deed ik laatst ook toen ik mn huis binnenkwam en later bleek dat die stank van de kat zn uitwerpselen wasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:05 schreef James1988 het volgende:
Die Noud, eerst aan zichzelf ruiken
quote:Wil je Charlotte nu vast laten weten hoe jammer je het vindt dat ze weggaat? Stuur dan een mail naar redactie@gtst.nl. Dan komt jouw mail bij haar terecht!
Vergeet niet dat doordat hij Dex eerst hielp, er een balk verschoof en die op Nina's hoofd vielquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Wittekonijn het volgende:
Ludo en Maxime willen nog steeds wraak nemen omdat in die aflevering waarop Nina en Dex onder het puin van Scala lagen... Martijn Dex eerst heeft geholpen, en 5 seconden later Nina. Daarom zou ze verlamd zijn geraakt. Die aflevering is uitgezonden op 24 april 2009... bijna 10 maanden geleden. En de wraakactie is nog lang niet geslaagd zo te zien.
Het gaat allemaal zoooo traaaaaaaag.
Nou en? Hij veroorzaakte die vallende balk niet in ieder geval. Bovendien ben je het helemaal niet verplicht om mensen te helpen. Als ie gewoon net zoals Janine, Maxime en anderen buiten bleef had Ludo het hem dan ook kwalijk genomen? En zo ja, gaat ie ook wraak nemen op al die anderen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vergeet niet dat doordat hij Dex eerst hielp, er een balk verschoof en die op Nina's hoofd viel
Zo lang geleden alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Wittekonijn het volgende:
Die aflevering is uitgezonden op 24 april 2009... bijna 10 maanden geleden. En de wraakactie is nog lang niet geslaagd zo te zien.
Het gaat allemaal zoooo traaaaaaaag.
Oh vandaar dat lelijke hoofdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vergeet niet dat doordat hij Dex eerst hielp, er een balk verschoof en die op Nina's hoofd viel
Die had ze al.quote:
nee joh, das het masker van charlie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:42 schreef Dizer het volgende:
Zoals ik al voorspeld heb, Lorena gaat ervoor zorgen dat Sjors een miskraam krijgt!
Goed puntquote:
Over lelijke hoofde gesproken, kan Charlie inderdaad geen masker krijgen? Een permanent masker wel te verstaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee joh, das het masker van charlie!
Charliequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Over lelijke hoofde gesproken, kan Charlie inderdaad geen masker krijgen? Een permanent masker wel te verstaan
Haha, ik denk niet dat wij het snel eens zullen worden over Charlie en Barbara.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |