abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77695106
Laat ik eerst beginnen dat ik mijn vrouw al sinds haar 17de ken. Na een paar jaar zijn we samen gaan wonen.Toen onze eerste zoon kwam zijn we getrouwd.Dat is alweer 8 jaar geleden.
Ondertussen hebben we 3 zonen (2-4 en 8 jaar) en zijn dus al ruim 18 jaar samen.

Nu het probleem.Begin dit jaar kreeg ik een mail van mn vrouw op het werk dat de buurman en buurvrouw op vrijdag langs zouden komen om te eten.
Met deze buren zijn we erg goed bevriend.
Zij zit elke avond met haar op de MSN en praten de hele dag met elkaar via telefoon,mobiel en hyves.
Nu was het die avond erg gezelling. Na het eten hebben we nog een borrel spel gedaan met dobbelstenen.Dit was een spel die de buurman vroeger in de kroeg deed.

Omdat onze kinderen naar bed moesten en die van hun ook (ze hebben zelf twee kinderen , eentje van 1 en 3) zijn we toen gestopt.
Omdat het zo gezellig was ging mijn vrouw verder borrelen bij hun.
Ik bleef thuis omdat ik moe was,had die dag ochtenddienst gedraaid.

Rond 2 uur s'nachts kwam ze thuis. toen hoorde ik dat ze met de buurman naar een grand cafe hier verderop geweest was.Verder niets aan de hand.
Week er op, was ik die avond vrij, en zij heeft ze wederom uitgenodigd.Zelf verhaal, later op de avond ging ze bij hun verder.

Ik ging gewoon naar bed,maar werd wel wakker toen ze rond 3 uur thuis kwam.
Volgende dag gingen we samen met de buren wandelen en daar kreeg ik van de buurvrouw te horen dat ze weer naar die grand cafe waren geweest.Gelijk gevraagd aan mijn vrouw waarom ik niets wist, antwoord was: je hoeft niet alles te weten (met een lach)

Heb die hele week met een nare gevoel gelopen, wist niet wat het was.
Vrijdag er op moest ik een vriend helpen, en had al tegen mijn vrouw gezegd dat er niet geborreld ging worden.

Toen ik bij die vriend net 30 minuten bezig was, belde zijn vrouw mijn vrouw op om een afsrpaak voor volgende dag te bevestigen.
Toen zei zij " als je straks thuis komt gaat je vrouw naar de buren toe"

Heb gelijk het klusje afgemaakt en gelijk naar huis gegaan. daar stond de fles drank en glazen al klaar.
Ik zei toen ,je gaat niet naar de kroeg. "Nee natuurlijk niet, heb toch een jogging broek aan.Daar ga ik niet mee op stap.Ga alleen bij hun even wat drinken".was haar antwoord

Die avond ben ik op gebleven en rond 12 uur ben ik naar buiten gelopen en zag dat alle lichten bij hun uit waren, behalve boven.

Heb haar toen gebeld en ze zei dat ze in de cafe was. Gelijk daarna kwam ze naar huis.Hebben toen staan te discusseren. Kreeg nar me toe dat ze 34 was en goed wist wat ze deed.Op dat moment had ik geen idee of ze vreemd ging en met wie.

Volgende dag ging ik naar mn werk met een knoop in mn maag.Daar heb ik meerdere keren haar mail gechecked (paswoord van haar had ze altijd vrij gegeven)tot ik opeen in haar Hotmail account bij Concept een 1 zag.
Die ge open en toen zakte de grond onder me weg.Daar zag ik dat ze die vrijdag de hele middag met de buurman had gemaild.
Mail sprak voor zich. Er werden dingen in geroepen die waar ik nog steeds mee zit.

Heb haar toen gelijk gebeld en geconfronteerd.Volgens haar was een uit de hand gelopen iets.
Thuis gekomen verder er over gehad.Ben daarna weg gegaan naar een vriend of even wat bij te komen.Die acoind heb ik haar de gevraagd om volgende dat voor een langere periode bij haar moeder te gaan wonen. Om na te denken.Wel in de buurt ivm de kinderen.

dag er op, kreeg ik te horen dat ze helemaal niet weg wilde maar ook niet zeker wist wat ze wel wou (mij of hem)Ze was wel erg verliefd op hem.
De hele dag hebben we elkaar niet aangekeken.Die middag hebben we alle vier bij elkaar gezeten om de situatie te bespreken.Beiden gaven aan dat het stom was en dat het gewoon uit de hand was gelopen.
Volgende dag , toen ze zag dat ik het erg moeilijk had.Toen pas nam ze me in haar armen.Laat ik voorop stellen dat ik ontzettend veel van mijn vrouw hou.
Die zelfde avond heeft ze besloten om alleen met hem te praten om er een punt achter te zetten.
Heb toen de buurvrouw gebeld en gevraagd om hem even naar ons te sturen om dit af te sluiten.Eerst had ze er geen zin in maar omdat ze zag dat ik er vertrouw in had stemde ze toe.

Zelf ben ik even de deur uit gegaan.

Toen ik later thuis kwam zei ze dat ze gepraat hadden en dat ze beiden aangaven dat ze niets van elkaar moesten verwachten.Dat gaf me een goed gevoel en kracht om verder te gaan.

De hele week ging steeds beter,wel was het moeilijk om haar gevoelens naar buiten te krijgen.
Steeds vroeg ik hoe het ging of wat ze voelde maar steeds draaide ze er om heen.
Wel hebben we de hele week SMS'jes gestuurd, waar ik steeds eindigde met Hou van je XXX. Zelfde kreeg ik dan van haar.

Tot ik gister opeens vroeg of zijn nummer nog in haar telefoon aanwezig was.Antwoord was JA.Wil je die verwijderen vroeg ik toen.Waarom, ik bel hem toch niet was haar antwoord.
Na veel heen en weer gaf ze aan dat te gaan doen.
Wederom niet lekker geslapen.

Wel kwam ze gister overdag bij me en pakte me voor het eerst vast en gaf me een knuffel zonder dat ik moest beginnen of om vroeg.Dat voelde erg goed

S'avonds zou ze met haar zus op stap gaan.
Maar aangezien de kinderen in het weekend bij me zus gaan logeren, gaf ze aan dat we er een leuke weekend van zouden malken.
We hadden zelf al besloten om naar de bios te gaan.Ik had zo een zin in. Eindelijk met z'n tweetjes alleen.

Omdat mijn gevoel omtrend haar GSM nog niet goed was, heb ik via een (niet legale manier) haar GSM rekening nagekeken.
En daar zag ik dat ze sinds de dag dat ze gepraat hadden tot de 31ste januari (verder gaat de rekening niet) 27x een SMS naar hem had gestuurd.
Heb haar toen gelijk gebeld en ze kwam na ruim 45 minuten binnen.
Natuurlijk werderom geconfronteerd en volgens haar waren het alleen SMSjes om te weten hoe het met HUN ging.
Natuurlijk geloof ik daar geen barst van. Omdat ze niet met de waarheid kwam maar me alleen strak bleef aan kijken (echt zonder enig gevoel, en dat is de vrouw waar ik ontzettend veel van hou) heb ik haar de deur uit gezet en gevraagd om naar haar moeder te gaan.
In mn kwaadheid had ik ook nog een vaas met Rozen (die ik voor haar gekocht had) kapot geslagen dus alles lag onder.

Na dit schoon gemaakt te hebben heb ik een in woede aanval al haar kleding en eigendommen in koffers en tassen voor de deur gezet.
Die avond natuurlijk niet kunnen slapen. Rond 3 uur s'nachts een SMS gestuurd om te vragen of ze wel doorhad hoeveel pijn ze me deed.
Gelijk er op antwoord gehad of ze naar huis moest komen. Na veel heen en weer SMSjes kwam ze dus.(het is dat ik zo veel van der hou anders had ik NEE gezegd)

Wederom zei ze weinig,steeds was ik het die van alles vroeg zonder iets zinnig als antwoord te krijgen.Ja, alleen maar " Ik weet het ook niet"

Na veel gevraagd kreeg ik eindelijk te horen dat ze nog steeds verliefd is en hij ook op haar.
Toen kreeg ik wederom een klap te verduren.Ik heb haar gevraagd om in het bed van de oudste te gaan slapen (die was toevallig bij Oma blijven slapen) want naast me kon ik haar niet hebben.

Je kan begrijpen dat slapen verder niet meer ging.

Ben nu sinds 06h30 benden met onze zoon van 4 en weet echt niet wat ik moet doen.
De ene kant van me zegt, WEG ERMEE.
Andere kant zeg IK HOU VAN HAAR en wil haar zeker niet kwijt.Ik weet het echt niet

Zelf weet ze het ook niet, en dat maakt het nog erger. Die onzekerheid. Ik ga letterlijk aan kapot.Ben afgelopen 2 weken al ruim 6 kilo afgevallen.

De middelste moet straks naar Judo en daarna breng ik ze naar mn zus.Wat er daarna gaat gebeuren is nog een raadsel.
Al haar spullen staan nog steeds in de gang.Maar eigenlijk wil ik helemaal niet dat ze weggaan.

Ik ben iemand die kan vergeven,zodat we verder aan de toekomst kunnen werken.Maar op dit moment heb ik niet het gevoel dat zij een toekomst met mij wilt.
Gisteravond was ze eigenlijk meer geintereseerd wat de buurvrouw had gezegd (had haar natuurlijk deze nare nieuws even doorgegeven ook al wilde mijn vrouw dat niet)
Leek wel of ze alleen maar haar beslissing laat afhangen van wat er met hun gebeurt.Heb het gevoeld dat als hij het huis uit wordt geschopt, dat zij dan voor hem kiest omdat hij dan vrij komt en ze eindelijk kan krijgen waar ze op dit moment het meest om begeerd.

Ik voel me op dit moment zo stom, zo vernederd , en schaam me kapot.
Maar het meest, zo kwetsbaar, weten dat ik misschien dit weekend mijn vrouw voor altijd zal verliezen.
De vrouw waar ik alles voor geef en heb gegeven en waarmee ik 3 prachtige kinderen heb.
Waar ik Zo veel van hou, dat ik bang ben dat ze daar nooit achter zal komen.Ook al heb ik dat meerdere keren aangegeven.

Wat voel ik me klote.
pi_77695140
wat een verhaal
laat haar kiezen...voor jou of voor hem
kan/wil ze niet kiezen. dan kiest ze niet voor jou
kiest ze wel voor jou, EIS dat ze een nieuw gsmnr neemt, geen berichtjes meer met de buurman
helemaal niets, blokkeer de hyves, neem een ander mailadres
misschien zelfs nog beter, ga verhuizen
maar dit zijn allemaal lapmiddelen, praat of het tussen jullie nog wel goed zit
WAAROM ging ze naar debuurman?
praten praten praten, gaan naar professioneel iemand om er over te praten, huisarts weet wel bij wie
kiest ze uiteindelijk voor jou.....ga er dan samen ook voor
kiest ze niet voor jou...dump d'r en ga verder met je eigen leven
dude....sterkte
  zaterdag 6 februari 2010 @ 08:36:44 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77695151
heftig man! probeer je vrouw en de buurman ervan te overtuigen dat je jezelf verliefdheid kan aanpraten. zeker als de sleur een beetje in de relatie is geslopen. eis dat ze alle contact verbreekt, ga samen naar een relatietherapeut oid en geef haar nog een kans.

oh ja, veel sterkte ermee.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_77695164
Wat een heftig verhaal zeg! Dat je dit allemaal nog zo netjes kan relativeren. Wel knap van je dat je iedere keer nog zo rustig bent gebleven en zelfs met de buurman nog om de tafel hebt gezeten om alles te bespreken.

Als mij dit was overkomen had ik haar al gelijk de deur uitgezet en voor hoe ver dat nog kan de eer aan mijzelf gehouden. Ik blijf altijd bij mijn statement 'Eens vreemd gaan, is altijd vreemd gaan'. Heb zelf geen kinderen dat maakt de situatie natuurlijk wel anders. Wil je toch nog even veel sterkte en wijsheid toewensen!
pi_77695183
Bedank voor je repy. maar kan je vertellen dat DUMPEN niet echt iets is wat je doet na 18 jaar met elkaar.

Ik weet dat ze moet kiezen,maar ben zo bang dat ze uiteindelijk voor hem gaat.
Dat is natuurlijk nieuw en spannend.iets wat wij al lang niet meer hadden.

het is niet dat we het slecht hadden, we konden nog elke dag met elkaar lachen.
Ik doe alles voor haar. En sta altijd klaar.
Natuurlijk zijn er nare momenten geweest maar steeds weer bovenop gekomen.

Diep in mijn hart hoop ik dat deze ellende ook uiteindelijk weggaan en we weer normaal verder kunnen.
Wel op een manier waar we beiden ons in kunnen vinden.

Alleen mijn gevoel zegt dat haar beslissing meer naar hem trekt en ze gewoon niet de knop doorhakt ivm de kids, huis enz.

Denk dat IK zelf geen ISSUE ben in haar beslissing.
Mijn gevoel zegt dat ze mij eigenlijk al opgegeven heeft, maar niet de kracht heeft om dit recht in me ogen te zeggen.

Pffffff, wat ben ik beroer.

Wat vreemdgaan betreft.
Beslissing heb ik wel genomen dat zodra er lichamelijk contact tussen hun is, dat ik dan echt zelf dan de knoop moet doorhaken.

Kan me namelijk niet voorstellen dat ik naast iemand ligt waar iemand met z'n handen aan gezeten heeft.
Ga er vanuit dat dat tot nu toe "nog" niet gebeurd is.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 08:48:53 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77695223
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:42 schreef Schaam_me_rot het volgende:

Wat vreemdgaan betreft.
Beslissing heb ik wel genomen dat zodra er lichamelijk contact tussen hun is, dat ik dan echt zelf dan de knoop moet doorhaken.

Kan me namelijk niet voorstellen dat ik naast iemand ligt waar iemand met z'n handen aan gezeten heeft.
Ga er vanuit dat dat tot nu toe "nog" niet gebeurd is.
ik vrees dat je ook dan haar een tweede kans gaat geven, aangezien je meer van haar houdt dan het gevoel van pijn en woede nu. ik vrees dat je wel op die manier zult moeten denken omdat de kans heel erg groot is dat er weldegelijk fysiek contact is geweest. sorry
pi_77695235
Soortgelijke situatie gehad, ook na een relatie van 18 jaar ... een drama ... we zijn uiteindelijk bij elkaar gebleven en langzaam begonnen het vertrouwen weer op te bouwen, maar wat een pijn en wantrouwen, 1 grote ellende

Ik vind en vond zelf ook, 18 jaar is niet niets, zij is mijn beste vriend en daar vecht ik voor... maar het is wat mij betreft wel 1 keer nooit meer en dat weet ze ook...
0
welke consequentie je er ook aan verbind, je zal uiteindelijk, zeker vanwege de kinderen, een normale verhouding met haar moeten opbouwen en onderhouden

Ik heb geen raad voor je... alleen gedeelde smart... life is a bitch ...
  zaterdag 6 februari 2010 @ 08:54:32 #8
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_77695249
Zelfs na je serieuze gesprek zijn er nog smsjes heen en weer gegaan, schijnbaar werkte dat nog niet voldoende.
Lijkt wel of ze je niet helemaal serieus neemt, anderzijds, verliefdheid kan je moeilijk tegen gaan.. Helemaal als het wederzijds is..

Pittige situatie..
pi_77695324
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:52 schreef KritischeMassa het volgende:
Soortgelijke situatie gehad, ook na een relatie van 18 jaar ... een drama ... we zijn uiteindelijk bij elkaar gebleven en langzaam begonnen het vertrouwen weer op te bouwen, maar wat een pijn en wantrouwen, 1 grote ellende

Ik vind en vond zelf ook, 18 jaar is niet niets, zij is mijn beste vriend en daar vecht ik voor... maar het is wat mij betreft wel 1 keer nooit meer en dat weet ze ook...
0
welke consequentie je er ook aan verbind, je zal uiteindelijk, zeker vanwege de kinderen, een normale verhouding met haar moeten opbouwen en onderhouden

Bedankt.Dat is precies hoe ik er over denk.

mijn grootste probleem is ook dat ik niemand heb om mee te praten.Mijn schaamte is zo groot (daarom ff een nieuwe Account gestart) dat ik dit niet eens aan mn zus (die ik straks zie) kan vertellen.

Wat mijn vrouw betreft,zij is ook mijn maatje en daar om doet het ook zo veel pijn.
pi_77695351
Hou op je te schamen.

Heel veel sterkte. Wat eerder al gezegd werd, je zal er sowieso uit moeten komen, ze is de moeder van je kinderen. Ik hoop voor je dat jullie er als een sterker paar uit komen. Zoalshetis heeft gelijk, mensen praten zichzelf verliefdheid aan. Als ze ervoor kiest gaat het over, kan ze opnieuw genoeg van jou gaan houden. Ik hoop oprecht dat jullie dat samen gaat lukken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:14:24 #11
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_77695387
Je zult haar voor het blok moetebn zetten. OF ze breekt radicaal met de buurman. En jullie gaan ook niet meer met de buren om. Of de relatie tussen jullie is over. En alleen uitgaan dat kan ook niet meer. Ook niet even wat drinken. Als zij bij je wil blijven zal ze dit graag voor je over hebben. Wil ze het alleen uitgaan niet opgeven, dan weet je waar je aan toe bent.
Er is geen 'vriendelijke' manier om dit op te lossen. Je kunt niet EN met de buren contact houden (da's de kat op het spek binden) EN je relatie redden. Zolang jullie naast elkaar wonen gaat dit echter een heel moeilijk verhaal worden.

Je hoopt dat er geen lichamelijk contact is geweest. Dat meen je zelf toch niet hè. Je vrouw is 34 en 'hevig' verliefd op de buurman...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_77695418
Kan je vertellen dat ik vanaf het eerste moment al gebroken heb met de buurman.

En wat lichamelijk contact betreft,bedoel voornamelijk sex.
Volgens mij heeft zich sinds die eerste avond ,als ik achteruit kijk, geen mogelijkheid voorgedaan om echt tot de daad over te gaan.
Je moet rekening houden dat we 3 kinderen hebben en dit veel van ons tijd in beslag neemt.

Of misschien spreek hier gewoon een sukkel die dit niet wilt zien
pi_77695423
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:54 schreef blup het volgende:
Zelfs na je serieuze gesprek zijn er nog smsjes heen en weer gegaan, schijnbaar werkte dat nog niet voldoende.
Lijkt wel of ze je niet helemaal serieus neemt, anderzijds, verliefdheid kan je moeilijk tegen gaan.. Helemaal als het wederzijds is..

Pittige situatie..
man, ik kan je verhalen vertellen een keer heb ik zelfs mijn vuist op een muur kapotgeslagen van frustratie, gebroken pink en een ontzettend dom gevoel, gewoon omdat ik niet wilde dat ze nog contact had met "hem" ...

niets helpt tegen verliefdheid ... het is niet te verbieden en je kan er niets aan doen, mijn lompe gedrag deed de situatie frapeus genoeg ook niet verbeteren

we hebben ellenlange gesprekken gehad, een maand of 2 uit elkaar geweest om het hoofd koel en gestructureerd te krijgen en uiteindelijk samen besloten om samen verder te gaan en te proberen de ellende te zien als een fase in onze relatie...

je leven is als een rafttocht, soms op een kabbelend beekje maar zijn er woeste stroomversnellingen, dat weet je als je eraan begint. De kunst is om in het bootje te blijven zitten, bij voorkeur met zijn allen
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:19:39 #14
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_77695429
Wellicht een idee, om je vrouw te laten zien dat je voor haar wil vechten en dat het je menens is, is de buurman eens een 'tik' te geven. Da's niet netjes maar wat meneer jou heeft geflikt is ook niet echt netjes.
Vervolgens trek je je vrouw mee naar binnen en vertel je haar heel duidelijk de nieuwe regels.
ZIJ moet bewijzen dat ze weer te vertrouwen is (en dat gaat wel een paar jaar kosten weet ik uit ervaring)
Guilt trippen is ook een idee. Bewerk haar schuldgevoel door er vaak op te wijzen dat ze het leven van haar kinderen kapot maakt. Kinderen geven zichzelf nl. altijd de schuld van een scheiding. Hoe erg elke ouder ook zijn best doet om uit te leggen dat het niet hun schuld is.
Wellicht dat haar verliefdheid op de buurman dan 'besmet' raakt...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:20:15 #15
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77695434
ok eerste wat ik zeg is misschien niet leuk, maar het is naief om te denken dat na dat ze gezegd heeft verliefd te zijn dat dat door een goed gesprek over is. Dat is een gevoel die moet slijten en dat kan eigenlijk alleen zonder contact met die persoon. Overigens is het wel zo dat je verliefd kan zijn op de 1 maar wel van een ander kan houden.

ten tweede ga na een therapeut als jullie er samen echt voor willen vechten. Is ook een goede confrontatie voor haar als je aan haar vraagt of ze dat wilt. Zegt ze nee dan weet je gelijk hoe je er voor staat en zou ik er persoonlijk een punt achter zetten

ten 3e wens ik je veel succes! en je hoeft nergens voor te schamen, these things happens to the best of us
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77695457
Oh verschrikkelijk.

Schaam jezelf alsjeblieft niet! Voor wat?! Jij geeft je toch volledig voor haar en je kinderen.

Mijn buik ging rondjes draaien toen ik het verhaal las. Die 6 kilo afvallen zal je merken en je omgeving. Je hebt totaal geen trek en bent soms gewoon misselijk ... (zelf ook 5 kg afgevallen door relatieproblemen) Op een gegeven moment moet je wel eten he! Tegen je zin in helaas. Peinzen en stress kost zooo veel energie. Energie opbrengen voor je kinderen is ook belangrijk dan..

p.s. is er familie/vrienden die jou kan steunen in praktische zin? Dat heb ik zelf als erg prettig ervaren.
Even de kinderen meenemen voor een dagje uit of als het uit de hand loopt dat jij ook een toevlucht hebt. etc. etc..
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:24:13 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77695471
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:19 schreef DoctorB het volgende:
Wellicht een idee, om je vrouw te laten zien dat je voor haar wil vechten en dat het je menens is, is de buurman eens een 'tik' te geven. Da's niet netjes maar wat meneer jou heeft geflikt is ook niet echt netjes.
Vervolgens trek je je vrouw mee naar binnen en vertel je haar heel duidelijk de nieuwe regels.
ZIJ moet bewijzen dat ze weer te vertrouwen is (en dat gaat wel een paar jaar kosten weet ik uit ervaring)
Guilt trippen is ook een idee. Bewerk haar schuldgevoel door er vaak op te wijzen dat ze het leven van haar kinderen kapot maakt. Kinderen geven zichzelf nl. altijd de schuld van een scheiding. Hoe erg elke ouder ook zijn best doet om uit te leggen dat het niet hun schuld is.
Wellicht dat haar verliefdheid op de buurman dan 'besmet' raakt...
als je hier echt ervaring mee hebt, dan is het vetgedrukte wel het laatste wat je als advies kan geven. dan trek je de kinderen in jullie volwassen ellende.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:27:47 #18
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_77695500
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je hier echt ervaring mee hebt, dan is het vetgedrukte wel het laatste wat je als advies kan geven. dan trek je de kinderen in jullie volwassen ellende.
De kinderen zitten daar al in. Of denk jij dat kinderen van 4 en 8 deze situatie niet gemerkt hebben?
En als vader en moeder nu uit elkaar gaan dan zullen de kinderen dit zichzelf verwijten. Dat doen ALLE kinderen na een scheiding nl. Die denken altijd dat het hun schuld is, hoe goed je ook probeert te vertellen dat dit uiteraard niet zo is.
Ik bedoel dat TS dit zijn VROUW duidelijk moet maken. NIET dat ie dit in het bijzijn van zijn kinderen moet doen. Natuurlijk niet. Maar hij moet er op de een of andere manier voor zorgen dat de verliefdheid op buurman afsterft. Dat KAN op deze manier.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:29:26 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77695523
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:27 schreef DoctorB het volgende:

[..]

De kinderen zitten daar al in. Of denk jij dat kinderen van 4 en 8 deze situatie niet gemerkt hebben?
En als vader en moeder nu uit elkaar gaan dan zullen de kinderen dit zichzelf verwijten. Dat doen ALLE kinderen na een scheiding nl. Die denken altijd dat het hun schuld is, hoe goed je ook probeert te vertellen dat dit uiteraard niet zo is.
Ik bedoel dat TS dit zijn VROUW duidelijk moet maken. NIET dat ie dit in het bijzijn van zijn kinderen moet doen. Natuurlijk niet. Maar hij moet er op de een of andere manier voor zorgen dat de verliefdheid op buurman afsterft. Dat KAN op deze manier.
ok. maar dan nog is het een verkeerde keuze. ze moet namelijk primair kiezen voor ts als vrouw en niet als moeder.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:30:05 #20
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77695525
Ik ben bang dat wat je ook probeert t hopeloos is. Ik heb in een soort vergelijkbare situatie gezeten en t enige wat ik op een gegeven moment kon doen was voor mezelf kiezen en breken met die meid. Het klinkt hard en moeilijk maar dat is imo ook t enige wat jij kan doen. Zo kan je niet verder en zolang je naast de buurman woont zal t altijd spanning geven. Gooi r vandaag nog t huis uit. Das echt t beste voor jou!

Sterkte er mee!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_77695534
reactie op : zoalshet is

Dat is mijn idee.
Keus moet vallen op mijn, voor de persoon die ik ben.En niet omdat de kinderen de dupe van worden.
pi_77695566
-edit- opzouten kutnewbe

[ Bericht 71% gewijzigd door Re op 06-02-2010 11:21:44 ]
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_77695598
Nou, sterkte ermee he. Het is moeilijk om over je situatie te lezen..
Bel familie /kennissen op om je praktisch wat te ondersteunen met de kids.. of even van je huis weg... met of zonder de kinderen.. Is ze er nog dan? bij je?

Als je de mogelijkheid hebt... probeer wat slaap in te halen.
Ga ik nu ook doen :p hihi.. (nachtdienst)

[ Bericht 31% gewijzigd door Re op 06-02-2010 11:22:20 ]
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:38:42 #24
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77695607
-edit- niet ingaan op troll

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 06-02-2010 11:22:41 ]
pi_77695674
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Klopt, buiten dat is samen kinderen hebben geen reden om samen te blijven. Zoals Dr.Phil zegt ''kids would rather be from a broken home than live in one''.
pi_77695724
Ze is net met de middelste naar Judo. Heb hier nog de jongste.Oudste komt zo terug bij Oma vandaan.

Ga straks wel hun naar Alkmaar brengen, zodat ze lekker even bij mn zus kunnen logeren.
Dan ga ik gelijk naar huis en hoop dat ze dan meer te vertellen heeft.

Hopelijk kan ik er achterkomen wat ze "denk" dat ze wilt
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:51:31 #27
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77695737
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:49 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ze is net met de middelste naar Judo. Heb hier nog de jongste.Oudste komt zo terug bij Oma vandaan.

Ga straks wel hun naar Alkmaar brengen, zodat ze lekker even bij mn zus kunnen logeren.
Dan ga ik gelijk naar huis en hoop dat ze dan meer te vertellen heeft.

Hopelijk kan ik er achterkomen wat ze "denk" dat ze wilt
Ik help het je hopen maar zoals ik hier boven al geschreven heb kan je haar beter op straat zetten. Dan kan ze ook beter na denken ed.
pi_77695747
In liefde en oorlog is alles geoorloofd.
Ook het inzetten van het welzijn van de kinderen als argument om niet te kiezen voor de buurman.

Praat met haar. Nog meer. Blijf zolang je kan kiezen voor je liefde voor haar. Als zij de knoop doorhakt in jou nadeel zijn er zeeën van tijd voor verdriet en woede. Nu kan je je tijd beter besteden.
En schaam je niet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_77695828
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:52 schreef KritischeMassa het volgende:

0

En hoe is jullie relatie nu? Kan je iemand dan nog wel voor 100% vertrouwen vraag ik me af...
Heb je dan niet bij de kleinste verdachte situatie al dat alles weer naar bovenkomt?
Je zit dan toch alleen maar in onzekerheid af te wachten tot er weer zoiets gebeurt?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:07:16 #30
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77695913
tvp.

TS, post je elke keer hoe het gaat en wat er gebeurt is?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_77696120
Aan iedereen.Zal zeker blijven posten.

Zoals ik al zei, heb eigenlijk niemand,behalve de buurvrouw die in het zelfde schuitje zit, om mee te praten.
Schrijven en lezen zal me zeker helpen de juiste beslissing te nemen.

Jammer genoeg heb IK niet de touwtjes in handen maar zij.Ik kan alleen maar laten zien hoeveel ik van dr hou en proberen dat ze er over praat.
Want als dat niet lukt kan ik verder niets.Je voelt je echt machteloos op dat moment.

Ik zie alleen een vrouw voor me met een paar kille ogen die mij kant op kijken.Weet dat ze niet haarzelf is,maar toch is het erg moeilijk.

Heb hem net een sms gestuurd met de vraag of die wel door heeft waar hij gedeelte mee bezig is.
Jammer genoeg is het geen kerel en antwoord niet.

Zou graag er naar toe willen lopen op een paar knallen te verkopen maar daar win ik niets mee.
Zelfs geen voldoening.

Mijn vrouw terugwinnen, DATzou het grootste trofee zijn.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:25:39 #32
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_77696199
Het gaat wel steeds over je vrouw, maar die buurman weet toch ook wel dat hij een getrouwde vrouw met een gezin met 3 kinderen met rust moet laten??

ps. Hoe dit het met die buurvrouw? Hoort die bij de betreffende buurman, of is dit zo'n open relatie?
pi_77696209
Noah normaal haat ik R&P topics, maar ik vind je wel heel zielig

Sterkte
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_77696227
Vraag haar wat ze zou doen als de buurman vrijgezel zou zijn en ze geen kinderen zou hebben...
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:28:35 #35
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77696242
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Noah normaal haat ik R&P topics, maar ik vind je wel heel zielig

Sterkte
pi_77696253
Ben bang dat ze dan al weg was.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:31:43 #37
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_77696283
Zoek gewoon de confrontatie op.
Laat haar een keuze maken, want op deze manier wil je niet verder en dat is ook niet gezond voor je.

Als ze voor die buurman kiest is het definitief en zeg dat je dan de scheidingspapieren wil aanvragen en dat je haar nooit meer hoeft te zien. (je hebt een trots)
De kinderen gaan uiteraard naar jou. Jij bent degene die trouw aan zijn gezin is geweest.
pi_77696286
Tvp, en sterkte TS
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:32:25 #39
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_77696296
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:20 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Mijn vrouw terugwinnen, DATzou het grootste trofee zijn.
Laat ik vooropstellen dat ik het enorm lullig voor je vind en ik het jammer vind dat er veel oneerlijke mensen zijn in de wereld. Maar ik denk dat je op de lange termijn de verkeerde beslissing neemt als je zegt dat je vrouw terugwinnen de grootste trofee is. Ik denk dat je zelfrespect en zelfvertrouwen terugwinnen/behouden belangrijker is. Je bent niet het schoothondje van je vrouw, het moet een gelijkwaardige relatie zijn. Als zij dat niet kan opbrengen, is dat extreem klote, maar in deze relatie blijven hangen terwijl zij (terwijl zij ontrouw is geweest aan jou) sloopt je uiteindelijk. Als je verder wil gaan met deze vrouw is daar natuurlijk niets mis mee en ik hoop dat het lukt, maar op jouw voorwaarden. Het moet niet zo zijn dat jij straks kapot gaat aan haar ontrouw, alleen maar omdat je je vast wil houden aan het veilige, het vertrouwde.

Ohja, nog 1 ding: er is niets om je voor te schamen!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:34:23 #40
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_77696313
Wat mij opvalt in je beschrijving is dat je vrouw kennelijk geen emoties toont, of het rot zou vinden voor je. Is het echt zo'n koude tante?
Overal verstand van.
pi_77696346
Toen ze gister nacht weer thuis kwam heb ik ook gelijk aangegeven dat wat er ook gebeurd kinderen niet bij haar terecht komen.

Allen ik hoop niet dat het zover moet gaan.

Blijkbaar weten sommige mensen die berichten achterlaten niet wat het is om iemand 18 jaar lief te hebben met als resultaat 3 kinderen.
Die zet je niet zomaar buiten de deur,ook als zou je willen.

Verliefdheid is iets wat je overkomt,daar kan ze niets aan doen.Wel het feit dat ze bleef contact houden met hem.
Zo kun je niets afbouwen.

Ga vanmiddag als ik terug kom nog maar eens met haar praten, misschien krijg ik er iets uit.
Of haar ogen open krijgen,om te zien in wat voor ellende mensen om haar heen leven.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:44:06 #42
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77696456
quote:
Jammer genoeg heb IK niet de touwtjes in handen maar zij.Ik kan alleen maar laten zien hoeveel ik van dr hou en proberen dat ze er over praat.
Ja joh, wentel je willoos in zelfmedelijden. Jij niet de touwtjes in handen?? En waarom niet? Alsof zij op deze manier nog van jou gaat houden. Een krachteloze huilebalk ben je, geen man, geen kerel, maar een bleu kalf dat zoetjesaan achter moeder de koe blijft hobbelen.

Jij zou focking Heer en Meester over de situatie moeten zijn, you didn't pull the trigger. En nu doe je net alsof dat wijf van jou thuis met de zweep zwaait.

Waar is in godsnaam je ego??
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_77696489
Is dit nou typisch het model van een STOER en MACHO kerel met tattoo;s en een peuk in z'n bek.

Kan je vertellen dat het niet zo werkt vriend.
pi_77696491
Ik denk niet dat hier nog toekomst in zit. Kies voor jezelf en je kinderen, zij heeft het verkloot, her loss.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_77696503
lol, jij loopt een beetje stasi te spelen,gooit haar het huis uit en nog zelfmedelijden hebben ook. way to go!

Papa geeft het voorbeeld wel kinders.

Wat ik wil zeggen, je reageert veel te overhaast, dwingend en controlerend, dramatisch zelf. Ja het is confronterend zo'n verliefdheid maar wat wil je als je al zo lang bij elkaar bent. Als je haar even had laten uitrazen en de buren een keer op bezoek had laten komen om het in de groep te gooien dan was het al heel anders geweest. In plaats daarvan doe je nu alsof al die controles de normaalste zaak van de wereld zijn.

En daarom werken eerste liefdes vaak niet, je gunt elkaar geen cm ruimte.

[ Bericht 48% gewijzigd door Prenzlauer op 06-02-2010 10:56:29 ]
Doe eens lief!
pi_77696537
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:29 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Het spijt me heel erg, maar als jij dit denkt is de kans zeer klein dat ze voor jou kiest.
Het klinkt hard maar begin maar met het voorbereiden van een scheiding.
Blijf wel netjes en correct. Zorg er voor dat jullie, voor de kids, normaal met elkaar kunnen blijven praten.
Ga ook niet, tegenover de kinderen, jouw (ex)vrouw zwart maken.

Heel veel sterkte.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:49:30 #47
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77696555
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:37 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Toen ze gister nacht weer thuis kwam heb ik ook gelijk aangegeven dat wat er ook gebeurd kinderen niet bij haar terecht komen.

Allen ik hoop niet dat het zover moet gaan.
Heel goed. Laat t r maar voelen dat ze fout zit!
quote:
Blijkbaar weten sommige mensen die berichten achterlaten niet wat het is om iemand 18 jaar lief te hebben met als resultaat 3 kinderen.
Die zet je niet zomaar buiten de deur,ook als zou je willen.
Dat begrijp ik wel maar het zou voor jou wel beter zijn. Zo kan je ook niet door gaan. Je moet jezelf als 1e plaatsen. Zij doet dat nl ook bij zich zelf. Ze komt zo bij mij iig over.
quote:
Verliefdheid is iets wat je overkomt,daar kan ze niets aan doen.Wel het feit dat ze bleef contact houden met hem.
Zo kun je niets afbouwen.
Precies maar ze zal wel flink haar best moeten doen voor jij weer vertrouwen in haar krijgt lijkt mij. Vertrouwen is imo de basis in een relatie en die lijkt me inm wel weg.
quote:
Ga vanmiddag als ik terug kom nog maar eens met haar praten, misschien krijg ik er iets uit.
Of haar ogen open krijgen,om te zien in wat voor ellende mensen om haar heen leven.
Als ze dat niet doet zou ik r echt (al is t maar voor t weekend) de deur uit gooien zodat ze eens kan gaan denken wat ze gedaan heeft!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:50:43 #48
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77696570
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:45 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Is dit nou typisch het model van een STOER en MACHO kerel met tattoo;s en een peuk in z'n bek.

Kan je vertellen dat het niet zo werkt vriend.
Neeeee natuurlijk werkt het niet zo vriend. Weifel en twijfel maar lekker door. Weeg de zaken nog maar eens tegen elkaar af. Zoek naar lichtpuntjes en goede bedoelingen.

Wij spreken elkaar over drie maanden, als je nog eens tien kilo kwijt bent, en geen stap verder.
pi_77696576
Hoe lang is het eigenlijk al aan de gang, weet je dat?
  Forum Admin zaterdag 6 februari 2010 @ 10:52:17 #50
58651 crew  murp
murp
pi_77696594
succes man, dit is wel een hele nare situatie.. sterkte
pi_77696619
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:29 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Dat zegt toch genoeg? Je wilt toch niet met iemand zijn die eigenlijk niet met jou wilt zijn?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:56:43 #52
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_77696677
Weet je waarom ze naar de buurman gaat? wat het is dat hem zo aantrekkelijk maakt? Misschien als je dat weet dat je ook weet wat ze bij jou mist.

Sowieso moet je weer wat zelfvertrouwen kweken. Is moeilijk als je dit te verwerken heeft maar ik kan me niet voorstellen dat ze overtuigd zal worden door een in de hoek gekropen hoopje ongeluk. Laat haar zien wat ze bij jou kan krijgen, herinner haar door actie aan wat ze bij jou altijd heeft gekregen en wat ze weer kan krijgen. Jij kent haar beter dan wie ook, gebruik dat tot je voordeel. Laat haar weer gelukkig worden bij jou.

Hoe dan ook, heel veel sterkte met deze situatie, Hoe je het ook bekijkt het blijft kut.
Domo Arigato!
pi_77696829
Ze zei dat ze de buurman eerst gewoon leuk vond.later na het stappen zag ze dat hij ook nog gezellig was.

Toen we die dag samen gingen wandelen,kwamen we uit bij de begraafplaats waar haar vader ligt.Moeder van hem is ook dood dus daar hadden ze mooi een punt waar ze samen over konden praten.

Iets wat ze met mij blijkbaar moeilijk vond.

En ik denk dat toen zij gewoon op verliefd is geworden.Dat maak ik er uit.Ze zegt ook,als ik wist dat dit het resultaat was had ze zich snel omgedraaid,maar dat is dus niet gebeurt.

Buurman is zelf 5 jaar jonger dan haar terwijl ik zelf 6 jaar ouder ben.
Frappant was nog dat op die dag tijdens het wandelen hij nog zei dat hij niet op ouder vrouwen viel.
Zijn vrouw is weer 5 jaar jonger dan hem.
pi_77696869
Nee, ik heb geen ervaring met dit soort gevallen, dus eigenlijk zou ik geen recht van spreken hebben maar:
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:44 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ja joh, wentel je willoos in zelfmedelijden. Jij niet de touwtjes in handen?? En waarom niet? Alsof zij op deze manier nog van jou gaat houden. Een krachteloze huilebalk ben je, geen man, geen kerel, maar een bleu kalf dat zoetjesaan achter moeder de koe blijft hobbelen.

Jij zou focking Heer en Meester over de situatie moeten zijn, you didn't pull the trigger. En nu doe je net alsof dat wijf van jou thuis met de zweep zwaait.

Waar is in godsnaam je ego??
Dat was zo'n beetje mijn eerste gedachte toen ik de op had gelezen.
Je hebt geen ruggengraat, TS. En dat maakt haar de bitch en jij het watje.
Ik snap ook niet dat je met buurman gewoon kunt praten. Een normale vent had er allang voor gezorgd dat hij een paar tanden moest missen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_77697056
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:05 schreef Ridocar het volgende:
Nee, ik heb geen ervaring met dit soort gevallen, dus eigenlijk zou ik geen recht van spreken hebben maar:
[..]

Ik snap ook niet dat je met buurman gewoon kunt praten. Een normale vent had er allang voor gezorgd dat hij een paar tanden moest missen.
Alsof je daar je vrouw mee terug krijgt. Hij mist een paar tanden, vrouw vind het sneu en gaat hem troosten en jij bent de boeman
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:17:14 #56
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77697120
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:12 schreef duckes het volgende:

[..]

Alsof je daar je vrouw mee terug krijgt. Hij mist een paar tanden, vrouw vind het sneu en gaat hem troosten en jij bent de boeman
Vergeet de aanklacht wegens mishandeling niet. Daarbij heeft geweld nog nooit iets opgelost.
pi_77697245
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:12 schreef duckes het volgende:

[..]

QFT
Doe eens lief!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:27:27 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77697321
zo even wat storende factoren verwijderd...

oplossen met geweld lijkt me idd wel het latste wat er moet gebeuren wat niet wil zeggen dat je je buurman en buurvrouw wel goed duidelijk mag maken dat manlief mede verantwoordelijk is voor het vernielen van een relatie met 3 kinderen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:46:00 #59
57047 macondo
pi_77697730
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:05 schreef Ridocar het volgende:
[..]

Jeugdig enthousiasme. Maar zo zit de wereld niet in elkaar - sommige mensen hebben moeite zich in te leven in een situatie van een relatie waarin je alles deelde, huishouden, verleden en kinderen. Dat "dump" je niet alsof het een schoolvriendinnetje is. In de praktijk zal de bedrogen partner altijd de "strijd" willen winnen en de partner terugwinnen. Probleem is wel dat je zo in de hoek zit waar de klappen vallen dat je zelfvertrouwen zwaar onderuit zal gaan.

Vind trouwens dat TS redelijk kordaat gehandeld heeft door haar het huis uit te zetten.

Als de vrouw ook echt met de buurman geneukt heeft is het feitelijk wel einde verhaal. Je kunt het wellicht vergeven, maar ook als ze bij je terug komt zal het verleden op de achtergrond aanwezig blijven. Ze speelt nu al geen open kaart.

De kinderen? dat zal een omgangsregeling worden. Richt je ook op zaken als alimentatie en dergelijke. Dat zijn kwesties die waarschijnlijk aan de orde komen. Sterkte!
Overal verstand van.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:56:58 #60
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_77698013
wat een verhaal zeg

sterkte
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_77698424
Je vrouw reageert compleet onvolwassen op deze verliefdheid. Dat hij er is, is namelijk helemaal niet het probleem, dat overkomt zoveel mensen... maar dat ze bereid is er jullie leven en relatie van 18 jaar voor op het spel te zetten vind ik echt van de pot gerukt.

Ik heb het laatst nog in mijn omgeving meegemaakt met een oom van mijn vriendin. Al 25 jaar getrouwd, 3 kids, en dan wordt moeder de vrouw ineens verliefd op haar hardlooptrainer (want het moet natuurlijk wel een cliché blijven, d'r buurman of d'r hardlooptrainer of d'r therapeut o.i.d. ) want: "nu is het mijn beurt".
Hele boel overhoop, sms'en met die vent, scheiding regelen met d'r man, huilende kids, resultaat weekje of acht later: het is uit met de hardlooptrainer. DIe wilde namelijk terug naar z'n vrouw.
Maar de scheiding tussen de oom van m'n vriendin en zijn vrouw gaat gewoon door, want wat bleek het eigenlijke probleem: ze waren al jaren uit elkaar gegroeid.
Als die vrouw wat volwassener met de situatie was omgegaan waren ze gewoon gaan scheiden vóórdat deze hele klucht alles verziekte. Of wellicht was er dan nog wat te redden geweest bij de relatietherapeut, je weet 't niet.
Eén ding is in ieder geval zeker: jij hoeft je niet te schamen, je zogenaamd volwassen vrouw moest zich schamen dat ze om haar relatieproblemen vreemdgaat.

In ieder geval, ik zou als ik jou was je vrouw confronteren met het relatieve en kluchtige gebeuren waar ze mee bezig is. Dit gaat werkelijk nergens over. Ze heeft een man van 29 op de kop getikt hoor, nou, gefeliciteerd. En wat dan? Wat wil ze daar dan mee? Met hem samen onder een dekentje naar de sterren kijken en eeuwig gelukkig worden? Kom op nou zeg... reality-check: die dingen gebeuren niet. Een relatie die voortkomt uit vreemdgaan in een andere relatie is sowieso al gedoemd te mislukken (want wat je partner zijn ex heeft geflikt, kan-ie jou ook flikken, dus vertrouwen is er nooit) en je moet sowieso nooit uit een relatie stappen als je er niet helemaal klaar mee bent en alles hebt geprobeerd om het te redden. Is het gevoel tussen jullie weg? Kan best, na 18 jaar. Moet je dat dan dan maar bij de buurman gaan zoeken?

Ik zou zeggen: zet haar de deur uit, voor even. Desnoods met die buurman erbij, hoppa, er kan toch niks gebeuren. Dat gaat HOE DAN OOK uit, daar hoef je echt niet voor te vrezen. Kun je meteen je arme buurvrouw (van 24, heb ik uitgerekend??) troosten, die zal 't ook wel niet makkelijk hebben met twee peuters onder d'r arm en een vent die leuk denkt te gaan doen. Deze twee willen alleen iets voor zichzelf bewijzen - dit heeft niets met liefde te maken. Ze zullen vast verliefd zijn, maar dat is niet de reden dat ze zich zo gedragen.
Probeer je hoofd even koel te houden, hem z'n bek eruit rammen heeft geen zin, dan sta je alleen maar zwakker. Je kunt maar 1 ding doen en dat is haar recht aankijken en zeggen: "wat stel jij teleur. Ga maar, als ik niet voor je mag vechten. Ga maar met hem je leven delen, veel plezier."
En dat moet je dan even volhouden... totdat de boel bekoeld is. Je kunt haar echt niet terugwinnen door hem van haar af te pakken. Dat gaat je niet lukken. Je moet erboven staan.

Ben een broekie van 22 maar ik denk het echt...

Sterkte!
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_77698623
Pff wat een verhaal...
En ik kan niet oordelen hoe je in een relatie staat na 18 jaar en 3 kinderen.

Maar wat denk ik wel belangrijk is om in je hoofd te houden is:
verliefdheid heb je niet in de hand, wel je acties!!

Zodra je weet dat je verliefd bent, ben je verantwoordelijk voor je acties. Want ga je in op je verliefdheid of ga je aan je relatie werken (anders word je niet verliefd op een ander)

Hoop dat je er iets aan hebt, succes iig
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:32:18 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77698883
sterkte ts
pi_77698898
Hallo,

Amai dat was een lang verhaaltje, laat haar kiezen man.
Korte metten mee maken, dit kan zo niet verder, maak het haar duidelijk.
Praat met haar, probeer er achter te komen waarom ze bij hem zit.
Soms gaan mensen vreemd om de stomste dingen, bv eenzaamheid.
Dit spreekt dit natuurlijk niet goed!
Maar praat met haar...
met vriendelijke groeten,
Robby
www.relatieforum.net
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:40:05 #65
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77699106
Jeetje wat een verhaal.
"verliefdheid heb je niet in de hand, wel je acties!!"
Dit zegt het allemaal. Ze moet nokken met die gast.

Ik denk dat je beter kan verhuizen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2010 @ 12:46:22 #66
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77699278
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:40 schreef ErikT het volgende:
Jeetje wat een verhaal.
"verliefdheid heb je niet in de hand, wel je acties!!"
.
Klopt helemaal maar het kan voor de vrouw van TS ook spannend zijn, kijk eens, ik ben nog de moeite waard dat een andere man met mij vreemdgaat. Wat dat voor consequenties heeft ach dat maakt voor haar op dat moment weinig uit. Zij heeft de keuze gemaakt om vreemd te gaan, zij heeft er niet overna gedacht wat dit voor impact op haar man, haar kinderen, de buurvrouw en haar kinderen heeft.

Als het niet de buurman is was het misschien wel een collega op het werk geweest!

Elkaar weer kunnen vertrouwe, streep eronder en doorgaan? Ik zou het niet kunnen, elke vezel in mij zou ongerust blijven en de zaak niet vertrouwen, ik zou weer de mail gaan lezen en haar mobiel checken en dat is geen basis voor een goede relatie.

Ik hoop dat TS het op kan brengen om niet zijn verdriet, woede, boosheid en teleurstelling op de kinderen over te brengen want het blijft altijd de moeder van zijn kinderen!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:48:35 #67
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77699334
quote:
Kreeg naar me toe dat ze 34 was en goed wist wat ze deed.
Dit ook

En als je haar niet voor het blok zet, gaat ze idd wachten tot het verhaal bij de buren is afgelopen. Maar dat verhaal daar eindigt ook nooit, als ze in contact blijven.
Het moet ook helemaal niet relevant zijn.

Dit is allemaal al gezegd.
  Milf zaterdag 6 februari 2010 @ 12:55:13 #68
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_77699539
Jemig, wat een situatie zeg.

Sterkte.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:00:59 #69
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77699722
Sowieso, vrouwen hebben een tyfushekel aan mannen die de gebeten hond gaan zitten spelen. TS wacht op een aai over zijn bol, hij maakt zich kleiner dan hij is. Bij zijn vrouw is hij alle sexappeal kwijt, mocht daar nog wat van over zijn geweest. Dan maakt ie zichzelf wel wijs dat 18 jaar samenzijn en drie kinderen en alle sentiment daaromheen een definitieve breuk in de weg staan, maar ik zeg je: Rome is niet in één dag gebouwd, wel in een paar tellen platgegooid.
pi_77699918
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:00 schreef Ringo het volgende:
Sowieso, vrouwen hebben een tyfushekel aan mannen die de gebeten hond gaan zitten spelen. TS wacht op een aai over zijn bol, hij maakt zich kleiner dan hij is. Bij zijn vrouw is hij alle sexappeal kwijt, mocht daar nog wat van over zijn geweest. Dan maakt ie zichzelf wel wijs dat 18 jaar samenzijn en drie kinderen en alle sentiment daaromheen een definitieve breuk in de weg staan, maar ik zeg je: Rome is niet in één dag gebouwd, wel in een paar tellen platgegooid.
Wat niet bij je past, moet je niet doen, klaar.
Je moet niet ineens hard-to-get gaan spelen, dat maakt je zelf alleen maar ongelukkig en bovendien: alsof z'n vrouw dat niet door zou hebben.
Ik snap nooit dat mensen altijd roepen "man je moet meer hard-to-get zijn, anders ben je zo afhankelijk!" terwijl ineens hard-to-get gaan spelen omdat een of ander wijf dat blijkbaar nodig heeft, dát is pas afhankelijk.

Dit is gewoon een serieus probleem en hij mag hier best kapot van zijn en aandacht voor vragen. Zij maakt hier een fout, niet hij. Heel simpel.
Haar kans om te zeuren over zijn sex-appeal en zelfverzekerdheid heeft ze ruimschoots verspeeld toen ze besloot er met de buurman vandoor te gaan. Het kan best zijn dat TS wat meer aan zichzelf moet werken - dat moet hij toch nu zijn vrouw 't af laat weten - maar het slaat nergens op om hem hier nu de schuld van te gaan geven.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77699940
even op een rijtje zetten zodat we het goed kunnen volgen

jij: 41
je vrouw: 35
buurman: 30
buurvrouw: 25

stel ik het nu correct voor?
pi_77700020
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:08 schreef Il_falco het volgende:
even op een rijtje zetten zodat we het goed kunnen volgen

jij: 41
je vrouw: 35
buurman: 30
buurvrouw: 25

stel ik het nu correct voor?
Volgens mij is 't: hij 40, zij 34, buurman 29 en buuvrouw 24.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:11:55 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77700031
Niet de schuld bij hem leggen, maar het initiatief. TS heeft niks aan mensen die 'm zielig zitten te vinden. Straks gaat ie daar nog in geloven ook.
pi_77700044
Sterkte!
pi_77700107
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:11 schreef Domensino het volgende:

[..]

Volgens mij is 't: hij 40, zij 34, buurman 29 en buuvrouw 24.
hij kent haar sinds haar 17de
ze hebben een relatie van ruim 18 jaar

dus dan is zijn vrouw 35 of 36 (tenminste als die relatie begon toen zij 17 was, anders zijn ze nog ouder)
pi_77700195
Godverdomme zeg, wat maakt die vrouw me kwaad. Verliefd worden kan iedereen overkomen, maar om het op zo een manier achter de rug van je man te doen...wat een KUTMENSEN zijn er toch op deze wereld.

Hou de eer aan je zelf, neem je kinderen mee en laat haar gewoon in haar droomwereld bij die getrouwde man blijven.

Btw, waar is de buurvrouw in dit hele verhaal? Die staat er bij en doet alsof er niks aan de hand is? Volgens mij heeft je vrouw gewoon supergeile trio sex met die mensen hoor... je zag dat het licht aan was bij die avond dat ze gingen "borrelen"..en je vrouw zei dat ze bij de kroeg was..in haar joggingbroek?? SUREE

Gast wake up...je bevredigt haar niet of bent niet meer opwindend genoeg en zij heeft geile sex gevonden bij die mensen.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_77700276
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:14 schreef Il_falco het volgende:

[..]

hij kent haar sinds haar 17de
ze hebben een relatie van ruim 18 jaar

dus dan is zijn vrouw 35 of 36 (tenminste als die relatie begon toen zij 17 was, anders zijn ze nog ouder)
Hij heeft ergens al gezegd dat zijn vrouw 34 is. Hij was zes jaar ouder, 40 dus. Buurman was vijf jaar jonger, 29. Diens vrouw was weer vijf jaar jonger dan hij: 24.
Zo heb ik 't berekend althans, maar 't hangt af van ieders verjaardag e.d.
In ieder geval: deze leeftijden zijn 't ongeveer.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77700310
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:17 schreef Flashwin het volgende:
Godverdomme zeg, wat maakt die vrouw me kwaad. Verliefd worden kan iedereen overkomen, maar om het op zo een manier achter de rug van je man te doen...wat een KUTMENSEN zijn er toch op deze wereld.

Hou de eer aan je zelf, neem je kinderen mee en laat haar gewoon in haar droomwereld bij die getrouwde man blijven.

Btw, waar is de buurvrouw in dit hele verhaal? Die staat er bij en doet alsof er niks aan de hand is? Volgens mij heeft je vrouw gewoon supergeile trio sex met die mensen hoor... je zag dat het licht aan was bij die avond dat ze gingen "borrelen"..en je vrouw zei dat ze bij de kroeg was..in haar joggingbroek?? SUREE

Gast wake up...je bevredigt haar niet of bent niet meer opwindend genoeg en zij heeft geile sex gevonden bij die mensen.
En waar was de buurvrouw die avond? Ik vermoed thuis, dus dan gaan ze het daar niet gedaan hebben. Alleen idd, eerst zeggen dat ze niet in joggingbroek weggaat en het dan toch doen, hmm.
pi_77700348
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:11 schreef Ringo het volgende:
Niet de schuld bij hem leggen, maar het initiatief. TS heeft niks aan mensen die 'm zielig zitten te vinden. Straks gaat ie daar nog in geloven ook.
Ik zit 'm ook niet zielig te vinden. Ik vind zijn vrouw zielig (en dan in een andere betekenis van 't woord).
En ik vind het voor hem gewoon klote, en volgens mij is 't dat ook. Maar ik heb 'm ook aangeraden haar eruit te zetten en iig niet bij die vent vandaan te houden, want daar wint-ie haar echt niet mee terug.
En dan kan het best zijn dat hij wat aan z'n eigen ontwikkeling moet doen, met zichzelf aan de gang moet of wat dan ook, dat zal-ie ook wel doen. Zoiets drukt mensen altijd met de neus op de feiten.
Maar vooralsnog gedraagt zijn vrouw zich als een kleuter en daar moet eerst mee omgegaan worden.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77700401
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:17 schreef Flashwin het volgende:

Juist.
Volgens mij maak je hier veel te veel een filmscenario van.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77700446
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:19 schreef Domensino het volgende:

[..]

Hij heeft ergens al gezegd dat zijn vrouw 34 is. Hij was zes jaar ouder, 40 dus. Buurman was vijf jaar jonger, 29. Diens vrouw was weer vijf jaar jonger dan hij: 24.
Zo heb ik 't berekend althans, maar 't hangt af van ieders verjaardag e.d.
In ieder geval: deze leeftijden zijn 't ongeveer.
Ik zie het nu ook in de openingspost staan ja. Dan klopt het niet volledig wat hij allemaal zegt, maar swat dat is niet echt belangrijk.
pi_77700503
-edit- flikker op

[ Bericht 80% gewijzigd door Re op 06-02-2010 13:31:26 ]
<hr>
pi_77700512
Even een laatste update.

ten eerste, ben zelf 40, mijn vrouw 34 , buurman 30 en buurvrouw 25.

Wat ons betreft, na de kids naar mn zus gebracht te hebben, ben ik als een speer naar huis gereden.
Wil toch goed met haar praten.

Jammer genoeg ging het niet zoals ik gedacht had.Schijnt dat ze al een tijd iets weg is bij haar wat ons betreft.
Ze weet niet uit te leggen wat.

Kan je vertellen , de aarde lag opeens niet meer onder me.Dat betekend dus dat ze het eigenlijk wel gezien heeft tussen ons.
Blijkbaar is de verliefheid met de buurman de stap geweest die ze nodig had.

Ben een wrak.

Ze heeft nu zelf besloten om vandaag naar haar zus te gaan en daar te overnachten.
Voel me op dit moment zo onzettend alleen.
Heb boven een kleintje van 2 jaar die ik zojuist in bed gedaan heb, die een naar toekomst tegemoet gaat indien zijn moeder hiermee doorgaat.
Wil dit mijn kinderen niet aan doen.

Ze gaat nu nadenken wat ze wil en komt morgen weer thuis.Ze wil graag even alleen zijn om haar gedachtes op order te krijgen.
Heb wel gevraagd om GOED na te denken over ons en alles wat we samen opgebouwd hebben.

Heb aangegeven dat ik zelfs professioneel hulp erbij wil halen als ze er achter komt dat ons relatie toch door moet gaan.
Jammer genoeg zag ik geen een teken van enig gevoel in dr gezicht tijdens ons gepraat.
Het was alsof ik een hypotheek aan het verkopen was.

Echt , ik hoop dat ze bij draait. Ze is echt alles voor me. Misschien is dat voor sommige van jullie niet te begrijpen, maar als je zo gek bent op je vrouw kun je je niet bedenken dat je verder zou moeten zonder haar.

Om het verhaal nog vager te maken, haar zus die twee kinderen heeft, is toendertijd ook bij haar man weggegaan.
heeft een tijd alleen gewoond.
Nu wonen ze weer bij elkaar. Blijkbaar had ze ook even wat tijd nodig voor haar zelf.

Hoop alleen dat min vrouw niet zo lang nodig heeft dat we ons huis moeten verkopen om beiden ergens anders te beginnen voor ze er achter komt dat wat ze had toch is wat ze wil.

Wil dit allemaal niet kwijt. Zou zo graag willen dat alles weer normaal werd en haar weer kon zien lachen.
pi_77700618
Kun je weinig aan doen man, sterkte, is een kut situatie, ik zou alsnog mijn woede uiten op de buurman ipv op een vaas bloemen
<hr>
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:33:46 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77700689
hoe uit je je boosheid naar haar toe... realiseert ze zich daadwerkelijk wel wat ze aan het doen is?... ik zou d'r echt helemaal verrot schelden.

Aan de andere kant, dit was natuurlijk een sluimerend proces, ben je zelf al aan het nagaan waar het nou verkeerd is gegaan in je relatie?
pi_77700755
Wat een verhaal, en ik blijf me verbazen hoe egoistisch mensen toch kunnen zijn. Ze is getrouwd en moeder van 3 kinderen betekend dat helemaal niks voor haar?
pi_77700861
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:27 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Even een laatste update.

ten eerste, ben zelf 40, mijn vrouw 34 , buurman 30 en buurvrouw 25.

Wat ons betreft, na de kids naar mn zus gebracht te hebben, ben ik als een speer naar huis gereden.
Wil toch goed met haar praten.

Jammer genoeg ging het niet zoals ik gedacht had.Schijnt dat ze al een tijd iets weg is bij haar wat ons betreft.
Ze weet niet uit te leggen wat.
Vraag haar hierover na te denken, maar denk er zelf ook over na.
Heeft ze iets gemist bij jou? Zijn er vaak problemen geweest, ben je geneigd geweest je af te sluiten, ben je passief geweest en weinig ondernemend?
Vraag je dit af NIET om de schuld bij jezelf te leggen, maar om op rationele wijze bij de oorzaak/ kern van het probleem te komen.
quote:
Kan je vertellen , de aarde lag opeens niet meer onder me.Dat betekend dus dat ze het eigenlijk wel gezien heeft tussen ons.
Blijkbaar is de verliefheid met de buurman de stap geweest die ze nodig had.
Kan kloppen idd, al had ze er niet naar moeten handelen.
Maar goed, dat is nu gebeurd, klaar. Dit kan er ook voor zorgen dat er dingen op tafel komen, mits jullie allebei bereid zijn hierover na te denken.
quote:
Ben een wrak.

Ze heeft nu zelf besloten om vandaag naar haar zus te gaan en daar te overnachten.
Heb boven een kleintje van 2 jaar die ik zojuist in bed gedaan heb, die een naar toekomst tegemoet gaat indien zijn moeder hiermee doorgaat.

Ze gaat nu nadenken wat ze wil en komt morgen weer thuis.Ze wil graag even alleen zijn om haar gedachtes op order te krijgen.
Heb wel gevraagd om GOED na te denken over ons en alles wat we samen opgebouwd hebben.
Ik denk dat ze langer nodig gaat hebben dan een nachtje.
Maar zie de rust die zij nu neemt als een kans zelf ook na te denken.
quote:
Heb aangegeven dat ik zelfs professioneel hulp erbij wil halen als ze er achter komt dat ons relatie toch door moet gaan.
Dit moet je sowieso doen, of ze er nu mee door wil gaan of niet.
Zoek hulp los van de relatie, zoek hulp voor jezelf.
Wees een vent en bel maandag een psycholoog. Echt. Dat helpt, dát kan ik dan wel weer weten.
quote:
Jammer genoeg zag ik geen een teken van enig gevoel in dr gezicht tijdens ons gepraat.
Ja dat doen vrouwen als ze zich afsluiten. Heel kut, maar kan echt nog wel veranderen hoor. Alleen nu niet.
quote:
Echt , ik hoop dat ze bij draait. Ze is echt alles voor me. Misschien is dat voor sommige van jullie niet te begrijpen, maar als je zo gek bent op je vrouw kun je je niet bedenken dat je verder zou moeten zonder haar.
Jawel hoor, ik wel iig.
Punt is alleen dat je geen garanties hebt in je leven. Je moet zorgen dat je zelf gelukkig bent - dat gaat nu even niet, dat snap ik ook wel, maar je moet er wel aan werken. Je kunt niet afhankelijk zijn van je relatie, dat breekt je hoe dan ook op.
quote:
Om het verhaal nog vager te maken, haar zus die twee kinderen heeft, is toendertijd ook bij haar man weggegaan.
heeft een tijd alleen gewoond.
Nu wonen ze weer bij elkaar. Blijkbaar had ze ook even wat tijd nodig voor haar zelf.

Hoop alleen dat min vrouw niet zo lang nodig heeft dat we ons huis moeten verkopen om beiden ergens anders te beginnen voor ze er achter komt dat wat ze had toch is wat ze wil.
Zulke dingen moet je nu niet over na gaan denken.
quote:
Wil dit allemaal niet kwijt. Zou zo graag willen dat alles weer normaal werd en haar weer kon zien lachen.
Dat gebeurt sowieso wel weer, in welke omstandigheid dan ook. Als het gezakt is.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77700936
Als jij en de buurvrouw nu troost bij elkaar zoeken dan ben jij de winnaar van dit geheel. Dan wil je vrouw je waarschijnlijk ook wel weer terug maar de vraag is of jij daar dan nog op zit te wachten.
pi_77700971
quote:

Komt wel goed, schatje
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:41:55 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77700998
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:40 schreef Fokatio het volgende:
Als jij en de buurvrouw nu troost bij elkaar zoeken dan ben jij de winnaar van dit geheel. Dan wil je vrouw je waarschijnlijk ook wel weer terug maar de vraag is of jij daar dan nog op zit te wachten.

er zijn hier alleen maar verliezers nu hoor...
pi_77701000
Geen idee waar het fout gegaan is.
Als je na gaat dat onze jongste 2 bijna 3 jaar is moet het dus na zijn geboorte geweest zijn.

Ik weet dat we niet als verliefde paartjes op straat en in huis rond liepen.Maar dat kan ook niet na 18 jaar.
Wel weet ik dat ik alles voor haar deed.
Alles wat ik doe en deed was voor haar of de kids.

Maar niet zo op een manier dat het haar verstikte.Ze is zelf heel slim en wijs genoeg om haar eigen dingen te regelen.maar ze vond het altijd wel fijn als ik deed wat ze vroeg (dat kon iets klein zijn als een bakje thee, of familie / vrienden helpen als ze iets nodig hadden)

Ik heb nog een hele dag en avond voor de boeg,en ben bang dat mijn hoofd straks uitspat van alle gedachtes die rond dwarrelen
  Milf zaterdag 6 februari 2010 @ 13:45:26 #92
16000 nikky
pi_77701115
quote:
Right.

Wat een kulredenering,
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_77701220
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:41 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Geen idee waar het fout gegaan is.
Als je na gaat dat onze jongste 2 bijna 3 jaar is moet het dus na zijn geboorte geweest zijn.

Ik weet dat we niet als verliefde paartjes op straat en in huis rond liepen.Maar dat kan ook niet na 18 jaar.
Wel weet ik dat ik alles voor haar deed.
Alles wat ik doe en deed was voor haar of de kids.

Maar niet zo op een manier dat het haar verstikte.Ze is zelf heel slim en wijs genoeg om haar eigen dingen te regelen.maar ze vond het altijd wel fijn als ik deed wat ze vroeg (dat kon iets klein zijn als een bakje thee, of familie / vrienden helpen als ze iets nodig hadden)

Ik heb nog een hele dag en avond voor de boeg,en ben bang dat mijn hoofd straks uitspat van alle gedachtes die rond dwarrelen
Bel een psycholoog, dan kom je er wel achter wat het probleem is.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:49:11 #94
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77701239
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:41 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Je moet afleiding gaan zoeken. Bel een vriend en ga iets doen samen. Ik snap dat je je kind niet alleen kunt laten, dus vraag of hij langs komt.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:53:36 #95
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_77701388
Apart verhaal.
Wat zegt de buurvrouw ervan dan, schopt die d'r man eruit?

Was de buurvrouw thuis toen ze erheen ging in haar joggingbroek en je alleen slaapkamerlicht aan zag? Of lag jouw vrouw toen de buurman te naaien?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_77701484
Buurvrouw was dus boven met de kleinste bezig en zij waren met z'n tweeen naar het grad cafe hier verder op.

Wil best een maat van me bellen,alleen weet niet wat ik moet zeggen.
Voel me zo slecht op dit moment.....
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:59:54 #97
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77701618
quote:
Ja en dan (mocht t zo ver komen) zn kinderen kwijt raken aan zn vrouw omdat dat zo gaat hier in Nederland? Daarbij wie zegt dat de buurvrouw daar op zit te wachten? 40 en 25 is iets te veel van t goede denk.

@TS Goed dat ze besloten heeft om even weg te gaan. Ik denk dat dat een heel verstandig besluit is al denk ik dat 1 nacht\dag tekort is. En lees de post van Domensino goed door hij heeft t imo bij het goede eind.

Nogmaals sterkte en zet jezelf op de 1e plaats ipv jullie relatie te redden daar staat. Dat kan nl evt ook goed komen als je jezelf op de 1e plek hebt staan!
  Milf zaterdag 6 februari 2010 @ 14:00:01 #98
16000 nikky
pi_77701623
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:56 schreef Schaam_me_rot het volgende:

Ey makker, ik voel mij kut. Kan ik je even als praatpaal gebruiken? Ik zie het even niet meer zitten.

Succes
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:01:07 #99
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77701658
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:56 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Buurvrouw was dus boven met de kleinste bezig en zij waren met z'n tweeen naar het grad cafe hier verder op.

Voel me zo slecht op dit moment.....
Doen!!! Vraag m all1 om meteen langs te komen dan komt de rest vanzelf wel. Je kan nu wel een steun in de rug gebruiken en daar zijn vrienden voor!!
pi_77701725
Jullie hebben gelijk. Zojuist gedaan. Over een uurtje is hij hier.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:04:33 #101
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77701761
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:02 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Top!

En dan vanavond samen gaan poolen oid. Iig niet all1 thuis gaan zitten!
pi_77701770
Beter een goeie buur dan een verre vriend gaat hier niet op !

Sorry, matig grapje
vosss is de naam,
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2010 @ 14:05:37 #103
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77701793
Daar heb je je vrienden óók voor! Niet alleen om mee te zuipen maar ook om lekker van je af te praten!

inderdaad een matig grapje Voss
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_77701841
Vreemd dat het nog niet gezegd is, maar dan doe ik het alsnog.

Stel het draait uit op een scheiding, speel het dan niet via de kinderen.. Hoe rot de situatie ook voor jou en je kids is, het wordt alleen maar erger voor je kinderen wanneer het ook nog eens uitloopt in een rechtzaak waarbij de kinderen moeten kiezen tussen hun ouders..
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:07:48 #105
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77701864
quote:
Klasse.
Ik heb mijn goede daad weer gedaan voor vandaag

Mensen vinden helpen ook fijn. Die vriend die dadelijk komt dus ook.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:08:48 #106
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77701894
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:07 schreef fart het volgende:

Stel het draait uit op een scheiding, speel het dan niet via de kinderen.. Hoe rot de situatie ook voor jou en je kids is, het wordt alleen maar erger voor je kinderen wanneer het ook nog eens uitloopt in een rechtzaak waarbij de kinderen moeten kiezen tussen hun ouders..
De kinderen zijn onder de 18 en hebben dus niets te kiezen. Hij heeft gewoon recht op zn kinderen aangezien hij niet de gene is die ontrouw aan zn relatie is geweest.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:10:12 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77701918
quote:
  Milf zaterdag 6 februari 2010 @ 14:10:15 #108
16000 nikky
pi_77701919
quote:

Ik vraag mij af waarom dit verteld moet worden. Hij probeerd zijn huwelijk te redden en jij gaat hem nu vertellen dat hij dit niet via zijn kinderen moet spelen .
pi_77701946
quote:

Eens, maar zover is het nog niet imo.

Stappen (voor beide in mijn optiek):

1. rust geven/ afleiding zoeken
2. zelf naar psycholoog
3. nadenken
4. bespreken, indien succesvol naar stap 5, indien onsuccesvol terug naar stap 1

5. relatiepsycholoog -> huiswerk maken
6. scheiden of doorgaan
7. regeling treffen, uitgaande van het belang van de kinderen

Zo zou ik het doen althans.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:11:37 #110
57047 macondo
pi_77701961
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:10 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik vraag mij af waarom dit verteld moet worden. Hij probeerd zijn huwelijk te redden en jij gaat hem nu vertellen dat hij dit niet via zijn kinderen moet spelen .
Voor het redden heb je twee personen nodig. En momenteel komen we er eentje te kort. Dus dan zijn alternatieve scenario's plotseling best relevant geworden.
Overal verstand van.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:12:32 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77701974
ts. eerlijk gezegd vind ik het te snel als ze morgen, na een dagje nadenken bij haar zus, al met een antwoord gaat komen. ze kan beter een week nemen.
pi_77701990
Ik kan van alles proberen maar het ligt NU echt in haar handen.
Als zij tijdens haar afwezigheid toch blijft volhouden dat ze zonder mij verder wilt dan zal ze dat ook doen.

Heb gemerkt aan de manier van kijken toen ik zei dat ik alles voor ons relatie wou doen.
Ze stond erbij en keek me strak aan alsof ik het over het nieuws had en niet over ons.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:13:26 #113
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77701998
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
ts. eerlijk gezegd vind ik het te snel als ze morgen, na een dagje nadenken bij haar zus, al met een antwoord gaat komen. ze kan beter een week nemen.
Ja. Of twee.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:14:15 #114
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77702024
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:13 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Als zij tijdens haar afwezigheid toch blijft volhouden dat ze zonder mij verder wilt dan zal ze dat ook doen.

Heb gemerkt aan de manier van kijken toen ik zei dat ik alles voor ons relatie wou doen.
Ze stond erbij en keek me strak aan alsof ik het over het nieuws had en niet over ons.
Precies daarom is wat ze morgen zegt betekenisloos. Nog een dag alles wegdrukken zal haar wel lukken. Een week, of twee, houdt ze niet vol.
pi_77702030
quote:

[..]

Ik doel dan natuurlijk ook op de meest slechte uitkomst.. En waarom ik dit vertel is dat ik in mijn omgeving meerdere gevallen ken waarbij ouders een nare echtscheiding hebben gehad waardoor de kinderen slecht contact hebben met een van de ouders.

Maargoed, egoïstisch gezien heeft hij natuurlijk ook het meeste recht op zijn kinderen (uiteraard het belang van de kinderen buiten beschouwing gelaten )
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2010 @ 14:14:48 #116
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77702040
Ik geloof niet in dat soort afkoelperiode's. Been there, done that!

Zij heeft haar beslissing al genomen en ik vraag me af of ze erop terug komt..
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:15:07 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77702050
quote:

ja, ze is nu in een andere state of mind. misschien heb jij het nooit zien aankomen, of willen zien aankomen, maar zo liggen de kaarten momenteel op tafel. daarom is een redelijke poos geen contact beter.
pi_77702062
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:11 schreef Domensino het volgende:

[..]

2. zelf naar psycholoog
3. nadenken
4. bespreken, indien succesvol naar stap 5, indien onsuccesvol terug naar stap 1

6. scheiden of doorgaan

Dat dus
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:17:18 #119
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77702097
Schijt gebeurt. Typisch geval van een vent die jarenlang noest aan zijn thuisdomein heeft staan timmeren en, al ziende zijn eigen geluk, blind is geworden voor het geluk van de ander.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:18:01 #120
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_77702108
Ach bij mijn outders waren er ook totaal 4 jonge kinderen in het spel. Zo moeilijk is het niet om elkaar dan te ontmoeten hoor.

Zou niet de illusie houden van het Grand Café verhaal. Reken maar gewoon op sex.
pi_77702126
quote:
Niet volledig. Jij kunt zelf rust nemen en afleiding zoeken, een psycholoog bellen en nadenken. Voor jezelf zorgen.
quote:
Als ze dat voorgoed blijft volhouden wel ja, maar ik vraag het me af hoor.
quote:
Ja, zei het eerder al: zo is dat nu eenmaal bij vrouwen op zo'n moment. Die sluiten zich emotioneel totaal af. Heb het zelf ook meegemaakt bij mijn vriendin. Komt wel weer, ze heeft een reden dat ze zich zo afsluit, als die weg is, wordt ze vanzelf weer opener. Ze is al 18 jaar bij je, dat gaat niet zomaar kapot.

Blijf je nou niet blindstaren op hoe kut je je voelt of hoe zij je aankijkt. Denk vooruit, denk gestructureerd, zoek naar een oplossing.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77702132
quote:

[..]

Dat waren ook mijn gedachten, hoor, toen ik hem zo stellig hoorde zeggen dat zij de kinderen niet zou krijgen en iemand anders hem daarin gelijk gaf omdat hij hier niet om gevraagd had.

Al te vaak worden kinderen in de strijd gegooid als laatste redmiddel of uit wraak.
Kinderen worden niet per se slechter van een scheiding, maar van de manier waarop de ouders met die scheiding omgaan.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:19:31 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77702139
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:17 schreef Ringo het volgende:
Schijt gebeurt. Typisch geval van een vent die jarenlang noest aan zijn thuisdomein heeft staan timmeren en, al ziende zijn eigen geluk, blind is geworden voor het geluk van de ander.
zo komt ts niet direct over. maar je algemene waarnemingen zouden kunnen kloppen. misschien beter om dit soort zaken op een later tijdstip te bespreken.
pi_77702223
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:59 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja en dan (mocht t zo ver komen) zn kinderen kwijt raken aan zn vrouw omdat dat zo gaat hier in Nederland? Daarbij wie zegt dat de buurvrouw daar op zit te wachten? 40 en 25 is iets te veel van t goede denk.

@TS Goed dat ze besloten heeft om even weg te gaan. Ik denk dat dat een heel verstandig besluit is al denk ik dat 1 nacht\dag tekort is. En lees de post van Domensino goed door hij heeft t imo bij het goede eind.

Nogmaals sterkte en zet jezelf op de 1e plaats ipv jullie relatie te redden daar staat. Dat kan nl evt ook goed komen als je jezelf op de 1e plek hebt staan!
Hoezo zijn kinderen kwijt raken? Zij gaat vreemd en beeindigd de relatie, daarna mag hij toch wel een nieuwe vriendin zoeken? Daar raak je je kinderen niet mee kwijt hoor.

Tja het leeftijdsverschil is wel groot maar niet unheard of, en ze zitten wel in dezelfde situatie, dat schept een behoorlijke band. Ze hebben troost nodig, hij heeft zich van zijn beste kant laten zien (vanuit de buurvrouw gezien dan), hij bleef trouw, hij is diegene die het ontdekt heeft, ze hebben iets om over te praten, ze hadden het vroeger al gezellig samen, zij voelt zich waarschijnlijk ook niet op haar aantrekkelijkst met 2 jonge kinderen, ze kunnen elkaar helpen met huishouden/kinderen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:23:58 #125
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77702251
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zo komt ts niet direct over. maar je algemene waarnemingen zouden kunnen kloppen. misschien beter om dit soort zaken op een later tijdstip te bespreken.
Dat is waar. Ik heb nu eenmaal weinig compassie met mannen wier vrouw er "zonder voortekenen" met een ander vandoor is gegaan.
pi_77702283
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat is waar. Ik heb nu eenmaal weinig compassie met mannen wier vrouw er "zonder voortekenen" met een ander vandoor is gegaan.
Vaak zegt zo'n vrouw dat ze alles heeft gedaan om hem duidelijk te maken wat haar dwars zit, en dat zo'n man dan stomverbaasd achterblijft en het nooit aan heeft zien komen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:27:09 #127
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77702320
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:11 schreef Domensino het volgende:

[..]

2. zelf naar psycholoog
3. nadenken

6. scheiden of doorgaan

Hahaa, hmmmm, het ziet er dan wel uit als een stappenplan uit een textboek, maar zo zou ik mezelf never nooit laten vernederen hoor.

Dat is echt wel het laatste wat ik zou doen, zelf naar naar de psycholoog gaan omdat mijn vrouw de slet uit besluit te hangen met de buurman. Echt niet dat ik me in de rol zou laten wringen waarin ik zelf enig aandeel had in dit probleem. Kom op zeg, na 18 jaar huwelijk hoef je echt niet op de bank van een psychiater te gaan liggen om een brevet van vermogen tot het hebben en houden van een duurzame relatie te krijgen. Niets zou me kwader maken dan die suggestie. Ik heb geen geen psychisch probleem louter omdat mijn vrouw de tong van de buurman aflikt.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_77702324
tvp, heftig verhaal.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:27:42 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77702339
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

klopt. misschien zijn jouw conclusies wat voorbarig.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:28:17 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77702348
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:25 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Vaak zegt zo'n vrouw dat ze alles heeft gedaan om hem duidelijk te maken wat haar dwars zit, en dat zo'n man dan stomverbaasd achterblijft en het nooit aan heeft zien komen.
aan de andere kant is dit niet ook gewoon een ontzettend cliché? Ik bedoel dat deiegene dat denkt dat ze genoeg signalen afgaf maar er zelf te lui voor was om er iets aan te doen?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:28:54 #131
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77702362
Is al het advies over scheiding, kinderen, enz niet een beetje voorbarig?
En ook het zoeken naar oorzaken?
TS is zojuist enorm verrast, en moet eerst van de schok bekomen.

Ik vind alleen de dingen die Domensino zegt relevant nu: wat hij NU moet doen om met de situatie om te gaan in de toekomst.
Meningen van wat hij moet gaan doen zijn echt niet releavant nu. Hij zal zelf beslissingen moeten nemen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:30:58 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77702418
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:28 schreef Re het volgende:

[..]

aan de andere kant is dit niet ook gewoon een ontzettend cliché? Ik bedoel dat deiegene dat denkt dat ze genoeg signalen afgaf maar er zelf te lui voor was om er iets aan te doen?
cliché komt helaas in heel veel gevallen voor. beetje hetzelfde als vooroordelen. het klopt gewoon heel erg vaak, daarom worden het cliché's.

maar aan ts te lezen valt hij buiten dit cliché. de manier waarop hij zegt van zijn vrouw te houden en heel veel voor haar overheeft, doet mij denken aan een probleem dat vooral bij de vrouw zit.
pi_77702421
Jij hoeft je niet te schamen. Je vrouw en buurman moeten zich schamen naar jullie en naar de kinderen toe. Wat een verschrikkelijk verhaal. Vrienden van ons zijn gelukkig bij elkaar gebleven, maar wat mij moeilijk lijkt in deze situatie is dat je je vrouw niet kan vertrouwen. Dat gevoel krijg ik er tenminste van (jij kent haar beter dan wie dan ook dus mijn mening zegt niks)
Heel veel sterkte en ik hoop voor jou en je kinderen dat jullie eruit komen. Sterkte
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:31:23 #134
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77702426
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:27 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Hahaa, hmmmm, het ziet er dan wel uit als een stappenplan uit een textboek, maar zo zou ik mezelf never nooit laten vernederen hoor.

Dat is echt wel het laatste wat ik zou doen, zelf naar naar de psycholoog gaan omdat mijn vrouw de slet uit besluit te hangen met de buurman. Echt niet dat ik me in de rol zou laten wringen waarin ik zelf enig aandeel had in dit probleem. Kom op zeg, na 18 jaar huwelijk hoef je echt niet op de bank van een psychiater te gaan liggen om een brevet van vermogen tot het hebben en houden van een duurzame relatie te krijgen. Niets zou me kwader maken dan die suggestie. Ik heb geen geen psychisch probleem louter omdat mijn vrouw de tong van de buurman aflikt.
Idd. Vrienden en familie kunnen ook wel als klankbord dienen. (Dit advies van Domensino vind ik dus wat overtrokken. Maar het type advies vind ik goed.)
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:31:35 #135
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77702429
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:19 schreef Domensino het volgende:

[..]

Niet volledig. Jij kunt zelf rust nemen en afleiding zoeken, een psycholoog bellen en nadenken. Voor jezelf zorgen.
[..]

Als ze dat voorgoed blijft volhouden wel ja, maar ik vraag het me af hoor.
[..]

Ja, zei het eerder al: zo is dat nu eenmaal bij vrouwen op zo'n moment. Die sluiten zich emotioneel totaal af. Heb het zelf ook meegemaakt bij mijn vriendin. Komt wel weer, ze heeft een reden dat ze zich zo afsluit, als die weg is, wordt ze vanzelf weer opener. Ze is al 18 jaar bij je, dat gaat niet zomaar kapot.

Blijf je nou niet blindstaren op hoe kut je je voelt of hoe zij je aankijkt. Denk vooruit, denk gestructureerd, zoek naar een oplossing.
Ik snap wel hoe je op die manier je relatie kunt redden, maar mijn zelfrespect zou me toch net even meer waard zijn dan mijn relatie. Zo eindig je toch als een braaf hondje in een gekunstelde relatie? Ochoch, "zo is het nu eenmaal bij vrouwen op zo'n moment" - wat is dat voor een dwaze op niets gebaseerde vergoelijking?
pi_77702463
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:28 schreef Re het volgende:

[..]

Ik geef er geen oordeel over naar de man- of vrouwkant toe, ik constateer alleen.
Ik heb natuurlijk geen idee hoe duidelijk die vrouwen dan zijn geweest, het is vrouwen-eigen om te denken dat ze toch echt goed gecommuniceerd hebben, maar dat mannen dat dan totaal niet oppikken omdat het te wazig was.

Vrouw: "Ik zit niet lekker in mijn vel." (ik weet niet of ik nog wel van je hou)
Man: "Nou, schatje, ga dan een hobby oppakken, leuk dansen ofzo, met je vriendinnen."
Vrouw gaat lekker met vriendinnen op stap, komt een vent tegen, huwelijk staat op springen.
Vrouw: "Ja, maar ik had toch aangegeven dat het niet goed tussen ons ging?"

Man: "WTF?!"
pi_77702470
Het idiote is dat die kerel waarschijnlijk zijn vrouw niet verlaat, en jullie huwelijk dus kapot zal zijn.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_77702483
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:27 schreef drijfhout het volgende:

[..]

En wat schiet je op met die instelling? Word je daar beter van?
De gebeten hond uit gaan hangen en je je leven lang afvragen waar het mis ging (maar ik had er niks mee te maken, oh nee! )
Nou en? Who cares wiens "schuld" het is? Daar win je toch nu niks mee?
TS zou sowieso naar een psycholoog kunnen gaan om uit te zoeken hoe hij hieruit moet komen.

Ja kijk ik snap dat hele zelfrespectverhaal echt wel hoor, daar niet van. Maar ik heb altijd zoiets van: win je nou echt je zelfrespect door woedend te worden op je vrouw, haar verrot te schelden en dan te denken "MIJN GEWETEN IS SCHOON!" En dan een beetje een gefrustreerde gast te gaan zitten zijn voor de rest van je leven. Ik weet 't niet hoor...
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:36:16 #139
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77702550
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:33 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik geef er geen oordeel over naar de man- of vrouwkant toe, ik constateer alleen.
Ik heb natuurlijk geen idee hoe duidelijk die vrouwen dan zijn geweest, het is vrouwen-eigen om te denken dat ze toch echt goed gecommuniceerd hebben, maar dat mannen dat dan totaal niet oppikken omdat het te wazig was.

Vrouw: "Ik zit niet lekker in mijn vel." (ik weet niet of ik nog wel van je hou)
Man: "Nou, schatje, ga dan een hobby oppakken, leuk dansen ofzo, met je vriendinnen."
Vrouw gaat lekker met vriendinnen op stap, komt een vent tegen, huwelijk staat op springen.
Vrouw: "Ja, maar ik had toch aangegeven dat het niet goed tussen ons ging?"

Man: "WTF?!"
Ja en dan krijg je als man te horen dat je niet luistert. Fantastisch zijn die gesprekken altijd.
pi_77702646
Sterkte TS. Denk dat je vrouw een langere afkoelingsperiode nodig heeft waarin ze de buurman niet ziet en ook geen contact met hem heeft. Dan kan ze alles voor zichzelf eens op een rijtje zetten.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:40:52 #141
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77702652
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

cliché komt helaas in heel veel gevallen voor. beetje hetzelfde als vooroordelen. het klopt gewoon heel erg vaak, daarom worden het cliché's.

maar aan ts te lezen valt hij buiten dit cliché. de manier waarop hij zegt van zijn vrouw te houden en heel veel voor haar overheeft, doet mij denken aan een probleem dat vooral bij de vrouw zit.
Ik speculeer dat de kern van het probleem is dat TS emotioneel afhankelijker is van zijn vrouw dan andersom. Daarom heeft hij weinig aantrekkingskracht op zijn vrouw (een schoothondje is immers voor de meeste vrouwen minder sexueel aantrekkelijk), en is iemand als de buurman des te aantrekkelijker.

Ik zou dus juist niet weer als een wijf begrip tonen en allerlei psychologen erop los laten, maar gewoon als een onafhankelijke vent laten merken dat mijn grenzen overschreden zijn en dat ik dat niet laat gebeuren zonder consequenties.

Als vrouw aangeeft dat er iets "mist" lijkt me dat de enige manier om het machismo tegenover je vrouw terug te winnen dat de buurman wel schijnt te hebben, maar dat je vrouw schijnbaar in jouzelf niet meer ziet.

Win-win; is het de oplossing van de situatie niet, dan heb je wel je zelfrespect behouden - in tegenstelling tot alle andere oplossingen die misschien wel tot een 'leefbare' oplossing kunnen leiden, maar in mijn ogen niet het perspectief bieden dat je vrouw weer ouderwets "the hots"voor je krijgt. En dat is toch waar het om gaat, als het puntje bij paaltje komt? De buurman is opwindender dan de echtgenoot. Dat is het kernprobleem dat een psycholoog voor niemand kan oplossen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:41:29 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77702664
ik vind dit nummer wel erg toepasselijk voor de buurman. weet alleen niet of hij zich nu zo voelt.

pi_77702725
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:40 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik speculeer dat de kern van het probleem is dat TS emotioneel afhankelijker is van zijn vrouw dan andersom. Daarom heeft hij weinig aantrekkingskracht op zijn vrouw (een schoothondje is immers voor de meeste vrouwen minder sexueel aantrekkelijk), en is iemand als de buurman des te aantrekkelijker.

Ik zou dus juist niet weer als een wijf begrip tonen en allerlei psychologen erop los laten, maar gewoon als een onafhankelijke vent laten merken dat mijn grenzen overschreden zijn en dat ik dat niet laat gebeuren zonder consequenties.

Als vrouw aangeeft dat er iets "mist" lijkt me dat de enige manier om het machismo tegenover je vrouw terug te winnen dat de buurman wel schijnt te hebben, maar dat je vrouw schijnbaar in jouzelf niet meer ziet.

Win-win; is het de oplossing van de situatie niet, dan heb je wel je zelfrespect behouden - in tegenstelling tot alle andere oplossingen die misschien wel tot een 'leefbare' oplossing kunnen leiden, maar in mijn ogen niet het perspectief bieden dat je vrouw weer ouderwets "the hots"voor je krijgt. En dat is toch waar het om gaat, als het puntje bij paaltje komt? De buurman is opwindender dan de echtgenoot. Dat is het kernprobleem dat een psycholoog voor niemand kan oplossen.
Eens.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:44:57 #144
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77702748
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:33 schreef Domensino het volgende:

[..]

En wat schiet je op met die instelling? Word je daar beter van?
De gebeten hond uit gaan hangen en je je leven lang afvragen waar het mis ging (maar ik had er niks mee te maken, oh nee! )
Nou en? Who cares wiens "schuld" het is? Daar win je toch nu niks mee?
TS zou sowieso naar een psycholoog kunnen gaan om uit te zoeken hoe hij hieruit moet komen.

Ja kijk ik snap dat hele zelfrespectverhaal echt wel hoor, daar niet van. Maar ik heb altijd zoiets van: win je nou echt je zelfrespect door woedend te worden op je vrouw, haar verrot te schelden en dan te denken "MIJN GEWETEN IS SCHOON!" En dan een beetje een gefrustreerde gast te gaan zitten zijn voor de rest van je leven. Ik weet 't niet hoor...
Je hoeft toch niet in woede of gescheld te vervallen, om gewoon duidelijk je grens te stellen?
Gewoon duidelijk en kalm stellen dat jouw grens is overschreden, en het probleem verder bij haar neerleggen, waar het vandaan komt. Dat kan gewoon volkomen beleefd en kalm hoor. En kom maar bij me terug als je eruit bent met de buurman.
pi_77702904
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:40 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik denk dat TS nu niet als een onafhankelijke vent kan reageren. Hij kan hooguit zeggen dat hij teleurgesteld is en dan zich afwenden. En hij hoeft in die zin ook niks - zij zit fout, hoe dan ook, hoe je het ook wendt of keert. Misschien kan een psycholoog TS juist helpen zelfverzekerder te worden en onafhankelijker. Dat scheelt uiteindelijk wel.
Maar dan nog, waarom zou je ineens een machoman moeten worden? Omdat zij je dan weer aantrekkelijk gaat vinden? Ben ik nou de enige die dát juist ziet als afhankelijk opstellen?

Weet je als mijn vrouw tegen mij zou zeggen dat ze is vreemdgegaan omdat ik seksueel niet aantrekkelijk meer was, zou ik zeggen: "ik zou mijn hele zelfrespect verliezen als ik ook maar enigszins serieus hierop in zou gaan, en dat weet jij net zo goed als ik."

Maar het ligt er maar net aan hoe je het ziet; wie heeft de meeste zelfrespect? Degene die het mannetje/ vrouwtje krijgt of degene die zich daarvan distantieert, eigen beslissingen neemt, het zichzelf toestaat zich rot te voelen en daarna aan zichzelf te werken, en die handelt op basis van morele principes ipv driften? Ik denk de laatste.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:57:04 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77703073
waarom zou ts zich anders voordoen dan hij is in deze situatie? het is nu een wervelwind in huis en in zijn kop. té veel toegeven aan emoties kan namelijk ook heel erg verkeerd uitpakken. en volgens mij doet hij dat niet. hulde daarvoor. rustig is the only way in noodsituaties.
pi_77703314
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:20 schreef Il_falco het volgende:

[..]

En waar was de buurvrouw die avond? Ik vermoed thuis, dus dan gaan ze het daar niet gedaan hebben. Alleen idd, eerst zeggen dat ze niet in joggingbroek weggaat en het dan toch doen, hmm.
DIE DEED MEE MET DE TRIO. LEZEN!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:09:59 #148
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77703403
Als het allemaal net is gebeurd, rest je weinig anders dan met een vriend onder de tap te gaan hangen. Veel droeve stoere liederen zingen, als een zeeman wiens schip is verbrand. Kinderen slapen natuurlijk bij oma.

Maar je moet toch echt zo snel mogelijk uit die kring van zelfbeklag kunnen stappen. En voor jezelf duidelijk maken dat JIJ de regie hebt. Het zou wat zijn zeg, als je je lot overliet aan degene die JOU heeft bedrogen. Dat heb je al lang genoeg gedaan.

Die zoete liefde waar TS zo naar verlangt, is een droom uit het verleden. Voorlopig is ie alleen, en dat zal ie nog wel even blijven, voordat de zware mist is opgetrokken.
pi_77703420
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:06 schreef Flashwin het volgende:

[..]

DIE DEED MEE MET DE TRIO. LEZEN!
doe ff normaal.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:13:13 #150
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77703493
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:51 schreef Domensino het volgende:

[..]

Ik denk dat TS nu niet als een onafhankelijke vent kan reageren. Hij kan hooguit zeggen dat hij teleurgesteld is en dan zich afwenden. En hij hoeft in die zin ook niks - zij zit fout, hoe dan ook, hoe je het ook wendt of keert. Misschien kan een psycholoog TS juist helpen zelfverzekerder te worden en onafhankelijker. Dat scheelt uiteindelijk wel.
Maar dan nog, waarom zou je ineens een machoman moeten worden? Omdat zij je dan weer aantrekkelijk gaat vinden? Ben ik nou de enige die dát juist ziet als afhankelijk opstellen?
Waarom wil je toch zo graag dat hij naar een psycholoog gaat? Er is toch niks mis met hem? Hij was afhankelijk van z'n vrouw. Ja goh. HET IS Z'N VROUW.

Hij moet praten, dat klopt ja, maar waarom per sé met een psycholoog?
Ben je zelf psycholoog en heb je geen werk ofzo?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:14:00 #151
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77703513
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:09 schreef Ringo het volgende:
Als het allemaal net is gebeurd, rest je weinig anders dan met een vriend onder de tap te gaan hangen. Veel droeve stoere liederen zingen, als een zeeman wiens schip is verbrand. Kinderen slapen natuurlijk bij oma.

Maar je moet toch echt zo snel mogelijk uit die kring van zelfbeklag kunnen stappen. En voor jezelf duidelijk maken dat JIJ de regie hebt. Het zou wat zijn zeg, als je je lot overliet aan degene die JOU heeft bedrogen. Dat heb je al lang genoeg gedaan.

Die zoete liefde waar TS zo naar verlangt, is een droom uit het verleden. Voorlopig is ie alleen, en dat zal ie nog wel even blijven, voordat de zware mist is opgetrokken.
Precies.
pi_77703729
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:13 schreef ErikT het volgende:

[..]

Waarom wil je toch zo graag dat hij naar een psycholoog gaat? Er is toch niks mis met hem? Hij was afhankelijk van z'n vrouw. Ja goh. HET IS Z'N VROUW.

Ja, dat is 't, you got me.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:29:38 #153
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77703965
Waarom dit topic vol baggeren? TS zit nu als t goed is met een vriend te praten. Laten we gewoon op zijn vervolg wachten.
pi_77704030
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom dit topic vol baggeren? TS zit nu als t goed is met een vriend te praten. Laten we gewoon op zijn vervolg wachten.
Excuseer.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:33:11 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77704063
idd, laten we dit gewoon een net topic houden, dat heeft TS wel verdient lijkt me
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2010 @ 15:40:15 #156
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77704261
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
Op het voetbalveld is het bagger, hier valt dat toch ontzettend mee! Mensen mogen toch gewoon hun mening geven, andere mensen mogen er toch op reageren? TS kan dan straks op zijn gemak alles teruglezen als hij daar dan behoefte aan heeft.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:40:30 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77704269
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:33 schreef Re het volgende:
idd, laten we dit gewoon een net topic houden, dat heeft TS wel verdient lijkt me
volgens mij doet de meerderheid dat ook. ts is een toffe peer.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 6 februari 2010 @ 15:41:26 #158
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77704299
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:13 schreef ErikT het volgende:

[..]

Waarom heb jij zo'n aversie tegen psychologie?
Naar een psycholoog gaan betekend niet dat je gek bent of de oorzaak bent van problemen.
Het an erg verhelderend werken om juist een 'buitenstaander' (met wat extra kennis en de professionaliteit om er buiten te blijven staan) te praten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:42:31 #159
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77704330
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:41 schreef Nizno het volgende:

[..]

Naar een psycholoog gaan betekend niet dat je gek bent of de oorzaak bent van problemen.
Het an erg verhelderend werken om juist een 'buitenstaander' (met wat extra kennis en de professionaliteit om er buiten te blijven staan) te praten.
een onbekend 3e persoon is idd heel erg goed. als je er te dicht opzit, kan je niet meer helicopteren.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:46:51 #160
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77704453
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:40 schreef just me het volgende:

[..]

Op het voetbalveld is het bagger, hier valt dat toch ontzettend mee! Mensen mogen toch gewoon hun mening geven, andere mensen mogen er toch op reageren? TS kan dan straks op zijn gemak alles teruglezen als hij daar dan behoefte aan heeft.
Daar is ook niets mis mee maar t begint een beetje op een wellus nietus discussie te lijken en zoals Re al zegt de TS heeft wel meer verdient dan een half topic van dat soort bagger.
pi_77704474
quote:

[..]

Ja, dit bedoel ik dus ook. Imo is het ook gewoon een manier om op gezonde en actieve wijze om te gaan met grote problemen die je even boven het hoofd groeien. Dat kan iedereen overkomen en heeft weinig te maken met de schuldvraag (die sowieso volgens mij weinig heil biedt; gegeven is dat TS' vrouw verkeerd zit door vreemd te gaan, maar die constatering helpt volgens mij weinig bij de oplossing, in ieder geval niet als die niet vanuit TS' vrouw zelf komt). Ik zie het als een teken van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid nemen voor jezelf ipv je te verdrinken in je problemen.
En als niets anders dan kun je op die manier in ieder geval later tegen je kinderen zeggen: pap heeft er alles aan gedaan, en dat weet hij héél zeker.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77704493
Mijn idee is dat hier gebeurt wat wel vaker gebeurt - ze laat jou niet in de steek omdat jij haar haven bent, een vast punt waarop ze terug kan vallen mocht het misgaan, maar ondertussen gokt ze half op de buurman. In ieder geval, dat is hoe ik, als buitenstaander, het zie. Mijn eerste idee is haar dan maar bij de buurman neer te plempen, maar mijn hormonen zijn in rust, dus denk ik niet op dezelfde wijze als jij.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:49:02 #163
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77704507
quote:

[..]

Ik heb helemaal geen aversie tegen psychologie. Maar zou je niet eerst eens gaan praten met mensen in je omgeving?

Correctie: ik kan er wel slecht tegen dat psychologen hun "wetenschap" als gelijk beschouwen aan natuurwetenschap, en alles in cijfertjes gaan zitten vangen, om zo serieus genomen te worden. Het pathologische gebrek aan vertrouwen over het eigen nut, en dit symptoom dat daaruit voortkomt.
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2010 @ 15:50:34 #164
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77704537
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

een onbekend 3e persoon is idd heel erg goed. als je er te dicht opzit, kan je niet meer helicopteren.
Ik begrijp wat je wilt zeggen en ben het er ook volledig mee eens. Een onbekende kan zijn/vragen anders stellen, is er niet emotioneel bij betrokken en kan dingen boven water krijgen waarvan je soms niet eens wist dat ze er lagen. Ik ben ooit in therapie geweest ivm mijn scheiding en het heeft bij mij de ogen wel geopend!

btw als je googled op helicopteren krijg je toch vreemde dingen te lezen..
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_77704580
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:49 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen aversie tegen psychologie. Maar zou je niet eerst eens gaan praten met mensen in je omgeving?
Het een sluit het ander niet uit.
Mijn ervaring is wel dat andere mensen vaak hun eigen gevoelswereld en ervaring erbij betrekken en op die manier ook subjectieve adviezen geven. Een psycholoog kan dan meer helderheid scheppen, ipv dat je wordt overspoeld met meningen en goede bedoelingen zonder te weten welke raad je nou op moet volgen.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:54:10 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77704634
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij doet de meerderheid dat ook. ts is een toffe peer.
idd complimenten voor de users hier
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:55:21 #167
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77704667
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:52 schreef Domensino het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit.
Mijn ervaring is wel dat andere mensen vaak hun eigen gevoelswereld en ervaring erbij betrekken en op die manier ook subjectieve adviezen geven. Een psycholoog kan dan meer helderheid scheppen, ipv dat je wordt overspoeld met meningen en goede bedoelingen zonder te weten welke raad je nou op moet volgen.
True. Maar ik vind het overtrokken om te gaan zeggen: "je moet maandag de psycholoog bellen."
Voor alles is een tijd. Eerst moet hij het aan zijn sociale omgeving vertellen, zodat de schok verandert in een realiteit.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 6 februari 2010 @ 15:58:06 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77704735
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:55 schreef ErikT het volgende:

[..]

True. Maar ik vind het overtrokken om te gaan zeggen: "je moet maandag de psycholoog bellen."
Voor alles is een tijd. Eerst moet hij het aan zijn sociale omgeving vertellen, zodat de schok verandert in een realiteit.
eerst de hele sociale omgeving vertellen, zodat als je dan toch nog samen verder gaat iedereen je vrouw verdenkt als ze eens met een andere man praat in de supermarkt....
en iedereen die naar jou blijft ijken dat jij degene bent die bedrogen bent door je vrouw....

Dat is ook een reden waarom het juist via een psycholoog makkelijker praten is... Die trekt geen partij en die kom je over het algemeen niet buiten de praktijk tegen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_77704818
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:55 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dit was zo'n subjectief advies. Wilde hem gewoon een concrete tip geven zeg maar.
Maar ik snap wat je zegt.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77704852
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:58 schreef Nizno het volgende:

[..]

eerst de hele sociale omgeving vertellen, zodat als je dan toch nog samen verder gaat iedereen je vrouw verdenkt als ze eens met een andere man praat in de supermarkt....
en iedereen die naar jou blijft ijken dat jij degene bent die bedrogen bent door je vrouw....

Dat is ook een reden waarom het juist via een psycholoog makkelijker praten is... Die trekt geen partij en die kom je over het algemeen niet buiten de praktijk tegen.
En ook dit is een waarheid.

Hmmm ja blijft lastig.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:03:59 #171
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77704902
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:58 schreef Nizno het volgende:

[..]

ja je hoeft het niet aan de grote klok te hangen. Maar een of meerdere goede vrienden, je ouders, je broers/zussen. Alsof die het niet gaan weten...
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:42:55 #172
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_77706030
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:54 schreef Re het volgende:

[..]

idd complimenten voor de users hier
lees normaal nooit zo'n lang verhaal en anders bash ik de user
maar deze ts wens ik heel veel sterkte. Gewoon zielig van zn vriendin ze heef niet alleen jou bedrogen
maar vooral je kinderen! zoiets doe je gewoon niet
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_77706209
Wat een kutverhaal zeg.
Gezien de emotieloze reactie(s) van de vrouw van TS denk ik dat het verhaal afgelopen is.
Een denkpauze is er voor de vorm ben ik bang.
pi_77706720
Hou je taai, ts!
Ik hoop dat je je hart even lekker kunt luchten nu bij die vriend van je.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:13:19 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77706941
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een kutverhaal zeg.
Gezien de emotieloze reactie(s) van de vrouw van TS denk ik dat het verhaal afgelopen is.
Een denkpauze is er voor de vorm ben ik bang.
ik denk juist het tegenovergestelde. ze is nu even de weg kwijt en beseft niet wat ze doet. haar erop aanspreken dat ze de weg kwijt is gaat het ene oor in, andere oor uit. nu. straks niet meer. en dan?

ts is een relaxte man die zijn momenten goed kiest.
pi_77707566
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk juist het tegenovergestelde. ze is nu even de weg kwijt en beseft niet wat ze doet. haar erop aanspreken dat ze de weg kwijt is gaat het ene oor in, andere oor uit. nu. straks niet meer. en dan?

ts is een relaxte man die zijn momenten goed kiest.
Inderdaad!

TS hoeft zich op 't moment dus niet echt druk te maken om zijn zelfrespect. Volgens mij zit dat er heus nog wel.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:39:44 #177
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77707605
Dikke voor TS!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:43:37 #178
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_77707730
Is dit het nieuwe fok!boek?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_77707750
Ben even terug.
Middag is even wat anders gegaan dan ik dacht. (jammer genoeg nog geen positief nieuws)

Als eerste kwam stondf mn schoonmoeder voor de deur.En laat ik voorop stellen, dat ik het ERG GOED met haar kan omgaan.Is echt een topper die niet al te lang geleden haar man verloren heeft.

Toen ze voor de deur stond en ik deze opendeed kon ik het niet droog houden.
Wat was ze verdrietig.
Ze had van mijn vrouw gehoord dat ze verliefd was,maar had tegen haar gezegd dat na het praten alles goed tussen ons zou komen.Maar nu ze dit hoort was ze razend. Vooral omdat ze dagelijks vroeg (zij woont achter ons) hoe het ging en steeds zij ze goed.
Ze werd dus ook in de maling genomen.

Heb even met haar staan praten, toen opeens de buurvrouw voor de deur stond.
Aangezien we beiden in het zelfde schuitje zitten,gelijk binnen gelaten.

En ga nu aub niet vertellen dat ik het daar mee moet doen, want dat is iets wat niet bij me past.
Heb een vrouw en daar wil ik voor vechten.

Ze kwam vertellen dat ze haar man verboden had om nog langer met haar te bellen. Ook heeft zij hem wel zover gekregen om te vertellen waar de SMS'jes die na hun gesprek,heen en weer verstuurt werden ,over gingen.
Dat hou ik voor me , maar het is dus niet wat mij vrouw zei.

Na een tijd kwam eindelijk mijn vriend binnen, en hebben we een lange tijd staan praten.

Wat hij vooral aangeeft is dat ik zelf als eerste moet achterhalen of ik haar ooit zal kunnen vertrouwen.
Verder ook te proberen om zodra de mogelijkheid er is,goed met haar praten maar vooral de tijd geven.

Jammer genoeg zei hij ook dat volgens hem dit NOOIT meer goed komt.
En dat is nou juist iets wat ik niet wil horen.

Ben net even met onze kleinste even gaan lopen, en wat spullen gehaald voor zijn avondeten.
Zelf krijg ik niets door mn strot dus dat wordt koken voor 1.

En dat ga ik nu doen , want het mannetje heeft honger.

Zal topic zeker in de gaten houden, en reageren waar nodig.

Wil wel alvast iedereen bedanken (goed of negatieve replies).Het schrijven van mn verhaal heeft me goed gedaan,maar het lezen van sommige opmerkingen des te meer.
pi_77708124
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ben even terug.
Middag is even wat anders gegaan dan ik dacht. (jammer genoeg nog geen positief nieuws)

Als eerste kwam stondf mn schoonmoeder voor de deur.En laat ik voorop stellen, dat ik het ERG GOED met haar kan omgaan.Is echt een topper die niet al te lang geleden haar man verloren heeft.

Wat was ze verdrietig.
Ze had van mijn vrouw gehoord dat ze verliefd was,maar had tegen haar gezegd dat na het praten alles goed tussen ons zou komen.Maar nu ze dit hoort was ze razend. Vooral omdat ze dagelijks vroeg (zij woont achter ons) hoe het ging en steeds zij ze goed.

En ga nu aub niet vertellen dat ik het daar mee moet doen, want dat is iets wat niet bij me past.

Ze kwam vertellen dat ze haar man verboden had om nog langer met haar te bellen. Ook heeft zij hem wel zover gekregen om te vertellen waar de SMS'jes die na hun gesprek,heen en weer verstuurt werden ,over gingen.

Na een tijd kwam eindelijk mijn vriend binnen, en hebben we een lange tijd staan praten.

Wat hij vooral aangeeft is dat ik zelf als eerste moet achterhalen of ik haar ooit zal kunnen vertrouwen.
Verder ook te proberen om zodra de mogelijkheid er is,goed met haar praten maar vooral de tijd geven.

Ben net even met onze kleinste even gaan lopen, en wat spullen gehaald voor zijn avondeten.

Wil wel alvast iedereen bedanken (goed of negatieve replies).Het schrijven van mn verhaal heeft me goed gedaan,maar het lezen van sommige opmerkingen des te meer.
Respect.
Vind echt dat je er goed mee omgaat. Goed ook dat je je verhaal deelt met je schoonmoeder en vriend, maar ook met die buurvrouw, die zal ook wel staan te kijken zeg.
En echt chapeau dat je goed voor je kids blijft zorgen.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77708838
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Is het een verstandsrelatie.
Maargoed we zullen zien.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:26:00 #182
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77709045
quote:
Ben even terug.

Wat was ze verdrietig.

pi_77709212
Ik vind het onzin en te kort door de bocht om te zeggen dat het nooit meer goed komt. Zou je met haar een paar dagen weg kunnen gaan? Misschien dat vrienden en of familie voor de kinderen kunnen zorgen. Even met z'n 2en naar een rustige plek. Met elkaar praten en kijken wat erachter zit. Misschien is het een gemis aan iets geweest? Kan communicatie / aandacht / waardering oid zijn. Maar ik denk dat je in alle rust even een paar dagen moet doorbrengen om te praten 1 op 1. Geen afleiding van de buren / kinderen / vrienden / familie..

Ik heb een soort gelijk iets helemaal goed zien komen, maar het gaat waarschijnlijk een tijd duren voordat je haar weer kan vertrouwen. HEEL ERG VEEL SUCCES.. Sterkte TS. Ik hoop dat je vrouw half zo wijs is dat jij bent en dat dat voldoende zal zijn voor een lange verstandige herstart.
pi_77709215
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:48 schreef Quir het volgende:
Mijn idee is dat hier gebeurt wat wel vaker gebeurt - ze laat jou niet in de steek omdat jij haar haven bent, een vast punt waarop ze terug kan vallen mocht het misgaan, maar ondertussen gokt ze half op de buurman. In ieder geval, dat is hoe ik, als buitenstaander, het zie. Mijn eerste idee is haar dan maar bij de buurman neer te plempen, maar mijn hormonen zijn in rust, dus denk ik niet op dezelfde wijze als jij.
dit is naar mijn idee ook wat de vrouw van ts denkt, loopt het mis dan kan ik altijd terug vallen op mijn man want hij wil mij niet kwijt.
ik snap dat je graag verder wil met je vrouw maar je moet dit niet te duidelijk laten merken, als het namelijk weer goed komt zou ik altijd het idee houden dat ik een tweede keuze ben!

het advies om de machoman uit te hangen vind ik een slecht advies, de ts is wie hij is en moet niet zichzelf anders voor doen dan als hij is! dat hij juist zoveel emotie toont vind ik goed, hij geeft echt om zo'n vrouw..

naar een psycholoog gaan is daar tegen wel een goed advies, je mag dan misschien wel geen schuld hebben aan de situatie. er over praten met iemand die weet hoe hij moet omgaan met de situatie lijkt mij prettiger als advies van kennissen en vrienden.

btw echt respect dat je zo goed omgaat met de situatie, ik weet niet hoe ik zou reageren als ik kinderen had, maar ik denk dat ik hem compleet was geflipt en drie nachtjes kan gaan logeren bij de politie
pi_77709225
Tering, ik word hier helemaal naar van. Ik zou, hoe moeilijk dat ook is, de bal niet bij haar laten liggen. Zij heeft haar beslissing volgens mij al genomen
pi_77709233
sorry voor dubbele post, quote per ongeluk me reactie in plaats van wijzigen
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:00:14 #187
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77709992
quote:
Kijk, dit is mooi, want nu hoef je je niet meer af te vragen of je een kneus bent die "de signalen" niet heeft gezien. Ze heeft ze bewust niet gegeven blijkbaar.
quote:
Dat klinkt goed. Je hebt beide behoefte aan informatie, en jullie zullen elkaar kunnen helpen daarmee.
quote:
QFT
quote:
Nee, daar kon je wel vanuit gaan. Goed dat dat nu bevestigd is.
quote:

Correct. Hem kan je beter nog vaker opzoeken.
quote:
Nee, dat snap ik. Maar zijn voorspelling is ook niet relevant. Hij heeft gelijk met wat ik hierboven al quotte, maar dit is iets wat JIJ zal moeten gaan ontdekken de komende tijd.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:03:08 #188
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77710072
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:32 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
dit is naar mijn idee ook wat de vrouw van ts denkt, loopt het mis dan kan ik altijd terug vallen op mijn man want hij wil mij niet kwijt.
ik snap dat je graag verder wil met je vrouw maar je moet dit niet te duidelijk laten merken, als het namelijk weer goed komt zou ik altijd het idee houden dat ik een tweede keuze ben!
Het enige wat hij hoeft te doen is eerlijk zijn. Hij vertelt aan haar dat hij haar niet meer vertrouwt en niet weet of dit goed kan komen. En dat hij geen relatie kan hebben met iemand die hij niet vertrouwt.

Hij hoeft niks te acteren, niet zich te gedragen als macho of juist schuldbewuste persoon. Dit is het verhaal, dit kan hij haar vertellen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:16:40 #189
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_77710446
Sjee TS wat een kutsituatie!
heb je de indruk dat je vrouw nu wel serieus gaat nadenken en niet alleen maar in dr hoofd bezig gaat zijn met haar verliefdheid? En misschien moeten jullie ook gewoon nu al met een relatietherapeut ofzo gaan praten, die kan denk ik ook helpen om op een rijtje te zetten waar jullie uit elkaar zijn gegroeid. Dan kan je na die gesprekken misschien ook een betere beslissing nemen of het de moeite is om er samen nog voor te vechten. Dan weten jullie wat er ontbreekt en kan je zien of dat weer recht te breien is enzo,
Ik begrijp in ieder geval wel dat je niet zomaar 18 jaar weggooit ja. Verliefd worden op een ander kan gebeuren en is vooral onwijs kut. (voor beiden). maar ik vind wel dat je vrouw er serieus mee om moet gaan en ook mee moet werken om hulp te zoeken samen (of desnoods zij alleen) en moet kappen met liegen.
Als ze aan dat soort dingen niet wil meewerken, houdt het hoe dan ook een beetje op. Kan best zijn dat ze dan later nog op hangende pootjes terugkomt, maar denk dat je haar dan helemaal niet meer gaat vertrouwen.
In ieder geval onwijs veel sterkte!!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:20:02 #190
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77710553
Beter een goede buur dan een verre vriend....eeeeeh

Ontopic:

Heel erg vervelend TS, ik hoop dat er nog wat te redden valt, maar het zal niet makkelijk zijn. Hopelijk gaan de kinderen er niet onder lijden. Succes
I am not impressed by your performance
pi_77710657
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:03 schreef ErikT het volgende:

[..]

Het enige wat hij hoeft te doen is eerlijk zijn. Hij vertelt aan haar dat hij haar niet meer vertrouwt en niet weet of dit goed kan komen. En dat hij geen relatie kan hebben met iemand die hij niet vertrouwt.

Hij hoeft niks te acteren, niet zich te gedragen als macho of juist schuldbewuste persoon. Dit is het verhaal, dit kan hij haar vertellen.
ik spreek mijzelf een beetje tegen in mijn post, wat jij hem aanraadt om te doen lijkt mij ook een goed idee.
pi_77710691
Hoe kan zij nou gaan nadenken. Het lijkt me dat er ook samen 1 op 1 rustig gesproken moet worden. De reden waarom : Mogelijk is er ook iets aan de hand wat dit "mogelijk" heeft gemaakt, of wat haar grens lager heeft gemaakt om het te doen. Ik denk dat de onderste steen boven moet komen om het te begrijpen en te kijken of er van een waakvlammetje nog een vuur gemaakt kan worden.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:28:13 #193
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_77710772
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:25 schreef draaijer het volgende:
Hoe kan zij nou gaan nadenken. Het lijkt me dat er ook samen 1 op 1 rustig gesproken moet worden. De reden waarom : Mogelijk is er ook iets aan de hand wat dit "mogelijk" heeft gemaakt, of wat haar grens lager heeft gemaakt om het te doen. Ik denk dat de onderste steen boven moet komen om het te begrijpen en te kijken of er van een waakvlammetje nog een vuur gemaakt kan worden.
ja dat bedoelde ik eigenlijk ook een beetje.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_77710814
Jouw vrouw heeft, terwijl ze 3 kinderen heeft, bewust de verliefdheid voor je buurman laten groeien. Ze ging met hem naar het café is zelfs met hem vreemdgegaan en dan nóg wil jíj er alles aan doen om het weer zoals vanouds te maken.. Zou je dat nu wel doen? Ik vind je wel héél toegeeflijk.

Misschien kun je beter voor jezelf en je kinderen kiezen, in plaats voor de draak die je in deze crap heeft geholpen.
Dit, dus.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 6 februari 2010 @ 19:29:48 #195
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77710820
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:25 schreef draaijer het volgende:
maar aangezien mevrouw nu alleen nog maar zegt niet te weten waarom het gebeurd is en dergelijke.. is het niet onverstandig even rust te nemen....
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:29:53 #196
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77710823
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:20 schreef GSP het volgende:
Beter een goede buur dan een verre vriend....eeeeeh
Spuit 11!
pi_77710905
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:29 schreef Nizno het volgende:

[..]

maar aangezien mevrouw nu alleen nog maar zegt niet te weten waarom het gebeurd is en dergelijke.. is het niet onverstandig even rust te nemen....
Daar geloof ik dus echt niet in. Je blijft sms'en en wie weet wat er allemaal is gebeurt. Ergens in die periode ga je echt wel even achter je oren krabben. Ik vind het verschrikkelijk voor TS en kinderen. Ik denk dat je serieus quality time met z'n 2en moet hebben. Veel praten, 1 of 2 glazen wijn erbij en vooral heel open zijn. Alles eruit gooien. Dan weet je het nul punt en dan kijken wat er nog van te maken is
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:39:24 #198
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77711081
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:33 schreef draaijer het volgende:

[..]

Daar geloof ik dus echt niet in. Je blijft sms'en en wie weet wat er allemaal is gebeurt. Ergens in die periode ga je echt wel even achter je oren krabben. Ik vind het verschrikkelijk voor TS en kinderen. Ik denk dat je serieus quality time met z'n 2en moet hebben. Veel praten, 1 of 2 glazen wijn erbij en vooral heel open zijn. Alles eruit gooien. Dan weet je het nul punt en dan kijken wat er nog van te maken is
Don't underestimate the power of denial.
Die kracht is namelijk immens.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:19:26 #199
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_77712376
Hoe het ook afloopt, het zal nooit weer worden zoals vroeger in ieder geval en dat is al erg genoeg. Sterkte in ieder geval TS.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_77712728
quote:
Nare toekomst?
1 op de 3 getrouwde koppels scheiden weer, waarschijnlijk inmiddels meer. Dus die nare toekomst valt best mee. Denk dat het kleintje een veel vervelendere toekomst tegemoet gaat met 2 ouders die hetzelfde huis delen omwille van de kinderen maar vervolgens wel hun frustraties naar elkaar toe botvieren op diezelfde kinderen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:38:30 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77713063
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:19 schreef Bayswater het volgende:
Hoe het ook afloopt, het zal nooit weer worden zoals vroeger in ieder geval en dat is al erg genoeg. Sterkte in ieder geval TS.
klinkt gek, maar soms is dat beter.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 21:02:39 #202
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77713971
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

klinkt gek, maar soms is dat beter.
In dit geval sowieso lijkt me.
pi_77725645
ts, allereerst wil ik even zeggen dat ik vind dat je met heel veel liefde en respect over je vrouw praat. Daar mag je trots op zijn. Vele anderen waren al verzand in dingen als "die hoer.....". Daar schiet je niks mee op en ik vind het tof van je dat je zo netjes blijft

misschien zou je kunnen proberen haar te laten inzien wat jullie allemaal voor moois hebben, kijk samen oude foto's, haal herinneringen op, maak foto's van jullie samen met de kinderen..,. ik snap dat je nu helemaal geen zin hebt in klef en gezellig gedoe, maar dat soort dingen niet doen is gelijk aan langzaamaan loslaten imho.

sterkte ts
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 7 februari 2010 @ 12:49:09 #204
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_77726861
Kudo's voor TS! Heel knap dat je je zo constructief opstelt. Los van het feit of het gaat helpen, of het ooit goed komt, dwing je hier volledig terecht respect af en ben je moreel gezien -voor wat het waard is- sowieso de winnende partij.

Zolang je je maar beseft dat men jou weinig kwalijk kan nemen. Tenzij van iemand houden een zonde is.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 7 februari 2010 @ 13:11:55 #205
269077 Lano
V van Vrouw
pi_77727443
Niet heel het topic doorgelezen dus waarschijnlijk al vaak gezegd, maar het lijkt mij het beste om haar en later jullie samen naar een psycholoog te stappen. Waarschijnlijk weet zij écht niet wat ze wil.

Ik zit nu ongeveer in dezelfde situatie met mn ouders en heb het ook bij mijn ex gezien(die na 8jr huwelijk en een kindje het huis werd uitgezet van de een op de andere dag) dus ik weet hoe ongelofelijk klote je je nu voelt. Maar probeer door te gaan voor de kinderen en miss is het in de tussentijd beter om even wat afstand van elkaar te nemen. Ga een weekje op een bungalowpark zitten oid even helemaal weg om na te kunnen denken.

Sterkte!
ฝัน
pi_77727488
Hoe is 't ermee TS?
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77740128
200 euro per kind kan die betalen.
  zondag 7 februari 2010 @ 20:26:07 #208
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_77741133
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:05 schreef Hardrebel het volgende:
200 euro per kind kan die betalen.
het is eerder ts zijn vrouwen/vriendin der schuld!!!
Ts gaf al aan dat hij de kinderen wilde! en aan ts zijn verhaal te horen krijgt hij ook de kinderen en is die vrouw gewoon schuldig aan het bedriegen van haar kinderen dus zal die vrouw dat moeten betalen
pi_77741638
Ze mag echt van geluk spreken met een vent als jij, iemand anders had al snel andere conclusies getroffen, ook echt chapeau dat je zo voor de kindern gaat.
Robby
www.relatieforum.net
pi_77742667
Zo allemaal ben er weer.En nu met een heel ander gevoel dan gister.

Bij mijn laatste update ging eten maken voor de kleine.
Na dit gedaan te hebben zijn we daarna lekker met z;n tweetjes even onder de douche geweest.
Kon ik lekker mn hoofd een beetje fris krijgen.Daarna nog even met hem op de bank gezeten.

Rond 19h45 naar bed gebracht maar eerst een verhaaltje,want dat moet blijven doorgaan.

Toen ik beneden kwam en een lege woonkamer zag moest ik wel ff slikken.(normaal zit ze op de bank of is ze bezig in de keuken)
Even een bakje koffie genomen en TV aangezet.

Rond 20h00 werd er op het raam geklopt,Aangezien mn schoonmoeder zei dat ze nog eens langs zou komen ging ik er van uit dat zij het was.

Ik naar de deur en doe open en daar staat..........mijn vrouw.Terwijl ze die ochten zei dat ze pas volgende dag zou komen voor de kinderen terug zouden zijn van mn zus dr huis.

Gelijk natuurlijk gevraagd wat ze kwam doen en kreeg als antwoord...Ik kom weer thuis!!!
Op mijn vraag wat ze bedoelde kreeg ik als antwoord dat ze goed nagedacht had en dat wat we hadden niet kwijt wou.
Ze had de hele middag bij haar zus op de bank gelegen en over alles nagedacht en kwam er " eindelijk" achter waar mee ze bezig was.
Dat ze hier hoort bij mij en de kids

Ik kan jullie niet vertellen hoe blij ik was dat te horen.Kan je wel vertellen dat ik het noet droog kon houden (nu komen natuurlijk de macho opmerkingen zoals watje , mietje enz enz maar dat kan me geen fuck schelen )
Na haar een tijd lekker vastgehouden te hebben zijn we verder de kamer ingelopen.
Daar kreeg ik eindelijk te horen dat alles wat ze daarvoor gezegd had (dat ze niets meer voor me voelde) niets gemeend was.
Het was voor haar een reactie om wat tijd te krijgen om alleen te zijn om goed na te denken.

Gelijk zei ze dat ze hem zou bellen om aan te geven, in mijn bijzijn, dat ze er mee zou stoppen.
Na dit gedaan te hebben heeft ze gelijk zijn nr gewist (zoals ik al eerder gevraagd had),
Niet lang daarna beelde hij nog maals (maar nu voor de laatste keer) om aan te geven dat zij hem voor was,omdat hij met de zelfde gedachte liep (nadat zijn vrouw dit gezegd had ) om haar te bellen om het zelfde aan te geven.

Nu eindelijk deze nare 2 dagen voorbij zijn zie ik de toekomst wat beter tegemoet.
Natuurlijk zal het vertrouwen moeten groeien, maar dat komt wel goed.
Net zoals haar verliefheid, dat moet natuurlijk ook slijten. Zal mijn best doen om haar hiermee zo goed mogelijk mee te helpen (mocht dat nodig zijn)

Jullie weten niet hoe blij ik was toen ik vanmorgen wakker werd en ze naast me lag.

Reden dat dit gebeurd is, en ik bedoel de verliefheid achterna gaan, is volgens haar niet omdat ze iets mist in onze realtie maar gewoon omdat ze het steeds spannender vond worden.
En zoals je weet, als je verlief bent doe je gekke dingen.

Wil het niet goed praten, want heb er zeker moeite mee dat ze bepaalde gevoelens heeft voor iemand anders.
Maar ik wil niet verder met verdriet rond lopen,maar juist mijn energie gebruiken om hier sterker uit te komen.
Maar daar zullen we uiteindelijk beiden aan moeten werken.

Nou allemaal, dit wordt mijn laatste post op deze topic.

Blijf hem zeker volgen,maar dan onder mijn eigen Nickname (heb niets voor niets schaam_me_rot gekozen )

Wil trouwens nog die mensen bedanken die de moeite genomen hebben om een PB te sturen om me te steunen

Ngmaals bedank en tot ziens

[ Bericht 0% gewijzigd door Schaam_me_rot op 08-02-2010 09:38:10 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 7 februari 2010 @ 20:58:11 #211
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77742880
mooi dat het zo gelopen is TS... en nu hopelijk nog wel een goed gesprek (al dan niet met een onafhankelijke derde er bij) gaat komen om alles weer helder te krijgen in beide hoofden.

succes met alles!
en ik hoop dat je onder deze nick of je eigen nick toch nog eens verteld hoe het over een tijdje gaat tussen jullie.
pi_77742904
Ik hep-er mijn twijfels zo bij, maar hey, veel succes nog.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_77742953
Yeah!
Wat een mooi bericht. Er zullen nu wel veel cynici reageren, maar ik ben blij voor je.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  zondag 7 februari 2010 @ 21:06:32 #214
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77743337
Goede kloon.
pi_77743639
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:58 schreef Quir het volgende:
Ik hep-er mijn twijfels zo bij, maar hey, veel succes nog.
tja ik denk dat de ts zijn vrouw beter kan inschatten als ons, en als hij haar op haar woord gelooft dat ze voor hem kiest dan moeten we toch blij zijn voor de ts ?

ik zou het echt moeilijk vinden, maar een mens maakt fouten! alleen als het mijn vrouw zou ze echt haar best moeten doen om mijn vertrouwen terug te winnen.

veel succes ts !
  zondag 7 februari 2010 @ 21:18:46 #216
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77743991
Dit is natuurlijk goed nieuws, maar het zal allemaal nog lange tijd naschokken denk ik.
Succes.
  zondag 7 februari 2010 @ 22:09:19 #217
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_77747565
Eind goed al goed
Uit leedvermaak zou het leuk zijn als de buurvrouw haar man nu de deur uittrapt.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_77748619
pi_77748847
Heel verstandig van haar dat ze er op tijd achterkwam wat ze op het punt stond om weg te gooien.
Veel praten met elkaar de komende tijd, probeer anders een paar dagen met z'n tweetjes weg te gaan.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_77748917
Gefeliciteerd!

Hoop dat 't allemaal goed voor jullie uitpakt, 't zal hard werken zijn maar aan jou zal 't in ieder geval niet liggen. Succes!
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_77748982
mooi
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_77749153
Maak op 14 feb er iets moois van
  zondag 7 februari 2010 @ 22:51:27 #223
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77751031
Yay voor TS
pi_77751239
En nu verhuizen!
pi_77752933
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:55 schreef _The_General_ het volgende:
En nu verhuizen!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  † In Memoriam † zondag 7 februari 2010 @ 23:33:27 #226
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77753125
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:06 schreef Ringo het volgende:
Goede kloon.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zondag 7 februari 2010 @ 23:34:14 #227
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77753169
Ben ik heel pessimistisch als ik niet geloof dat het hiermee afgedaan is? . Ik hoop het wel hoor, TS, je lijkt me een schat van een man.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † zondag 7 februari 2010 @ 23:44:41 #228
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_77753593
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:54 schreef Schaam_me_rot het volgende:

Gelijk zei ze dat ze hem zou bellen om aan te geven, in mijn bijzijn, dat ze er mee zou stoppen.
Na dit gedaan te hebben heeft ze gelijk zijn nr gewist (zoals ik al eerder gevraagd had),
Niet lang daarna beelde hij nog maals (maar nu voor de laatste keer) om aan te geven dat zij hem voor was,omdat hij met de zelfde gedachte liep (nadat zijn vrouw dit gezegd had ) om haar te bellen om het zelfde aan te geven.

Sorry hoor maar wat heeft het in vredesnaam voor nut om een nummer van de buurman te wissen die je dagelijks tegenkomt

Ik geloof geen snars van dit hele naieve verhaal.
  zondag 7 februari 2010 @ 23:45:45 #229
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77753636
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:33 schreef just me het volgende:

[..]

Ja? Hij zegt het.
  Milf zondag 7 februari 2010 @ 23:46:00 #230
16000 nikky
pi_77753644
Ik hoop voor je dat het aflloopt zoals jij wilt TS. Succes!
  † In Memoriam † zondag 7 februari 2010 @ 23:50:25 #231
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_77754053
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:55 schreef _The_General_ het volgende:
En nu verhuizen!

En Loedertje, wat ben je altijd geweldig met speuren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77758765
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef Loedertje het volgende:
TS heeft dezelfde schrijfwijze als sipmeisje. ( mijn vriend wilt geen sex met me???? )

Lijkt er inderdaad op. Is mijn blijdschap voor niks geweest en ben ik in en stomme kloon getrapt?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_77758848
quote:
Op maandag 8 februari 2010 08:28 schreef seasushi het volgende:

[..]

Lijkt er inderdaad op. Is mijn blijdschap voor niks geweest en ben ik in en stomme kloon getrapt?
Hoi seasushi. Je blijdschap is voor niks geweest en je bent in een stomme kloon getrapt.
  maandag 8 februari 2010 @ 09:00:05 #235
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_77759130
Waarom zou je op het raam kloppen als je gewoon de sleutel in je zak hebt.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_77759576
Ik weet niet wat men op dit moment allemaal denkt,maar ik heb zeker niets te maken met die andere topic die hier boven wordt genoemd.
Hetfeit dat ik afgelopen zaterdag aangemeld heb is omdat ik dus niet onder mijn normaal nickname dit wou doen.

is dat zo moeilijk om dat even te bedenken

Het is gewoon zo, dat ik me er voor schaam dat mijn vrouw op een ander man verliefd wordt.

Verder is het natuurlijk niet zo dat alles nu koek en ei is.Er zal aardig aan het vertrouwe gewerkt moeten worden.
Vooral door te praten maar ook door eerlijk tegen elkaar te zijn.

Ben nu op mn werk en kan jullie zeggen dat ik best een naar gevoel heb op dit moment aangezien zij nu dus thuis is.
Je heb toch nog steeds van die gedachten die maar rond gaan in je hoofd.Daar zal ik niet snel vanaf komen.
Maar zal mn best doen om dit wel zo goed mogelijk een plekje geven.

Mijn doel, en die van mijn vrouw ook ,is gewoon weer een normaal leven te hebben met elkaar ,zonder enig wantrouwe.
Ik weet dat het vertrouwen tov haar moet groeien, maar ik ga er van uit dat ze haar best zal doen om mij daar zoveel mogelijk in te helpen.

Ik weet dat sommige mij hier naief vinden,maar ik weet wat ik zie en hoe zij is. Ben niets voor niets achter dit allemaal gekomen.
Kan blijkbaar snel genoeg merken als er iets in haar afspeelt.
Ben erg blij dat ik dit op tijd gemerkt heb.Voor er echt iets gebeurd was wat niet meer terug te draaien was.
pi_77761070
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:31 schreef Schaam_me_rot het volgende:
-knip-
Ben erg blij dat ik dit op tijd gemerkt heb.Voor er echt iets gebeurd was wat niet meer terug te draaien was.
Weet niet precies wat je daaronder verstaat, maar wat dát betreft zou ik nog niet te vroeg juichen.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2010 @ 10:45:03 #238
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77761287
Ik hoop dat ze geen misbruik van jouw goedheid gaat maken!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_77761490
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:31 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ik ben erg benieuwd waar bij jou de grens ligt. Wat had er moeten gebeuren voordat het niet meer terug te draaien was?
  maandag 8 februari 2010 @ 11:00:53 #240
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77761689
In haar gevoel, denk ik dat hij bedoelt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 8 februari 2010 @ 11:04:03 #241
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_77761784
quote:

(verhaal)
Leuk voor jou jullie dat het weer goed is.

Denk wel aan je eigen trots. Je hebt haar nu het gevoel gegeven dat ze zo maar bij je weg kan gaan en dat je haar vervolgens weer met open armen ontvangt.
Vergeet het niet. Maak haar wel duidelijk dat ze een deel van je vertrouwen verloren heeft.
pi_77762135
Dat weet ze nu echt wel.Ze is nu veel opener dan afgelopen dagen.
Ze is zelf ook blij dat het over is.
De angst elke keer als er een SMS binnen kwam heeft haar niet goed gedaan.
Ze vind het ook niet waard geweest wat er de laatste tijd gebeurd is.

Ze heeft gewoon door dat onze relatie haar alles waard is.
pi_77762436
ik krijg er toch een nare smaak van in mijn mond, zal ik maar zeggen.
pi_77763615
Dat mag best.Het is jou mond.
Neem anders een kauwgumpje
pi_77763910
quote:

Ik heb dit ook een aantal keer gezien bij vrouwen in zulke situaties. Weet iemand waarom en hoe vrouwen dit doen?

edit: oh, het is weer goed

TS, kan je aan je vrouw vragen hoe ze die koele blik doet enzo?
pi_77764158
Waarom schaam jij je? En dit is echt een serieuze vraag...
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2010 @ 12:38:24 #247
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_77764816
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:25 schreef perro. het volgende:
ik krijg er toch een nare smaak van in mijn mond, zal ik maar zeggen.
Gewoon doorslikken, doet de vrouw van de TS op dit moment waarschijnlijk ook met het zaad van de buurman
pi_77764936
quote:
Zo allemaal ben er weer.En nu met een heel ander gevoel dan gister.

Bij mijn laatste update ging eten maken voor de kleine.
Na dit gedaan te hebben zijn we daarna lekker met z;n tweetjes even onder de douche geweest.
Kon ik lekker mn hoofd een beetje fris krijgen.Daarna nog even met hem op de bank gezeten.

Rond 19h45 naar bed gebracht maar eerst een verhaaltje,want dat moet blijven doorgaan.

Toen ik beneden kwam en een lege woonkamer zag moest ik wel ff slikken.(normaal zit ze op de bank of is ze bezig in de keuken)
Even een bakje koffie genomen en TV aangezet.

Rond 20h00 werd er op het raam geklopt,Aangezien mn schoonmoeder zei dat ze nog eens langs zou komen ging ik er van uit dat zij het was.

Ik naar de deur en doe open en daar staat..........mijn vrouw.Terwijl ze die ochten zei dat ze pas volgende dag zou komen voor de kinderen terug zouden zijn van mn zus dr huis.

Gelijk natuurlijk gevraagd wat ze kwam doen en kreeg als antwoord...Ik kom weer thuis!!!
Op mijn vraag wat ze bedoelde kreeg ik als antwoord dat ze goed nagedacht had en dat wat we hadden niet kwijt wou.
Ze had de hele middag bij haar zus op de bank gelegen en over alles nagedacht en kwam er " eindelijk" achter waar mee ze bezig was.
Dat ze hier hoort bij mij en de kids

Ik kan jullie niet vertellen hoe blij ik was dat te horen.Kan je wel vertellen dat ik het noet droog kon houden (nu komen natuurlijk de macho opmerkingen zoals watje , mietje enz enz maar dat kan me geen fuck schelen )
Na haar een tijd lekker vastgehouden te hebben zijn we verder de kamer ingelopen.
Daar kreeg ik eindelijk te horen dat alles wat ze daarvoor gezegd had (dat ze niets meer voor me voelde) niets gemeend was.
Het was voor haar een reactie om wat tijd te krijgen om alleen te zijn om goed na te denken.

Nu eindelijk deze nare 2 dagen voorbij zijn zie ik de toekomst wat beter tegemoet.
Natuurlijk zal het vertrouwen moeten groeien, maar dat komt wel goed.
Net zoals haar verliefheid, dat moet natuurlijk ook slijten. Zal mijn best doen om haar hiermee zo goed mogelijk mee te helpen (mocht dat nodig zijn)

Jullie weten niet hoe blij ik was toen ik vanmorgen wakker werd en ze naast me lag.

Reden dat dit gebeurd is, en ik bedoel de verliefheid achterna gaan, is volgens haar niet omdat ze iets mist in onze realtie maar gewoon omdat ze het steeds spannender vond worden.
En zoals je weet, als je verlief bent doe je gekke dingen.

Wil het niet goed praten, want heb er zeker moeite mee dat ze bepaalde gevoelens heeft voor iemand anders.
Maar ik wil niet verder met verdriet rond lopen,maar juist mijn energie gebruiken om hier sterker uit te komen.
Maar daar zullen we uiteindelijk beiden aan moeten werken.

Nou allemaal, dit wordt mijn laatste post op deze topic.

Blijf hem zeker volgen,maar dan onder mijn eigen Nickname (heb niets voor niets schaam_me_rot gekozen )

Wil trouwens nog die mensen bedanken die de moeite genomen hebben om een PB te sturen om me te steunen

Ngmaals bedank en tot ziens
Okay, dit sucked dus gewoon bigtime.

vosss is de naam,
  maandag 8 februari 2010 @ 13:01:30 #249
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77765411
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:38 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Gewoon doorslikken, doet de vrouw van de TS op dit moment waarschijnlijk ook met het zaad van de buurman
Hoe kan dat nou, ze had zijn nummer toch uit haar telefoon verwijderd?
pi_77765525
De buurman woont er waarschijnlijk naast?

Maar heeft ze nou geneukt met je buurman of niet?

Volgens mij ben jij wel een zacht gekookt ei zeg. Als iemand wat doet met mijn vrouw dan heeft ie toch wel even een probleem hoor.
  maandag 8 februari 2010 @ 13:06:45 #251
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77765557
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:05 schreef RooieHoed het volgende:
De buurman woont er waarschijnlijk naast?

Maar heeft ze nou geneukt met je buurman of niet?
Nog niet, .
  maandag 8 februari 2010 @ 13:08:14 #252
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_77765601
Mooi verhaal, maar ik zou wel verhuizen.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_77765667
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:08 schreef Pikkebaas het volgende:
Mooi verhaal, maar ik zou wel verhuizen.
Samson en Gert
pi_77765674
Gevoel kun je niet uitschakelen. En de spanning is hoog. Het is gewoon ontzettend spannend en geyl om dat te doen. Het is een verslaving, het tornt aan je.

20 euro dat ze binnen een maand met hem ligt te ketsen. (Of dat ze dat al heeft gedaan)
pi_77766152
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:11 schreef RooieHoed het volgende:

20 euro dat ze binnen een maand met hem ligt te ketsen. (Of dat ze dat al heeft gedaan)
Misantroop.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 8 februari 2010 @ 13:27:56 #256
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_77766154
Ik weet't niet, dat zomaar thuis komen en dan ineens voor je ogen bellen+nummer verwijderen, en dan nog die bevestiging van de buurman met een telefoontje...
Ik zou bijvoorbeeld daar al gigantisch achterdochtig van worden, misschien is het wel toneel.. een nieuwe vrijbrief voor beide om dit gewoon voort te zetten maar dan met meer tact zodat niemand het 'merkt'.

Maar de tijd zal het uitwijzen, ik zou op mijn hoede blijven.. en zeker even samen met haar een vakantie boeken voor zeg 2 weken, zodat jullie even weg zijn daaro en misschien echt tot de essentie van dit alles kunnen komen.
Je leeft maar één keer...
pi_77767120
Ik denk dat ze NU met de buurman aan het neuken is. Terwijl TS op z'n werk is.
pi_77767486
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik denk dat ze NU met de buurman aan het neuken is. Terwijl TS op z'n werk is.

De manier waarop ze reageert klopt van geen meter.

Dus ik denk echt dat het schone schijn is.
  maandag 8 februari 2010 @ 14:19:37 #259
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77767957
Haar beslissing is in ieder geval zo snel genomen, dat ze er binnenkort weer aan gaat twijfelen. Zo gaat dat bij vrouwen, die kunnen niet bij een beslissing blijven. Die moeten ze eerst 5 keer nemen.
  maandag 8 februari 2010 @ 14:23:16 #260
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77768077
Kortom, TS laat zich een rad voor de ogen draaien!
pi_77768083
Tja, ik hoop voor TS dat het allemaal weer écht goed komt en niet dat ze binnenkort (weer?) met de buurman ligt te neuken. Ze veranderde zo gauw van mening enzo, beetje raar ..
  maandag 8 februari 2010 @ 14:32:46 #262
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77768392
FOK! blijft toch grappig af en toe hoor.... zo lekker wantrouwing
  maandag 8 februari 2010 @ 15:18:56 #263
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_77769866
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:32 schreef Re het volgende:
FOK! blijft toch grappig af en toe hoor.... zo lekker wantrouwing
Dat gebeurt alleen op Fok! en niet daarbuiten, wou je zeggen?
Durf wel te wedden dat iedereen wantrouwig wordt, als je bedrogen wordt door je vrouw met de buurman.
Maar jij zou je vrouw aankijken, een zoen geven, en vergeven en vergeten nadat ze het nummer uit de telefoon had verwijderd? Ik vind het leuk dat je altijd zo enthousiast bent over Fok!, maar dit is geen wantrouwen dat alleen op fok voorkomt en in de echte wereld niet.
pi_77769925
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Dat gebeurt alleen op Fok! en niet daarbuiten, wou je zeggen?
Durf wel te wedden dat iedereen wantrouwig wordt, als je bedrogen wordt door je vrouw met de buurman.
Maar jij zou je vrouw aankijken, een zoen geven, en vergeven en vergeten nadat ze het nummer uit de telefoon had verwijderd? Ik vind het leuk dat je altijd zo enthousiast bent over Fok!, maar dit is geen wantrouwen dat alleen op fok voorkomt en in de echte wereld niet.
Ik denk dat hij meer doelt op het wantrouwen wat anderen uiten. En dat doet men sneller op een forum dan wanneer je collega zoiets vertelt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_77772813
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij meer doelt op het wantrouwen wat anderen uiten. En dat doet men sneller op een forum dan wanneer je collega zoiets vertelt.
Omdat je op een forum over het algemeen kan reageren op de situatie en niet op de persoon.

Stel je hebt een lieve collega dan zeg je niet zo snel: Je vrouw is een hoer en neukt iedereen uit de straat (als dat zo zou zijn). Op een forum is die drempel lager maar zijn mensen over het algemeen een stuk eerlijker.
pi_77772917
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:33 schreef RooieHoed het volgende:

[..]

Omdat je op een forum over het algemeen kan reageren op de situatie en niet op de persoon.

Stel je hebt een lieve collega dan zeg je niet zo snel: Je vrouw is een hoer en neukt iedereen uit de straat (als dat zo zou zijn). Op een forum is die drempel lager maar zijn mensen over het algemeen een stuk eerlijker.
Niet overdrijven hè, ze doet het slechts met één buurman.
pi_77773184
NOT cool voor TS,

ik hoop voor je dat je vrouw tot inzien komt, na 18jaar huwlijk - overspel met de buurman, met 3 jonge kinderen is weinig respect voor te hebben..
..

Het beste ermee
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_77773707
Vrouwen die ontkennen seks te hebben gehad maar wel verliefd zijn en uit zijn geweest?? Geloof het nooit!
pi_77773917
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
Overigens is het wel zo dat je verliefd kan zijn op de 1 maar wel van een ander kan houden.
Typisch vrouwengezever.

Als mijn vriendin nu aan zou geven verliefd te zijn op iemand anders, kan ze direct verkassen. Waarom?
Ten eerste, verliefd word je niet zo maar. Dat is proces. Je moet er ook open voor staan.
Ten tweede, je bent verliefd op mij of je bent het niet. Als je verliefd wordt op iemand anders, betekent dat dat je het dus niet meer op mij bent. En dan wel van mij houden als een broer ofzo? Nee danku, ik hoef geen zus.

In dit verhaal ligt de situatie wel iets anders, omdat ze al 18 jaar samen zijn + kinderen. Maar TS vrouw zegt 'ik ben een volwassen vrouw, ik weet wat ik aan het doen ben'.

Op die regel zou ik haar RAMhard pakken. Er zijn 2 opties:
1 -Ze wist inderdaad waar ze mee bezig was, en voelde zich steeds meer verliefd worden en bleef maar contact zoeken, tot het uiteindelijk zo ver is gekomen.
Uitkomst= vrouw is een kuthoer en moet opflikkeren

2 -De vrouw heeft geen enkel benul waar ze over praat, geen verstand van gevoelens en hoe de mens in elkaar zit en is op haar 35-40 + leeftijd (neem ik aan) nog zo naïef als een klein kind.
Uitkomst= vrouw is een dom wicht en moet opflikkeren

Dan is er nog een mogelijk 3e punt, hebben ze gezoend?
Uitkomst= Vrouw is een giga kankerhoer en moet per direct zonder vergoeding op straat worden gezet

Het enige twijfelpunt zou kunnen zijn dat je kinderen hebt... Maar ik zou zo'n vrouw (optie 1 en / of 2) nooit meer serieus kunnen nemen. De relatie is dan getekend voor het leven. Hoe ga jij je voelen als ze weer een keertje uit wil?
Of als ze met colelga's wat gaat drinken?

Juist je vertrouwen is nu al volledig geschaad, dus je kunt er net zo goed meteen mee stoppen.

Ik merk aan je verhaal TS ook niet echt dat je vrouw het licht heeft gezien of zo.

Ik zeg, bespaar je kinderen een hoop ruzie en depressieve ouders, en zet er gewoon nu een punt achter.

Wat je ook besluit, succes kerel. Elke man leeft met je mee, hopende dat zijn vrouw dit nooit zal doen. Maar schamen hoef je je niet, ze is er nog altijd zelf bij en naar eigen zeggen 'weet ze heel goed waar ze mee bezig was'. Niet jouw fout.

Tip: Kijk Hans Teeuwen - Dat dan weer wel
pi_77774059
Ja maar TS is een zacht gekookt ei. Die vrouw ging ook weg zodat TS op hangende pootjes terug zou komen, goed dat is nog nét niet gebeurd. Mind de telefoontjes: Typisch reactie uitlokken. Ze had verwacht dat je ging smeken dat ze terug zou komen.

Het kan haar echt geen reet boeien hoor. Die telefoontjes etc, er klopt geen reet van. Is het de buurman niet die ze nu neukt is het de overbuurman wel. Zo gaat dat eenmaal.
pi_77774066
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef 12-1985 het volgende:
Maar ik zou zo'n vrouw (optie 1 en / of 2) nooit meer serieus kunnen nemen.
De buurman wilde haar wel serieus nemen
pi_77774133
Wat een hoop drama voor een beetje sexuele diversiteit na decennia van sleur.
pi_77774929
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef Salvad0R het volgende:
LOL.

-'Papa waar is mama?'
-'Mama is een beetje uitgekeken op mij zoon, daarom is ze nu bij de buurman'
-'Maar ze woont hier toch nog? Waarom gaat ze dan niet weg?'
-'Omdat ze op deze manier zowel door de buurman, als door mij geneukt kan worden jochie. Dat heeft je moeder slim bekeken'

† In Memoriam † maandag 8 februari 2010 @ 17:26:24 #274
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77775213
12-1985 moet dat nou echt ?

Beetje respect zou niet verkeerd zijn hoor!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_77775436
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef just me het volgende:
12-1985 moet dat nou echt ?

Beetje respect zou niet verkeerd zijn hoor!
Ik heb zeer veel respect (voor TS dan). Ik druk het gewoon een beetje lomp uit.

Om 2 redenen:
-Overdrijven maakt de zaak duidelijk
-We zitten op een forum, en duidelijke taal is gewoon het meest interessant om te lezen voor iedereen.

Ik kan het woord hoer ook veranderen voor 'onfijne vrouw', maar de conclusie is hetzelfde.
TS's vrouw heeft of geen enkel verstand van de hoe de wereld werkt op die leeftijd of is met voorbedachte raden te werk gegaan.

In beide gevallen dient zoiets gedumpt te worden. TS zegt het zelf ook, zij het niet dat zijn houden van en de kinderen zijn visie vertroebelen.
Die ik dan vervolgens op duidelijke (grove) wijze, verhelder.
pi_77776740
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:32 schreef 12-1985 het volgende:
Ik kan het woord hoer ook veranderen voor 'onfijne vrouw', maar de conclusie is hetzelfde.
Suggesties: animeermeisje. Meisje van plezier. Prostituee. Publieke vrouw. Lichtekooi. Snol. Temeier. Tippelaarster. Courtisane. Del. Sloerie.
pi_77776756
Ik vind trouwens dat TS niet bepaald een goed voorbeeld geeft aan zijn kinderen.... :S
pi_77778383
Op de een of andere manier denk ik dat de vrouw van TS gewoon gedumpt is door de buurman en daarom met hangende pootjes teruggekomen is. Al hoop ik natuurlijk dat ze daadwerkelijk na dat ene middagje op de bank tot inzicht is gekomen
pi_77779421
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
Op de een of andere manier denk ik dat de vrouw van TS gewoon gedumpt is door de buurman en daarom met hangende pootjes teruggekomen is. Al hoop ik natuurlijk dat ze daadwerkelijk na dat ene middagje op de bank tot inzicht is gekomen
ik hoop het ook voor de ts, het eerste is nog veel kutter als je daar later achter komt! voel je je een tweede keuze en daar zou ik niet mee kunnen leven

nogmaals alle respect ts, ik heb er een tijdje over na gedacht wat mijn reactie zou zijn in zo'n situatie. en ongeacht of ik kinderen had of niet ze mocht van mij mooi opflikkeren......
pi_77826560
Laten we hopen dat ze tot inzicht is gekomen! En dat ze nog lang en gelukkig mogen leven...
Robby
www.relatieforum.net
pi_77826771
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:04 schreef robby0123 het volgende:
Laten we hopen dat ze tot inzicht is gekomen! En dat ze nog lang en gelukkig mogen leven...
Geloof je in sprookjes?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:09:21 #282
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77826810
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Ringo op 09-02-2010 22:09:53 ]
pi_77828090
T/S is echt de grootste sappie die ik in tijden gezien heb. Hij heeft zich gewoon meesterlijk laten gebruiken, en nu ze terug is gekomen is alles opeens koek en ei? Fuck it, iets te goedgelovig.

Ziezo, tegenwicht aan al die hallejula berichten. Hou je trouwens wel nog je account aan, voor je het weet heb je hem om en nabij de 14de nog nodig. Frappant trouwens dat het geen consequenties heeft voor de buurman in kwestie?
pi_77835665
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef Poepoog het volgende:
T/S is echt de grootste sappie die ik in tijden gezien heb. Hij heeft zich gewoon meesterlijk laten gebruiken, en nu ze terug is gekomen is alles opeens koek en ei? Fuck it, iets te goedgelovig.

Ziezo, tegenwicht aan al die hallejula berichten. Hou je trouwens wel nog je account aan, voor je het weet heb je hem om en nabij de 14de nog nodig. Frappant trouwens dat het geen consequenties heeft voor de buurman in kwestie?
Wat is daar frappant aan?
pi_77855705
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Wat is daar frappant aan?
Omdat op FOK! allemaal gangsters zitten die de buurman wel even de kanker in zouden slaan
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:04:18 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77857389
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef Salvad0R het volgende:
zo zou ik ook denken, ware het niet dat een open relatie nooit bedoeld is om te misbruiken als het op het liefdesvlak slecht gaat in de eigen relatie. groot verschil.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:08:19 #287
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_77857543
Wanneer komt het boek uit?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:11:29 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77857641
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:08 schreef Prowl het volgende:
Wanneer komt het boek uit?
zo'n gevoel bekroop mij ook.
pi_77862415
Ik kan me er iets bij voorstellen dat na een relatie van 18 jaar en wellicht sleur met kids enzo het gras bij de buren groener lijkt. Of je daar op deze manier naar moet handelen is 2. De vrouw van TS is nogal (understatement) onvolwassen met dit hele gedoe omgegaan en ik betwijfel eigenlijk of ze dat nu ineens wel kan.

Ik hoop van harte voor TS dat ze inderdaad meent wat ze zegt, maar er is nog een lange weg te gaan. Ik hoop dat ze open en eerlijk met elkaar kunnen praten nu en dat TS zich niet compleet afhankelijk van haar opstelt. Wees een kerel en pas goed op jezelf.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:13:24 #290
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_77950214
Kun je niet gewoon de buurvrouw gaan neuken? Oog om oog, tand... euh... vrouw om vrouw!
batman!
pi_77950540
Laten we hopen dat alles veranderd is...
Robby
www.relatieforum.net
pi_77953634
Wat een verhaal. Kutsituatie. Zij laat zich volyoghurren en ondertussen weet ze niet of ze jou ziet zitten. Neem jezelf in bescherming zou ik zeggen.
Live out of your imagination, not your history.
pi_77953828
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:21 schreef Schaam_me_rot het volgende:

Wat voel ik me klote.
Tja dit is zo oud als de weg naar Rome dus nieuw is het allemaal niet.
Oplossing? Dat kun je het beste zelf uitmaken en beslissen als je alle
reacties op je verhaal naleest met daarin goed bedoelde adviezen.

Hoe dan ook,scheiden is nooit leuk en al helemaal als je al een compleet
gezin hebt met kinderen en je je partner als sinds mensenheugenis kent.

Sterkte!
75 topics = FIN
  zaterdag 13 februari 2010 @ 15:21:01 #294
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_77955079
-

[ Bericht 100% gewijzigd door GoodGawd op 13-02-2010 15:27:56 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_77955953
tvp trouwens
Beneath the gold, bitter steel
pi_77975588
het zoveelste bewijs dat jeugdliefdes nauwelijks stand houden.

Al vanaf jullie 17e bij elkaar, daardoor weinig ervaring met andere partners, al 18 jaar samen inclusief kids, broer/zus, sleur, dit alles heeft geleid tot deze ellende. Huwelijk, alleen de dág zelf is leuk, zodra de buit binnen is dooft de passie als een kaars snel weer uit. Bewijst dit drama wel weer
pi_78009215
damn, het doet me gewoon pijn om dit te lezen. ik denk niet dat ik je advies kan geven, ik ben te jong daarvoor en zie alles te zwart/wit denk ik.. ik zal ook maar niet zeggen wat ik van je vrouw vindt.. maar damn, wat zuur zeg. heel veel sterkte.
pi_78009229
trouwens, TS, heb je haar wel gevraagd wat er gebeurd is? ik zou niet verder kunnen zonder te weten wat er precies allemaal gebeurd is..

voor het zelfde geld hebben ze gewoon geneukt.. en is ze nu gewoon van haar drang om met iemand anders te neuken af.. bah.. je wil toch weten wat ze precies allemaal uitgespookt heeft? als ze hem haar heeft laten neuken hoef je haar toch niet meer? bah. ik vind haar hele gedrag btw dat van een onvolwassen hoer. sorry, maar als ik je verhaal lees word ik al helemaal naar, kan me alleen maar proberen voor te stellen hoe kut dat voor jou geweest moet zijn.. damn..

trouwens, ook nog een mogelijkheid, ze hebben gewoon afgesproken om te doen alsof ze voor hun huwelijken kozen en gaan meanwhile extra spannend (je zei dat ze die spanning leuk vond ofzo toch?) verder achter jullie ruggen om..
pi_78011544
Kunnen we dit topic niet even vol gaan posten? Want TS gaat toch niet meer reageren denk ik... zaak is een beetje afgesloten.
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_78011875
Toch wel een epic topic.
  maandag 15 februari 2010 @ 10:47:23 #301
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78011947
Over en uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo