quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:55 schreef Ynske het volgende:
Dierenthuis 23 januari lijstje staat HIER dat kan ook wel uit de OP inmiddels lijkt me
zal ik m ff uit de wiki halen? done. Ll haal jij m nog uit de OP?
NU vast claimen die tv dan!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil morgen wel kijken, maar ik ben bang dat Re, mijn moeder en mijn zus er anders over denken
Het Beest is cute!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooruit dan maar, nog een topicje.
Oh en ik heb foto's gemaakt van het beest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is best onscherp maar heeft wel een roze tongetje![]()
.
En dat PK naakt gaatquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
NU vast claimen die tv dan!![]()
Of haal ze over door te zeggen dat het púre comedy is dit jaar!
Nu welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
Hoor die Johnny Logan toch es effe
Vorig jaar nog live bij X-factor en hij kan het nog steeds, die ouwe! Ing, heb je dat gezien toen?
Gordon helemaal in de zwijmel!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Oude actiefoto! Killerdoggy
.
Gaat lekker he pop, dat quoten?quote:
Marketiertjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat lekker he pop, dat quoten?
En wat is er nou?
Ik vind het schattig!
Anders kijk ik het wel terug via UPCquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
NU vast claimen die tv dan!![]()
Of haal ze over door te zeggen dat het púre comedy is dit jaar!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Oude actiefoto! Killerdoggy
.
Leuk he? Ik vind het ook echt tof!quote:
Dat is sowieso met WT, niet echt een goeie liveband, want ze haalt het gewoon nooit écht. Maar tis denk ik meer omdat het daar vooral héél vet was omdat je er bij was. Dan ist wel echt ineens feest als er zo'n nummer komt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Ll, ik heb zo'n usb apparaatje waarmee je je laptop muziek draadloos over de speakers kunt gooien en ik vind het een supervette uitvoering van Kronenburg Park, van de band dan... Frank komt er amper tegenop en Sharon d'r bijdrage vind ik echt niet om aan te horen
Ik heb/had (zie hem ineens niet meer) een live-dvd van WT en heb ze ook wel best vaak live gezien (in periode 2004 t/m 2006 stonden ze zo'n beetje op ieder festival), en de band is inderdaad goed, maar Sharon zit er helaas vaak nét naast of haalt die uithalen niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik vind de uitvoering van die band wel gaaf idd hoor, en van Frank glij ik sowieso altijd wel () maar zijn stem klinkt echt voor geen meter samen met die van Sharon
is nu ook al goed?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ll en Ynske hebben PM....ik verwacht voor 17 uur de vertaling
hij hangt in je pm. vergelijk maarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
En nou hopen dat het een beetje hetzelfde is als de stukjes die ik had vertaald, anders moet een van ons op bijles
aaaah ik was aan t denken aan vlees van de grillquote:
Die zijn écht lekker. MM gaat ze halen voor mequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
Oh, die chips ken ik niet
Heb trek in toastjes met meuk. Ga zo eens even het dorp in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |