quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:55 schreef Ynske het volgende:
Dierenthuis 23 januari lijstje staat HIER dat kan ook wel uit de OP inmiddels lijkt me
zal ik m ff uit de wiki halen? done. Ll haal jij m nog uit de OP?
NU vast claimen die tv dan!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil morgen wel kijken, maar ik ben bang dat Re, mijn moeder en mijn zus er anders over denken
Het Beest is cute!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooruit dan maar, nog een topicje.
Oh en ik heb foto's gemaakt van het beest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is best onscherp maar heeft wel een roze tongetje![]()
.
En dat PK naakt gaatquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
NU vast claimen die tv dan!![]()
Of haal ze over door te zeggen dat het púre comedy is dit jaar!
Nu welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
Hoor die Johnny Logan toch es effe
Vorig jaar nog live bij X-factor en hij kan het nog steeds, die ouwe! Ing, heb je dat gezien toen?
Gordon helemaal in de zwijmel!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Oude actiefoto! Killerdoggy
.
Gaat lekker he pop, dat quoten?quote:
Marketiertjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat lekker he pop, dat quoten?
En wat is er nou?
Ik vind het schattig!
Anders kijk ik het wel terug via UPCquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
NU vast claimen die tv dan!![]()
Of haal ze over door te zeggen dat het púre comedy is dit jaar!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Oude actiefoto! Killerdoggy
.
Leuk he? Ik vind het ook echt tof!quote:
Dat is sowieso met WT, niet echt een goeie liveband, want ze haalt het gewoon nooit écht. Maar tis denk ik meer omdat het daar vooral héél vet was omdat je er bij was. Dan ist wel echt ineens feest als er zo'n nummer komt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Ll, ik heb zo'n usb apparaatje waarmee je je laptop muziek draadloos over de speakers kunt gooien en ik vind het een supervette uitvoering van Kronenburg Park, van de band dan... Frank komt er amper tegenop en Sharon d'r bijdrage vind ik echt niet om aan te horen
Ik heb/had (zie hem ineens niet meer) een live-dvd van WT en heb ze ook wel best vaak live gezien (in periode 2004 t/m 2006 stonden ze zo'n beetje op ieder festival), en de band is inderdaad goed, maar Sharon zit er helaas vaak nét naast of haalt die uithalen niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik vind de uitvoering van die band wel gaaf idd hoor, en van Frank glij ik sowieso altijd wel () maar zijn stem klinkt echt voor geen meter samen met die van Sharon
is nu ook al goed?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ll en Ynske hebben PM....ik verwacht voor 17 uur de vertaling
hij hangt in je pm. vergelijk maarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
En nou hopen dat het een beetje hetzelfde is als de stukjes die ik had vertaald, anders moet een van ons op bijles
aaaah ik was aan t denken aan vlees van de grillquote:
Die zijn écht lekker. MM gaat ze halen voor mequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
Oh, die chips ken ik niet
Heb trek in toastjes met meuk. Ga zo eens even het dorp in
Jouwe ook al? Die van mij ookquote:
Waarom niet meer?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had een etentje en gala, maar nu niet meer!
Met een schuin uitroepteken nog welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had een etentje en gala, maar nu niet meer!
Ja, geen idee waarvan het komt. Heb niks raars gegeten. 3 broodjes met kipfilet en aquarius. Geen prik, geen vette hap, niksquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jouwe ook al? Die van mij ookHeb net maar wat warme melk gedronken.. Mn lief had een lekker witbroodje met filet american en een eitje
![]()
Wat raar!?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, geen idee waarvan het komt. Heb niks raars gegeten. 3 broodjes met kipfilet en aquarius. Geen prik, geen vette hap, niks
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ik er al geen kut zin meer in had, en dan ruzie er over maken helpt meestal niet echt
Do it for the kids staat bij mij op nummer 3 qua meest gedraaidquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[afbeelding]
Misschien moet ik wat minder Velvet Revolver luisteren
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Do it for the kids staat bij mij op nummer 3 qua meest gedraaid![]()
En waar is Muse in je lijst?
En vind hier in het albumoverzicht de meest beschamende notering:quote:47 Muse – Knights of Cydonia 74
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
En tracks:
[..]
En vind hier in het albumoverzicht de meest beschamende notering:
[afbeelding]
En wat is jouw Last.fm dan MB
Ik vind Muse dan ook vooral live errug goed. Moet eerlijk zeggen dat ik thuis gewoon van de cd's alleen een beetje de wat bekendere nummers draai.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn eerste Muse-notering in 'meest afgespeeld' staat op nummer 24 zie ik netEn het is nog een vage B-side ook
(Nature 1)
Ik heb geen Last.fm, ik keek even in mijn iTunes-lijst
André Hazes is natuurlijk ergerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind Muse dan ook vooral live errug goed. Moet eerlijk zeggen dat ik thuis gewoon van de cd's alleen een beetje de wat bekendere nummers draai.
Dus die notering is niet zo erg raar.
Al vraag ik me wel af of het nou erger is dat een Marilyn Manson of een André Hazes album in die top 20 staat
Geen ruzie maken, da's nie leukquote:
Oh ja dat jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen ruzie maken, da's nie leuk![]()
Cat, beterschap.![]()
Hopelijk helpt de paracetamol en een paar uurtjes lekker slapen.
Catjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:14 schreef Cat22 het volgende:
Is hier de ziekenboeg?
*meldt*
Net thuis van een (half) dagje kindjes tutten bij broer. Tegen de middag begon ik me raar te voelen en nu koude rillingen, spierpijn, hoofdpijn en andere leuke zaken.Hopelijk helpen 2 paracetamollen en draait het niet uit op en full blown griep. Da's lang geleden dat ik die had en dat wil ik eigenlijk graag zo houden.
Gelukkig heb ik dit weekend verder geen plannen.
*kruipt onder dekentje en heeft heeeel veel medelijden met zichzelf*
Ook wel es lekker en dan mss idd de verstandigste oplossingquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja dat ja![]()
Nou ja goed, gewoon beide beetje geirriteerd dus dan kan je beter niet de hele avond op elkaars lip gaan zitten. Dus ik ben thuis vanavond.
Die is niet hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Catje![]()
Laat JJH je maar lekker instoppen en een potje thee maken
Dat gaat wel zo weer over meestal, daar heb je iig zelf invloed op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is niet hier.![]()
Ik zal mezelf in moeten stoppen want de katten doen het ook al niet. Thee is wel een goed plan, ga ik dadelijk doen.
voor jou. Ruzie is niks leuk.
Goed dat je in ieder geval goed uit kijkt naar een kat of katten die echt bij jullie passen, komt vast snel goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Net terug van het asiel in Amersfoort, hier wel een fijn gevoel bij. Alleen helaas geen kat die bij ons past. Heel veel buitenkatten. En katten met tumoren die niet meer geplaatst worden.
Maar afwachten dan.
Nou, het zijn binnenkatten dus je kunt er direct 2 uitkiezen danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja.
Ik ga dus NU de dierenbescherming bellen he!![]()
Hoi Cat,quote:
Klopt, maar die is parttime en ik denk niet dat ik en mijn baas op de langere termijn gelukkig met elkaar worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Cat,
Ik snap het ff niet![]()
Je had toch net een nieuwe baan?
En je kan wel op zo'n korte termijn eventueel weer weg bij je andere baas?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt, maar die is parttime en ik denk niet dat ik en mijn baas op de langere termijn gelukkig met elkaar worden.En daarnaast: ik wil toch weer naar fulltime (of iets daar in de buurt). De baan waar ik nu voor op gesprek ga is qua reistijd en secundaire arbeidsvoorwaarden ook een stuk beter.
Maja, eerst gesprek afwachten.
Oeh, spannendquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt, maar die is parttime en ik denk niet dat ik en mijn baas op de langere termijn gelukkig met elkaar worden.En daarnaast: ik wil toch weer naar fulltime (of iets daar in de buurt). De baan waar ik nu voor op gesprek ga is qua reistijd en secundaire arbeidsvoorwaarden ook een stuk beter.
Maja, eerst gesprek afwachten.
Mja, je hebt altijd opzegtermijn maar als ik weg wil denk ik niet dat een kortere termijn een probleem gaat zijn. En zo ja, vrijwel iedere sollicitant heeft een opzegtermijn, daar houdt een nieuwe werkgever wel rekening mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je kan wel op zo'n korte termijn eventueel weer weg bij je andere baas?
Ik ga voor je duimen. Zeker als je je toch niet geheel lekker voelt in je huidige baan en ik uit je verhaal op kan maken je baas ook zo zijn twijfels heeft moet toch die opzegtermijn geen probleem zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mja, je hebt altijd opzegtermijn maar als ik weg wil denk ik niet dat een kortere termijn een probleem gaat zijn. En zo ja, vrijwel iedere sollicitant heeft een opzegtermijn, daar houdt een nieuwe werkgever wel rekening mee.
quote:
Recente ervaring binnen de werkplek heeft me geleerd dat een kort dienstverband en als werknemer willen vertrekken zeker kan bijdragen aan een korte opzegtermijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen. Zeker als je je toch niet geheel lekker voelt in je huidige baan en ik uit je verhaal op kan maken je baas ook zo zijn twijfels heeft moet toch die opzegtermijn geen probleem zijn
Iets in beleid en uiteraard weer in de zorg.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Is dat die waar ze over belden?
Cat, ik ga duimen![]()
Wat voor functie/bedrijf is dit?
Ja, dat is die. Erg fijn gesprek was het. Hij wilde er geen geld voor want hij wilde alleen maar dat z'n kat goed terecht kwam. Dat we als het zou klikken 'm pas volgende week zondag op konden komen halen vond ie geen probleem.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Is dat die waar ze over belden?
Cat, ik ga duimen![]()
Wat voor functie/bedrijf is dit?
*benieuwd is en PM wilquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iets in beleid en uiteraard weer in de zorg.
En daar wil ik hier op het forum bij laten.
Leuk!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:54 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, dat is die. Erg fijn gesprek was het. Hij wilde er geen geld voor want hij wilde alleen maar dat z'n kat goed terecht kwam. Dat we als het zou klikken 'm pas volgende week zondag op konden komen halen vond ie geen probleem.
Ik 16 voor 9 katten....maar heb dan ook katten die graag een aparte bakken hebben voor poepen en plassen...krijgen ze die niet dan....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb hier 2 kattenbakken voor 5 katten, ben ik nou een slechte kattenmama?![]()
Wat een leukerd!quote:
8 jaar zei die. En het is een meneer! Ik ben echt heel benieuwd. Hij zei ook dat z'n dochtertje dat beest de hele dag achterna aan het rennen was. En dat vond ie niet echt grappig. Hij heeft haar echter nooit een mep verkocht. Hij blies alleen een keer. Hij had sowieso nog nooit gemept.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik heb het mss gemist, maar hoe oud is Poezz?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch gewoon dierenmishandeling.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
JeeJeeHaa
Je vrouw is ziek, ga es snel thee zetten![]()
quote:
Heul snel thee en kippenbouillon maken gaat!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ALTIJD lief![]()
Jij moet lief zijn voor je aanstaande!
Ze slaapt dus in ons logeerbed, maar liever slaapt ze in ons bed. Dat kent ze nog van toen het bij mijn vriend zijn ouders stond.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Alle katten horen op bed![]()
Spannend hoor, hopen dat het klikt
Tja...was ook verbaasd toen ik gerbiltje Louise overleden aantrof....die leeftijd is toch wel erg jong....hopelijk kan ik vnavond wel de grond inkomen om haar te begravenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:57 schreef Ingetje79 het volgende:
He getsie Trovey...wat akelig![]()
En hamsters voor slangen vind ik zoooo zielig
Niet, gisternacht had ik je nodig want je PR matties waren evil, en je was er nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ALTIJD lief![]()
Jij moet lief zijn voor je aanstaande!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heul snel thee en kippenbouillon maken gaat!![]()
Waar dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet, gisternacht had ik je nodig want je PR matties waren evil, en je was er niet
Nee in de SC gewoon zelfsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar dan?
In dat bed topic van Fiets?
Zoals ze hier zeggen: KLUPPEL!quote:
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:11 schreef trovey het volgende:
Mijn topic over Country Life wordt gesloten omdat ik niet een uitgebreide OP wil maken voor een topic wat misschien niet van de grond komt. Vreemde gewoontes houden ze daar op naar in dat subforum. Loveless kan zonder problemen een Farmville topic openen zonder uitgebreide OP en als ik dat doe mag dat niet....laat ze stikken in dat topic
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals ze hier zeggen: KLUPPEL!![]()
*rolt zich nog eens extra lekker in haar dekentje*
quote:
Zoiets ja. Binnen een uur hoofdpijn, spierpijn, rillerig, moe... Niks leuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je dan gewoon een beetje grieperig?
Zo te lezen heb jij er meer last van dan hen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:18 schreef trovey het volgende:
[..]
En ik vertik het om in opdracht een OP te maken omdat ze ineens het wel leuk vinden om een uitgebreide OP te hebben in GAMES......ik schuif ze liever het hele topic door de strot heen
nouja ik kan me wel voorstellen dat ze graag een OP hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:18 schreef trovey het volgende:
[..]
En ik vertik het om in opdracht een OP te maken omdat ze ineens het wel leuk vinden om een uitgebreide OP te hebben in GAMES......ik schuif ze liever het hele topic door de strot heen
Ik vind het gewoon belachelijk dat ze ineens regeltjes gaan opstellen als ze het zo uitkomt....ik kan niet tegen regeltjes die mensen voor de lol ineens bedenken en waar ik mij aan moeten houdenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij er meer last van dan hen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja ik kan me wel voorstellen dat ze graag een OP hebben.
korte uitleg wat t is, ofzo
kijk dat een SC geopend kan worden zonder OP is toch anders dan een topic dat over een spel/boek/product/dienst oid gaat
Zijn de regeltjes er dan 'ineens'? Het FV topic liep in het begin niet denderend, maar er werd wel in gepost.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belachelijk dat ze ineens regeltjes gaan opstellen als ze het zo uitkomt....ik kan niet tegen regeltjes die mensen voor de lol ineens bedenken en waar ik mij aan moeten houden
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
En vergeet niet dat het eerste FarmVille topics wel direct wat reacties kreeg (omdat ik het hier spamde, true)
Zoals ik al zei...dat topic was net open...hoe kan men dan beoordelen of het loopt of niet...maar weet je...ik open gewoon geen topic meer daar....hoef ik me ook niet meer te ergerenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn de regeltjes er dan 'ineens'? Het FV topic liep in het begin niet denderend, maar er werd wel in gepost.
Geen idee hoe andere reeksen zijn gestart. Ik kan me best voorstellen dat ze wel iets van een OP willen als er weinig belangstelling lijkt te zijn. Desnoods van de site copypasten.
Beterschap!mquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Binnen een uur hoofdpijn, spierpijn, rillerig, moe... Niks leuk.
Maar het lijkt daarbij te blijven. Ik ga dit virus de kop indrukken!
Mijn dame "slet" niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
En ik had Tombola en Cat in mn topic, die kunnen daar een potje breken want die hebben zitten sletten in die SC daar
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.....quote:
Hoe weet jij dat trouwens? Zat jij in de GAM SC?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat jij wil, dan zaten ze zich daar te cyberprostitueren
Nee, maar ze namen hun 'klantjes' toen mee hier naartoe.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat trouwens? Zat jij in de GAM SC?
Gamenerd!
Jij bent alleen maar jaloers.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar ze namen hun 'klantjes' toen mee hier naartoe.
Ik heb Catje gehad voor jij er aan begon jonguhquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar jaloers.![]()
*Keer Ll de rug toe.
Ja, en nu heb je haar niet meer, en nu ben je jaloers. Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb Catje gehad voor jij er aan begon jonguh
Jouw post hielp niet erg daar...sterker nog...waarschijnlijk heeft ze dat op het idee gebracht om te staan op een uitgebreide OPquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
En ik had Tombola en Cat in mn topic, die kunnen daar een potje breken want die hebben zitten sletten in die SC daar
Geef mij maar weer de schuldquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Jouw post hielp niet erg daar...sterker nog...waarschijnlijk heeft ze dat op het idee gebracht om te staan op een uitgebreide OP
quote:
NOESSSSSSSSSquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:35 schreef trovey het volgende:
[..]
....maar misschien helpt het dat het we hier in de SC er over hebben....extra reclame voor Country Life
![]()
Dat is opzicht niet heel gek bij een ovenroosterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:40 schreef Ynske het volgende:
brandblaar op mn vinger
ovenrooster bleek heet te zijn toen ik m aan de kant wilde leggen
nouja t lag op de aanrecht, oven stond niet aan, dan kun je t niet ruikenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is opzicht niet heel gek bij een ovenrooster![]()
Maar zijn hele irritante plekjes altijd, iets op je vinger.
Al is het maar een klein plekje ofzo, je blijft er vaak wel ff last van houden
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NOESSSSSSSSS
Zijn we net van dat FV geblaat af
Één pot natquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Is geen FVmaar Country Life
....heb maar eens wat willekeurige mensen toegevoegd die buren zochten.....heb toch verder niets op de Facebook staan
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Beterschap!m
[..]
Mijn dame "slet" niet.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar jaloers.![]()
*Keer Ll de rug toe.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en nu heb je haar niet meer, en nu ben je jaloers. Dat zeg ik.
Aanwezig!quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Well hello there![]()
TROVEY ER ZIT LEVEN IN JE TOPIC
Leuke zaken!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik mag straks lekker op gaan passen.
En kattenspullen ophalen.
Jaaaaaa en ik zit dr niet eens op, kun je nagaanquote:
Wel op Facebookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa en ik zit dr niet eens op, kun je nagaan
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel op Facebook![]()
Maar gewoon als netwerksite, niet om al die kutspelletjes te spelen
Ik zit niet op Facebook, niet op Fuckbook en niet op Hyvesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel op Facebook![]()
JAquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Je hebt echt een antipathie tegen FV he?
Wil je erover praten?
Mag ik je toevoegen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel op Facebook![]()
Nee ik voeg niemand toe met die belachelijke nepnamenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik je toevoegen?![]()
Ook zo lekker nuttig.
Niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Dr komt niks op tv vanavond geloof ik he?
![]()
Ik ga zo de afwas maar es doen.
Die fotoshoot was best vermoeiend
Volgens mij niet, kijk jij es dan of je iets ziet dat mss leuk kan zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet?
Dan word het maar beetje gamen, zit nu al de hele dag achter de PC en word het wel een beetje zat
Euj! Mijn nepnaam daar is niet veel anders dan mijn nepnaam hier hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik voeg niemand toe met die belachelijke nepnamen
Ik ga een poging doen X men te kijken. Maar ik denk dat ik halverwege in slaap sukkel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij niet, kijk jij es dan of je iets ziet dat mss leuk kan zijn?
Tis nog steeds een nepnaam en ik sta daar gewoon met echte naam opquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Euj! Mijn nepnaam daar is niet veel anders dan mijn nepnaam hier hoor.
Kluppel.
Nee, dat geloof ik best.quote:Naar het toilet gaan zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
OMG! Ik kijk nu Man Bijt Hond.
Vertelt een vrouw over de dood van haar chiwalli: beestje was in de toiletpot gevallen en verdronken.![]()
[..]
Nee, dat geloof ik best.
Dan ga ik je zoeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis nog steeds een nepnaam en ik sta daar gewoon met echte naam op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga ik je zoeken.
Oh dat kan best hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, kleine hond, toilet zonder troon: dat beestje kon er gewoon niet meer uit komen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had ze dat best ondergepiest dan
Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Je zou in je broek zeiken van de schrik![]()
![]()
Ik ben weg; vriendinnenborrelavonden ik ben dit keer de bob
Bwehehhequote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Praten is goed voor je. Je moet het niet gaan opkroppen he.quote:
Ik drinkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Praten is goed voor je. Je moet het niet gaan opkroppen he.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
OMG! Ik kijk nu Man Bijt Hond.
Vertelt een vrouw over de dood van haar chiwalli: beestje was in de toiletpot gevallen en verdronken.![]()
[..]
Nee, dat geloof ik best.
Wat een nep borrelavond danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Kopje onderduwen en voor de zekerheid een paar keer doortrekken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap!
Ik zou nie weten hoe ik die chiwallies van mij zou moeten verzuipen in de plee
Oh welkom thuis jijquote:
Shirley Temple night!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kopje onderduwen en voor de zekerheid een paar keer doortrekken.
Dat copingsmechanisme zal je een keer opbreken.quote:
Oh-oh! heb al je zeepjes geprobeerdquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh-oh! heb al je zeepjes geprobeerd
Vond vooral de massagebar jummie maar ben bang dat ik geen vanille addict bende bodylotion is wel heerlijk voor je huid
![]()
Vind het nog steeds erg lief van je
Dan weet hij er toch niks meer van.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat copingsmechanisme zal je een keer opbreken.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lief, that's my middle name hea
Ochquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
O, nice. Net had ik het te warm, dekentje af dus.
En nu heb ik het koud.
Geloofde je me niet?quote:
quote:
Ze wil aandacht van JJHquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik geloof alle zieken
De controle laat ik aan de arbo over![]()
Neehoor waarom zou je erom liegen.
*is heeeeel zielig*quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze wil aandacht van JJH iedereen
Whahaha moet nu wel denken aan een kennis waar altijd wel iemand ziek is...drraaaahhhaammaaaa.quote:
quote:
Nee, ik had het over Ll.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij he? Je arme gevelde geliefde.
Ik ken een paar mensen waarbij ik het schaamrood op de kaken zou krijgen als ik tegen hen zou gaan klagen over dit akkefietje. Zoals ik me nu voel, ik ken iemand die zich elke dag zo voelt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whahaha moet nu wel denken aan een kennis waar altijd wel iemand ziek is...drraaaahhhaammaaaa.
Moet dan ook uitgebreid besproken natuurlijk
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik had het over Ll.
Ik ben zo trouwens de deur uit. Zo nog even Geer eten geven en dan mag ik weer de weg op. Nog 9u en dan weekend.
Wel nog iets met bomen enzo daarna he?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Zo maar es de PC uit, ff in bad en filmpje op ofzo
No way, dat was mijn idee alquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Zo maar es de PC uit, ff in bad en filmpje op ofzo
3e rechtsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel nog iets met bomen enzo daarna he?
Heb je nog Lush?
Zó groot is m'n bad nou ook weer niet, dan ga je maar naar Goodbye, die heeft een meerpersoons jacuzziquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen waarbij ik het schaamrood op de kaken zou krijgen als ik tegen hen zou gaan klagen over dit akkefietje. Zoals ik me nu voel, ik ken iemand die zich elke dag zo voelt.En toch werkt, haar kind opvoedt en haar leven leidt.
En dan heb ik ook nog de luxe om op de bank te hangen. En in de SC te zwelgen in zelfmedelijden.
Werkse! doegquote:
Ik lig met mijn neus bijna op het scherm heeft Mr hier een gevangenisfilm met vooral een teil bloed uit de tv op staan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Heer G zit hier een stomme film te kijken op RL5 (al kijkt ie amper) en hij riep dat er om 22.00 uur nog een film komt die hij wil zien
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lig met mijn neus bijna op het scherm heeft Mr hier een gevangenisfilm met vooral een teil bloed uit de tv op staan.
Spreekwoordelijk Yesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Komt er een teil bloed uit je tv????
Hoe gaat het met het Whoopertje eigenlijk?
Blij dat jullie weer thuis zijn?
Oh dat lijkt me helemaal niet zo handig, dr zitten bij elke lading was wel wat dingen die ik bv niet in de droger doe, dus die zou ik dan nog er uit moeten vissenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
Zo, dit topic is ineens rustig geworden xD
Er is echt geen fuck op de tv
Ik heb een was-droog combi, wel heerlijk hoor, gelijk 2 programma's achter elkaarKan er 's avonds wat in stoppen en dat is dan 's ochtends droog!
Ik doe ook alleen beddengoed & handdoeken 's avonds erin, die droog ik altijdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me helemaal niet zo handig, dr zitten bij elke lading was wel wat dingen die ik bv niet in de droger doe, dus die zou ik dan nog er uit moeten vissen![]()
Wattisserzograppig Ml?
Ik heb net de kerstkaarten es afgepakt![]()
Ik was gewoon helemaal vergeten dat ze dr nog hingen![]()
Ondertussen staat nog steeds dat MJ programma op hier, wat een doffe ellende
Nou nee, nu nie meer dusquote:
Haha xD Ja oke, tot voor kort nog wel dusquote:
Ja rustig hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:32 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Wat een rust hier!
Ik heb echt heerlijk gegeten
XD Tja, idd, soms heb je daar gewoon geen zin inquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Ach ja, ik had nu pas zin om ze allemaal af te pakken
![]()
t Pupje is zo moe, ik denk dat ik m elke dag maar fotoshoots laat doen![]()
Hij ligt echt in coma, ik heb m sinds ik thuis ben al twee keer half slapend op t balkon gezet voor een plasje, en hij sliep meteen weer door
Ja, onvoorstelbaar! Ik was al verbaasd dat er nog geen nieuw topic was!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja rustig he
Wat heb je gegeten?
[..]
XD Tja, idd, soms heb je daar gewoon geen zin in
Aww
Sorryquote:
Haha jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar! Ik was al verbaasd dat er nog geen nieuw topic was!![]()
Ik heb echt enorm veel gegeten, eerst kregen we brood met tapenade enzo vooraf en toen dit:
Gang 1: kleine salade met eend
Gang 2: rivierkreeftjes en een stukje toast met zalmmousse
Gang 3: brochetta met roomkaas, tomatenspul en copa di parma
Gang 4: gamba's met knoflookdip
Gang 5: varkenshaaspuntjes en champignons in pestosaus
Gang 6: aarbeienbavarois met een kletskop en daarbovenop chocolademouse
Het had vast allemaal een sjiekere naam maar ik ben al blij dat ik dit nog heb onthouden
Uitgebreid lang tafelen FTWquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
SorryIk zit nog wel even vol denk ik. Al hadden ze de porties wel mooi uitgekiend en genoeg tijd tussen de gangen enzo. We hebben er een uur of drie gezeten, denk ik.
Ja, dat vind ik ook echt heerlijk! Het restaurant was ook op een fijne manier opgezet. Knus, maar je zat niet bij elkaar op schoot bij wijze vanquote:
Oh, coolquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook echt heerlijk! Het restaurant was ook op een fijne manier opgezet. Knus, maar je zat niet bij elkaar op schoot bij wijze vanLekker gepraat over van alles en nog wat
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
En niemand die mijn eer verdedigt...quote:
Ken uzelf!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:39 schreef Enfermera het volgende:
Ohh, zit Miami Ink te kijken op discovery, gelijk wil ik weer meer tattoo'sTis zo verslavend!
![]()
Klerenquote:Op zondag 7 februari 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb er ook zin in!![]()
Weet alleen nog niet wat ik aan doe
*noteert*quote:
Maar als je het niet doet kom je vast wel op tvquote:Op zondag 7 februari 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
*noteert*
Dat lijkt me wel verstandig, anders wil Maes vast niet naast me zitten
Als ik uberhaupt al binnen kom dan jaquote:Op zondag 7 februari 2010 10:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar als je het niet doet kom je vast wel op tv
Je "Iquote:Op zondag 7 februari 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb er ook zin in!![]()
Weet alleen nog niet wat ik aan doe
Ah shit, nu zou ik dus echt wensen dat ik een t-shirt met een smurf er op had!quote:Op zondag 7 februari 2010 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je "IVader Abraham"-t-shirt natuurlijk! Want die heb je toch genoeg!
Mwah. Niet echt. De nieuwste aanvulling is keelpijn. Slikken is niet grappig en ik heb geen pudding in huis.quote:
Thee, check!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |