quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:55 schreef Ynske het volgende:
Dierenthuis 23 januari lijstje staat HIER dat kan ook wel uit de OP inmiddels lijkt me
zal ik m ff uit de wiki halen? done. Ll haal jij m nog uit de OP?
NU vast claimen die tv dan!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil morgen wel kijken, maar ik ben bang dat Re, mijn moeder en mijn zus er anders over denken
Het Beest is cute!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooruit dan maar, nog een topicje.
Oh en ik heb foto's gemaakt van het beest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is best onscherp maar heeft wel een roze tongetje![]()
.
En dat PK naakt gaatquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
NU vast claimen die tv dan!![]()
Of haal ze over door te zeggen dat het púre comedy is dit jaar!
Nu welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
Hoor die Johnny Logan toch es effe
Vorig jaar nog live bij X-factor en hij kan het nog steeds, die ouwe! Ing, heb je dat gezien toen?
Gordon helemaal in de zwijmel!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Oude actiefoto! Killerdoggy
.
Gaat lekker he pop, dat quoten?quote:
Marketiertjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat lekker he pop, dat quoten?
En wat is er nou?
Ik vind het schattig!
Anders kijk ik het wel terug via UPCquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
NU vast claimen die tv dan!![]()
Of haal ze over door te zeggen dat het púre comedy is dit jaar!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Oude actiefoto! Killerdoggy
.
Leuk he? Ik vind het ook echt tof!quote:
Dat is sowieso met WT, niet echt een goeie liveband, want ze haalt het gewoon nooit écht. Maar tis denk ik meer omdat het daar vooral héél vet was omdat je er bij was. Dan ist wel echt ineens feest als er zo'n nummer komt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Ll, ik heb zo'n usb apparaatje waarmee je je laptop muziek draadloos over de speakers kunt gooien en ik vind het een supervette uitvoering van Kronenburg Park, van de band dan... Frank komt er amper tegenop en Sharon d'r bijdrage vind ik echt niet om aan te horen
Ik heb/had (zie hem ineens niet meer) een live-dvd van WT en heb ze ook wel best vaak live gezien (in periode 2004 t/m 2006 stonden ze zo'n beetje op ieder festival), en de band is inderdaad goed, maar Sharon zit er helaas vaak nét naast of haalt die uithalen niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik vind de uitvoering van die band wel gaaf idd hoor, en van Frank glij ik sowieso altijd wel () maar zijn stem klinkt echt voor geen meter samen met die van Sharon
is nu ook al goed?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ll en Ynske hebben PM....ik verwacht voor 17 uur de vertaling
hij hangt in je pm. vergelijk maarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
En nou hopen dat het een beetje hetzelfde is als de stukjes die ik had vertaald, anders moet een van ons op bijles
aaaah ik was aan t denken aan vlees van de grillquote:
Die zijn écht lekker. MM gaat ze halen voor mequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
Oh, die chips ken ik niet
Heb trek in toastjes met meuk. Ga zo eens even het dorp in
Jouwe ook al? Die van mij ookquote:
Waarom niet meer?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had een etentje en gala, maar nu niet meer!
Met een schuin uitroepteken nog welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had een etentje en gala, maar nu niet meer!
Ja, geen idee waarvan het komt. Heb niks raars gegeten. 3 broodjes met kipfilet en aquarius. Geen prik, geen vette hap, niksquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jouwe ook al? Die van mij ookHeb net maar wat warme melk gedronken.. Mn lief had een lekker witbroodje met filet american en een eitje
![]()
Wat raar!?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, geen idee waarvan het komt. Heb niks raars gegeten. 3 broodjes met kipfilet en aquarius. Geen prik, geen vette hap, niks
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ik er al geen kut zin meer in had, en dan ruzie er over maken helpt meestal niet echt
Do it for the kids staat bij mij op nummer 3 qua meest gedraaidquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[afbeelding]
Misschien moet ik wat minder Velvet Revolver luisteren
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Do it for the kids staat bij mij op nummer 3 qua meest gedraaid![]()
En waar is Muse in je lijst?
En vind hier in het albumoverzicht de meest beschamende notering:quote:47 Muse – Knights of Cydonia 74
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
En tracks:
[..]
En vind hier in het albumoverzicht de meest beschamende notering:
[afbeelding]
En wat is jouw Last.fm dan MB
Ik vind Muse dan ook vooral live errug goed. Moet eerlijk zeggen dat ik thuis gewoon van de cd's alleen een beetje de wat bekendere nummers draai.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn eerste Muse-notering in 'meest afgespeeld' staat op nummer 24 zie ik netEn het is nog een vage B-side ook
(Nature 1)
Ik heb geen Last.fm, ik keek even in mijn iTunes-lijst
André Hazes is natuurlijk ergerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind Muse dan ook vooral live errug goed. Moet eerlijk zeggen dat ik thuis gewoon van de cd's alleen een beetje de wat bekendere nummers draai.
Dus die notering is niet zo erg raar.
Al vraag ik me wel af of het nou erger is dat een Marilyn Manson of een André Hazes album in die top 20 staat
Geen ruzie maken, da's nie leukquote:
Oh ja dat jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen ruzie maken, da's nie leuk![]()
Cat, beterschap.![]()
Hopelijk helpt de paracetamol en een paar uurtjes lekker slapen.
Catjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:14 schreef Cat22 het volgende:
Is hier de ziekenboeg?
*meldt*
Net thuis van een (half) dagje kindjes tutten bij broer. Tegen de middag begon ik me raar te voelen en nu koude rillingen, spierpijn, hoofdpijn en andere leuke zaken.Hopelijk helpen 2 paracetamollen en draait het niet uit op en full blown griep. Da's lang geleden dat ik die had en dat wil ik eigenlijk graag zo houden.
Gelukkig heb ik dit weekend verder geen plannen.
*kruipt onder dekentje en heeft heeeel veel medelijden met zichzelf*
Ook wel es lekker en dan mss idd de verstandigste oplossingquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja dat ja![]()
Nou ja goed, gewoon beide beetje geirriteerd dus dan kan je beter niet de hele avond op elkaars lip gaan zitten. Dus ik ben thuis vanavond.
Die is niet hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Catje![]()
Laat JJH je maar lekker instoppen en een potje thee maken
Dat gaat wel zo weer over meestal, daar heb je iig zelf invloed op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is niet hier.![]()
Ik zal mezelf in moeten stoppen want de katten doen het ook al niet. Thee is wel een goed plan, ga ik dadelijk doen.
voor jou. Ruzie is niks leuk.
Goed dat je in ieder geval goed uit kijkt naar een kat of katten die echt bij jullie passen, komt vast snel goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Net terug van het asiel in Amersfoort, hier wel een fijn gevoel bij. Alleen helaas geen kat die bij ons past. Heel veel buitenkatten. En katten met tumoren die niet meer geplaatst worden.
Maar afwachten dan.
Nou, het zijn binnenkatten dus je kunt er direct 2 uitkiezen danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja.
Ik ga dus NU de dierenbescherming bellen he!![]()
Hoi Cat,quote:
Klopt, maar die is parttime en ik denk niet dat ik en mijn baas op de langere termijn gelukkig met elkaar worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Cat,
Ik snap het ff niet![]()
Je had toch net een nieuwe baan?
En je kan wel op zo'n korte termijn eventueel weer weg bij je andere baas?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt, maar die is parttime en ik denk niet dat ik en mijn baas op de langere termijn gelukkig met elkaar worden.En daarnaast: ik wil toch weer naar fulltime (of iets daar in de buurt). De baan waar ik nu voor op gesprek ga is qua reistijd en secundaire arbeidsvoorwaarden ook een stuk beter.
Maja, eerst gesprek afwachten.
Oeh, spannendquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt, maar die is parttime en ik denk niet dat ik en mijn baas op de langere termijn gelukkig met elkaar worden.En daarnaast: ik wil toch weer naar fulltime (of iets daar in de buurt). De baan waar ik nu voor op gesprek ga is qua reistijd en secundaire arbeidsvoorwaarden ook een stuk beter.
Maja, eerst gesprek afwachten.
Mja, je hebt altijd opzegtermijn maar als ik weg wil denk ik niet dat een kortere termijn een probleem gaat zijn. En zo ja, vrijwel iedere sollicitant heeft een opzegtermijn, daar houdt een nieuwe werkgever wel rekening mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je kan wel op zo'n korte termijn eventueel weer weg bij je andere baas?
Ik ga voor je duimen. Zeker als je je toch niet geheel lekker voelt in je huidige baan en ik uit je verhaal op kan maken je baas ook zo zijn twijfels heeft moet toch die opzegtermijn geen probleem zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mja, je hebt altijd opzegtermijn maar als ik weg wil denk ik niet dat een kortere termijn een probleem gaat zijn. En zo ja, vrijwel iedere sollicitant heeft een opzegtermijn, daar houdt een nieuwe werkgever wel rekening mee.
quote:
Recente ervaring binnen de werkplek heeft me geleerd dat een kort dienstverband en als werknemer willen vertrekken zeker kan bijdragen aan een korte opzegtermijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen. Zeker als je je toch niet geheel lekker voelt in je huidige baan en ik uit je verhaal op kan maken je baas ook zo zijn twijfels heeft moet toch die opzegtermijn geen probleem zijn
Iets in beleid en uiteraard weer in de zorg.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Is dat die waar ze over belden?
Cat, ik ga duimen![]()
Wat voor functie/bedrijf is dit?
Ja, dat is die. Erg fijn gesprek was het. Hij wilde er geen geld voor want hij wilde alleen maar dat z'n kat goed terecht kwam. Dat we als het zou klikken 'm pas volgende week zondag op konden komen halen vond ie geen probleem.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Is dat die waar ze over belden?
Cat, ik ga duimen![]()
Wat voor functie/bedrijf is dit?
*benieuwd is en PM wilquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iets in beleid en uiteraard weer in de zorg.
En daar wil ik hier op het forum bij laten.
Leuk!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:54 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, dat is die. Erg fijn gesprek was het. Hij wilde er geen geld voor want hij wilde alleen maar dat z'n kat goed terecht kwam. Dat we als het zou klikken 'm pas volgende week zondag op konden komen halen vond ie geen probleem.
Ik 16 voor 9 katten....maar heb dan ook katten die graag een aparte bakken hebben voor poepen en plassen...krijgen ze die niet dan....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb hier 2 kattenbakken voor 5 katten, ben ik nou een slechte kattenmama?![]()
Wat een leukerd!quote:
8 jaar zei die. En het is een meneer! Ik ben echt heel benieuwd. Hij zei ook dat z'n dochtertje dat beest de hele dag achterna aan het rennen was. En dat vond ie niet echt grappig. Hij heeft haar echter nooit een mep verkocht. Hij blies alleen een keer. Hij had sowieso nog nooit gemept.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik heb het mss gemist, maar hoe oud is Poezz?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch gewoon dierenmishandeling.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
JeeJeeHaa
Je vrouw is ziek, ga es snel thee zetten![]()
quote:
Heul snel thee en kippenbouillon maken gaat!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ALTIJD lief![]()
Jij moet lief zijn voor je aanstaande!
Ze slaapt dus in ons logeerbed, maar liever slaapt ze in ons bed. Dat kent ze nog van toen het bij mijn vriend zijn ouders stond.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Alle katten horen op bed![]()
Spannend hoor, hopen dat het klikt
Tja...was ook verbaasd toen ik gerbiltje Louise overleden aantrof....die leeftijd is toch wel erg jong....hopelijk kan ik vnavond wel de grond inkomen om haar te begravenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:57 schreef Ingetje79 het volgende:
He getsie Trovey...wat akelig![]()
En hamsters voor slangen vind ik zoooo zielig
Niet, gisternacht had ik je nodig want je PR matties waren evil, en je was er nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ALTIJD lief![]()
Jij moet lief zijn voor je aanstaande!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heul snel thee en kippenbouillon maken gaat!![]()
Waar dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet, gisternacht had ik je nodig want je PR matties waren evil, en je was er niet
Nee in de SC gewoon zelfsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar dan?
In dat bed topic van Fiets?
Zoals ze hier zeggen: KLUPPEL!quote:
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:11 schreef trovey het volgende:
Mijn topic over Country Life wordt gesloten omdat ik niet een uitgebreide OP wil maken voor een topic wat misschien niet van de grond komt. Vreemde gewoontes houden ze daar op naar in dat subforum. Loveless kan zonder problemen een Farmville topic openen zonder uitgebreide OP en als ik dat doe mag dat niet....laat ze stikken in dat topic
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals ze hier zeggen: KLUPPEL!![]()
*rolt zich nog eens extra lekker in haar dekentje*
quote:
Zoiets ja. Binnen een uur hoofdpijn, spierpijn, rillerig, moe... Niks leuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je dan gewoon een beetje grieperig?
Zo te lezen heb jij er meer last van dan hen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:18 schreef trovey het volgende:
[..]
En ik vertik het om in opdracht een OP te maken omdat ze ineens het wel leuk vinden om een uitgebreide OP te hebben in GAMES......ik schuif ze liever het hele topic door de strot heen
nouja ik kan me wel voorstellen dat ze graag een OP hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:18 schreef trovey het volgende:
[..]
En ik vertik het om in opdracht een OP te maken omdat ze ineens het wel leuk vinden om een uitgebreide OP te hebben in GAMES......ik schuif ze liever het hele topic door de strot heen
Ik vind het gewoon belachelijk dat ze ineens regeltjes gaan opstellen als ze het zo uitkomt....ik kan niet tegen regeltjes die mensen voor de lol ineens bedenken en waar ik mij aan moeten houdenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij er meer last van dan hen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja ik kan me wel voorstellen dat ze graag een OP hebben.
korte uitleg wat t is, ofzo
kijk dat een SC geopend kan worden zonder OP is toch anders dan een topic dat over een spel/boek/product/dienst oid gaat
Zijn de regeltjes er dan 'ineens'? Het FV topic liep in het begin niet denderend, maar er werd wel in gepost.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belachelijk dat ze ineens regeltjes gaan opstellen als ze het zo uitkomt....ik kan niet tegen regeltjes die mensen voor de lol ineens bedenken en waar ik mij aan moeten houden
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
En vergeet niet dat het eerste FarmVille topics wel direct wat reacties kreeg (omdat ik het hier spamde, true)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |