abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77695106
Laat ik eerst beginnen dat ik mijn vrouw al sinds haar 17de ken. Na een paar jaar zijn we samen gaan wonen.Toen onze eerste zoon kwam zijn we getrouwd.Dat is alweer 8 jaar geleden.
Ondertussen hebben we 3 zonen (2-4 en 8 jaar) en zijn dus al ruim 18 jaar samen.

Nu het probleem.Begin dit jaar kreeg ik een mail van mn vrouw op het werk dat de buurman en buurvrouw op vrijdag langs zouden komen om te eten.
Met deze buren zijn we erg goed bevriend.
Zij zit elke avond met haar op de MSN en praten de hele dag met elkaar via telefoon,mobiel en hyves.
Nu was het die avond erg gezelling. Na het eten hebben we nog een borrel spel gedaan met dobbelstenen.Dit was een spel die de buurman vroeger in de kroeg deed.

Omdat onze kinderen naar bed moesten en die van hun ook (ze hebben zelf twee kinderen , eentje van 1 en 3) zijn we toen gestopt.
Omdat het zo gezellig was ging mijn vrouw verder borrelen bij hun.
Ik bleef thuis omdat ik moe was,had die dag ochtenddienst gedraaid.

Rond 2 uur s'nachts kwam ze thuis. toen hoorde ik dat ze met de buurman naar een grand cafe hier verderop geweest was.Verder niets aan de hand.
Week er op, was ik die avond vrij, en zij heeft ze wederom uitgenodigd.Zelf verhaal, later op de avond ging ze bij hun verder.

Ik ging gewoon naar bed,maar werd wel wakker toen ze rond 3 uur thuis kwam.
Volgende dag gingen we samen met de buren wandelen en daar kreeg ik van de buurvrouw te horen dat ze weer naar die grand cafe waren geweest.Gelijk gevraagd aan mijn vrouw waarom ik niets wist, antwoord was: je hoeft niet alles te weten (met een lach)

Heb die hele week met een nare gevoel gelopen, wist niet wat het was.
Vrijdag er op moest ik een vriend helpen, en had al tegen mijn vrouw gezegd dat er niet geborreld ging worden.

Toen ik bij die vriend net 30 minuten bezig was, belde zijn vrouw mijn vrouw op om een afsrpaak voor volgende dag te bevestigen.
Toen zei zij " als je straks thuis komt gaat je vrouw naar de buren toe"

Heb gelijk het klusje afgemaakt en gelijk naar huis gegaan. daar stond de fles drank en glazen al klaar.
Ik zei toen ,je gaat niet naar de kroeg. "Nee natuurlijk niet, heb toch een jogging broek aan.Daar ga ik niet mee op stap.Ga alleen bij hun even wat drinken".was haar antwoord

Die avond ben ik op gebleven en rond 12 uur ben ik naar buiten gelopen en zag dat alle lichten bij hun uit waren, behalve boven.

Heb haar toen gebeld en ze zei dat ze in de cafe was. Gelijk daarna kwam ze naar huis.Hebben toen staan te discusseren. Kreeg nar me toe dat ze 34 was en goed wist wat ze deed.Op dat moment had ik geen idee of ze vreemd ging en met wie.

Volgende dag ging ik naar mn werk met een knoop in mn maag.Daar heb ik meerdere keren haar mail gechecked (paswoord van haar had ze altijd vrij gegeven)tot ik opeen in haar Hotmail account bij Concept een 1 zag.
Die ge open en toen zakte de grond onder me weg.Daar zag ik dat ze die vrijdag de hele middag met de buurman had gemaild.
Mail sprak voor zich. Er werden dingen in geroepen die waar ik nog steeds mee zit.

Heb haar toen gelijk gebeld en geconfronteerd.Volgens haar was een uit de hand gelopen iets.
Thuis gekomen verder er over gehad.Ben daarna weg gegaan naar een vriend of even wat bij te komen.Die acoind heb ik haar de gevraagd om volgende dat voor een langere periode bij haar moeder te gaan wonen. Om na te denken.Wel in de buurt ivm de kinderen.

dag er op, kreeg ik te horen dat ze helemaal niet weg wilde maar ook niet zeker wist wat ze wel wou (mij of hem)Ze was wel erg verliefd op hem.
De hele dag hebben we elkaar niet aangekeken.Die middag hebben we alle vier bij elkaar gezeten om de situatie te bespreken.Beiden gaven aan dat het stom was en dat het gewoon uit de hand was gelopen.
Volgende dag , toen ze zag dat ik het erg moeilijk had.Toen pas nam ze me in haar armen.Laat ik voorop stellen dat ik ontzettend veel van mijn vrouw hou.
Die zelfde avond heeft ze besloten om alleen met hem te praten om er een punt achter te zetten.
Heb toen de buurvrouw gebeld en gevraagd om hem even naar ons te sturen om dit af te sluiten.Eerst had ze er geen zin in maar omdat ze zag dat ik er vertrouw in had stemde ze toe.

Zelf ben ik even de deur uit gegaan.

Toen ik later thuis kwam zei ze dat ze gepraat hadden en dat ze beiden aangaven dat ze niets van elkaar moesten verwachten.Dat gaf me een goed gevoel en kracht om verder te gaan.

De hele week ging steeds beter,wel was het moeilijk om haar gevoelens naar buiten te krijgen.
Steeds vroeg ik hoe het ging of wat ze voelde maar steeds draaide ze er om heen.
Wel hebben we de hele week SMS'jes gestuurd, waar ik steeds eindigde met Hou van je XXX. Zelfde kreeg ik dan van haar.

Tot ik gister opeens vroeg of zijn nummer nog in haar telefoon aanwezig was.Antwoord was JA.Wil je die verwijderen vroeg ik toen.Waarom, ik bel hem toch niet was haar antwoord.
Na veel heen en weer gaf ze aan dat te gaan doen.
Wederom niet lekker geslapen.

Wel kwam ze gister overdag bij me en pakte me voor het eerst vast en gaf me een knuffel zonder dat ik moest beginnen of om vroeg.Dat voelde erg goed

S'avonds zou ze met haar zus op stap gaan.
Maar aangezien de kinderen in het weekend bij me zus gaan logeren, gaf ze aan dat we er een leuke weekend van zouden malken.
We hadden zelf al besloten om naar de bios te gaan.Ik had zo een zin in. Eindelijk met z'n tweetjes alleen.

Omdat mijn gevoel omtrend haar GSM nog niet goed was, heb ik via een (niet legale manier) haar GSM rekening nagekeken.
En daar zag ik dat ze sinds de dag dat ze gepraat hadden tot de 31ste januari (verder gaat de rekening niet) 27x een SMS naar hem had gestuurd.
Heb haar toen gelijk gebeld en ze kwam na ruim 45 minuten binnen.
Natuurlijk werderom geconfronteerd en volgens haar waren het alleen SMSjes om te weten hoe het met HUN ging.
Natuurlijk geloof ik daar geen barst van. Omdat ze niet met de waarheid kwam maar me alleen strak bleef aan kijken (echt zonder enig gevoel, en dat is de vrouw waar ik ontzettend veel van hou) heb ik haar de deur uit gezet en gevraagd om naar haar moeder te gaan.
In mn kwaadheid had ik ook nog een vaas met Rozen (die ik voor haar gekocht had) kapot geslagen dus alles lag onder.

Na dit schoon gemaakt te hebben heb ik een in woede aanval al haar kleding en eigendommen in koffers en tassen voor de deur gezet.
Die avond natuurlijk niet kunnen slapen. Rond 3 uur s'nachts een SMS gestuurd om te vragen of ze wel doorhad hoeveel pijn ze me deed.
Gelijk er op antwoord gehad of ze naar huis moest komen. Na veel heen en weer SMSjes kwam ze dus.(het is dat ik zo veel van der hou anders had ik NEE gezegd)

Wederom zei ze weinig,steeds was ik het die van alles vroeg zonder iets zinnig als antwoord te krijgen.Ja, alleen maar " Ik weet het ook niet"

Na veel gevraagd kreeg ik eindelijk te horen dat ze nog steeds verliefd is en hij ook op haar.
Toen kreeg ik wederom een klap te verduren.Ik heb haar gevraagd om in het bed van de oudste te gaan slapen (die was toevallig bij Oma blijven slapen) want naast me kon ik haar niet hebben.

Je kan begrijpen dat slapen verder niet meer ging.

Ben nu sinds 06h30 benden met onze zoon van 4 en weet echt niet wat ik moet doen.
De ene kant van me zegt, WEG ERMEE.
Andere kant zeg IK HOU VAN HAAR en wil haar zeker niet kwijt.Ik weet het echt niet

Zelf weet ze het ook niet, en dat maakt het nog erger. Die onzekerheid. Ik ga letterlijk aan kapot.Ben afgelopen 2 weken al ruim 6 kilo afgevallen.

De middelste moet straks naar Judo en daarna breng ik ze naar mn zus.Wat er daarna gaat gebeuren is nog een raadsel.
Al haar spullen staan nog steeds in de gang.Maar eigenlijk wil ik helemaal niet dat ze weggaan.

Ik ben iemand die kan vergeven,zodat we verder aan de toekomst kunnen werken.Maar op dit moment heb ik niet het gevoel dat zij een toekomst met mij wilt.
Gisteravond was ze eigenlijk meer geintereseerd wat de buurvrouw had gezegd (had haar natuurlijk deze nare nieuws even doorgegeven ook al wilde mijn vrouw dat niet)
Leek wel of ze alleen maar haar beslissing laat afhangen van wat er met hun gebeurt.Heb het gevoeld dat als hij het huis uit wordt geschopt, dat zij dan voor hem kiest omdat hij dan vrij komt en ze eindelijk kan krijgen waar ze op dit moment het meest om begeerd.

Ik voel me op dit moment zo stom, zo vernederd , en schaam me kapot.
Maar het meest, zo kwetsbaar, weten dat ik misschien dit weekend mijn vrouw voor altijd zal verliezen.
De vrouw waar ik alles voor geef en heb gegeven en waarmee ik 3 prachtige kinderen heb.
Waar ik Zo veel van hou, dat ik bang ben dat ze daar nooit achter zal komen.Ook al heb ik dat meerdere keren aangegeven.

Wat voel ik me klote.
pi_77695140
wat een verhaal
laat haar kiezen...voor jou of voor hem
kan/wil ze niet kiezen. dan kiest ze niet voor jou
kiest ze wel voor jou, EIS dat ze een nieuw gsmnr neemt, geen berichtjes meer met de buurman
helemaal niets, blokkeer de hyves, neem een ander mailadres
misschien zelfs nog beter, ga verhuizen
maar dit zijn allemaal lapmiddelen, praat of het tussen jullie nog wel goed zit
WAAROM ging ze naar debuurman?
praten praten praten, gaan naar professioneel iemand om er over te praten, huisarts weet wel bij wie
kiest ze uiteindelijk voor jou.....ga er dan samen ook voor
kiest ze niet voor jou...dump d'r en ga verder met je eigen leven
dude....sterkte
  zaterdag 6 februari 2010 @ 08:36:44 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77695151
heftig man! probeer je vrouw en de buurman ervan te overtuigen dat je jezelf verliefdheid kan aanpraten. zeker als de sleur een beetje in de relatie is geslopen. eis dat ze alle contact verbreekt, ga samen naar een relatietherapeut oid en geef haar nog een kans.

oh ja, veel sterkte ermee.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_77695164
Wat een heftig verhaal zeg! Dat je dit allemaal nog zo netjes kan relativeren. Wel knap van je dat je iedere keer nog zo rustig bent gebleven en zelfs met de buurman nog om de tafel hebt gezeten om alles te bespreken.

Als mij dit was overkomen had ik haar al gelijk de deur uitgezet en voor hoe ver dat nog kan de eer aan mijzelf gehouden. Ik blijf altijd bij mijn statement 'Eens vreemd gaan, is altijd vreemd gaan'. Heb zelf geen kinderen dat maakt de situatie natuurlijk wel anders. Wil je toch nog even veel sterkte en wijsheid toewensen!
pi_77695183
Bedank voor je repy. maar kan je vertellen dat DUMPEN niet echt iets is wat je doet na 18 jaar met elkaar.

Ik weet dat ze moet kiezen,maar ben zo bang dat ze uiteindelijk voor hem gaat.
Dat is natuurlijk nieuw en spannend.iets wat wij al lang niet meer hadden.

het is niet dat we het slecht hadden, we konden nog elke dag met elkaar lachen.
Ik doe alles voor haar. En sta altijd klaar.
Natuurlijk zijn er nare momenten geweest maar steeds weer bovenop gekomen.

Diep in mijn hart hoop ik dat deze ellende ook uiteindelijk weggaan en we weer normaal verder kunnen.
Wel op een manier waar we beiden ons in kunnen vinden.

Alleen mijn gevoel zegt dat haar beslissing meer naar hem trekt en ze gewoon niet de knop doorhakt ivm de kids, huis enz.

Denk dat IK zelf geen ISSUE ben in haar beslissing.
Mijn gevoel zegt dat ze mij eigenlijk al opgegeven heeft, maar niet de kracht heeft om dit recht in me ogen te zeggen.

Pffffff, wat ben ik beroer.

Wat vreemdgaan betreft.
Beslissing heb ik wel genomen dat zodra er lichamelijk contact tussen hun is, dat ik dan echt zelf dan de knoop moet doorhaken.

Kan me namelijk niet voorstellen dat ik naast iemand ligt waar iemand met z'n handen aan gezeten heeft.
Ga er vanuit dat dat tot nu toe "nog" niet gebeurd is.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 08:48:53 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77695223
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:42 schreef Schaam_me_rot het volgende:

Wat vreemdgaan betreft.
Beslissing heb ik wel genomen dat zodra er lichamelijk contact tussen hun is, dat ik dan echt zelf dan de knoop moet doorhaken.

Kan me namelijk niet voorstellen dat ik naast iemand ligt waar iemand met z'n handen aan gezeten heeft.
Ga er vanuit dat dat tot nu toe "nog" niet gebeurd is.
ik vrees dat je ook dan haar een tweede kans gaat geven, aangezien je meer van haar houdt dan het gevoel van pijn en woede nu. ik vrees dat je wel op die manier zult moeten denken omdat de kans heel erg groot is dat er weldegelijk fysiek contact is geweest. sorry
pi_77695235
Soortgelijke situatie gehad, ook na een relatie van 18 jaar ... een drama ... we zijn uiteindelijk bij elkaar gebleven en langzaam begonnen het vertrouwen weer op te bouwen, maar wat een pijn en wantrouwen, 1 grote ellende

Ik vind en vond zelf ook, 18 jaar is niet niets, zij is mijn beste vriend en daar vecht ik voor... maar het is wat mij betreft wel 1 keer nooit meer en dat weet ze ook...
0
welke consequentie je er ook aan verbind, je zal uiteindelijk, zeker vanwege de kinderen, een normale verhouding met haar moeten opbouwen en onderhouden

Ik heb geen raad voor je... alleen gedeelde smart... life is a bitch ...
  zaterdag 6 februari 2010 @ 08:54:32 #8
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_77695249
Zelfs na je serieuze gesprek zijn er nog smsjes heen en weer gegaan, schijnbaar werkte dat nog niet voldoende.
Lijkt wel of ze je niet helemaal serieus neemt, anderzijds, verliefdheid kan je moeilijk tegen gaan.. Helemaal als het wederzijds is..

Pittige situatie..
pi_77695324
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:52 schreef KritischeMassa het volgende:
Soortgelijke situatie gehad, ook na een relatie van 18 jaar ... een drama ... we zijn uiteindelijk bij elkaar gebleven en langzaam begonnen het vertrouwen weer op te bouwen, maar wat een pijn en wantrouwen, 1 grote ellende

Ik vind en vond zelf ook, 18 jaar is niet niets, zij is mijn beste vriend en daar vecht ik voor... maar het is wat mij betreft wel 1 keer nooit meer en dat weet ze ook...
0
welke consequentie je er ook aan verbind, je zal uiteindelijk, zeker vanwege de kinderen, een normale verhouding met haar moeten opbouwen en onderhouden

Ik heb geen raad voor je... alleen gedeelde smart... life is a bitch ...
Bedankt.Dat is precies hoe ik er over denk.

mijn grootste probleem is ook dat ik niemand heb om mee te praten.Mijn schaamte is zo groot (daarom ff een nieuwe Account gestart) dat ik dit niet eens aan mn zus (die ik straks zie) kan vertellen.

Wat mijn vrouw betreft,zij is ook mijn maatje en daar om doet het ook zo veel pijn.
pi_77695351
Hou op je te schamen.

Heel veel sterkte. Wat eerder al gezegd werd, je zal er sowieso uit moeten komen, ze is de moeder van je kinderen. Ik hoop voor je dat jullie er als een sterker paar uit komen. Zoalshetis heeft gelijk, mensen praten zichzelf verliefdheid aan. Als ze ervoor kiest gaat het over, kan ze opnieuw genoeg van jou gaan houden. Ik hoop oprecht dat jullie dat samen gaat lukken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:14:24 #11
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_77695387
Je zult haar voor het blok moetebn zetten. OF ze breekt radicaal met de buurman. En jullie gaan ook niet meer met de buren om. Of de relatie tussen jullie is over. En alleen uitgaan dat kan ook niet meer. Ook niet even wat drinken. Als zij bij je wil blijven zal ze dit graag voor je over hebben. Wil ze het alleen uitgaan niet opgeven, dan weet je waar je aan toe bent.
Er is geen 'vriendelijke' manier om dit op te lossen. Je kunt niet EN met de buren contact houden (da's de kat op het spek binden) EN je relatie redden. Zolang jullie naast elkaar wonen gaat dit echter een heel moeilijk verhaal worden.

Je hoopt dat er geen lichamelijk contact is geweest. Dat meen je zelf toch niet hè. Je vrouw is 34 en 'hevig' verliefd op de buurman...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_77695418
Kan je vertellen dat ik vanaf het eerste moment al gebroken heb met de buurman.

En wat lichamelijk contact betreft,bedoel voornamelijk sex.
Volgens mij heeft zich sinds die eerste avond ,als ik achteruit kijk, geen mogelijkheid voorgedaan om echt tot de daad over te gaan.
Je moet rekening houden dat we 3 kinderen hebben en dit veel van ons tijd in beslag neemt.

Of misschien spreek hier gewoon een sukkel die dit niet wilt zien
pi_77695423
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:54 schreef blup het volgende:
Zelfs na je serieuze gesprek zijn er nog smsjes heen en weer gegaan, schijnbaar werkte dat nog niet voldoende.
Lijkt wel of ze je niet helemaal serieus neemt, anderzijds, verliefdheid kan je moeilijk tegen gaan.. Helemaal als het wederzijds is..

Pittige situatie..
man, ik kan je verhalen vertellen een keer heb ik zelfs mijn vuist op een muur kapotgeslagen van frustratie, gebroken pink en een ontzettend dom gevoel, gewoon omdat ik niet wilde dat ze nog contact had met "hem" ...

niets helpt tegen verliefdheid ... het is niet te verbieden en je kan er niets aan doen, mijn lompe gedrag deed de situatie frapeus genoeg ook niet verbeteren

we hebben ellenlange gesprekken gehad, een maand of 2 uit elkaar geweest om het hoofd koel en gestructureerd te krijgen en uiteindelijk samen besloten om samen verder te gaan en te proberen de ellende te zien als een fase in onze relatie...

je leven is als een rafttocht, soms op een kabbelend beekje maar zijn er woeste stroomversnellingen, dat weet je als je eraan begint. De kunst is om in het bootje te blijven zitten, bij voorkeur met zijn allen
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:19:39 #14
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_77695429
Wellicht een idee, om je vrouw te laten zien dat je voor haar wil vechten en dat het je menens is, is de buurman eens een 'tik' te geven. Da's niet netjes maar wat meneer jou heeft geflikt is ook niet echt netjes.
Vervolgens trek je je vrouw mee naar binnen en vertel je haar heel duidelijk de nieuwe regels.
ZIJ moet bewijzen dat ze weer te vertrouwen is (en dat gaat wel een paar jaar kosten weet ik uit ervaring)
Guilt trippen is ook een idee. Bewerk haar schuldgevoel door er vaak op te wijzen dat ze het leven van haar kinderen kapot maakt. Kinderen geven zichzelf nl. altijd de schuld van een scheiding. Hoe erg elke ouder ook zijn best doet om uit te leggen dat het niet hun schuld is.
Wellicht dat haar verliefdheid op de buurman dan 'besmet' raakt...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:20:15 #15
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77695434
ok eerste wat ik zeg is misschien niet leuk, maar het is naief om te denken dat na dat ze gezegd heeft verliefd te zijn dat dat door een goed gesprek over is. Dat is een gevoel die moet slijten en dat kan eigenlijk alleen zonder contact met die persoon. Overigens is het wel zo dat je verliefd kan zijn op de 1 maar wel van een ander kan houden.

ten tweede ga na een therapeut als jullie er samen echt voor willen vechten. Is ook een goede confrontatie voor haar als je aan haar vraagt of ze dat wilt. Zegt ze nee dan weet je gelijk hoe je er voor staat en zou ik er persoonlijk een punt achter zetten

ten 3e wens ik je veel succes! en je hoeft nergens voor te schamen, these things happens to the best of us
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77695457
Oh verschrikkelijk.

Schaam jezelf alsjeblieft niet! Voor wat?! Jij geeft je toch volledig voor haar en je kinderen.

Mijn buik ging rondjes draaien toen ik het verhaal las. Die 6 kilo afvallen zal je merken en je omgeving. Je hebt totaal geen trek en bent soms gewoon misselijk ... (zelf ook 5 kg afgevallen door relatieproblemen) Op een gegeven moment moet je wel eten he! Tegen je zin in helaas. Peinzen en stress kost zooo veel energie. Energie opbrengen voor je kinderen is ook belangrijk dan..

p.s. is er familie/vrienden die jou kan steunen in praktische zin? Dat heb ik zelf als erg prettig ervaren.
Even de kinderen meenemen voor een dagje uit of als het uit de hand loopt dat jij ook een toevlucht hebt. etc. etc..
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:24:13 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77695471
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:19 schreef DoctorB het volgende:
Wellicht een idee, om je vrouw te laten zien dat je voor haar wil vechten en dat het je menens is, is de buurman eens een 'tik' te geven. Da's niet netjes maar wat meneer jou heeft geflikt is ook niet echt netjes.
Vervolgens trek je je vrouw mee naar binnen en vertel je haar heel duidelijk de nieuwe regels.
ZIJ moet bewijzen dat ze weer te vertrouwen is (en dat gaat wel een paar jaar kosten weet ik uit ervaring)
Guilt trippen is ook een idee. Bewerk haar schuldgevoel door er vaak op te wijzen dat ze het leven van haar kinderen kapot maakt. Kinderen geven zichzelf nl. altijd de schuld van een scheiding. Hoe erg elke ouder ook zijn best doet om uit te leggen dat het niet hun schuld is.
Wellicht dat haar verliefdheid op de buurman dan 'besmet' raakt...
als je hier echt ervaring mee hebt, dan is het vetgedrukte wel het laatste wat je als advies kan geven. dan trek je de kinderen in jullie volwassen ellende.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:27:47 #18
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_77695500
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je hier echt ervaring mee hebt, dan is het vetgedrukte wel het laatste wat je als advies kan geven. dan trek je de kinderen in jullie volwassen ellende.
De kinderen zitten daar al in. Of denk jij dat kinderen van 4 en 8 deze situatie niet gemerkt hebben?
En als vader en moeder nu uit elkaar gaan dan zullen de kinderen dit zichzelf verwijten. Dat doen ALLE kinderen na een scheiding nl. Die denken altijd dat het hun schuld is, hoe goed je ook probeert te vertellen dat dit uiteraard niet zo is.
Ik bedoel dat TS dit zijn VROUW duidelijk moet maken. NIET dat ie dit in het bijzijn van zijn kinderen moet doen. Natuurlijk niet. Maar hij moet er op de een of andere manier voor zorgen dat de verliefdheid op buurman afsterft. Dat KAN op deze manier.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:29:26 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77695523
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:27 schreef DoctorB het volgende:

[..]

De kinderen zitten daar al in. Of denk jij dat kinderen van 4 en 8 deze situatie niet gemerkt hebben?
En als vader en moeder nu uit elkaar gaan dan zullen de kinderen dit zichzelf verwijten. Dat doen ALLE kinderen na een scheiding nl. Die denken altijd dat het hun schuld is, hoe goed je ook probeert te vertellen dat dit uiteraard niet zo is.
Ik bedoel dat TS dit zijn VROUW duidelijk moet maken. NIET dat ie dit in het bijzijn van zijn kinderen moet doen. Natuurlijk niet. Maar hij moet er op de een of andere manier voor zorgen dat de verliefdheid op buurman afsterft. Dat KAN op deze manier.
ok. maar dan nog is het een verkeerde keuze. ze moet namelijk primair kiezen voor ts als vrouw en niet als moeder.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:30:05 #20
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77695525
Ik ben bang dat wat je ook probeert t hopeloos is. Ik heb in een soort vergelijkbare situatie gezeten en t enige wat ik op een gegeven moment kon doen was voor mezelf kiezen en breken met die meid. Het klinkt hard en moeilijk maar dat is imo ook t enige wat jij kan doen. Zo kan je niet verder en zolang je naast de buurman woont zal t altijd spanning geven. Gooi r vandaag nog t huis uit. Das echt t beste voor jou!

Sterkte er mee!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_77695534
reactie op : zoalshet is

Dat is mijn idee.
Keus moet vallen op mijn, voor de persoon die ik ben.En niet omdat de kinderen de dupe van worden.
pi_77695566
-edit- opzouten kutnewbe

[ Bericht 71% gewijzigd door Re op 06-02-2010 11:21:44 ]
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_77695598
Nou, sterkte ermee he. Het is moeilijk om over je situatie te lezen..
Bel familie /kennissen op om je praktisch wat te ondersteunen met de kids.. of even van je huis weg... met of zonder de kinderen.. Is ze er nog dan? bij je?

Als je de mogelijkheid hebt... probeer wat slaap in te halen.
Ga ik nu ook doen :p hihi.. (nachtdienst)

[ Bericht 31% gewijzigd door Re op 06-02-2010 11:22:20 ]
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:38:42 #24
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77695607
-edit- niet ingaan op troll

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 06-02-2010 11:22:41 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_77695674
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Klopt, buiten dat is samen kinderen hebben geen reden om samen te blijven. Zoals Dr.Phil zegt ''kids would rather be from a broken home than live in one''.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')