Dat zal wel niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tvp.
Hoop dat Charlie het nu gaat gelovenBen benieuwd hoe dat uitpakt
ASAP inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil dat Irene weer met Martijn gaat.![]()
Ja hoop het ook inderdaad..quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tvp.
Hoop dat Charlie het nu gaat gelovenBen benieuwd hoe dat uitpakt
Ja, ik heb het heel hard lopen uitroepen: "DOE HET DAN!!!".quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:05 schreef Apotheose het volgende:
ja ik dacht ook al: op Fok zullen ze haar wel aanmoedigen
Godver, nam net een slok koffie toen ik dat las.quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:07 schreef Franneh het volgende:
Maria is lekker hypocriet, Sjors een uitbrander geven ivm Bing... maar Rick moet wel achter Charlie aan terwijl ze met Retarthur gaat..
Vond Jef het wel goed doen laatst, ben benieuwd hoe het verder afloopt..
Krijgt Sjors volgende week een miskraam? Denk dat dat te voorspelbaar zou zijn.. hoop dat ze gewoon een bruin kind krijgt.
Hij is wel strak inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:32 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Godver, nam net een slok koffie toen ik dat las.
Neequote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
En zijn er hier nog echte fans die naar de bioscoop gaan voor de 4000ste aflevering?
Nee, voor zover ik begrepen draait die aflevering eenmalig in Amsterdam, en daar ga ik geen uur voor rijden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
En zijn er hier nog echte fans die naar de bioscoop gaan voor de 4000ste aflevering?
Ja, een dag later.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook niet hoor, maar vroeg het me af
De aflevering komt toch ook gewoon op tv???
ow jammer. Dacht, we gaan een FOK-GTST meet houdenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook niet hoor, maar vroeg het me af
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow jammer. Dacht, we gaan een FOK-GTST meet houden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |