ik vrees dat je ook dan haar een tweede kans gaat geven, aangezien je meer van haar houdt dan het gevoel van pijn en woede nu. ik vrees dat je wel op die manier zult moeten denken omdat de kans heel erg groot is dat er weldegelijk fysiek contact is geweest. sorryquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:42 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Wat vreemdgaan betreft.
Beslissing heb ik wel genomen dat zodra er lichamelijk contact tussen hun is, dat ik dan echt zelf dan de knoop moet doorhaken.
Kan me namelijk niet voorstellen dat ik naast iemand ligt waar iemand met z'n handen aan gezeten heeft.
Ga er vanuit dat dat tot nu toe "nog" niet gebeurd is.
Bedankt.Dat is precies hoe ik er over denk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:52 schreef KritischeMassa het volgende:
Soortgelijke situatie gehad, ook na een relatie van 18 jaar ... een drama ... we zijn uiteindelijk bij elkaar gebleven en langzaam begonnen het vertrouwen weer op te bouwen, maar wat een pijn en wantrouwen, 1 grote ellende
Ik vind en vond zelf ook, 18 jaar is niet niets, zij is mijn beste vriend en daar vecht ik voor... maar het is wat mij betreft wel 1 keer nooit meer en dat weet ze ook...
0
welke consequentie je er ook aan verbind, je zal uiteindelijk, zeker vanwege de kinderen, een normale verhouding met haar moeten opbouwen en onderhouden
Ik heb geen raad voor je... alleen gedeelde smart... life is a bitch ...
man, ik kan je verhalen vertellenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:54 schreef blup het volgende:
Zelfs na je serieuze gesprek zijn er nog smsjes heen en weer gegaan, schijnbaar werkte dat nog niet voldoende.
Lijkt wel of ze je niet helemaal serieus neemt, anderzijds, verliefdheid kan je moeilijk tegen gaan.. Helemaal als het wederzijds is..
Pittige situatie..
als je hier echt ervaring mee hebt, dan is het vetgedrukte wel het laatste wat je als advies kan geven. dan trek je de kinderen in jullie volwassen ellende.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:19 schreef DoctorB het volgende:
Wellicht een idee, om je vrouw te laten zien dat je voor haar wil vechten en dat het je menens is, is de buurman eens een 'tik' te geven. Da's niet netjes maar wat meneer jou heeft geflikt is ook niet echt netjes.
Vervolgens trek je je vrouw mee naar binnen en vertel je haar heel duidelijk de nieuwe regels.
ZIJ moet bewijzen dat ze weer te vertrouwen is (en dat gaat wel een paar jaar kosten weet ik uit ervaring)
Guilt trippen is ook een idee. Bewerk haar schuldgevoel door er vaak op te wijzen dat ze het leven van haar kinderen kapot maakt. Kinderen geven zichzelf nl. altijd de schuld van een scheiding. Hoe erg elke ouder ook zijn best doet om uit te leggen dat het niet hun schuld is.
Wellicht dat haar verliefdheid op de buurman dan 'besmet' raakt...
De kinderen zitten daar al in. Of denk jij dat kinderen van 4 en 8 deze situatie niet gemerkt hebben?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je hier echt ervaring mee hebt, dan is het vetgedrukte wel het laatste wat je als advies kan geven. dan trek je de kinderen in jullie volwassen ellende.
ok. maar dan nog is het een verkeerde keuze. ze moet namelijk primair kiezen voor ts als vrouw en niet als moeder.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:27 schreef DoctorB het volgende:
[..]
De kinderen zitten daar al in. Of denk jij dat kinderen van 4 en 8 deze situatie niet gemerkt hebben?
En als vader en moeder nu uit elkaar gaan dan zullen de kinderen dit zichzelf verwijten. Dat doen ALLE kinderen na een scheiding nl. Die denken altijd dat het hun schuld is, hoe goed je ook probeert te vertellen dat dit uiteraard niet zo is.
Ik bedoel dat TS dit zijn VROUW duidelijk moet maken. NIET dat ie dit in het bijzijn van zijn kinderen moet doen. Natuurlijk niet. Maar hij moet er op de een of andere manier voor zorgen dat de verliefdheid op buurman afsterft. Dat KAN op deze manier.
Klopt, buiten dat is samen kinderen hebben geen reden om samen te blijven. Zoals Dr.Phil zegt ''kids would rather be from a broken home than live in one''.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je hier echt ervaring mee hebt, dan is het vetgedrukte wel het laatste wat je als advies kan geven. dan trek je de kinderen in jullie volwassen ellende.
Ik help het je hopen maar zoals ik hier boven al geschreven heb kan je haar beter op straat zetten. Dan kan ze ook beter na denken ed.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:49 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ze is net met de middelste naar Judo. Heb hier nog de jongste.Oudste komt zo terug bij Oma vandaan.
Ga straks wel hun naar Alkmaar brengen, zodat ze lekker even bij mn zus kunnen logeren.
Dan ga ik gelijk naar huis en hoop dat ze dan meer te vertellen heeft.
Hopelijk kan ik er achterkomen wat ze "denk" dat ze wilt
En hoe is jullie relatie nu? Kan je iemand dan nog wel voor 100% vertrouwen vraag ik me af...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:52 schreef KritischeMassa het volgende:
Soortgelijke situatie gehad, ook na een relatie van 18 jaar ... een drama ... we zijn uiteindelijk bij elkaar gebleven en langzaam begonnen het vertrouwen weer op te bouwen, maar wat een pijn en wantrouwen, 1 grote ellende
Ik vind en vond zelf ook, 18 jaar is niet niets, zij is mijn beste vriend en daar vecht ik voor... maar het is wat mij betreft wel 1 keer nooit meer en dat weet ze ook...
0
welke consequentie je er ook aan verbind, je zal uiteindelijk, zeker vanwege de kinderen, een normale verhouding met haar moeten opbouwen en onderhouden
Ik heb geen raad voor je... alleen gedeelde smart... life is a bitch ...
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Noah normaal haat ik R&P topics, maar ik vind je wel heel zielig![]()
Sterkte
Laat ik vooropstellen dat ik het enorm lullig voor je vind en ik het jammer vind dat er veel oneerlijke mensen zijn in de wereld. Maar ik denk dat je op de lange termijn de verkeerde beslissing neemt als je zegt dat je vrouw terugwinnen de grootste trofee is. Ik denk dat je zelfrespect en zelfvertrouwen terugwinnen/behouden belangrijker is. Je bent niet het schoothondje van je vrouw, het moet een gelijkwaardige relatie zijn. Als zij dat niet kan opbrengen, is dat extreem klote, maar in deze relatie blijven hangen terwijl zij (terwijl zij ontrouw is geweest aan jou) sloopt je uiteindelijk. Als je verder wil gaan met deze vrouw is daar natuurlijk niets mis mee en ik hoop dat het lukt, maar op jouw voorwaarden. Het moet niet zo zijn dat jij straks kapot gaat aan haar ontrouw, alleen maar omdat je je vast wil houden aan het veilige, het vertrouwde.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:20 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Mijn vrouw terugwinnen, DATzou het grootste trofee zijn.
Ja joh, wentel je willoos in zelfmedelijden. Jij niet de touwtjes in handen?? En waarom niet? Alsof zij op deze manier nog van jou gaat houden. Een krachteloze huilebalk ben je, geen man, geen kerel, maar een bleu kalf dat zoetjesaan achter moeder de koe blijft hobbelen.quote:Jammer genoeg heb IK niet de touwtjes in handen maar zij.Ik kan alleen maar laten zien hoeveel ik van dr hou en proberen dat ze er over praat.
Het spijt me heel erg, maar als jij dit denkt is de kans zeer klein dat ze voor jou kiest.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:29 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ben bang dat ze dan al weg was.
Heel goed. Laat t r maar voelen dat ze fout zit!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:37 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Toen ze gister nacht weer thuis kwam heb ik ook gelijk aangegeven dat wat er ook gebeurd kinderen niet bij haar terecht komen.
Allen ik hoop niet dat het zover moet gaan.
Dat begrijp ik wel maar het zou voor jou wel beter zijn. Zo kan je ook niet door gaan. Je moet jezelf als 1e plaatsen. Zij doet dat nl ook bij zich zelf. Ze komt zo bij mij iig over.quote:Blijkbaar weten sommige mensen die berichten achterlaten niet wat het is om iemand 18 jaar lief te hebben met als resultaat 3 kinderen.
Die zet je niet zomaar buiten de deur,ook als zou je willen.
Precies maar ze zal wel flink haar best moeten doen voor jij weer vertrouwen in haar krijgt lijkt mij. Vertrouwen is imo de basis in een relatie en die lijkt me inm wel weg.quote:Verliefdheid is iets wat je overkomt,daar kan ze niets aan doen.Wel het feit dat ze bleef contact houden met hem.
Zo kun je niets afbouwen.
Als ze dat niet doet zou ik r echt (al is t maar voor t weekend) de deur uit gooien zodat ze eens kan gaan denken wat ze gedaan heeft!quote:Ga vanmiddag als ik terug kom nog maar eens met haar praten, misschien krijg ik er iets uit.
Of haar ogen open krijgen,om te zien in wat voor ellende mensen om haar heen leven.
Neeeee natuurlijk werkt het niet zo vriend. Weifel en twijfel maar lekker door. Weeg de zaken nog maar eens tegen elkaar af. Zoek naar lichtpuntjes en goede bedoelingen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:45 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Is dit nou typisch het model van een STOER en MACHO kerel met tattoo;s en een peuk in z'n bek.
Kan je vertellen dat het niet zo werkt vriend.
Dat zegt toch genoeg? Je wilt toch niet met iemand zijn die eigenlijk niet met jou wilt zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:29 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ben bang dat ze dan al weg was.
Dat was zo'n beetje mijn eerste gedachte toen ik de op had gelezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja joh, wentel je willoos in zelfmedelijden. Jij niet de touwtjes in handen?? En waarom niet? Alsof zij op deze manier nog van jou gaat houden. Een krachteloze huilebalk ben je, geen man, geen kerel, maar een bleu kalf dat zoetjesaan achter moeder de koe blijft hobbelen.
Jij zou focking Heer en Meester over de situatie moeten zijn, you didn't pull the trigger. En nu doe je net alsof dat wijf van jou thuis met de zweep zwaait.
Waar is in godsnaam je ego??
Alsof je daar je vrouw mee terug krijgt. Hij mist een paar tanden, vrouw vind het sneu en gaat hem troosten en jij bent de boemanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:05 schreef Ridocar het volgende:
Nee, ik heb geen ervaring met dit soort gevallen, dus eigenlijk zou ik geen recht van spreken hebben maar:
[..]
Dat was zo'n beetje mijn eerste gedachte toen ik de op had gelezen.
Je hebt geen ruggengraat, TS. En dat maakt haar de bitch en jij het watje.
Ik snap ook niet dat je met buurman gewoon kunt praten. Een normale vent had er allang voor gezorgd dat hij een paar tanden moest missen.
Vergeet de aanklacht wegens mishandeling niet. Daarbij heeft geweld nog nooit iets opgelost.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:12 schreef duckes het volgende:
[..]
Alsof je daar je vrouw mee terug krijgt. Hij mist een paar tanden, vrouw vind het sneu en gaat hem troosten en jij bent de boeman
QFTquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:12 schreef duckes het volgende:
[..]
Alsof je daar je vrouw mee terug krijgt. Hij mist een paar tanden, vrouw vind het sneu en gaat hem troosten en jij bent de boeman
Jeugdig enthousiasme. Maar zo zit de wereld niet in elkaar - sommige mensen hebben moeite zich in te leven in een situatie van een relatie waarin je alles deelde, huishouden, verleden en kinderen. Dat "dump" je niet alsof het een schoolvriendinnetje is. In de praktijk zal de bedrogen partner altijd de "strijd" willen winnen en de partner terugwinnen. Probleem is wel dat je zo in de hoek zit waar de klappen vallen dat je zelfvertrouwen zwaar onderuit zal gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:05 schreef Ridocar het volgende:
Nee, ik heb geen ervaring met dit soort gevallen, dus eigenlijk zou ik geen recht van spreken hebben maar:
[..]
Dat was zo'n beetje mijn eerste gedachte toen ik de op had gelezen.
Je hebt geen ruggengraat, TS. En dat maakt haar de bitch en jij het watje.
Ik snap ook niet dat je met buurman gewoon kunt praten. Een normale vent had er allang voor gezorgd dat hij een paar tanden moest missen.
Klopt helemaal maar het kan voor de vrouw van TS ook spannend zijn, kijk eens, ik ben nog de moeite waard dat een andere man met mij vreemdgaat. Wat dat voor consequenties heeft ach dat maakt voor haar op dat moment weinig uit. Zij heeft de keuze gemaakt om vreemd te gaan, zij heeft er niet overna gedacht wat dit voor impact op haar man, haar kinderen, de buurvrouw en haar kinderen heeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:40 schreef ErikT het volgende:
Jeetje wat een verhaal.
"verliefdheid heb je niet in de hand, wel je acties!!"
.
Dit ookquote:Kreeg naar me toe dat ze 34 was en goed wist wat ze deed.
Wat niet bij je past, moet je niet doen, klaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:00 schreef Ringo het volgende:
Sowieso, vrouwen hebben een tyfushekel aan mannen die de gebeten hond gaan zitten spelen. TS wacht op een aai over zijn bol, hij maakt zich kleiner dan hij is. Bij zijn vrouw is hij alle sexappeal kwijt, mocht daar nog wat van over zijn geweest. Dan maakt ie zichzelf wel wijs dat 18 jaar samenzijn en drie kinderen en alle sentiment daaromheen een definitieve breuk in de weg staan, maar ik zeg je: Rome is niet in één dag gebouwd, wel in een paar tellen platgegooid.
Volgens mij is 't: hij 40, zij 34, buurman 29 en buuvrouw 24.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:08 schreef Il_falco het volgende:
even op een rijtje zetten zodat we het goed kunnen volgen
jij: 41
je vrouw: 35
buurman: 30
buurvrouw: 25
stel ik het nu correct voor?
hij kent haar sinds haar 17dequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:11 schreef Domensino het volgende:
[..]
Volgens mij is 't: hij 40, zij 34, buurman 29 en buuvrouw 24.
Hij heeft ergens al gezegd dat zijn vrouw 34 is. Hij was zes jaar ouder, 40 dus. Buurman was vijf jaar jonger, 29. Diens vrouw was weer vijf jaar jonger dan hij: 24.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:14 schreef Il_falco het volgende:
[..]
hij kent haar sinds haar 17de
ze hebben een relatie van ruim 18 jaar
dus dan is zijn vrouw 35 of 36 (tenminste als die relatie begon toen zij 17 was, anders zijn ze nog ouder)
En waar was de buurvrouw die avond? Ik vermoed thuis, dus dan gaan ze het daar niet gedaan hebben. Alleen idd, eerst zeggen dat ze niet in joggingbroek weggaat en het dan toch doen, hmm.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:17 schreef Flashwin het volgende:
Godverdomme zeg, wat maakt die vrouw me kwaad. Verliefd worden kan iedereen overkomen, maar om het op zo een manier achter de rug van je man te doen...wat een KUTMENSEN zijn er toch op deze wereld.
Hou de eer aan je zelf, neem je kinderen mee en laat haar gewoon in haar droomwereld bij die getrouwde man blijven.
Btw, waar is de buurvrouw in dit hele verhaal? Die staat er bij en doet alsof er niks aan de hand is? Volgens mij heeft je vrouw gewoon supergeile trio sex met die mensen hoor... je zag dat het licht aan was bij die avond dat ze gingen "borrelen"..en je vrouw zei dat ze bij de kroeg was..in haar joggingbroek?? SUREE
Gast wake up...je bevredigt haar niet of bent niet meer opwindend genoeg en zij heeft geile sex gevonden bij die mensen.
Ik zit 'm ook niet zielig te vinden. Ik vind zijn vrouw zielig (en dan in een andere betekenis van 't woord).quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:11 schreef Ringo het volgende:
Niet de schuld bij hem leggen, maar het initiatief. TS heeft niks aan mensen die 'm zielig zitten te vinden. Straks gaat ie daar nog in geloven ook.
Juist.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:17 schreef Flashwin het volgende:
Godverdomme zeg, wat maakt die vrouw me kwaad. Verliefd worden kan iedereen overkomen, maar om het op zo een manier achter de rug van je man te doen...wat een KUTMENSEN zijn er toch op deze wereld.
Hou de eer aan je zelf, neem je kinderen mee en laat haar gewoon in haar droomwereld bij die getrouwde man blijven.
Btw, waar is de buurvrouw in dit hele verhaal? Die staat er bij en doet alsof er niks aan de hand is? Volgens mij heeft je vrouw gewoon supergeile trio sex met die mensen hoor... je zag dat het licht aan was bij die avond dat ze gingen "borrelen"..en je vrouw zei dat ze bij de kroeg was..in haar joggingbroek?? SUREE
Gast wake up...je bevredigt haar niet of bent niet meer opwindend genoeg en zij heeft geile sex gevonden bij die mensen.
Ik zie het nu ook in de openingspost staan ja. Dan klopt het niet volledig wat hij allemaal zegt, maar swat dat is niet echt belangrijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:19 schreef Domensino het volgende:
[..]
Hij heeft ergens al gezegd dat zijn vrouw 34 is. Hij was zes jaar ouder, 40 dus. Buurman was vijf jaar jonger, 29. Diens vrouw was weer vijf jaar jonger dan hij: 24.
Zo heb ik 't berekend althans, maar 't hangt af van ieders verjaardag e.d.![]()
In ieder geval: deze leeftijden zijn 't ongeveer.
Vraag haar hierover na te denken, maar denk er zelf ook over na.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:27 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Even een laatste update.
ten eerste, ben zelf 40, mijn vrouw 34 , buurman 30 en buurvrouw 25.
Wat ons betreft, na de kids naar mn zus gebracht te hebben, ben ik als een speer naar huis gereden.
Wil toch goed met haar praten.
Jammer genoeg ging het niet zoals ik gedacht had.Schijnt dat ze al een tijd iets weg is bij haar wat ons betreft.
Ze weet niet uit te leggen wat.
Kan kloppen idd, al had ze er niet naar moeten handelen.quote:Kan je vertellen , de aarde lag opeens niet meer onder me.Dat betekend dus dat ze het eigenlijk wel gezien heeft tussen ons.
Blijkbaar is de verliefheid met de buurman de stap geweest die ze nodig had.
Ik denk dat ze langer nodig gaat hebben dan een nachtje.quote:Ben een wrak.
Ze heeft nu zelf besloten om vandaag naar haar zus te gaan en daar te overnachten.
Voel me op dit moment zo onzettend alleen.
Heb boven een kleintje van 2 jaar die ik zojuist in bed gedaan heb, die een naar toekomst tegemoet gaat indien zijn moeder hiermee doorgaat.
Wil dit mijn kinderen niet aan doen.
Ze gaat nu nadenken wat ze wil en komt morgen weer thuis.Ze wil graag even alleen zijn om haar gedachtes op order te krijgen.
Heb wel gevraagd om GOED na te denken over ons en alles wat we samen opgebouwd hebben.
Dit moet je sowieso doen, of ze er nu mee door wil gaan of niet.quote:Heb aangegeven dat ik zelfs professioneel hulp erbij wil halen als ze er achter komt dat ons relatie toch door moet gaan.
Ja dat doen vrouwen als ze zich afsluiten. Heel kut, maar kan echt nog wel veranderen hoor. Alleen nu niet.quote:Jammer genoeg zag ik geen een teken van enig gevoel in dr gezicht tijdens ons gepraat.
Het was alsof ik een hypotheek aan het verkopen was.
Jawel hoor, ik wel iig.quote:Echt , ik hoop dat ze bij draait. Ze is echt alles voor me. Misschien is dat voor sommige van jullie niet te begrijpen, maar als je zo gek bent op je vrouw kun je je niet bedenken dat je verder zou moeten zonder haar.
Zulke dingen moet je nu niet over na gaan denken.quote:Om het verhaal nog vager te maken, haar zus die twee kinderen heeft, is toendertijd ook bij haar man weggegaan.
heeft een tijd alleen gewoond.
Nu wonen ze weer bij elkaar. Blijkbaar had ze ook even wat tijd nodig voor haar zelf.
Hoop alleen dat min vrouw niet zo lang nodig heeft dat we ons huis moeten verkopen om beiden ergens anders te beginnen voor ze er achter komt dat wat ze had toch is wat ze wil.
Dat gebeurt sowieso wel weer, in welke omstandigheid dan ook. Als het gezakt is.quote:Wil dit allemaal niet kwijt. Zou zo graag willen dat alles weer normaal werd en haar weer kon zien lachen.
quote:Voel me op dit moment zo onzettend alleen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:40 schreef Fokatio het volgende:
Als jij en de buurvrouw nu troost bij elkaar zoeken dan ben jij de winnaar van dit geheel. Dan wil je vrouw je waarschijnlijk ook wel weer terug maar de vraag is of jij daar dan nog op zit te wachten.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:40 schreef Fokatio het volgende:
Als jij en de buurvrouw nu troost bij elkaar zoeken dan ben jij de winnaar van dit geheel. Dan wil je vrouw je waarschijnlijk ook wel weer terug maar de vraag is of jij daar dan nog op zit te wachten.
Bel een psycholoog, dan kom je er wel achter wat het probleem is.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:41 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Geen idee waar het fout gegaan is.
Als je na gaat dat onze jongste 2 bijna 3 jaar is moet het dus na zijn geboorte geweest zijn.
Ik weet dat we niet als verliefde paartjes op straat en in huis rond liepen.Maar dat kan ook niet na 18 jaar.
Wel weet ik dat ik alles voor haar deed.
Alles wat ik doe en deed was voor haar of de kids.
Maar niet zo op een manier dat het haar verstikte.Ze is zelf heel slim en wijs genoeg om haar eigen dingen te regelen.maar ze vond het altijd wel fijn als ik deed wat ze vroeg (dat kon iets klein zijn als een bakje thee, of familie / vrienden helpen als ze iets nodig hadden)
Ik heb nog een hele dag en avond voor de boeg,en ben bang dat mijn hoofd straks uitspat van alle gedachtes die rond dwarrelen
Je moet afleiding gaan zoeken. Bel een vriend en ga iets doen samen. Ik snap dat je je kind niet alleen kunt laten, dus vraag of hij langs komt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:41 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Ik heb nog een hele dag en avond voor de boeg,en ben bang dat mijn hoofd straks uitspat van alle gedachtes die rond dwarrelen
Ja en dan (mocht t zo ver komen) zn kinderen kwijt raken aan zn vrouw omdat dat zo gaat hier in Nederland? Daarbij wie zegt dat de buurvrouw daar op zit te wachten? 40 en 25 is iets te veel van t goede denk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:40 schreef Fokatio het volgende:
Ey makker, ik voel mij kut. Kan ik je even als praatpaal gebruiken? Ik zie het even niet meer zitten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:56 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Wil best een maat van me bellen,alleen weet niet wat ik moet zeggen.
Doen!!! Vraag m all1 om meteen langs te komen dan komt de rest vanzelf wel. Je kan nu wel een steun in de rug gebruiken en daar zijn vrienden voor!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:56 schreef Schaam_me_rot het volgende:
Buurvrouw was dus boven met de kleinste bezig en zij waren met z'n tweeen naar het grad cafe hier verder op.
Wil best een maat van me bellen,alleen weet niet wat ik moet zeggen.
Voel me zo slecht op dit moment.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |