abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:20:14 #251
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_77939840
Aukje is veel knapper
Charlie is dus niet altijd lelijk geweest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:23:06 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_77939942
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Niet per se nu, ik heb Lieke van Lexmond nooit knap gevonden
't Hoeft je smaak niet te zijn, maar Lieke is toch echt niet lelijk.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_77940455
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

't Hoeft je smaak niet te zijn, maar Lieke is toch echt niet lelijk.
Kijk daar gaan we weer, iemands knapheid is geen feit en algemeenheid, in mijn optiek is en blijft ze lelijk en dat is inderdaad mijn smaak. Het is hetzelfde als dat ik cola smerig vind en iemand tegen me zegt 'het hoeft niet je smaak te zijn, maar cola is toch echt lekker'

Dizer vindt haar knap en ik laat hem in zijn waarde, zo behoor je volgens mij om te gaan met iemand die een volledig tegengestelde mening heeft dan de jouwe.
Een heer met stijl
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:38:49 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_77940512
Prima.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_77940514
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aukje is veel knapper
[ afbeelding ]
Die vond ik beter, maar ik vond dat Charlie (door wie dan ook gespeeld) nooit heeft kunnen tippen aan Kim, Jessica of Hedwig. Dat waren (in mijn optiek dus) veel aangenamere personen
Een heer met stijl
pi_77941420
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ben ik de enige die dat gekonkel en zogenaamde geïntrigeer van Maxime & Ludo ten opzichte van Martijn en Irene tomeloos saai vind. Wat mij betreft ronden ze deze verhaallijn snel af.

Trouwens, wat spookt Maxime de hele dag uit eigenlijk? Werkt ze niet?

Janine en Jack zijn net zo spannend als de relatie tussen Florien en Fay samen was
Ik ook, hoe druk Ludo zich erover maakte, ik dacht echt wtf?!, ik herken Ludo gewoon niet als zo iemand.

Toevallig dacht ik daar vanmorgen ook aan, ze kwam binnen als gefrustreerde kunstenares, nou niks van gemerkt...

Ik vond Jack en Janine wel lief
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 00:34:53 #257
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_77942531
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die vond ik beter, maar ik vond dat Charlie (door wie dan ook gespeeld) nooit heeft kunnen tippen aan Kim, Jessica of Hedwig. Dat waren (in mijn optiek dus) veel aangenamere personen
Daar noem je ook drie toppers op vooral Kim en Hedwig
Maar ik vond Aukje Charlie altijd wel leuk . Lekker impulsief . En soms inderdaad wel eens fout of egoïstisch maar dan altijd wel op een leuke onschuldige manier: Lieke vind ik bovendien heel gespeeld overkomen.
OverGeacteerd vooral al ze moet huilen of lachen. Bovendien is Charlie van leuke spontate meid veranderd in een zeurende heks.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Sport zaterdag 13 februari 2010 @ 00:44:24 #258
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_77942781
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:01 schreef alors het volgende:

[..]

Ik ook, hoe druk Ludo zich erover maakte, ik dacht echt wtf?!, ik herken Ludo gewoon niet als zo iemand.

Toevallig dacht ik daar vanmorgen ook aan, ze kwam binnen als gefrustreerde kunstenares, nou niks van gemerkt...

Ik vond Jack en Janine wel lief
Mwah, ik vind Jack en Janine een beetje nep. Ik ruil ze het liefst in voor Irene en Martijn.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_77946865
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

mmm Angela Schijf, die hangt inmiddels ook alweer ruim 11 jaar boven mn bed in de vorm van n poster
ik woon alleen al jaren niet meer thuis dus kan helaas niet dagelijks van r genieten
  zaterdag 13 februari 2010 @ 08:05:12 #260
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_77947093
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aukje is veel knapper
[ afbeelding ]
Een gemene pestkop, dat vind ik van het hoofd van Aukje.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 08:09:02 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_77947099
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ben ik de enige die dat gekonkel en zogenaamde geïntrigeer van Maxime & Ludo ten opzichte van Martijn en Irene tomeloos saai vind. Wat mij betreft ronden ze deze verhaallijn snel af.
eens
quote:
Trouwens, wat spookt Maxime de hele dag uit eigenlijk? Werkt ze niet?
beroepsstoker
  zaterdag 13 februari 2010 @ 09:48:37 #262
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_77947711
Die verhaallijn tussen Ludo en Irene is gewoon ranzig... dan kijk ik 10x liever naar Jack en Janine!
pi_77948485
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nou en? Hij veroorzaakte die vallende balk niet in ieder geval. Bovendien ben je het helemaal niet verplicht om mensen te helpen. Als ie gewoon net zoals Janine, Maxime en anderen buiten bleef had Ludo het hem dan ook kwalijk genomen? En zo ja, gaat ie ook wraak nemen op al die anderen?

Die reden voor wraak is gewoon om een zondagavond even bedacht en slaat nog steeds nergens op.
Helemaal mee eens. Het past ook niet bij het personage Ludo die zich zo druk maakt over zoiets onbelangrijks. Want waar gaat het nu om? Nina loopt en remt en je hoort geen woord mee over die zogenaamde verlamming. Zoals het in een soap gaat lijkt het wel vergeten en op een gegeven moment weet je ook niet meer waarom Ludo nu toch wraak op Martijn wil nemen.
Snel afronden dit slappe gedoe inderdaad.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:01:24 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_77948586
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Bovendien ben je het helemaal niet verplicht om mensen te helpen.
Volgens mij wel en is dit in de wet vast gelegd (dat je verplicht bent mensen in acute nood te helpen).
Maar goed, in de wereld van gtst gelden natuurlijk andere regels.
pi_77948912
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
Weer de paraplu van ("NoudBouwt Paraplu") Noud waar hij het weer over heeft ( "hij is hem kwijt" ), die theorie van de moord op Paul die op GTSTcourant stond klinkt toch steeds realtischer.:o
Vrij realistisch inderdaad die theorie. Te meer vind ik ook omdat GTST ook dingen zo overduidelijk in beeld brengt of laat horen die in eerste instantie niets met de scene te maken hebben.
Zoals dat het slecht weer is en dan telkens het onweer laten horen.
pi_77948979
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Kijk daar gaan we weer, iemands knapheid is geen feit en algemeenheid, in mijn optiek is en blijft ze lelijk en dat is inderdaad mijn smaak. Het is hetzelfde als dat ik cola smerig vind en iemand tegen me zegt 'het hoeft niet je smaak te zijn, maar cola is toch echt lekker'

Dizer vindt haar knap en ik laat hem in zijn waarde, zo behoor je volgens mij om te gaan met iemand die een volledig tegengestelde mening heeft dan de jouwe.
ik vind haar ook lelijk, haar gezicht is zo grof gebouwd echt mannelijk gewoon hoe breed haar kaken wel niet zien en haar lelijke brede neus
hier noemen we haar alijd de paardekop
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:23:42 #267
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_77949053
Ik zie liever Lieke dan Aukje... maar de beste Charlie vond ik Tamara Brinkman.. én een mooie meid, én ze kwam best wel natuurlijk over.
pi_77949190
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 09:48 schreef Starlie het volgende:
Die verhaallijn tussen Ludo en Irene is gewoon ranzig... dan kijk ik 10x liever naar Jack en Janine!
Ja idd ranzig, ik kan er bijna niet naar kijken zo fout is het.
know'm sayin?
word? word.
pi_77949338
vind Irene zo serieus
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_77949379
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:20 schreef sherezade het volgende:

[..]

ik vind haar ook lelijk, haar gezicht is zo grof gebouwd echt mannelijk gewoon hoe breed haar kaken wel niet zien en haar lelijke brede neus
hier noemen we haar alijd de paardekop
[ afbeelding ]
Ach ja je kunt ook andere foto's pakken, Auke kan ik ook wel kutfoto's vinden.

Ik vind Lieke een hele mooie meid
know'm sayin?
word? word.
pi_77949547
Ik lees die theorie nu pas, maar ik denk dat het nog best zo zou kunnen kloppen...
pi_77949674
ieder zijn eigen smaak, kan iedere foto pakken die ik wil die kaken en die neus blijven hoe dan ook.
heel makkelijk om dan een foto te nemen die van de zijkant is genomen te plaatsen
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:53:21 #273
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_77952780
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:44 schreef Michellee het volgende:
Ik lees die theorie nu pas, maar ik denk dat het nog best zo zou kunnen kloppen...
Dat denk ik ook, al vind ik de verhaallijn wel wat gecompliceerd voor gtst.
pi_77953624
Lieke van Lexmond is objectief ook een mooie meid. Het kan inderdaad je smaak niet zijn, maar lelijk is ze per definitie niet. Dat is toch zo ongeveer wel wetenschappelijk aangetoond en mogen we voor feit aannemen (playboy, het feit dat ze op de televisie verschijnt in een soapserie, dat soort zaken). Wat mij betreft is het een tekortkoming qua intellect als je niet de schoonheid van mensen objectief kunt bekijken. Ik vind Orlando Bloom dan weer niets, maar erken wel dat hij geen lelijke man is.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:30:52 #275
251095 Purdey
Better off alone..
pi_77953703
Gisteravond was Gigi Ravelli in het spelprogramma hints te gast.Ze vertelde over de slechte kant van haar rol,en hoe fijn ze het vond om dat te spelen,wel een beetje jammer dat..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmorgen trouwens de vader van Jan Kooijman (Danny) hier in Rotterdam op een winkelplein.Was campagne aan het voeren voor de gemeenteraadsverkiezingen.Hij zit bij de PvdA en zoonlief is erg solidair met 'm.Kwam naar me toe,en zei met een foldertje van hun samen 'Ken jij deze jongen? Dat is mijn zoon,ik ben de vader van Danny uit GTST!' 'Ja,en?' 'Nou,misschien is het een idee om op de PvdA te stemmen met de verkiezingen ' Probeert gewoon over de goddelijke rug van zijn bekende zoon campagne te voeren en zieltjes te winnen
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')