't Hoeft je smaak niet te zijn, maar Lieke is toch echt niet lelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet per se nu, ik heb Lieke van Lexmond nooit knap gevonden
Kijk daar gaan we weer, iemands knapheid is geen feit en algemeenheid, in mijn optiek is en blijft ze lelijk en dat is inderdaad mijn smaak. Het is hetzelfde als dat ik cola smerig vind en iemand tegen me zegt 'het hoeft niet je smaak te zijn, maar cola is toch echt lekker'quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Hoeft je smaak niet te zijn, maar Lieke is toch echt niet lelijk.
Die vond ik beter, maar ik vond dat Charlie (door wie dan ook gespeeld) nooit heeft kunnen tippen aan Kim, Jessica of Hedwig. Dat waren (in mijn optiek dus) veel aangenamere personenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aukje is veel knapper![]()
Charlie is dus niet altijd lelijk geweest.
[ afbeelding ]
Ik ook, hoe druk Ludo zich erover maakte, ik dacht echt wtf?!, ik herken Ludo gewoon niet als zo iemand.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ben ik de enige die dat gekonkel en zogenaamde geïntrigeer van Maxime & Ludo ten opzichte van Martijn en Irene tomeloos saai vind. Wat mij betreft ronden ze deze verhaallijn snel af.
Trouwens, wat spookt Maxime de hele dag uit eigenlijk? Werkt ze niet?
Janine en Jack zijn net zo spannend als de relatie tussen Florien en Fay samen was![]()
Daar noem je ook drie toppers op vooral Kimquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die vond ik beter, maar ik vond dat Charlie (door wie dan ook gespeeld) nooit heeft kunnen tippen aan Kim, Jessica of Hedwig. Dat waren (in mijn optiek dus) veel aangenamere personen
Mwah, ik vind Jack en Janine een beetje nep. Ik ruil ze het liefst in voor Irene en Martijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, hoe druk Ludo zich erover maakte, ik dacht echt wtf?!, ik herken Ludo gewoon niet als zo iemand.
Toevallig dacht ik daar vanmorgen ook aan, ze kwam binnen als gefrustreerde kunstenares, nou niks van gemerkt...
Ik vond Jack en Janine wel lief
mmm Angela Schijf, die hangt inmiddels ook alweer ruim 11 jaar boven mn bed in de vorm van n posterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die vond ik beter, maar ik vond dat Charlie (door wie dan ook gespeeld) nooit heeft kunnen tippen aan Kim, Jessica of Hedwig. Dat waren (in mijn optiek dus) veel aangenamere personen
Een gemene pestkop, dat vind ik van het hoofd van Aukje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aukje is veel knapper![]()
Charlie is dus niet altijd lelijk geweest.
[ afbeelding ]
eensquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ben ik de enige die dat gekonkel en zogenaamde geïntrigeer van Maxime & Ludo ten opzichte van Martijn en Irene tomeloos saai vind. Wat mij betreft ronden ze deze verhaallijn snel af.
beroepsstokerquote:Trouwens, wat spookt Maxime de hele dag uit eigenlijk? Werkt ze niet?
Helemaal mee eens. Het past ook niet bij het personage Ludo die zich zo druk maakt over zoiets onbelangrijks. Want waar gaat het nu om? Nina loopt en remt en je hoort geen woord mee over die zogenaamde verlamming. Zoals het in een soap gaat lijkt het wel vergeten en op een gegeven moment weet je ook niet meer waarom Ludo nu toch wraak op Martijn wil nemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou en? Hij veroorzaakte die vallende balk niet in ieder geval. Bovendien ben je het helemaal niet verplicht om mensen te helpen. Als ie gewoon net zoals Janine, Maxime en anderen buiten bleef had Ludo het hem dan ook kwalijk genomen? En zo ja, gaat ie ook wraak nemen op al die anderen?![]()
Die reden voor wraak is gewoon om een zondagavond even bedacht en slaat nog steeds nergens op.
Volgens mij wel en is dit in de wet vast gelegd (dat je verplicht bent mensen in acute nood te helpen).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bovendien ben je het helemaal niet verplicht om mensen te helpen.
Vrij realistisch inderdaad die theorie. Te meer vind ik ook omdat GTST ook dingen zo overduidelijk in beeld brengt of laat horen die in eerste instantie niets met de scene te maken hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
Weer de paraplu van ("NoudBouwt Paraplu") Noud waar hij het weer over heeft ( "hij is hem kwijt" ), die theorie van de moord op Paul die op GTSTcourant stond klinkt toch steeds realtischer.:o
ik vind haar ook lelijk, haar gezicht is zo grof gebouwd echt mannelijk gewoon hoe breed haar kaken wel niet zienquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk daar gaan we weer, iemands knapheid is geen feit en algemeenheid, in mijn optiek is en blijft ze lelijk en dat is inderdaad mijn smaak. Het is hetzelfde als dat ik cola smerig vind en iemand tegen me zegt 'het hoeft niet je smaak te zijn, maar cola is toch echt lekker'![]()
Dizer vindt haar knap en ik laat hem in zijn waarde, zo behoor je volgens mij om te gaan met iemand die een volledig tegengestelde mening heeft dan de jouwe.
Ja idd ranzig, ik kan er bijna niet naar kijken zo fout is het.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:48 schreef Starlie het volgende:
Die verhaallijn tussen Ludo en Irene is gewoon ranzig... dan kijk ik 10x liever naar Jack en Janine!
Ach ja je kunt ook andere foto's pakken, Auke kan ik ook wel kutfoto's vinden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik vind haar ook lelijk, haar gezicht is zo grof gebouwd echt mannelijk gewoon hoe breed haar kaken wel niet zienen haar lelijke brede neus
hier noemen we haar alijd de paardekop
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook, al vind ik de verhaallijn wel wat gecompliceerd voor gtst.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:44 schreef Michellee het volgende:
Ik lees die theorie nu pas, maar ik denk dat het nog best zo zou kunnen kloppen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmorgen trouwens de vader van Jan Kooijman (Danny) hier in Rotterdam op een winkelplein.Was campagne aan het voeren voor de gemeenteraadsverkiezingen.Hij zit bij de PvdA en zoonlief is erg solidair met 'm.Kwam naar me toe,en zei met een foldertje van hun samen 'Ken jij deze jongen? Dat is mijn zoon,ik ben de vader van Danny uit GTST!' 'Ja,en?' 'Nou,misschien is het een idee om op de PvdA te stemmen met de verkiezingen' Probeert gewoon over de goddelijke rug van zijn bekende zoon campagne te voeren en zieltjes te winnen
![]()
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |