:29 schreef Rookert het volgende:
Dat ging het niet om, meer dat jullie allebei over kleding begonnen vandaag
Maar stel je voor dat je een stukje huid ziet
Sterker nog, jij wil óók iets blauws aantrekken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en kan ik niet iets blauwwitgestreepts aantrekken?![]()
omdat je zegt dat we wss niet dezelfde smaak hebben -> ik bang voor stukje blote huid.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:33 schreef Rookert het volgende:
Waarom zou zij er bloot bij lopen
Relatief bloot voor jou misschien, ze loopt er niet bij als een stoephoer lijkt me
Duh, sinds ik jou "ken".quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sterker nog, jij wil óók iets blauws aantrekken.
Nou bang, die ene keer in Berlijn toen je stond te wachten in de regen met blote armen EN benenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omdat je zegt dat we wss niet dezelfde smaak hebben -> ik bang voor stukje blote huid.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verse, warme oude, harde en in de magnetron opgewarmde croissants om 6:05 uur op Utrecht Centraal
Nee, jij zei dat! dat ik bang ben, hehe.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nou bang, die ene keer in Berlijn toen je stond te wachten in de regen met blote armen EN benen
Hier, onderaan de paginaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Default.aspx
wie kan op deze site vinden wat de afmetingen per maat zijn?
ik had het al, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier, onderaan de pagina
http://www.wehkamp.nl/Kla(...).aspx?IHC=KKA#vraag2
stoer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:59 schreef Rookert het volgende:
Ik ben tussen 1 en half 4 buiten geweest en van 6 tot 7 uur, vanochtend dan
Ik dwing anderen, dat is pas gaaf.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:01 schreef Rookert het volgende:
Jazeker, ik word nu weer door mijn vrienden geaccepteerd, ook toen in gedwongen werd om die fles leeg te drinken. Ik voel me nu wel gaaf.![]()
![]()
Ranjaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tot drinken. Drinken = wanhoop. Je snapt het.
Nee, ik wil het best overtypen, maar ik heb niet het gevoel dat je de moeite gaat nemen het te lezen.quote:
Als je het doet dan lees ik hetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik wil het best overtypen, maar ik heb niet het gevoel dat je de moeite gaat nemen het te lezen.
ok.quote:
Nee, ik snap de tekst wel, maar vind het een grappige manier van duidelijk maken dat je homo bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:18 schreef Rookert het volgende:
Waar komt dit vandaan? En wat snap jij er niet aan?
Volgens mij kan je het ook opvatten als dat je niet als homo geboren wordt, maar dat je dat zelf ontwikkelt, dat gevoel
ik dacht misschien iets voor genusbuteo.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:23 schreef Rookert het volgende:
Kijken of je ouders het dan nog snappen
God is een vrouw
hij moet het niet verkeerd opvatten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:29 schreef Rookert het volgende:
Ben benieuwd of ie het waardeert
Bruce Almighty: God is een coole neger
Je bedoelde het vast goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij moet het niet verkeerd opvatten.![]()
neger.
geen beeld vormen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bedoelde het vast goed![]()
Volgens mij zou God eerder zo'n gast zijn als Charlie van Charlie's' Angels waar je alleen een stem van hoort en geen beeld bij hebt. Of dus een luidsprekertje
vroeger, maar dat was echt dom. Opdracht voor levensbeschouwing.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof jij dat nog nooit hebt gedaan, mensen zijn nou eenmaal visueel
ik weet niet hoeveel minuten + smsjesquote:
En wat kwam eruit?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vroeger, maar dat was echt dom. Opdracht voor levensbeschouwing.
Je kan altijd nog groter abbo nemen, kleiner meestal nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel minuten + smsjes
ik dacht
100 minuten
of 150
maar soms heb ik ook te kort aan 150
![]()
Wat een probleem. Ik neem er denk ik 100. En 100 smsjes.
ik ga echt niet posten wat mijn tekening was.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
En wat kwam eruit?
Dat je geen beeld mag hebben heb ik nooit gesnapt
ik ben arm.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan altijd nog groter abbo nemen, kleiner meestal nietGewoon nemen
Pff, watjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga echt niet posten wat mijn tekening was.
Ik heb ook 15 eu per maand, 150 minuten/smsen van Hiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben arm.niet dat ik het zelf betaal, maar mn ouders willen niet meer dan 15 betalen.. dus.
ik wil ook een mooie mobiel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb ook 15 eu per maand, 150 minuten/smsen van Hi
nee, nog veel erger.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was het een poppetje met een smiley erop?
Wat een bejaarden dingquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wil ook een mooie mobiel.![]()
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/shopping/product/productdetails.aspx?vid=ResidentialProductPostpaidDetails&ProductId=7128 deze is vet
Wauw, heldquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, nog veel erger.![]()
ff kijken of ik m nog heb, dan scan ik m wel.
moet je maar niet uitgaan ofzo ..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:59 schreef Rookert het volgende:
Ah..
Mijn dag is echt te kort, werd om 14 uur wakker :")
Dit doe ik dan ook ongeveer nooitquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
moet je maar niet uitgaan ofzo ..
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_CA1_145_219945/
deze is mooi
maar ik wil mooier!
maar hijs te open.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit doe ik dan ook ongeveer nooit
Koop hem dan, hij is best ok
Oja viesbahquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar hijs te open.![]()
![]()
is van C&A, ik ga niet van internet bestellen, ik kijk wel in de winkel en anders haal ik m niet.
Meid echt wat geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:07 schreef Bilmiyorem het volgende:mn haar is gegroeid!
ongeveer 4/5 maanden geleden dat ik naar de kapper ging
en tis nu minimaal 10 cm lagner. WTf. YEAHHHHHHHHHHHHHHH
Dat is niet goed voor de portemonnee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja viesbah
Waarom niet via internet?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meid echt wat geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig
Oja, in de winkel is het vast goedkoperquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de portemonnee.
ik meende het niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, in de winkel is het vast goedkoper
Als ik de tassen zie die sommige vrouwen winkels uitdragen geloof ik daar niks vanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik meende het niet.maar even de uitleg: via internet koop je makkelijk meer, zeggen ze.
ik doe dat niet hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ik de tassen zie die sommige vrouwen winkels uitdragen geloof ik daar niks van
Van wat naar wat danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik doe dat niet hoor.![]()
ik wil m'n kledingstilj veranderen.
bij mij is het nog niet een hele pluk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een vriend van mij ook, zo'n klein plukje op zijn achterhoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |