ik vrees dat je ook dan haar een tweede kans gaat geven, aangezien je meer van haar houdt dan het gevoel van pijn en woede nu. ik vrees dat je wel op die manier zult moeten denken omdat de kans heel erg groot is dat er weldegelijk fysiek contact is geweest. sorryquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:42 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Wat vreemdgaan betreft.
Beslissing heb ik wel genomen dat zodra er lichamelijk contact tussen hun is, dat ik dan echt zelf dan de knoop moet doorhaken.
Kan me namelijk niet voorstellen dat ik naast iemand ligt waar iemand met z'n handen aan gezeten heeft.
Ga er vanuit dat dat tot nu toe "nog" niet gebeurd is.
Bedankt.Dat is precies hoe ik er over denk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:52 schreef KritischeMassa het volgende:
Soortgelijke situatie gehad, ook na een relatie van 18 jaar ... een drama ... we zijn uiteindelijk bij elkaar gebleven en langzaam begonnen het vertrouwen weer op te bouwen, maar wat een pijn en wantrouwen, 1 grote ellende
Ik vind en vond zelf ook, 18 jaar is niet niets, zij is mijn beste vriend en daar vecht ik voor... maar het is wat mij betreft wel 1 keer nooit meer en dat weet ze ook...
0
welke consequentie je er ook aan verbind, je zal uiteindelijk, zeker vanwege de kinderen, een normale verhouding met haar moeten opbouwen en onderhouden
Ik heb geen raad voor je... alleen gedeelde smart... life is a bitch ...
man, ik kan je verhalen vertellenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:54 schreef blup het volgende:
Zelfs na je serieuze gesprek zijn er nog smsjes heen en weer gegaan, schijnbaar werkte dat nog niet voldoende.
Lijkt wel of ze je niet helemaal serieus neemt, anderzijds, verliefdheid kan je moeilijk tegen gaan.. Helemaal als het wederzijds is..
Pittige situatie..
als je hier echt ervaring mee hebt, dan is het vetgedrukte wel het laatste wat je als advies kan geven. dan trek je de kinderen in jullie volwassen ellende.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:19 schreef DoctorB het volgende:
Wellicht een idee, om je vrouw te laten zien dat je voor haar wil vechten en dat het je menens is, is de buurman eens een 'tik' te geven. Da's niet netjes maar wat meneer jou heeft geflikt is ook niet echt netjes.
Vervolgens trek je je vrouw mee naar binnen en vertel je haar heel duidelijk de nieuwe regels.
ZIJ moet bewijzen dat ze weer te vertrouwen is (en dat gaat wel een paar jaar kosten weet ik uit ervaring)
Guilt trippen is ook een idee. Bewerk haar schuldgevoel door er vaak op te wijzen dat ze het leven van haar kinderen kapot maakt. Kinderen geven zichzelf nl. altijd de schuld van een scheiding. Hoe erg elke ouder ook zijn best doet om uit te leggen dat het niet hun schuld is.
Wellicht dat haar verliefdheid op de buurman dan 'besmet' raakt...
De kinderen zitten daar al in. Of denk jij dat kinderen van 4 en 8 deze situatie niet gemerkt hebben?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je hier echt ervaring mee hebt, dan is het vetgedrukte wel het laatste wat je als advies kan geven. dan trek je de kinderen in jullie volwassen ellende.
ok. maar dan nog is het een verkeerde keuze. ze moet namelijk primair kiezen voor ts als vrouw en niet als moeder.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:27 schreef DoctorB het volgende:
[..]
De kinderen zitten daar al in. Of denk jij dat kinderen van 4 en 8 deze situatie niet gemerkt hebben?
En als vader en moeder nu uit elkaar gaan dan zullen de kinderen dit zichzelf verwijten. Dat doen ALLE kinderen na een scheiding nl. Die denken altijd dat het hun schuld is, hoe goed je ook probeert te vertellen dat dit uiteraard niet zo is.
Ik bedoel dat TS dit zijn VROUW duidelijk moet maken. NIET dat ie dit in het bijzijn van zijn kinderen moet doen. Natuurlijk niet. Maar hij moet er op de een of andere manier voor zorgen dat de verliefdheid op buurman afsterft. Dat KAN op deze manier.
Klopt, buiten dat is samen kinderen hebben geen reden om samen te blijven. Zoals Dr.Phil zegt ''kids would rather be from a broken home than live in one''.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je hier echt ervaring mee hebt, dan is het vetgedrukte wel het laatste wat je als advies kan geven. dan trek je de kinderen in jullie volwassen ellende.
Ik help het je hopen maar zoals ik hier boven al geschreven heb kan je haar beter op straat zetten. Dan kan ze ook beter na denken ed.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:49 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ze is net met de middelste naar Judo. Heb hier nog de jongste.Oudste komt zo terug bij Oma vandaan.
Ga straks wel hun naar Alkmaar brengen, zodat ze lekker even bij mn zus kunnen logeren.
Dan ga ik gelijk naar huis en hoop dat ze dan meer te vertellen heeft.
Hopelijk kan ik er achterkomen wat ze "denk" dat ze wilt
En hoe is jullie relatie nu? Kan je iemand dan nog wel voor 100% vertrouwen vraag ik me af...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:52 schreef KritischeMassa het volgende:
Soortgelijke situatie gehad, ook na een relatie van 18 jaar ... een drama ... we zijn uiteindelijk bij elkaar gebleven en langzaam begonnen het vertrouwen weer op te bouwen, maar wat een pijn en wantrouwen, 1 grote ellende
Ik vind en vond zelf ook, 18 jaar is niet niets, zij is mijn beste vriend en daar vecht ik voor... maar het is wat mij betreft wel 1 keer nooit meer en dat weet ze ook...
0
welke consequentie je er ook aan verbind, je zal uiteindelijk, zeker vanwege de kinderen, een normale verhouding met haar moeten opbouwen en onderhouden
Ik heb geen raad voor je... alleen gedeelde smart... life is a bitch ...
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Noah normaal haat ik R&P topics, maar ik vind je wel heel zielig![]()
Sterkte
Laat ik vooropstellen dat ik het enorm lullig voor je vind en ik het jammer vind dat er veel oneerlijke mensen zijn in de wereld. Maar ik denk dat je op de lange termijn de verkeerde beslissing neemt als je zegt dat je vrouw terugwinnen de grootste trofee is. Ik denk dat je zelfrespect en zelfvertrouwen terugwinnen/behouden belangrijker is. Je bent niet het schoothondje van je vrouw, het moet een gelijkwaardige relatie zijn. Als zij dat niet kan opbrengen, is dat extreem klote, maar in deze relatie blijven hangen terwijl zij (terwijl zij ontrouw is geweest aan jou) sloopt je uiteindelijk. Als je verder wil gaan met deze vrouw is daar natuurlijk niets mis mee en ik hoop dat het lukt, maar op jouw voorwaarden. Het moet niet zo zijn dat jij straks kapot gaat aan haar ontrouw, alleen maar omdat je je vast wil houden aan het veilige, het vertrouwde.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:20 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Mijn vrouw terugwinnen, DATzou het grootste trofee zijn.
Ja joh, wentel je willoos in zelfmedelijden. Jij niet de touwtjes in handen?? En waarom niet? Alsof zij op deze manier nog van jou gaat houden. Een krachteloze huilebalk ben je, geen man, geen kerel, maar een bleu kalf dat zoetjesaan achter moeder de koe blijft hobbelen.quote:Jammer genoeg heb IK niet de touwtjes in handen maar zij.Ik kan alleen maar laten zien hoeveel ik van dr hou en proberen dat ze er over praat.
Het spijt me heel erg, maar als jij dit denkt is de kans zeer klein dat ze voor jou kiest.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:29 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ben bang dat ze dan al weg was.
Heel goed. Laat t r maar voelen dat ze fout zit!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:37 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Toen ze gister nacht weer thuis kwam heb ik ook gelijk aangegeven dat wat er ook gebeurd kinderen niet bij haar terecht komen.
Allen ik hoop niet dat het zover moet gaan.
Dat begrijp ik wel maar het zou voor jou wel beter zijn. Zo kan je ook niet door gaan. Je moet jezelf als 1e plaatsen. Zij doet dat nl ook bij zich zelf. Ze komt zo bij mij iig over.quote:Blijkbaar weten sommige mensen die berichten achterlaten niet wat het is om iemand 18 jaar lief te hebben met als resultaat 3 kinderen.
Die zet je niet zomaar buiten de deur,ook als zou je willen.
Precies maar ze zal wel flink haar best moeten doen voor jij weer vertrouwen in haar krijgt lijkt mij. Vertrouwen is imo de basis in een relatie en die lijkt me inm wel weg.quote:Verliefdheid is iets wat je overkomt,daar kan ze niets aan doen.Wel het feit dat ze bleef contact houden met hem.
Zo kun je niets afbouwen.
Als ze dat niet doet zou ik r echt (al is t maar voor t weekend) de deur uit gooien zodat ze eens kan gaan denken wat ze gedaan heeft!quote:Ga vanmiddag als ik terug kom nog maar eens met haar praten, misschien krijg ik er iets uit.
Of haar ogen open krijgen,om te zien in wat voor ellende mensen om haar heen leven.
Neeeee natuurlijk werkt het niet zo vriend. Weifel en twijfel maar lekker door. Weeg de zaken nog maar eens tegen elkaar af. Zoek naar lichtpuntjes en goede bedoelingen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:45 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Is dit nou typisch het model van een STOER en MACHO kerel met tattoo;s en een peuk in z'n bek.
Kan je vertellen dat het niet zo werkt vriend.
Dat zegt toch genoeg? Je wilt toch niet met iemand zijn die eigenlijk niet met jou wilt zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:29 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ben bang dat ze dan al weg was.
Dat was zo'n beetje mijn eerste gedachte toen ik de op had gelezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja joh, wentel je willoos in zelfmedelijden. Jij niet de touwtjes in handen?? En waarom niet? Alsof zij op deze manier nog van jou gaat houden. Een krachteloze huilebalk ben je, geen man, geen kerel, maar een bleu kalf dat zoetjesaan achter moeder de koe blijft hobbelen.
Jij zou focking Heer en Meester over de situatie moeten zijn, you didn't pull the trigger. En nu doe je net alsof dat wijf van jou thuis met de zweep zwaait.
Waar is in godsnaam je ego??
Alsof je daar je vrouw mee terug krijgt. Hij mist een paar tanden, vrouw vind het sneu en gaat hem troosten en jij bent de boemanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:05 schreef Ridocar het volgende:
Nee, ik heb geen ervaring met dit soort gevallen, dus eigenlijk zou ik geen recht van spreken hebben maar:
[..]
Dat was zo'n beetje mijn eerste gedachte toen ik de op had gelezen.
Je hebt geen ruggengraat, TS. En dat maakt haar de bitch en jij het watje.
Ik snap ook niet dat je met buurman gewoon kunt praten. Een normale vent had er allang voor gezorgd dat hij een paar tanden moest missen.
Vergeet de aanklacht wegens mishandeling niet. Daarbij heeft geweld nog nooit iets opgelost.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:12 schreef duckes het volgende:
[..]
Alsof je daar je vrouw mee terug krijgt. Hij mist een paar tanden, vrouw vind het sneu en gaat hem troosten en jij bent de boeman
QFTquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:12 schreef duckes het volgende:
[..]
Alsof je daar je vrouw mee terug krijgt. Hij mist een paar tanden, vrouw vind het sneu en gaat hem troosten en jij bent de boeman
Jeugdig enthousiasme. Maar zo zit de wereld niet in elkaar - sommige mensen hebben moeite zich in te leven in een situatie van een relatie waarin je alles deelde, huishouden, verleden en kinderen. Dat "dump" je niet alsof het een schoolvriendinnetje is. In de praktijk zal de bedrogen partner altijd de "strijd" willen winnen en de partner terugwinnen. Probleem is wel dat je zo in de hoek zit waar de klappen vallen dat je zelfvertrouwen zwaar onderuit zal gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:05 schreef Ridocar het volgende:
Nee, ik heb geen ervaring met dit soort gevallen, dus eigenlijk zou ik geen recht van spreken hebben maar:
[..]
Dat was zo'n beetje mijn eerste gedachte toen ik de op had gelezen.
Je hebt geen ruggengraat, TS. En dat maakt haar de bitch en jij het watje.
Ik snap ook niet dat je met buurman gewoon kunt praten. Een normale vent had er allang voor gezorgd dat hij een paar tanden moest missen.
Klopt helemaal maar het kan voor de vrouw van TS ook spannend zijn, kijk eens, ik ben nog de moeite waard dat een andere man met mij vreemdgaat. Wat dat voor consequenties heeft ach dat maakt voor haar op dat moment weinig uit. Zij heeft de keuze gemaakt om vreemd te gaan, zij heeft er niet overna gedacht wat dit voor impact op haar man, haar kinderen, de buurvrouw en haar kinderen heeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:40 schreef ErikT het volgende:
Jeetje wat een verhaal.
"verliefdheid heb je niet in de hand, wel je acties!!"
.
Dit ookquote:Kreeg naar me toe dat ze 34 was en goed wist wat ze deed.
Wat niet bij je past, moet je niet doen, klaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:00 schreef Ringo het volgende:
Sowieso, vrouwen hebben een tyfushekel aan mannen die de gebeten hond gaan zitten spelen. TS wacht op een aai over zijn bol, hij maakt zich kleiner dan hij is. Bij zijn vrouw is hij alle sexappeal kwijt, mocht daar nog wat van over zijn geweest. Dan maakt ie zichzelf wel wijs dat 18 jaar samenzijn en drie kinderen en alle sentiment daaromheen een definitieve breuk in de weg staan, maar ik zeg je: Rome is niet in één dag gebouwd, wel in een paar tellen platgegooid.
Volgens mij is 't: hij 40, zij 34, buurman 29 en buuvrouw 24.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:08 schreef Il_falco het volgende:
even op een rijtje zetten zodat we het goed kunnen volgen
jij: 41
je vrouw: 35
buurman: 30
buurvrouw: 25
stel ik het nu correct voor?
hij kent haar sinds haar 17dequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:11 schreef Domensino het volgende:
[..]
Volgens mij is 't: hij 40, zij 34, buurman 29 en buuvrouw 24.
Hij heeft ergens al gezegd dat zijn vrouw 34 is. Hij was zes jaar ouder, 40 dus. Buurman was vijf jaar jonger, 29. Diens vrouw was weer vijf jaar jonger dan hij: 24.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:14 schreef Il_falco het volgende:
[..]
hij kent haar sinds haar 17de
ze hebben een relatie van ruim 18 jaar
dus dan is zijn vrouw 35 of 36 (tenminste als die relatie begon toen zij 17 was, anders zijn ze nog ouder)
En waar was de buurvrouw die avond? Ik vermoed thuis, dus dan gaan ze het daar niet gedaan hebben. Alleen idd, eerst zeggen dat ze niet in joggingbroek weggaat en het dan toch doen, hmm.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:17 schreef Flashwin het volgende:
Godverdomme zeg, wat maakt die vrouw me kwaad. Verliefd worden kan iedereen overkomen, maar om het op zo een manier achter de rug van je man te doen...wat een KUTMENSEN zijn er toch op deze wereld.
Hou de eer aan je zelf, neem je kinderen mee en laat haar gewoon in haar droomwereld bij die getrouwde man blijven.
Btw, waar is de buurvrouw in dit hele verhaal? Die staat er bij en doet alsof er niks aan de hand is? Volgens mij heeft je vrouw gewoon supergeile trio sex met die mensen hoor... je zag dat het licht aan was bij die avond dat ze gingen "borrelen"..en je vrouw zei dat ze bij de kroeg was..in haar joggingbroek?? SUREE
Gast wake up...je bevredigt haar niet of bent niet meer opwindend genoeg en zij heeft geile sex gevonden bij die mensen.
Ik zit 'm ook niet zielig te vinden. Ik vind zijn vrouw zielig (en dan in een andere betekenis van 't woord).quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:11 schreef Ringo het volgende:
Niet de schuld bij hem leggen, maar het initiatief. TS heeft niks aan mensen die 'm zielig zitten te vinden. Straks gaat ie daar nog in geloven ook.
Juist.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:17 schreef Flashwin het volgende:
Godverdomme zeg, wat maakt die vrouw me kwaad. Verliefd worden kan iedereen overkomen, maar om het op zo een manier achter de rug van je man te doen...wat een KUTMENSEN zijn er toch op deze wereld.
Hou de eer aan je zelf, neem je kinderen mee en laat haar gewoon in haar droomwereld bij die getrouwde man blijven.
Btw, waar is de buurvrouw in dit hele verhaal? Die staat er bij en doet alsof er niks aan de hand is? Volgens mij heeft je vrouw gewoon supergeile trio sex met die mensen hoor... je zag dat het licht aan was bij die avond dat ze gingen "borrelen"..en je vrouw zei dat ze bij de kroeg was..in haar joggingbroek?? SUREE
Gast wake up...je bevredigt haar niet of bent niet meer opwindend genoeg en zij heeft geile sex gevonden bij die mensen.
Ik zie het nu ook in de openingspost staan ja. Dan klopt het niet volledig wat hij allemaal zegt, maar swat dat is niet echt belangrijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:19 schreef Domensino het volgende:
[..]
Hij heeft ergens al gezegd dat zijn vrouw 34 is. Hij was zes jaar ouder, 40 dus. Buurman was vijf jaar jonger, 29. Diens vrouw was weer vijf jaar jonger dan hij: 24.
Zo heb ik 't berekend althans, maar 't hangt af van ieders verjaardag e.d.![]()
In ieder geval: deze leeftijden zijn 't ongeveer.
Vraag haar hierover na te denken, maar denk er zelf ook over na.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:27 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Even een laatste update.
ten eerste, ben zelf 40, mijn vrouw 34 , buurman 30 en buurvrouw 25.
Wat ons betreft, na de kids naar mn zus gebracht te hebben, ben ik als een speer naar huis gereden.
Wil toch goed met haar praten.
Jammer genoeg ging het niet zoals ik gedacht had.Schijnt dat ze al een tijd iets weg is bij haar wat ons betreft.
Ze weet niet uit te leggen wat.
Kan kloppen idd, al had ze er niet naar moeten handelen.quote:Kan je vertellen , de aarde lag opeens niet meer onder me.Dat betekend dus dat ze het eigenlijk wel gezien heeft tussen ons.
Blijkbaar is de verliefheid met de buurman de stap geweest die ze nodig had.
Ik denk dat ze langer nodig gaat hebben dan een nachtje.quote:Ben een wrak.
Ze heeft nu zelf besloten om vandaag naar haar zus te gaan en daar te overnachten.
Voel me op dit moment zo onzettend alleen.
Heb boven een kleintje van 2 jaar die ik zojuist in bed gedaan heb, die een naar toekomst tegemoet gaat indien zijn moeder hiermee doorgaat.
Wil dit mijn kinderen niet aan doen.
Ze gaat nu nadenken wat ze wil en komt morgen weer thuis.Ze wil graag even alleen zijn om haar gedachtes op order te krijgen.
Heb wel gevraagd om GOED na te denken over ons en alles wat we samen opgebouwd hebben.
Dit moet je sowieso doen, of ze er nu mee door wil gaan of niet.quote:Heb aangegeven dat ik zelfs professioneel hulp erbij wil halen als ze er achter komt dat ons relatie toch door moet gaan.
Ja dat doen vrouwen als ze zich afsluiten. Heel kut, maar kan echt nog wel veranderen hoor. Alleen nu niet.quote:Jammer genoeg zag ik geen een teken van enig gevoel in dr gezicht tijdens ons gepraat.
Het was alsof ik een hypotheek aan het verkopen was.
Jawel hoor, ik wel iig.quote:Echt , ik hoop dat ze bij draait. Ze is echt alles voor me. Misschien is dat voor sommige van jullie niet te begrijpen, maar als je zo gek bent op je vrouw kun je je niet bedenken dat je verder zou moeten zonder haar.
Zulke dingen moet je nu niet over na gaan denken.quote:Om het verhaal nog vager te maken, haar zus die twee kinderen heeft, is toendertijd ook bij haar man weggegaan.
heeft een tijd alleen gewoond.
Nu wonen ze weer bij elkaar. Blijkbaar had ze ook even wat tijd nodig voor haar zelf.
Hoop alleen dat min vrouw niet zo lang nodig heeft dat we ons huis moeten verkopen om beiden ergens anders te beginnen voor ze er achter komt dat wat ze had toch is wat ze wil.
Dat gebeurt sowieso wel weer, in welke omstandigheid dan ook. Als het gezakt is.quote:Wil dit allemaal niet kwijt. Zou zo graag willen dat alles weer normaal werd en haar weer kon zien lachen.
quote:Voel me op dit moment zo onzettend alleen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:40 schreef Fokatio het volgende:
Als jij en de buurvrouw nu troost bij elkaar zoeken dan ben jij de winnaar van dit geheel. Dan wil je vrouw je waarschijnlijk ook wel weer terug maar de vraag is of jij daar dan nog op zit te wachten.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:40 schreef Fokatio het volgende:
Als jij en de buurvrouw nu troost bij elkaar zoeken dan ben jij de winnaar van dit geheel. Dan wil je vrouw je waarschijnlijk ook wel weer terug maar de vraag is of jij daar dan nog op zit te wachten.
Bel een psycholoog, dan kom je er wel achter wat het probleem is.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:41 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Geen idee waar het fout gegaan is.
Als je na gaat dat onze jongste 2 bijna 3 jaar is moet het dus na zijn geboorte geweest zijn.
Ik weet dat we niet als verliefde paartjes op straat en in huis rond liepen.Maar dat kan ook niet na 18 jaar.
Wel weet ik dat ik alles voor haar deed.
Alles wat ik doe en deed was voor haar of de kids.
Maar niet zo op een manier dat het haar verstikte.Ze is zelf heel slim en wijs genoeg om haar eigen dingen te regelen.maar ze vond het altijd wel fijn als ik deed wat ze vroeg (dat kon iets klein zijn als een bakje thee, of familie / vrienden helpen als ze iets nodig hadden)
Ik heb nog een hele dag en avond voor de boeg,en ben bang dat mijn hoofd straks uitspat van alle gedachtes die rond dwarrelen
Je moet afleiding gaan zoeken. Bel een vriend en ga iets doen samen. Ik snap dat je je kind niet alleen kunt laten, dus vraag of hij langs komt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:41 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ik heb nog een hele dag en avond voor de boeg,en ben bang dat mijn hoofd straks uitspat van alle gedachtes die rond dwarrelen
Ja en dan (mocht t zo ver komen) zn kinderen kwijt raken aan zn vrouw omdat dat zo gaat hier in Nederland? Daarbij wie zegt dat de buurvrouw daar op zit te wachten? 40 en 25 is iets te veel van t goede denk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:40 schreef Fokatio het volgende:
Ey makker, ik voel mij kut. Kan ik je even als praatpaal gebruiken? Ik zie het even niet meer zitten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:56 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Wil best een maat van me bellen,alleen weet niet wat ik moet zeggen.
Doen!!! Vraag m all1 om meteen langs te komen dan komt de rest vanzelf wel. Je kan nu wel een steun in de rug gebruiken en daar zijn vrienden voor!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:56 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Buurvrouw was dus boven met de kleinste bezig en zij waren met z'n tweeen naar het grad cafe hier verder op.
Wil best een maat van me bellen,alleen weet niet wat ik moet zeggen.
Voel me zo slecht op dit moment.....
Top!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:02 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Jullie hebben gelijk. Zojuist gedaan. Over een uurtje is hij hier.
Klasse.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:02 schreef Schaam_me_rot het volgende:
De kinderen zijn onder de 18 en hebben dus niets te kiezen. Hij heeft gewoon recht op zn kinderen aangezien hij niet de gene is die ontrouw aan zn relatie is geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:07 schreef fart het volgende:
Vreemd dat het nog niet gezegd is, maar dan doe ik het alsnog.
Stel het draait uit op een scheiding, speel het dan niet via de kinderen.. Hoe rot de situatie ook voor jou en je kids is, het wordt alleen maar erger voor je kinderen wanneer het ook nog eens uitloopt in een rechtzaak waarbij de kinderen moeten kiezen tussen hun ouders..
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:02 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ik vraag mij af waarom dit verteld moet worden. Hij probeerd zijn huwelijk te redden en jij gaat hem nu vertellen dat hij dit niet via zijn kinderen moet spelenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:07 schreef fart het volgende:
Stel het draait uit op een scheiding, speel het dan niet via de kinderen.. Hoe rot de situatie ook voor jou en je kids is, het wordt alleen maar erger voor je kinderen wanneer het ook nog eens uitloopt in een rechtzaak waarbij de kinderen moeten kiezen tussen hun ouders..
Eens, maar zover is het nog niet imo.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:07 schreef fart het volgende:
Voor het redden heb je twee personen nodig. En momenteel komen we er eentje te kort. Dus dan zijn alternatieve scenario's plotseling best relevant geworden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom dit verteld moet worden. Hij probeerd zijn huwelijk te redden en jij gaat hem nu vertellen dat hij dit niet via zijn kinderen moet spelen.
Ja. Of twee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
ts. eerlijk gezegd vind ik het te snel als ze morgen, na een dagje nadenken bij haar zus, al met een antwoord gaat komen. ze kan beter een week nemen.
Precies daarom is wat ze morgen zegt betekenisloos. Nog een dag alles wegdrukken zal haar wel lukken. Een week, of twee, houdt ze niet vol.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:13 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ik kan van alles proberen maar het ligt NU echt in haar handen.
Als zij tijdens haar afwezigheid toch blijft volhouden dat ze zonder mij verder wilt dan zal ze dat ook doen.
Heb gemerkt aan de manier van kijken toen ik zei dat ik alles voor ons relatie wou doen.
Ze stond erbij en keek me strak aan alsof ik het over het nieuws had en niet over ons.
Ik doel dan natuurlijk ook op de meest slechte uitkomst.. En waarom ik dit vertel is dat ik in mijn omgeving meerdere gevallen ken waarbij ouders een nare echtscheiding hebben gehad waardoor de kinderen slecht contact hebben met een van de ouders.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom dit verteld moet worden. Hij probeerd zijn huwelijk te redden en jij gaat hem nu vertellen dat hij dit niet via zijn kinderen moet spelen.
ja, ze is nu in een andere state of mind. misschien heb jij het nooit zien aankomen, of willen zien aankomen, maar zo liggen de kaarten momenteel op tafel. daarom is een redelijke poos geen contact beter.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:13 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Als zij tijdens haar afwezigheid toch blijft volhouden dat ze zonder mij verder wilt dan zal ze dat ook doen.
Heb gemerkt aan de manier van kijken toen ik zei dat ik alles voor ons relatie wou doen.
Ze stond erbij en keek me strak aan alsof ik het over het nieuws had en niet over ons.
Dat dusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:11 schreef Domensino het volgende:
[..]
Eens, maar zover is het nog niet imo.
Stappen (voor beide in mijn optiek):
1. rust geven/ afleiding zoeken
2. zelf naar psycholoog
3. nadenken
4. bespreken, indien succesvol naar stap 5, indien onsuccesvol terug naar stap 1
5. relatiepsycholoog -> huiswerk maken
6. scheiden of doorgaan
7. regeling treffen, uitgaande van het belang van de kinderen
Zo zou ik het doen althans.
Niet volledig. Jij kunt zelf rust nemen en afleiding zoeken, een psycholoog bellen en nadenken. Voor jezelf zorgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:13 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Als ze dat voorgoed blijft volhouden wel ja, maar ik vraag het me af hoor.quote:Als zij tijdens haar afwezigheid toch blijft volhouden dat ze zonder mij verder wilt dan zal ze dat ook doen.
Ja, zei het eerder al: zo is dat nu eenmaal bij vrouwen op zo'n moment. Die sluiten zich emotioneel totaal af. Heb het zelf ook meegemaakt bij mijn vriendin. Komt wel weer, ze heeft een reden dat ze zich zo afsluit, als die weg is, wordt ze vanzelf weer opener. Ze is al 18 jaar bij je, dat gaat niet zomaar kapot.quote:Heb gemerkt aan de manier van kijken toen ik zei dat ik alles voor ons relatie wou doen.
Dat waren ook mijn gedachten, hoor, toen ik hem zo stellig hoorde zeggen dat zij de kinderen niet zou krijgen en iemand anders hem daarin gelijk gaf omdat hij hier niet om gevraagd had.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:10 schreef nikky het volgende:
[..]
zo komt ts niet direct over. maar je algemene waarnemingen zouden kunnen kloppen. misschien beter om dit soort zaken op een later tijdstip te bespreken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:17 schreef Ringo het volgende:
Schijt gebeurt. Typisch geval van een vent die jarenlang noest aan zijn thuisdomein heeft staan timmeren en, al ziende zijn eigen geluk, blind is geworden voor het geluk van de ander.
Hoezo zijn kinderen kwijt raken? Zij gaat vreemd en beeindigd de relatie, daarna mag hij toch wel een nieuwe vriendin zoeken? Daar raak je je kinderen niet mee kwijt hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dan (mocht t zo ver komen) zn kinderen kwijt raken aan zn vrouw omdat dat zo gaat hier in Nederland? Daarbij wie zegt dat de buurvrouw daar op zit te wachten? 40 en 25 is iets te veel van t goede denk.
@TS Goed dat ze besloten heeft om even weg te gaan. Ik denk dat dat een heel verstandig besluit is al denk ik dat 1 nacht\dag tekort is. En lees de post van Domensino goed door hij heeft t imo bij het goede eind.
Nogmaals sterkte en zet jezelf op de 1e plaats ipv jullie relatie te redden daar staat. Dat kan nl evt ook goed komen als je jezelf op de 1e plek hebt staan!
Dat is waar. Ik heb nu eenmaal weinig compassie met mannen wier vrouw er "zonder voortekenen" met een ander vandoor is gegaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo komt ts niet direct over. maar je algemene waarnemingen zouden kunnen kloppen. misschien beter om dit soort zaken op een later tijdstip te bespreken.
Vaak zegt zo'n vrouw dat ze alles heeft gedaan om hem duidelijk te maken wat haar dwars zit, en dat zo'n man dan stomverbaasd achterblijft en het nooit aan heeft zien komen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb nu eenmaal weinig compassie met mannen wier vrouw er "zonder voortekenen" met een ander vandoor is gegaan.
Hahaa, hmmmm, het ziet er dan wel uit als een stappenplan uit een textboek, maar zo zou ik mezelf never nooit laten vernederen hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:11 schreef Domensino het volgende:
[..]
Eens, maar zover is het nog niet imo.
Stappen (voor beide in mijn optiek):
1. rust geven/ afleiding zoeken
2. zelf naar psycholoog
3. nadenken
4. bespreken, indien succesvol naar stap 5, indien onsuccesvol terug naar stap 1
5. relatiepsycholoog -> huiswerk maken
6. scheiden of doorgaan
7. regeling treffen, uitgaande van het belang van de kinderen
Zo zou ik het doen althans.
klopt. misschien zijn jouw conclusies wat voorbarig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb nu eenmaal weinig compassie met mannen wier vrouw er "zonder voortekenen" met een ander vandoor is gegaan.
aan de andere kant is dit niet ook gewoon een ontzettend cliché? Ik bedoel dat deiegene dat denkt dat ze genoeg signalen afgaf maar er zelf te lui voor was om er iets aan te doen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Vaak zegt zo'n vrouw dat ze alles heeft gedaan om hem duidelijk te maken wat haar dwars zit, en dat zo'n man dan stomverbaasd achterblijft en het nooit aan heeft zien komen.
cliché komt helaas in heel veel gevallen voor. beetje hetzelfde als vooroordelen. het klopt gewoon heel erg vaak, daarom worden het cliché's.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:28 schreef Re het volgende:
[..]
aan de andere kant is dit niet ook gewoon een ontzettend cliché? Ik bedoel dat deiegene dat denkt dat ze genoeg signalen afgaf maar er zelf te lui voor was om er iets aan te doen?
Idd. Vrienden en familie kunnen ook wel als klankbord dienen. (Dit advies van Domensino vind ik dus wat overtrokken. Maar het type advies vind ik goed.)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:27 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Hahaa, hmmmm, het ziet er dan wel uit als een stappenplan uit een textboek, maar zo zou ik mezelf never nooit laten vernederen hoor.
Dat is echt wel het laatste wat ik zou doen, zelf naar naar de psycholoog gaan omdat mijn vrouw de slet uit besluit te hangen met de buurman. Echt niet dat ik me in de rol zou laten wringen waarin ik zelf enig aandeel had in dit probleem. Kom op zeg, na 18 jaar huwelijk hoef je echt niet op de bank van een psychiater te gaan liggen om een brevet van vermogen tot het hebben en houden van een duurzame relatie te krijgen. Niets zou me kwader maken dan die suggestie. Ik heb geen geen psychisch probleem louter omdat mijn vrouw de tong van de buurman aflikt.
Ik snap wel hoe je op die manier je relatie kunt redden, maar mijn zelfrespect zou me toch net even meer waard zijn dan mijn relatie. Zo eindig je toch als een braaf hondje in een gekunstelde relatie? Ochoch, "zo is het nu eenmaal bij vrouwen op zo'n moment" - wat is dat voor een dwaze op niets gebaseerde vergoelijking?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:19 schreef Domensino het volgende:
[..]
Niet volledig. Jij kunt zelf rust nemen en afleiding zoeken, een psycholoog bellen en nadenken. Voor jezelf zorgen.
[..]
Als ze dat voorgoed blijft volhouden wel ja, maar ik vraag het me af hoor.
[..]
Ja, zei het eerder al: zo is dat nu eenmaal bij vrouwen op zo'n moment. Die sluiten zich emotioneel totaal af. Heb het zelf ook meegemaakt bij mijn vriendin. Komt wel weer, ze heeft een reden dat ze zich zo afsluit, als die weg is, wordt ze vanzelf weer opener. Ze is al 18 jaar bij je, dat gaat niet zomaar kapot.
Blijf je nou niet blindstaren op hoe kut je je voelt of hoe zij je aankijkt. Denk vooruit, denk gestructureerd, zoek naar een oplossing.
Ik geef er geen oordeel over naar de man- of vrouwkant toe, ik constateer alleen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:28 schreef Re het volgende:
[..]
aan de andere kant is dit niet ook gewoon een ontzettend cliché? Ik bedoel dat deiegene dat denkt dat ze genoeg signalen afgaf maar er zelf te lui voor was om er iets aan te doen?
En wat schiet je op met die instelling? Word je daar beter van?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:27 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Hahaa, hmmmm, het ziet er dan wel uit als een stappenplan uit een textboek, maar zo zou ik mezelf never nooit laten vernederen hoor.
Dat is echt wel het laatste wat ik zou doen, zelf naar naar de psycholoog gaan omdat mijn vrouw de slet uit besluit te hangen met de buurman. Echt niet dat ik me in de rol zou laten wringen waarin ik zelf enig aandeel had in dit probleem. Kom op zeg, na 18 jaar huwelijk hoef je echt niet op de bank van een psychiater te gaan liggen om een brevet van vermogen tot het hebben en houden van een duurzame relatie te krijgen. Niets zou me kwader maken dan die suggestie. Ik heb geen geen psychisch probleem louter omdat mijn vrouw de tong van de buurman aflikt.
Ja en dan krijg je als man te horen dat je niet luistert. Fantastisch zijn die gesprekken altijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik geef er geen oordeel over naar de man- of vrouwkant toe, ik constateer alleen.
Ik heb natuurlijk geen idee hoe duidelijk die vrouwen dan zijn geweest, het is vrouwen-eigen om te denken dat ze toch echt goed gecommuniceerd hebben, maar dat mannen dat dan totaal niet oppikken omdat het te wazig was.
Vrouw: "Ik zit niet lekker in mijn vel." (ik weet niet of ik nog wel van je hou)
Man: "Nou, schatje, ga dan een hobby oppakken, leuk dansen ofzo, met je vriendinnen."
Vrouw gaat lekker met vriendinnen op stap, komt een vent tegen, huwelijk staat op springen.
Vrouw: "Ja, maar ik had toch aangegeven dat het niet goed tussen ons ging?"
Man: "WTF?!"
Ik speculeer dat de kern van het probleem is dat TS emotioneel afhankelijker is van zijn vrouw dan andersom. Daarom heeft hij weinig aantrekkingskracht op zijn vrouw (een schoothondje is immers voor de meeste vrouwen minder sexueel aantrekkelijk), en is iemand als de buurman des te aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
cliché komt helaas in heel veel gevallen voor. beetje hetzelfde als vooroordelen. het klopt gewoon heel erg vaak, daarom worden het cliché's.
maar aan ts te lezen valt hij buiten dit cliché. de manier waarop hij zegt van zijn vrouw te houden en heel veel voor haar overheeft, doet mij denken aan een probleem dat vooral bij de vrouw zit.
Eens.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:40 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ik speculeer dat de kern van het probleem is dat TS emotioneel afhankelijker is van zijn vrouw dan andersom. Daarom heeft hij weinig aantrekkingskracht op zijn vrouw (een schoothondje is immers voor de meeste vrouwen minder sexueel aantrekkelijk), en is iemand als de buurman des te aantrekkelijker.
Ik zou dus juist niet weer als een wijf begrip tonen en allerlei psychologen erop los laten, maar gewoon als een onafhankelijke vent laten merken dat mijn grenzen overschreden zijn en dat ik dat niet laat gebeuren zonder consequenties.
Als vrouw aangeeft dat er iets "mist" lijkt me dat de enige manier om het machismo tegenover je vrouw terug te winnen dat de buurman wel schijnt te hebben, maar dat je vrouw schijnbaar in jouzelf niet meer ziet.
Win-win; is het de oplossing van de situatie niet, dan heb je wel je zelfrespect behouden - in tegenstelling tot alle andere oplossingen die misschien wel tot een 'leefbare' oplossing kunnen leiden, maar in mijn ogen niet het perspectief bieden dat je vrouw weer ouderwets "the hots"voor je krijgt. En dat is toch waar het om gaat, als het puntje bij paaltje komt? De buurman is opwindender dan de echtgenoot. Dat is het kernprobleem dat een psycholoog voor niemand kan oplossen.
Je hoeft toch niet in woede of gescheld te vervallen, om gewoon duidelijk je grens te stellen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:33 schreef Domensino het volgende:
[..]
En wat schiet je op met die instelling? Word je daar beter van?
De gebeten hond uit gaan hangen en je je leven lang afvragen waar het mis ging (maar ik had er niks mee te maken, oh nee!)
Nou en? Who cares wiens "schuld" het is? Daar win je toch nu niks mee?
TS zou sowieso naar een psycholoog kunnen gaan om uit te zoeken hoe hij hieruit moet komen.
Ja kijk ik snap dat hele zelfrespectverhaal echt wel hoor, daar niet van. Maar ik heb altijd zoiets van: win je nou echt je zelfrespect door woedend te worden op je vrouw, haar verrot te schelden en dan te denken "MIJN GEWETEN IS SCHOON!" En dan een beetje een gefrustreerde gast te gaan zitten zijn voor de rest van je leven. Ik weet 't niet hoor...![]()
Ik denk dat TS nu niet als een onafhankelijke vent kan reageren. Hij kan hooguit zeggen dat hij teleurgesteld is en dan zich afwenden. En hij hoeft in die zin ook niks - zij zit fout, hoe dan ook, hoe je het ook wendt of keert. Misschien kan een psycholoog TS juist helpen zelfverzekerder te worden en onafhankelijker. Dat scheelt uiteindelijk wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:40 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ik speculeer dat de kern van het probleem is dat TS emotioneel afhankelijker is van zijn vrouw dan andersom. Daarom heeft hij weinig aantrekkingskracht op zijn vrouw (een schoothondje is immers voor de meeste vrouwen minder sexueel aantrekkelijk), en is iemand als de buurman des te aantrekkelijker.
Ik zou dus juist niet weer als een wijf begrip tonen en allerlei psychologen erop los laten, maar gewoon als een onafhankelijke vent laten merken dat mijn grenzen overschreden zijn en dat ik dat niet laat gebeuren zonder consequenties.
Als vrouw aangeeft dat er iets "mist" lijkt me dat de enige manier om het machismo tegenover je vrouw terug te winnen dat de buurman wel schijnt te hebben, maar dat je vrouw schijnbaar in jouzelf niet meer ziet.
Win-win; is het de oplossing van de situatie niet, dan heb je wel je zelfrespect behouden - in tegenstelling tot alle andere oplossingen die misschien wel tot een 'leefbare' oplossing kunnen leiden, maar in mijn ogen niet het perspectief bieden dat je vrouw weer ouderwets "the hots"voor je krijgt. En dat is toch waar het om gaat, als het puntje bij paaltje komt? De buurman is opwindender dan de echtgenoot. Dat is het kernprobleem dat een psycholoog voor niemand kan oplossen.
DIE DEED MEE MET DE TRIO. LEZEN!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:20 schreef Il_falco het volgende:
[..]
En waar was de buurvrouw die avond? Ik vermoed thuis, dus dan gaan ze het daar niet gedaan hebben. Alleen idd, eerst zeggen dat ze niet in joggingbroek weggaat en het dan toch doen, hmm.
doe ff normaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:06 schreef Flashwin het volgende:
[..]
DIE DEED MEE MET DE TRIO. LEZEN!
Waarom wil je toch zo graag dat hij naar een psycholoog gaat? Er is toch niks mis met hem? Hij was afhankelijk van z'n vrouw. Ja goh. HET IS Z'N VROUW.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:51 schreef Domensino het volgende:
[..]
Ik denk dat TS nu niet als een onafhankelijke vent kan reageren. Hij kan hooguit zeggen dat hij teleurgesteld is en dan zich afwenden. En hij hoeft in die zin ook niks - zij zit fout, hoe dan ook, hoe je het ook wendt of keert. Misschien kan een psycholoog TS juist helpen zelfverzekerder te worden en onafhankelijker. Dat scheelt uiteindelijk wel.
Maar dan nog, waarom zou je ineens een machoman moeten worden? Omdat zij je dan weer aantrekkelijk gaat vinden? Ben ik nou de enige die dát juist ziet als afhankelijk opstellen?![]()
Precies.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:09 schreef Ringo het volgende:
Als het allemaal net is gebeurd, rest je weinig anders dan met een vriend onder de tap te gaan hangen. Veel droeve stoere liederen zingen, als een zeeman wiens schip is verbrand. Kinderen slapen natuurlijk bij oma.
Maar je moet toch echt zo snel mogelijk uit die kring van zelfbeklag kunnen stappen. En voor jezelf duidelijk maken dat JIJ de regie hebt. Het zou wat zijn zeg, als je je lot overliet aan degene die JOU heeft bedrogen. Dat heb je al lang genoeg gedaan.
Die zoete liefde waar TS zo naar verlangt, is een droom uit het verleden. Voorlopig is ie alleen, en dat zal ie nog wel even blijven, voordat de zware mist is opgetrokken.
Ja, dat is 't, you got me.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom wil je toch zo graag dat hij naar een psycholoog gaat? Er is toch niks mis met hem? Hij was afhankelijk van z'n vrouw. Ja goh. HET IS Z'N VROUW.
Hij moet praten, dat klopt ja, maar waarom per sé met een psycholoog?
Ben je zelf psycholoog en heb je geen werk ofzo?
Excuseer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom dit topic vol baggeren? TS zit nu als t goed is met een vriend te praten. Laten we gewoon op zijn vervolg wachten.
Op het voetbalveld is het bagger, hier valt dat toch ontzettend mee! Mensen mogen toch gewoon hun mening geven, andere mensen mogen er toch op reageren? TS kan dan straks op zijn gemak alles teruglezen als hij daar dan behoefte aan heeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom dit topic vol baggeren? TS zit nu als t goed is met een vriend te praten. Laten we gewoon op zijn vervolg wachten.
volgens mij doet de meerderheid dat ook. ts is een toffe peer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:33 schreef Re het volgende:
idd, laten we dit gewoon een net topic houden, dat heeft TS wel verdient lijkt me
Waarom heb jij zo'n aversie tegen psychologie?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom wil je toch zo graag dat hij naar een psycholoog gaat? Er is toch niks mis met hem? Hij was afhankelijk van z'n vrouw. Ja goh. HET IS Z'N VROUW.
Hij moet praten, dat klopt ja, maar waarom per sé met een psycholoog?
Ben je zelf psycholoog en heb je geen werk ofzo?
een onbekend 3e persoon is idd heel erg goed. als je er te dicht opzit, kan je niet meer helicopteren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n aversie tegen psychologie?
Naar een psycholoog gaan betekend niet dat je gek bent of de oorzaak bent van problemen.
Het an erg verhelderend werken om juist een 'buitenstaander' (met wat extra kennis en de professionaliteit om er buiten te blijven staan) te praten.
Daar is ook niets mis mee maar t begint een beetje op een wellus nietus discussie te lijken en zoals Re al zegt de TS heeft wel meer verdient dan een half topic van dat soort bagger.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:40 schreef just me het volgende:
[..]
Op het voetbalveld is het bagger, hier valt dat toch ontzettend mee! Mensen mogen toch gewoon hun mening geven, andere mensen mogen er toch op reageren? TS kan dan straks op zijn gemak alles teruglezen als hij daar dan behoefte aan heeft.
Ja, dit bedoel ik dus ook. Imo is het ook gewoon een manier om op gezonde en actieve wijze om te gaan met grote problemen die je even boven het hoofd groeien. Dat kan iedereen overkomen en heeft weinig te maken met de schuldvraag (die sowieso volgens mij weinig heil biedt; gegeven is dat TS' vrouw verkeerd zit door vreemd te gaan, maar die constatering helpt volgens mij weinig bij de oplossing, in ieder geval niet als die niet vanuit TS' vrouw zelf komt). Ik zie het als een teken van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid nemen voor jezelf ipv je te verdrinken in je problemen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Naar een psycholoog gaan betekend niet dat je gek bent of de oorzaak bent van problemen.
Het an erg verhelderend werken om juist een 'buitenstaander' (met wat extra kennis en de professionaliteit om er buiten te blijven staan) te praten.
Ik heb helemaal geen aversie tegen psychologie. Maar zou je niet eerst eens gaan praten met mensen in je omgeving?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je wilt zeggen en ben het er ook volledig mee eens. Een onbekende kan zijn/vragen anders stellen, is er niet emotioneel bij betrokken en kan dingen boven water krijgen waarvan je soms niet eens wist dat ze er lagen. Ik ben ooit in therapie geweest ivm mijn scheiding en het heeft bij mij de ogen wel geopend!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een onbekend 3e persoon is idd heel erg goed. als je er te dicht opzit, kan je niet meer helicopteren.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen aversie tegen psychologie. Maar zou je niet eerst eens gaan praten met mensen in je omgeving?
idd complimenten voor de users hierquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij doet de meerderheid dat ook. ts is een toffe peer.
True. Maar ik vind het overtrokken om te gaan zeggen: "je moet maandag de psycholoog bellen."quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:52 schreef Domensino het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Mijn ervaring is wel dat andere mensen vaak hun eigen gevoelswereld en ervaring erbij betrekken en op die manier ook subjectieve adviezen geven. Een psycholoog kan dan meer helderheid scheppen, ipv dat je wordt overspoeld met meningen en goede bedoelingen zonder te weten welke raad je nou op moet volgen.
eerst de hele sociale omgeving vertellen, zodat als je dan toch nog samen verder gaat iedereen je vrouw verdenkt als ze eens met een andere man praat in de supermarkt....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
True. Maar ik vind het overtrokken om te gaan zeggen: "je moet maandag de psycholoog bellen."
Voor alles is een tijd. Eerst moet hij het aan zijn sociale omgeving vertellen, zodat de schok verandert in een realiteit.
Dit was zo'n subjectief advies.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
True. Maar ik vind het overtrokken om te gaan zeggen: "je moet maandag de psycholoog bellen."
Voor alles is een tijd. Eerst moet hij het aan zijn sociale omgeving vertellen, zodat de schok verandert in een realiteit.
En ook dit is een waarheid.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst de hele sociale omgeving vertellen, zodat als je dan toch nog samen verder gaat iedereen je vrouw verdenkt als ze eens met een andere man praat in de supermarkt....
en iedereen die naar jou blijft ijken dat jij degene bent die bedrogen bent door je vrouw....
Dat is ook een reden waarom het juist via een psycholoog makkelijker praten is... Die trekt geen partij en die kom je over het algemeen niet buiten de praktijk tegen.
ja je hoeft het niet aan de grote klok te hangen. Maar een of meerdere goede vrienden, je ouders, je broers/zussen. Alsof die het niet gaan weten...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst de hele sociale omgeving vertellen, zodat als je dan toch nog samen verder gaat iedereen je vrouw verdenkt als ze eens met een andere man praat in de supermarkt....
en iedereen die naar jou blijft ijken dat jij degene bent die bedrogen bent door je vrouw....
Dat is ook een reden waarom het juist via een psycholoog makkelijker praten is... Die trekt geen partij en die kom je over het algemeen niet buiten de praktijk tegen.
lees normaal nooit zo'n lang verhaal en anders bash ik de userquote:
ik denk juist het tegenovergestelde. ze is nu even de weg kwijt en beseft niet wat ze doet. haar erop aanspreken dat ze de weg kwijt is gaat het ene oor in, andere oor uit. nu. straks niet meer. en dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een kutverhaal zeg.
Gezien de emotieloze reactie(s) van de vrouw van TS denk ik dat het verhaal afgelopen is.
Een denkpauze is er voor de vorm ben ik bang.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk juist het tegenovergestelde. ze is nu even de weg kwijt en beseft niet wat ze doet. haar erop aanspreken dat ze de weg kwijt is gaat het ene oor in, andere oor uit. nu. straks niet meer. en dan?
ts is een relaxte man die zijn momenten goed kiest.
Respect.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ben even terug.
Middag is even wat anders gegaan dan ik dacht. (jammer genoeg nog geen positief nieuws)
Als eerste kwam stondf mn schoonmoeder voor de deur.En laat ik voorop stellen, dat ik het ERG GOED met haar kan omgaan.Is echt een topper die niet al te lang geleden haar man verloren heeft.
Toen ze voor de deur stond en ik deze opendeed kon ik het niet droog houden.
Wat was ze verdrietig.
Ze had van mijn vrouw gehoord dat ze verliefd was,maar had tegen haar gezegd dat na het praten alles goed tussen ons zou komen.Maar nu ze dit hoort was ze razend. Vooral omdat ze dagelijks vroeg (zij woont achter ons) hoe het ging en steeds zij ze goed.
Ze werd dus ook in de maling genomen.
Heb even met haar staan praten, toen opeens de buurvrouw voor de deur stond.
Aangezien we beiden in het zelfde schuitje zitten,gelijk binnen gelaten.
En ga nu aub niet vertellen dat ik het daar mee moet doen, want dat is iets wat niet bij me past.
Heb een vrouw en daar wil ik voor vechten.
Ze kwam vertellen dat ze haar man verboden had om nog langer met haar te bellen. Ook heeft zij hem wel zover gekregen om te vertellen waar de SMS'jes die na hun gesprek,heen en weer verstuurt werden ,over gingen.
Dat hou ik voor me , maar het is dus niet wat mij vrouw zei.
Na een tijd kwam eindelijk mijn vriend binnen, en hebben we een lange tijd staan praten.
Wat hij vooral aangeeft is dat ik zelf als eerste moet achterhalen of ik haar ooit zal kunnen vertrouwen.
Verder ook te proberen om zodra de mogelijkheid er is,goed met haar praten maar vooral de tijd geven.
Jammer genoeg zei hij ook dat volgens hem dit NOOIT meer goed komt.
En dat is nou juist iets wat ik niet wil horen.
Ben net even met onze kleinste even gaan lopen, en wat spullen gehaald voor zijn avondeten.
Zelf krijg ik niets door mn strot dus dat wordt koken voor 1.
En dat ga ik nu doen , want het mannetje heeft honger.
Zal topic zeker in de gaten houden, en reageren waar nodig.
Wil wel alvast iedereen bedanken (goed of negatieve replies).Het schrijven van mn verhaal heeft me goed gedaan,maar het lezen van sommige opmerkingen des te meer.
Is het een verstandsrelatie.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk juist het tegenovergestelde. ze is nu even de weg kwijt en beseft niet wat ze doet. haar erop aanspreken dat ze de weg kwijt is gaat het ene oor in, andere oor uit. nu. straks niet meer. en dan?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ben even terug.
Middag is even wat anders gegaan dan ik dacht. (jammer genoeg nog geen positief nieuws)
Als eerste kwam stondf mn schoonmoeder voor de deur.En laat ik voorop stellen, dat ik het ERG GOED met haar kan omgaan.Is echt een topper die niet al te lang geleden haar man verloren heeft.
Toen ze voor de deur stond en ik deze opendeed kon ik het niet droog houden.
Wat was ze verdrietig.
Ze had van mijn vrouw gehoord dat ze verliefd was,maar had tegen haar gezegd dat na het praten alles goed tussen ons zou komen.Maar nu ze dit hoort was ze razend. Vooral omdat ze dagelijks vroeg (zij woont achter ons) hoe het ging en steeds zij ze goed.
Heb even met haar staan praten, toen opeens de buurvrouw voor de deur stond.
En ga nu aub niet vertellen dat ik het daar mee moet doen, want dat is iets wat niet bij me past.
Ze kwam vertellen dat ze haar man verboden had om nog langer met haar te bellen. Ook heeft zij hem wel zover gekregen om te vertellen waar de SMS'jes die na hun gesprek,heen en weer verstuurt werden ,over gingen.
Na een tijd kwam eindelijk mijn vriend binnen, en hebben we een lange tijd staan praten.
Wat hij vooral aangeeft is dat ik zelf als eerste moet achterhalen of ik haar ooit zal kunnen vertrouwen.
Verder ook te proberen om zodra de mogelijkheid er is,goed met haar praten maar vooral de tijd geven.
Jammer genoeg zei hij ook dat volgens hem dit NOOIT meer goed komt.
Ben net even met onze kleinste even gaan lopen, en wat spullen gehaald voor zijn avondeten.
Zelf krijg ik niets door mn strot dus dat wordt koken voor 1.
En dat ga ik nu doen , want het mannetje heeft honger.
Zal topic zeker in de gaten houden, en reageren waar nodig.
Wil wel alvast iedereen bedanken (goed of negatieve replies).Het schrijven van mn verhaal heeft me goed gedaan,maar het lezen van sommige opmerkingen des te meer.
dit is naar mijn idee ook wat de vrouw van ts denkt, loopt het mis dan kan ik altijd terug vallen op mijn man want hij wil mij niet kwijt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:48 schreef Quir het volgende:
Mijn idee is dat hier gebeurt wat wel vaker gebeurt - ze laat jou niet in de steek omdat jij haar haven bent, een vast punt waarop ze terug kan vallen mocht het misgaan, maar ondertussen gokt ze half op de buurman. In ieder geval, dat is hoe ik, als buitenstaander, het zie. Mijn eerste idee is haar dan maar bij de buurman neer te plempen, maar mijn hormonen zijn in rust, dus denk ik niet op dezelfde wijze als jij.
Kijk, dit is mooi, want nu hoef je je niet meer af te vragen of je een kneus bent die "de signalen" niet heeft gezien. Ze heeft ze bewust niet gegeven blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Dat klinkt goed. Je hebt beide behoefte aan informatie, en jullie zullen elkaar kunnen helpen daarmee.quote:Heb even met haar staan praten, toen opeens de buurvrouw voor de deur stond.
QFTquote:En ga nu aub niet vertellen dat ik het daar mee moet doen, want dat is iets wat niet bij me past.
Nee, daar kon je wel vanuit gaan. Goed dat dat nu bevestigd is.quote:Ze kwam vertellen dat ze haar man verboden had om nog langer met haar te bellen. Ook heeft zij hem wel zover gekregen om te vertellen waar de SMS'jes die na hun gesprek,heen en weer verstuurt werden ,over gingen.
Correct. Hem kan je beter nog vaker opzoeken.quote:Na een tijd kwam eindelijk mijn vriend binnen, en hebben we een lange tijd staan praten.
Nee, dat snap ik. Maar zijn voorspelling is ook niet relevant. Hij heeft gelijk met wat ik hierboven al quotte, maar dit is iets wat JIJ zal moeten gaan ontdekken de komende tijd.quote:Jammer genoeg zei hij ook dat volgens hem dit NOOIT meer goed komt.
Het enige wat hij hoeft te doen is eerlijk zijn. Hij vertelt aan haar dat hij haar niet meer vertrouwt en niet weet of dit goed kan komen. En dat hij geen relatie kan hebben met iemand die hij niet vertrouwt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:32 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
dit is naar mijn idee ook wat de vrouw van ts denkt, loopt het mis dan kan ik altijd terug vallen op mijn man want hij wil mij niet kwijt.
ik snap dat je graag verder wil met je vrouw maar je moet dit niet te duidelijk laten merken, als het namelijk weer goed komt zou ik altijd het idee houden dat ik een tweede keuze ben!
ik spreek mijzelf een beetje tegen in mijn post, wat jij hem aanraadt om te doen lijkt mij ook een goed idee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het enige wat hij hoeft te doen is eerlijk zijn. Hij vertelt aan haar dat hij haar niet meer vertrouwt en niet weet of dit goed kan komen. En dat hij geen relatie kan hebben met iemand die hij niet vertrouwt.
Hij hoeft niks te acteren, niet zich te gedragen als macho of juist schuldbewuste persoon. Dit is het verhaal, dit kan hij haar vertellen.
ja dat bedoelde ik eigenlijk ook een beetje.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:25 schreef draaijer het volgende:
Hoe kan zij nou gaan nadenken. Het lijkt me dat er ook samen 1 op 1 rustig gesproken moet worden. De reden waarom : Mogelijk is er ook iets aan de hand wat dit "mogelijk" heeft gemaakt, of wat haar grens lager heeft gemaakt om het te doen. Ik denk dat de onderste steen boven moet komen om het te begrijpen en te kijken of er van een waakvlammetje nog een vuur gemaakt kan worden.
maar aangezien mevrouw nu alleen nog maar zegt niet te weten waarom het gebeurd is en dergelijke.. is het niet onverstandig even rust te nemen....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:25 schreef draaijer het volgende:
Hoe kan zij nou gaan nadenken. Het lijkt me dat er ook samen 1 op 1 rustig gesproken moet worden. De reden waarom : Mogelijk is er ook iets aan de hand wat dit "mogelijk" heeft gemaakt, of wat haar grens lager heeft gemaakt om het te doen. Ik denk dat de onderste steen boven moet komen om het te begrijpen en te kijken of er van een waakvlammetje nog een vuur gemaakt kan worden.
Spuit 11!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:20 schreef GSP het volgende:
Beter een goede buur dan een verre vriend....eeeeeh![]()
Daar geloof ik dus echt niet in. Je blijft sms'en en wie weet wat er allemaal is gebeurt. Ergens in die periode ga je echt wel even achter je oren krabben. Ik vind het verschrikkelijk voor TS en kinderen. Ik denk dat je serieus quality time met z'n 2en moet hebben. Veel praten, 1 of 2 glazen wijn erbij en vooral heel open zijn. Alles eruit gooien. Dan weet je het nul punt en dan kijken wat er nog van te maken isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar aangezien mevrouw nu alleen nog maar zegt niet te weten waarom het gebeurd is en dergelijke.. is het niet onverstandig even rust te nemen....
Don't underestimate the power of denial.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus echt niet in. Je blijft sms'en en wie weet wat er allemaal is gebeurt. Ergens in die periode ga je echt wel even achter je oren krabben. Ik vind het verschrikkelijk voor TS en kinderen. Ik denk dat je serieus quality time met z'n 2en moet hebben. Veel praten, 1 of 2 glazen wijn erbij en vooral heel open zijn. Alles eruit gooien. Dan weet je het nul punt en dan kijken wat er nog van te maken is
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:27 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ze heeft nu zelf besloten om vandaag naar haar zus te gaan en daar te overnachten.
Voel me op dit moment zo onzettend alleen.
Heb boven een kleintje van 2 jaar die ik zojuist in bed gedaan heb, die een naar toekomst tegemoet gaat indien zijn moeder hiermee doorgaat.
Wil dit mijn kinderen niet aan doen.
klinkt gek, maar soms is dat beter.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:19 schreef Bayswater het volgende:
Hoe het ook afloopt, het zal nooit weer worden zoals vroeger in ieder geval en dat is al erg genoeg. Sterkte in ieder geval TS.
In dit geval sowieso lijkt me.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klinkt gek, maar soms is dat beter.
het is eerder ts zijn vrouwen/vriendin der schuld!!!quote:
tja ik denk dat de ts zijn vrouw beter kan inschatten als ons, en als hij haar op haar woord gelooft dat ze voor hem kiest dan moeten we toch blij zijn voor de ts ?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:58 schreef Quir het volgende:
Ik hep-er mijn twijfels zo bij, maar hey, veel succes nog.
quote:
Geregistreerd op: zaterdag 6 februari 2010 @ 08:15 ???quote:Op zondag 7 februari 2010 21:06 schreef Ringo het volgende:
Goede kloon.
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:54 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Gelijk zei ze dat ze hem zou bellen om aan te geven, in mijn bijzijn, dat ze er mee zou stoppen.
Na dit gedaan te hebben heeft ze gelijk zijn nr gewist (zoals ik al eerder gevraagd had),
Niet lang daarna beelde hij nog maals (maar nu voor de laatste keer) om aan te geven dat zij hem voor was,omdat hij met de zelfde gedachte liep (nadat zijn vrouw dit gezegd had) om haar te bellen om het zelfde aan te geven.
Ja? Hij zegt het.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef Loedertje het volgende:
TS heeft dezelfde schrijfwijze als sipmeisje. ( mijn vriend wilt geen sex met me???? )
Hoi seasushi. Je blijdschap is voor niks geweest en je bent in een stomme kloon getrapt.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:28 schreef seasushi het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op. Is mijn blijdschap voor niks geweest en ben ik in en stomme kloon getrapt?![]()
Weet niet precies wat je daaronder verstaat, maar wat dát betreft zou ik nog niet te vroeg juichen.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:31 schreef Schaam_me_rot het volgende:
-knip-
Ben erg blij dat ik dit op tijd gemerkt heb.Voor er echt iets gebeurd was wat niet meer terug te draaien was.
Ik ben erg benieuwd waar bij jou de grens ligt. Wat had er moeten gebeuren voordat het niet meer terug te draaien was?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:31 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ben erg blij dat ik dit op tijd gemerkt heb.Voor er echt iets gebeurd was wat niet meer terug te draaien was.
Leuk voor jou jullie dat het weer goed is.quote:
Ik heb dit ook een aantal keer gezien bij vrouwen in zulke situaties. Weet iemand waarom en hoe vrouwen dit doen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:27 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Jammer genoeg zag ik geen een teken van enig gevoel in dr gezicht tijdens ons gepraat.
Het was alsof ik een hypotheek aan het verkopen was.
Gewoon doorslikken, doet de vrouw van de TS op dit moment waarschijnlijk ook met het zaad van de buurmanquote:Op maandag 8 februari 2010 11:25 schreef perro. het volgende:
ik krijg er toch een nare smaak van in mijn mond, zal ik maar zeggen.
Okay, dit sucked dus gewoon bigtime.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:54 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Zo allemaal ben er weer.En nu met een heel ander gevoel dan gister.
Bij mijn laatste update ging eten maken voor de kleine.
Na dit gedaan te hebben zijn we daarna lekker met z;n tweetjes even onder de douche geweest.
Kon ik lekker mn hoofd een beetje fris krijgen.Daarna nog even met hem op de bank gezeten.
Rond 19h45 naar bed gebracht maar eerst een verhaaltje,want dat moet blijven doorgaan.
Toen ik beneden kwam en een lege woonkamer zag moest ik wel ff slikken.(normaal zit ze op de bank of is ze bezig in de keuken)
Even een bakje koffie genomen en TV aangezet.
Rond 20h00 werd er op het raam geklopt,Aangezien mn schoonmoeder zei dat ze nog eens langs zou komen ging ik er van uit dat zij het was.
Ik naar de deur en doe open en daar staat..........mijn vrouw.Terwijl ze die ochten zei dat ze pas volgende dag zou komen voor de kinderen terug zouden zijn van mn zus dr huis.
Gelijk natuurlijk gevraagd wat ze kwam doen en kreeg als antwoord...Ik kom weer thuis!!!
Op mijn vraag wat ze bedoelde kreeg ik als antwoord dat ze goed nagedacht had en dat wat we hadden niet kwijt wou.
Ze had de hele middag bij haar zus op de bank gelegen en over alles nagedacht en kwam er " eindelijk" achter waar mee ze bezig was.
Dat ze hier hoort bij mij en de kids![]()
Ik kan jullie niet vertellen hoe blij ik was dat te horen.Kan je wel vertellen dat ik het noet droog kon houden (nu komen natuurlijk de macho opmerkingen zoals watje , mietje enz enz maar dat kan me geen fuck schelen)
Na haar een tijd lekker vastgehouden te hebben zijn we verder de kamer ingelopen.
Daar kreeg ik eindelijk te horen dat alles wat ze daarvoor gezegd had (dat ze niets meer voor me voelde) niets gemeend was.
Het was voor haar een reactie om wat tijd te krijgen om alleen te zijn om goed na te denken.
Gelijk zei ze dat ze hem zou bellen om aan te geven, in mijn bijzijn, dat ze er mee zou stoppen.
Na dit gedaan te hebben heeft ze gelijk zijn nr gewist (zoals ik al eerder gevraagd had),
Niet lang daarna beelde hij nog maals (maar nu voor de laatste keer) om aan te geven dat zij hem voor was,omdat hij met de zelfde gedachte liep (nadat zijn vrouw dit gezegd had) om haar te bellen om het zelfde aan te geven.
Nu eindelijk deze nare 2 dagen voorbij zijn zie ik de toekomst wat beter tegemoet.
Natuurlijk zal het vertrouwen moeten groeien, maar dat komt wel goed.
Net zoals haar verliefheid, dat moet natuurlijk ook slijten. Zal mijn best doen om haar hiermee zo goed mogelijk mee te helpen (mocht dat nodig zijn)
Jullie weten niet hoe blij ik was toen ik vanmorgen wakker werd en ze naast me lag.
Reden dat dit gebeurd is, en ik bedoel de verliefheid achterna gaan, is volgens haar niet omdat ze iets mist in onze realtie maar gewoon omdat ze het steeds spannender vond worden.
En zoals je weet, als je verlief bent doe je gekke dingen.
Wil het niet goed praten, want heb er zeker moeite mee dat ze bepaalde gevoelens heeft voor iemand anders.
Maar ik wil niet verder met verdriet rond lopen,maar juist mijn energie gebruiken om hier sterker uit te komen.
Maar daar zullen we uiteindelijk beiden aan moeten werken.
Nou allemaal, dit wordt mijn laatste post op deze topic.
Blijf hem zeker volgen,maar dan onder mijn eigen Nickname (heb niets voor niets schaam_me_rot gekozen)
Wil trouwens nog die mensen bedanken die de moeite genomen hebben om een PB te sturen om me te steunen![]()
Ngmaals bedank en tot ziens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan dat nou, ze had zijn nummer toch uit haar telefoon verwijderd?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken, doet de vrouw van de TS op dit moment waarschijnlijk ook met het zaad van de buurman
Nog niet,quote:Op maandag 8 februari 2010 13:05 schreef RooieHoed het volgende:
De buurman woont er waarschijnlijk naast?
Maar heeft ze nou geneukt met je buurman of niet?
Samson en Gertquote:Op maandag 8 februari 2010 13:08 schreef Pikkebaas het volgende:
Mooi verhaal, maar ik zou wel verhuizen.
Misantroop.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:11 schreef RooieHoed het volgende:
20 euro dat ze binnen een maand met hem ligt te ketsen. (Of dat ze dat al heeft gedaan)
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik denk dat ze NU met de buurman aan het neuken is. Terwijl TS op z'n werk is.
Dat gebeurt alleen op Fok! en niet daarbuiten, wou je zeggen?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:32 schreef Re het volgende:
FOK! blijft toch grappig af en toe hoor.... zo lekker wantrouwing
Ik denk dat hij meer doelt op het wantrouwen wat anderen uiten. En dat doet men sneller op een forum dan wanneer je collega zoiets vertelt.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen op Fok! en niet daarbuiten, wou je zeggen?
Durf wel te wedden dat iedereen wantrouwig wordt, als je bedrogen wordt door je vrouw met de buurman.
Maar jij zou je vrouw aankijken, een zoen geven, en vergeven en vergeten nadat ze het nummer uit de telefoon had verwijderd? Ik vind het leuk dat je altijd zo enthousiast bent over Fok!, maar dit is geen wantrouwen dat alleen op fok voorkomt en in de echte wereld niet.
Omdat je op een forum over het algemeen kan reageren op de situatie en niet op de persoon.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer doelt op het wantrouwen wat anderen uiten. En dat doet men sneller op een forum dan wanneer je collega zoiets vertelt.
Niet overdrijven hè, ze doet het slechts met één buurman.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:33 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Omdat je op een forum over het algemeen kan reageren op de situatie en niet op de persoon.
Stel je hebt een lieve collega dan zeg je niet zo snel: Je vrouw is een hoer en neukt iedereen uit de straat (als dat zo zou zijn). Op een forum is die drempel lager maar zijn mensen over het algemeen een stuk eerlijker.
Typisch vrouwengezever.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
Overigens is het wel zo dat je verliefd kan zijn op de 1 maar wel van een ander kan houden.
De buurman wilde haar wel serieus nemenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef 12-1985 het volgende:
Maar ik zou zo'n vrouw (optie 1 en / of 2) nooit meer serieus kunnen nemen.
LOL.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef Salvad0R het volgende:
Wat een hoop drama voor een beetje sexuele diversiteit na decennia van sleur.
Ik heb zeer veel respect (voor TS dan). Ik druk het gewoon een beetje lomp uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef just me het volgende:12-1985
moet dat nou echt ?
Beetje respect zou niet verkeerd zijn hoor!
Suggesties: animeermeisje. Meisje van plezier. Prostituee. Publieke vrouw. Lichtekooi. Snol. Temeier. Tippelaarster. Courtisane. Del. Sloerie.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:32 schreef 12-1985 het volgende:
Ik kan het woord hoer ook veranderen voor 'onfijne vrouw', maar de conclusie is hetzelfde.
ik hoop het ook voor de ts, het eerste is nog veel kutter als je daar later achter komt! voel je je een tweede keuze en daar zou ik niet mee kunnen levenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
Op de een of andere manier denk ik dat de vrouw van TS gewoon gedumpt is door de buurman en daarom met hangende pootjes teruggekomen is. Al hoop ik natuurlijk dat ze daadwerkelijk na dat ene middagje op de bank tot inzicht is gekomen
Geloof je in sprookjes?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:04 schreef robby0123 het volgende:
Laten we hopen dat ze tot inzicht is gekomen! En dat ze nog lang en gelukkig mogen leven...
Wat is daar frappant aan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef Poepoog het volgende:
T/S is echt de grootste sappie die ik in tijden gezien heb. Hij heeft zich gewoon meesterlijk laten gebruiken, en nu ze terug is gekomen is alles opeens koek en ei? Fuck it, iets te goedgelovig.
Ziezo, tegenwicht aan al die hallejula berichten. Hou je trouwens wel nog je account aan, voor je het weet heb je hem om en nabij de 14de nog nodig. Frappant trouwens dat het geen consequenties heeft voor de buurman in kwestie?
zo zou ik ook denken, ware het niet dat een open relatie nooit bedoeld is om te misbruiken als het op het liefdesvlak slecht gaat in de eigen relatie. groot verschil.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:01 schreef Salvad0R het volgende:
Wat een hoop drama voor een beetje sexuele diversiteit na decennia van sleur.
zo'n gevoel bekroop mij ook.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:08 schreef Prowl het volgende:
Wanneer komt het boek uit?
Tja dit is zo oud als de weg naar Rome dus nieuw is het allemaal niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |