Hahaha echt he, ik moest denken aan bananen, die groeien ook naar het licht toequote:Op zaterdag 24 april 2010 11:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben gefascineerd door zijn oorlellen.
Maarre.. wel zijn beste optreden tot nu toe!
Eens. Ok, hij zingt niet vals maar ik vind er echt helemaal niets bijzonders aan!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:29 schreef Steve het volgende:
Ik vind het nog steeds niks.
Vind hem nou niet bepaald briljant zingen of echt een heel erg lekkere stem hebben...
Hahaha ja daar hoor ik meer mensen over op de vrijdagquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben gefascineerd door zijn oorlellen.
Maarre.. wel zijn beste optreden tot nu toe!
Hier zie je het goed....:quote:Op woensdag 28 april 2010 09:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha ja daar hoor ik meer mensen over op de vrijdag![]()
Heb het nog steeds niet gezienik ga ff goed opletten!
Haha ze zijn zo gebobbeld. Zou er een voedselvoorraadje inzitten?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier zie je het goed....:
Dony, de nieuwe Susan Boyle
Juist, dit is het.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:29 schreef Steve het volgende:
Ik vind het nog steeds niks.
Vind hem nou niet bepaald briljant zingen of echt een heel erg lekkere stem hebben...
Big jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil hem graag een keer bigband horen zingen
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt klaar met deze zingende Mr. Potatoehead
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef XMarlies het volgende:
Weet je wat ik ook zo raar vind? Dat bij hem iedere keer zijn familie in Verweggistan wordt aangekaart (weet je wel, die ouders die pas komen als hij in de finale beland, lekker aardig) en als Kelvin dan iets noemt over zijn opa, wordt hij gelijk op het matje geroepen in de liveshow ('Moet je niet doen, bla bla'). Hoezo meten met twee maten?
De decorsbouwers halen opgelucht ademquote:
Precies mijn gedachte. Dony had het al vaak over zijn ouders en hoezeer hij ze miste.. En dan breng je Dony zo van zijn apprepot door zo een streek uit te halen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef Kidney_bean01 het volgende:
lullig dat de ouders van Sumera wel komen, maar de ouders van Dony niet..
appre wattes?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Dony had het al vaak over zijn ouders en hoezeer hij ze miste.. En dan breng je Dony zo van zijn apprepot door zo een streek uit te halen.
Echt oneerlijk. Bah
WTF?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Wie moet ik pijpen om hem exit te krijgen?
Als ik een luidspreker in een zak aardappelen plaats heb ik een betere performance gezien dan Dony
Dat noemen ze een uitdrukkingquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Wie moet ik pijpen om hem exit te krijgen?
Als ik een luidspreker in een zak aardappelen plaats heb ik een betere performance gezien dan Dony
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:32 schreef Oidale het volgende:
[..]
In jouw geval neem ik die volledig serieus
Hij is elke week alleen maar aan het jankzakken, om een ticket te krijgen voor z'n oudersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:Hij was echt afschuwelijk slecht he.
Die charme die hij had issie kwijt ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |