ik vrees dat je ook dan haar een tweede kans gaat geven, aangezien je meer van haar houdt dan het gevoel van pijn en woede nu. ik vrees dat je wel op die manier zult moeten denken omdat de kans heel erg groot is dat er weldegelijk fysiek contact is geweest. sorryquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:42 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Wat vreemdgaan betreft.
Beslissing heb ik wel genomen dat zodra er lichamelijk contact tussen hun is, dat ik dan echt zelf dan de knoop moet doorhaken.
Kan me namelijk niet voorstellen dat ik naast iemand ligt waar iemand met z'n handen aan gezeten heeft.
Ga er vanuit dat dat tot nu toe "nog" niet gebeurd is.
Bedankt.Dat is precies hoe ik er over denk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:52 schreef KritischeMassa het volgende:
Soortgelijke situatie gehad, ook na een relatie van 18 jaar ... een drama ... we zijn uiteindelijk bij elkaar gebleven en langzaam begonnen het vertrouwen weer op te bouwen, maar wat een pijn en wantrouwen, 1 grote ellende
Ik vind en vond zelf ook, 18 jaar is niet niets, zij is mijn beste vriend en daar vecht ik voor... maar het is wat mij betreft wel 1 keer nooit meer en dat weet ze ook...
0
welke consequentie je er ook aan verbind, je zal uiteindelijk, zeker vanwege de kinderen, een normale verhouding met haar moeten opbouwen en onderhouden
Ik heb geen raad voor je... alleen gedeelde smart... life is a bitch ...
man, ik kan je verhalen vertellenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:54 schreef blup het volgende:
Zelfs na je serieuze gesprek zijn er nog smsjes heen en weer gegaan, schijnbaar werkte dat nog niet voldoende.
Lijkt wel of ze je niet helemaal serieus neemt, anderzijds, verliefdheid kan je moeilijk tegen gaan.. Helemaal als het wederzijds is..
Pittige situatie..
als je hier echt ervaring mee hebt, dan is het vetgedrukte wel het laatste wat je als advies kan geven. dan trek je de kinderen in jullie volwassen ellende.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:19 schreef DoctorB het volgende:
Wellicht een idee, om je vrouw te laten zien dat je voor haar wil vechten en dat het je menens is, is de buurman eens een 'tik' te geven. Da's niet netjes maar wat meneer jou heeft geflikt is ook niet echt netjes.
Vervolgens trek je je vrouw mee naar binnen en vertel je haar heel duidelijk de nieuwe regels.
ZIJ moet bewijzen dat ze weer te vertrouwen is (en dat gaat wel een paar jaar kosten weet ik uit ervaring)
Guilt trippen is ook een idee. Bewerk haar schuldgevoel door er vaak op te wijzen dat ze het leven van haar kinderen kapot maakt. Kinderen geven zichzelf nl. altijd de schuld van een scheiding. Hoe erg elke ouder ook zijn best doet om uit te leggen dat het niet hun schuld is.
Wellicht dat haar verliefdheid op de buurman dan 'besmet' raakt...
De kinderen zitten daar al in. Of denk jij dat kinderen van 4 en 8 deze situatie niet gemerkt hebben?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je hier echt ervaring mee hebt, dan is het vetgedrukte wel het laatste wat je als advies kan geven. dan trek je de kinderen in jullie volwassen ellende.
ok. maar dan nog is het een verkeerde keuze. ze moet namelijk primair kiezen voor ts als vrouw en niet als moeder.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:27 schreef DoctorB het volgende:
[..]
De kinderen zitten daar al in. Of denk jij dat kinderen van 4 en 8 deze situatie niet gemerkt hebben?
En als vader en moeder nu uit elkaar gaan dan zullen de kinderen dit zichzelf verwijten. Dat doen ALLE kinderen na een scheiding nl. Die denken altijd dat het hun schuld is, hoe goed je ook probeert te vertellen dat dit uiteraard niet zo is.
Ik bedoel dat TS dit zijn VROUW duidelijk moet maken. NIET dat ie dit in het bijzijn van zijn kinderen moet doen. Natuurlijk niet. Maar hij moet er op de een of andere manier voor zorgen dat de verliefdheid op buurman afsterft. Dat KAN op deze manier.
Klopt, buiten dat is samen kinderen hebben geen reden om samen te blijven. Zoals Dr.Phil zegt ''kids would rather be from a broken home than live in one''.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je hier echt ervaring mee hebt, dan is het vetgedrukte wel het laatste wat je als advies kan geven. dan trek je de kinderen in jullie volwassen ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |