Gewoon refreshen of opnieuw openen. Gebeurd vaak zat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:10 schreef Cosmo. het volgende:
De meeste van mijn buren zijn wel verdwenen
Ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Cosmo. het volgende:
Nu heeft fb opeens een vernieuwde startpagina?
fixedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Morretje - Morrie Marieke
MarkM - Markm Fokuser
Crientj - Carina Scholing
Tombolafan - Tombo laFan
Heroinjunk - Mario Blaat
Mirjam - Mraaf
LasTer - Slappy Joe
gateway: Roy P Gateway
Hara: Hara Fok
Zeroku - Jeffrey van Holstein
Greys - Greys Fok
Xebber - Remco van Harten en Mara van Harten.
CasB - Casper van de Beek
Soohr - Bouke
Dit lijstje voor de OP trouwens, svp. Staat nog niet in de Wiki. En dat betekent dat er ook nog Daily Farm in de OP staat
Ja, die.quote:
Zo zijn die van mij vaakquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
4 mystery boxes.
1 FV flag
2 Duck topiaries
En een witte kip.
![]()
Ik heb ze wel eens beter gehad.
ik had vandaag uit ongeveer veertig mystery boxes maarliefst eenmaal 1 fuel en eenmaal 1/5 fuelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
4 mystery boxes.
1 FV flag
2 Duck topiaries
En een witte kip.
![]()
Ik heb ze wel eens beter gehad.
Ze begonnen vandaag zo lekker. Kreeg er zelf 1000 coins in.quote:
Ik had 20 fuel uit een ei vandaag!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef Misan het volgende:
[..]
ik had vandaag uit ongeveer veertig mystery boxes maarliefst eenmaal 1 fuel en eenmaal 1/5 fuel
editquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Hey, ik wil de ribbon voor spoiled, gifted blabla halen, maar moet ik de gifts dan ook echt in mijn giftbox laten staan?
Toen mijn doos aardig vol zat kreeg ik die ribbon, nu die steeds leeg is krijg ik hem niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat is het nou?De een zegt ja, de ander nee.
Dan laat ik het wel staan. Maar ik had er net 7 en ik heb er een uitgegooid en nu staat ie nog steeds op 7. Het gaat er toch om dat je gewoon 15 unieke cadeaus krijgt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen mijn doos aardig vol zat kreeg ik die ribbon, nu die steeds leeg is krijg ik hem niet.
http://farmville.wikia.com/wiki/Not_Spoiled,_Gifted!quote:To earn the Not Spoiled, Gifted! ribbon, farmers must have a number of different gifts in their gift box at one time. Note that they must be unique, and that the gift box is full at a total of 30 gifts. Gifts can be received from neighbors or as a reward from earning ribbons or gaining levels.
Veel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Hoeveel moet je in godsnaam oogsten om die sterren te krijgen. Ik heb nog geen enkele ster
Enfermera - Merelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Morretje - Morrie Marieke
MarkM - Markm Fokuser
Crientj - Carina Scholing
Tombolafan - Tombo laFan
Heroinjunk - Mario Blaat
Mirjam - Mraaf
LasTer - Slappy Joe
gateway: Roy P Gateway
Hara: Hara Fok
Zeroku - Jeffrey van Holstein
Greys - Greys Fok
Xebber - Remco van Harten en Mara van Harten.
CasB - Casper van de Beek
Soohr - Bouke
Dit lijstje voor de OP trouwens, svp. Staat nog niet in de Wiki. En dat betekent dat er ook nog Daily Farm in de OP staat
http://www.martabak.org/farmville/quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:34 schreef Misan het volgende:
hebben we naast http://farmville.wikia.com nog meer nuttige websites voor in de OP?
Lol met alle kerst cadeautjes kreeg ik 45 fuel in totaal ofzoquote:
oh jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
http://www.martabak.org/farmville/
Berekenen wanneer je de dingen kan oogsten!
Ohhh lord.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Merel, ben jij mod op SB/SD geweest?
quote:
Je foto! En ik heb deze nick ook gehad en Pumpkinsoup ben ik ook nog geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Waar herkende je me aan? (haha, ja behalve mn naam
)
En was jij onder dezelfde nick bekend op sb/sd? Of een andere?
Ik heb ook vijf minuten gepuzzeldquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:49 schreef Misan het volgende:
[..]
ik snapte al niet welk forum het was
ja je kunt wel alle farmville-berichten blokkeren, en misschien ook wel van bepaalde usersquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:50 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om berichten van Farmville te blokkeren? Mijn gehele lijst bestaat nu uit mensen (lees: jullie) die van alles verzoeken en nodig hebben. Hierdoor heb ik geen kijk meer op de rest van het gepeupel waar ik contacten mee onderhoud.
Staat een optie om berichten van een game of persoon te blokkeren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:50 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om berichten van Farmville te blokkeren? Mijn gehele lijst bestaat nu uit mensen (lees: jullie) die van alles verzoeken en nodig hebben. Hierdoor heb ik geen kijk meer op de rest van het gepeupel waar ik contacten mee onderhoud.
Blokkeert die dan ook alle request, dus de cadeautjes die men mij toestuurt? Of alleen die berichten die door FV gegenereerd worden? En waar kan ik deze optie vinden?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Staat een optie om berichten van een game of persoon te blokkeren.
Hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je foto! En ik heb deze nick ook gehad en Pumpkinsoup ben ik ook nog geweest.Ik zwierf ook altijd rond op het forum. NG is mijn ex, ik weet niet of je die nog kent.
Ehm, NoelGallagher. Hij heet nu Acquiese ofzoiets en hij heeft ook nog RenevanNazareth geheten. Hij heeft nogal vaak een ban gehad.quote:
Ah.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ehm, NoelGallagher. Hij heet nu Acquiese ofzoiets en hij heeft ook nog RenevanNazareth geheten. Hij heeft nogal vaak een ban gehad.
Om een game te blokkeren:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:53 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Blokkeert die dan ook alle request, dus de cadeautjes die men mij toestuurt? Of alleen die berichten die door FV gegenereerd worden? En waar kan ik deze optie vinden?
Hangt van het bericht af. Als je op een bericht staat zie je de optie 'verbergen'. Als je daarop klikt kun je zien of je een ander programma of een bepaalde user blokkeert.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:53 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Blokkeert die dan ook alle request, dus de cadeautjes die men mij toestuurt? Of alleen die berichten die door FV gegenereerd worden? En waar kan ik deze optie vinden?
Hahaha. Goodnight!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah.Ja, met die namen gaan er meer bellen rinkelen
![]()
Grappig joh.
![]()
![]()
Maarre, ik ga lekker pitten, tot morgen!
hoe? door alles te kopen met cash?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:08 schreef CasB het volgende:
Nou, ik heb m'n stable maar zelf afgemaakt.Tevens gelijk maar uitgebreid, en morgen hopelijk weer uitbreiden.
harness gestuurdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:29 schreef gateway het volgende:
als iemand nog materiaal voor de paardenstal heeft, GraagBehalve stenen, die heb ik al teveel
quote:
Same herequote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Hey, daar heb ik 6 jaar rond gezworven voor ik hier kwam.
wiki aangepastquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:57 schreef Faceoff het volgende:
f4c30ff ook ff toevoegen aan de OP?
Ik heb nog 6 buren nodig om local celebrity te worden!!
welke buur ben je in FV?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:29 schreef gateway het volgende:
als iemand nog materiaal voor de paardenstal heeft, GraagBehalve stenen, die heb ik al teveel
add mij maarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:38 schreef CasB het volgende:
Grmbl, nog 1 buur die mijn verzoek ff moet accepteren voor mijn blauwe lintje.
Naam?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:03 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb nog 1 brick nodig en 4 wooden boards.
Help?
Ah, open mn doos eerst nog even danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat het wat boven mijn hoofd is gegroeid en dat ik even een weekje FV pauze ga nemen, ik kan het niet meer bijhouden zonder in de knoop te komen met mijn andere bezigheden
Kan ik gewoon alles zo laten, of gaan dan mijn dieren dood als ik pas over een paar dagen weer terug kom?
dieren blijven leven en je kunt ook gewoon gewassen die minimaal een dag nodig hebben om te groeien plantenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat het wat boven mijn hoofd is gegroeid en dat ik even een weekje FV pauze ga nemen, ik kan het niet meer bijhouden zonder in de knoop te komen met mijn andere bezigheden
Kan ik gewoon alles zo laten, of gaan dan mijn dieren dood als ik pas over een paar dagen weer terug kom?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Is dat je ex? Like wtf?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ehm, NoelGallagher. Hij heet nu Acquiese ofzoiets en hij heeft ook nog RenevanNazareth geheten. Hij heeft nogal vaak een ban gehad.
Ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat je ex? Like wtf?![]()
Verkapte tvp.
30k maar xDquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:20 schreef Zeroku het volgende:
Hopsakee, Een dairy farm erbij. en nog 30k centjes over.
heb ik je in mijn lijst? wat kan je nog gebruiken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet nog een paar gifts voor mijn ribbon Not spoiled, gifted.Iemand?
quote:
Heb ik jou? Ik heb bricks en harness.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:22 schreef Faceoff het volgende:
ik moet het nu bijhouden op een oude laptop die er een beetje moeite mee heeft, schiet niet echt op zo.
3 bricks, 5 harnesses, 7 horseshoes, 5 nails en 4 boards te gaan...
Uuuh, ik heb je toegevoegd. En ik heb 3 bomen, een bruine en gouden kip, een bruin paard en een grijs paard, een aantal collectables, 2 dingen van de stal. Ik heb al vrij veel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:45 schreef Faceoff het volgende:
[..]
heb ik je in mijn lijst? wat kan je nog gebruiken?
Zaai dan dingen die 4 dagen tijd nemen ofzo!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben jullie dat nooit dan? Dat je op je werk niet kunt oogsten omdat je het gewoon te druk hebt en als je thuis komt wil je nog even en eventueel wat andere dingen doen en dan kom je gewoon niet aan FV toe?
Ik geef het nog niet op, maar ik wacht wel even met zaaien enzo anders heb ik er straks geen zin meer in. En er staan nog meer dan 30 kado's klaar om uitgepakt te worden, het kost allemaal zoveel tijd
ik heb je een uurtje terug toegevoegdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik jou? Ik heb bricks en harness.
gift me harnessquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik jou? Ik heb bricks en harness.
Wel meerdere, wie ben je.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:51 schreef Faceoff het volgende:
[..]
ik heb je een uurtje terug toegevoegd
Volgens mij heb ik geen requests open staan heurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:51 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
gift me harness
ik had je gister volgens mij wel toegevoegd maar heb je (nog) niet geaccepteerd
Ik plan het altijd een beetje inquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben jullie dat nooit dan? Dat je op je werk niet kunt oogsten omdat je het gewoon te druk hebt en als je thuis komt wil je nog even en eventueel wat andere dingen doen en dan kom je gewoon niet aan FV toe?
Ik geef het nog niet op, maar ik wacht wel even met zaaien enzo anders heb ik er straks geen zin meer in. En er staan nog meer dan 30 kado's klaar om uitgepakt te worden, het kost allemaal zoveel tijd
Nieuw verzoek dan maarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen requests open staan heur
Gief Harnessquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:59 schreef Faceoff het volgende:
ik kan alles voor de stal nog gebruiken, en geef je dr voor terug wat je wil (zolang t maar een harness of horseshoe is)
Maar dan nog worden al die dieren roze om te aaien en brushen enzoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zaai dan dingen die 4 dagen tijd nemen ofzo!
Moet jij die nog, ja? Ik stuurde je dozen geloof ikquote:
Hmhm. Maar Farmville is hier zó sloom. Dus kijk straks nog wel even.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet jij die nog, ja? Ik stuurde je dozen geloof ik
Ja, maar je beesten blijven toch wel staan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan nog worden al die dieren roze om te aaien en brushen enzo
Misschien ga ik vanavond dan dingen zaaien die heel lang duren idd
Heb wel nog even een rondje kado's gestuurd
Gewoon door blijven planten....als je tijd hebt produkten met korte groeitijd en als je weet dat het iets langer duurt voordat je de computer weer gebruikt langer groeiende produkten....althans zo doe ik het en het werkt bij mij zo erg goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:57 schreef Solique het volgende:
Heb maar 30k ofzo. Heb 75k nodig voor upgrade.
Gebruik ik ook, maar jammer dat er niets te planten is voor 30 min. of 1 uur.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon door blijven planten....als je tijd hebt produkten met korte groeitijd en als je weet dat het iets langer duurt voordat je de computer weer gebruikt langer groeiende produkten....althans zo doe ik het en het werkt bij mij zo erg goed.
Wel voor 2 uur en dat kan dan nog 2 uur staan voordat het verdort. Anders dingen planten die wat langer duren maar wel veel geld opleveren of bomen neerzetten...daarvan hoef je niet in een bepaalde tijd te oogsten want dat fruit blijft "eeuwig" goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Gebruik ik ook, maar jammer dat er niets te planten is voor 30 min. of 1 uur.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:05 schreef eleusis het volgende:
Wow, een topic over Farmville... Nooit gezien...
Level 46 hier
Ik vergeet mijn bomen altijdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel voor 2 uur en dat kan dan nog 2 uur staan voordat het verdort. Anders dingen planten die wat langer duren maar wel veel geld opleveren of bomen neerzetten...daarvan hoef je niet in een bepaalde tijd te oogsten want dat fruit blijft "eeuwig" goed.
Nee, is nog steeds niet fixed.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Ben ik de enige waarbij Facebook raar doet? De meest recente meldingen zijn vaak van 5 uur gelden, alles staat qua tijdstippen door elkaar en als ik refresh krijg ik weer een andere volgorde qua tijd.
Voor jou dan maar heel goed dat dat fruit niet verdortquote:
Ja alleen krijg je daar geen xp bijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel voor 2 uur en dat kan dan nog 2 uur staan voordat het verdort. Anders dingen planten die wat langer duren maar wel veel geld opleveren of bomen neerzetten...daarvan hoef je niet in een bepaalde tijd te oogsten want dat fruit blijft "eeuwig" goed.
Witte rozen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen krijg je daar geen xp bij
Voor het ploegen krijg je wel 1 XP, als je de tijd hebt om vele malen per dag te harvesten kun je er veel mee verdienen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen krijg je daar geen xp bij
+1.quote:
400.000.quote:
Noes. Ik ben aan het sparen voor een grotere toko.quote:
Wehehehe. Op zich kun je voor 800 coins nog wel aardbeien planten of zo.Jammer dat FB niet goed werkt, anders kon je links en rechts bonussen harvesten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging net wat nieuwe plots maken enzo, maar dat kan ik natuurlijk helemaal niet betalen
Blueberries zijn 48XP per vakje per dag.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:35 schreef eleusis het volgende:
[..]
Voor het ploegen krijg je wel 1 XP, als je de tijd hebt om vele malen per dag te harvesten kun je er veel mee verdienen.
Omdat het een DaiRy farm heet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:58 schreef iBenny het volgende:
Waarom kan de Referee Cow niet in de Daily Farm?
Ja, met een 24 uurs dienst.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:06 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Blueberries zijn 48XP per vakje per dag.
En wat snap je daar niet aan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
Cat Jazz STOP GIVING ME STABLE GIFTS, I'VE GOT MY STABLE COMPLETE!!! STOP GIVING ME STABLE GIFTS, I'VE GOT MY STABLE COMPLETE!!! STOP GIVING ME STABLE GIFTS, I'VE GOT MY STABLE COMPLETE!!!
Yesterday at 18:55 · Comment ·LikeUnlike
Dit staat nu bovenaan mijn live feed
Hoezo wat snap ik niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat snap je daar niet aan?
Grappig dat die bovenaan staat.Heb ik ook al de hele tijd maar ik dacht dat FB voor de lol een bericht van jezelf bovenaan zette.
Ik word beroemd!
En krijg evengoed nog stable gifts.
Er hangt ook ergens een lintje rond heur.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:45 schreef Soohr het volgende:
[quote]Op zaterdag 6 februari 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb geoogst, dus bonussen te halen bij mij.
[/quote
jee, 50 coins
Wie ben jij op FV?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er hangt ook ergens een lintje rond heur.En als FB niet zo raar deed zou ik het hier niet eens melden.
Ik zag ook alleen die maarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er hangt ook ergens een lintje rond heur.En als FB niet zo raar deed zou ik het hier niet eens melden.
Dan is mijn lintje niet verstuurd dus. Stom FB.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zag ook alleen die maarOok op je eigen pagina.
Whaha, ik zit bijna aan 2 miljoenquote:
Ik geef je wel harness.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:53 schreef Markeerstift het volgende:
Hallo, ik meld me ook weer!
Sorry dat ik gisteren geen giften heb gedaan maar ik heb geen een minuut achter de computer gekund!
Dus nu ga ik jullie maar fertilizen en giften verzenden
Maarrrr dan heb ik ook nog schaamteloze verzoeken voor mijn stal! Mijn paarden hebben het koud weetje en ik moet nog VEEL:
4 stenen
7 harnassen
9 horsshoes
7 nails
5 wooden boards
Van alles wat is dus welkom!
Volgens mij heeft hier iedereen m inmiddels af? Want dan zal ik iets anders sturen
Ik ben herma btw
En ik danquote:
Jij zou nog kijken naar wat je moest hebben of zoquote:
Nooit, maar je kan niet hoger dan 70quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:54 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Whaha, ik zit bijna aan 2 miljoen![]()
En ondertussen ben ik al level 48.
Bij welk level stopte het spel ook alweer?
Ik weet niet meer wie jij bentquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:01 schreef Fancy_Me het volgende:
ik wil geen mystery gifts![]()
![]()
ik heb nog nodig voor mijn stal:
4x bricks
5x harness
10x horseshoe
6x nail
2x wooden board
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij zou nog kijken naar wat je moest hebben of zo
Uhuhquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh wat zielig, je moet nog zo veel
Wie ben jij?? kan ik jou ook nog helpenquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
harness sent
[..]
harness on the way
Nooooooeeessquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:35 schreef Markeerstift het volgende:
Harajuku, je harness is verdwenen! Als farmville me zo tegenwerkt komt die stal nooit af!
Ik heb jou al toegevoegd toch? Maar ik kan geen burenverzoeken sturen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:56 schreef Faceoff het volgende:
1 brick,
0 harnesses,
7 horseshoes,
5 nails,
3 planken
heb ik nog nodig
Ik zie een paar lui die ik nog niet toegevoegd heb, en willen de mensen die mij als vriend maar nog niet in fv hebben me ff als neighbour uitnodigen want de farmville app mag bij mij van facebook geen invitiations meer versturen :S
f4c30ff of Sjaak van der Heide
[edit]
volgens de game zijn dit:
Cat Jazz
Snw Catdog
Mario Blaat
Karin Snel-Rekkers
Greys Fok
Tnx alvast!kadootje naar keuze voor jullie!
same here, naja morgen nog maar eens proberen dan.quote:Sorry, je hebt het maximale aantal verzoeken bereikt die je met deze toepassing kan versturen. Probeer het morgen opnieuw.
Done.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Hara, kan jij in de OP mijn naam veranderen? Ik ben voortaan Suzanne Fokuser, FB heeft het veranderd.
Ik heb jou ook nuquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:55 schreef Markeerstift het volgende:
witte roosjes gepland en nu kap ik ermee! Hopelijk morgen een hoop stalgiftenIk heb nog steeds het volgende nodig:
4 bricks
7 harnesses(sorry harajuku, toch bedankt)
8 horsshoes
7 nails
5 wooden boards
Ik ben Herma, ik zal ook weer mystery gifts uitdelen! Of op verzoek staldingetjes
Bedankt allemaal!
Ik won van jou met poker.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:36 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben maar even mafia wars gaan spelen.
Hier idd ook zoietsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
Ik moet nog:
8x Bricks
8x Harness
7x Horseshoe
8x Nail
10x Wooden Boardteveel dus
Nou als je een Nail of Wooden Board nog hebt... die kan ik je wel gevenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hier idd ook zoiets![]()
Ach, komt wel. Als ik ze bijna heb koop ik de laatste wel, kan met FV cash, is maar 1 per stuk
Ik zie 't wel.
Ik kan je wel een harness of brick sturenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hier idd ook zoiets![]()
Ach, komt wel. Als ik ze bijna heb koop ik de laatste wel, kan met FV cash, is maar 1 per stuk
Ik zie 't wel.
Ik ging gewoon weg.quote:
ik kan je een wooden board gevenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:35 schreef automatic_ het volgende:
Hoi! Ik ben (zoals gewoonlijk) weer wat kwijtgeraakt toen ik mijn gifts aan het accepteren was, maar ik heb nog enkele dingen nodig:
3x bricks & 2x wooden board.. Wie kan nog iets sturen?
Ik ben Rachel, maar ik weet niet of ik jou al in mijn lijst hebquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik kan je een wooden board geven
(wie/wat ben je?![]()
)
Jaquote:
Idd leuke afwisselingquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:36 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben maar even mafia wars gaan spelen.
Oké, momentjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
dan heb je nu een kadootje
ik moet nog zoveel... ik vind alles goed
Mja, ik ben het al gewend zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
das ook lullig
ik kan je helaas ook niks meer sturen nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan doen we dat...quote:Op zondag 7 februari 2010 00:03 schreef automatic_ het volgende:
Haha, geen dank
morgen mag je die best geven hoor![]()
Was je te laat bij mij...?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb volgens mij nog niets van die beetle serie
Facebook laat mij atm helemaal niets meer zienquote:
Stom! Maar misschien kan je nog proberenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Facebook laat mij atm helemaal niets meer zien
Je pinguin heb ik wel.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stom! Maar misschien kan je nog proberen
Ik heb net ook nog bij Dik Koster wat kunnen pakken (wat al één uur "in de uitverkoop" stond)
Oeh, dat is minderquote:Op zondag 7 februari 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
Crap, ik krijg nu 3x dragonfly achter elkaar, en die had ik al
Wie ben je op FB?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:49 schreef Cosmo. het volgende:
white kitty :<
kreeg net luchtballon uit mystery box, stom nu is mijn event luchtballon niet meer speciaal
anyways ik heb nu voor stable:
5x baksteen
3x harness
2x hoefijzer
2x spijker
2x plank
nog aardig wat nodig
Dan heb ik je volgens mij een giftbox gestuurdquote:
Yesssss, got it. Mijn eerste uit die serie.quote:
Oh, die moet ik ookquote:Op zondag 7 februari 2010 00:53 schreef automatic_ het volgende:
Verdorie! Ik zag dat iemand vanmiddag Zebra vlinders had & die moet ik nog
Haha, ik heb van die andere vlinders ook gemiddeld 2 a 3 dingenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, die moet ik ookDat Swallow?ding heb ik wel 100 keer
Schiet weer lekker opquote:Op zondag 7 februari 2010 00:57 schreef Harajuku. het volgende:
Here we go again![]()
No posts to display.
Use the Publisher above to add your own.
Die heb ik, maar ik kan je niets meer sturen geloof ikquote:Op zondag 7 februari 2010 01:01 schreef automatic_ het volgende:
Jeuj! Ik heb een lady bug gekregen
Nu alleen nog de dragonfly als gift en ik heb ook iets compleet
wie ben jij op fb?quote:Op zondag 7 februari 2010 01:01 schreef automatic_ het volgende:
Jeuj! Ik heb een lady bug gekregen
Nu alleen nog de dragonfly als gift en ik heb ook iets compleet
Rachel O.quote:
had je al gegift sorryquote:Op zondag 7 februari 2010 01:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Rachel O.
En dank jullie wel alvast!
kreeg nog een dragonfly, had ik al genoeg vanquote:Op zondag 7 februari 2010 01:14 schreef automatic_ het volgende:
Het blijft rustig met reacties op die collectie
jammer genoeg stond die niet bij mijn free-gifts... het is dus een mistery box geworden...quote:Op zondag 7 februari 2010 00:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet nog twee keer hout en twee stenen
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:58 schreef Morretje het volgende:
Poeh, ik moest even 32 cadeautjes accepteren..![]()
Maar ik heb nog steeds mijn stal niet af! Nog 2 nails mensen, wie mag me nog een cadeautje sturen?
Nail verzonden.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:58 schreef Morretje het volgende:
Maar ik heb nog steeds mijn stal niet af! Nog 2 nails mensen, wie mag me nog een cadeautje sturen?
Done!quote:Op zondag 7 februari 2010 11:58 schreef Morretje het volgende:
Doe mij anders maar een hoefijzer. Kan ik mijn gift lintje aftikken. Zet er maar bij wat je terug wil.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
wie heeft er nog meer nails of hoefijzers nodig?
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:24 schreef Cat22 het volgende:
2x 1000 coins in 2 mystery boxes![]()
Nog één gift voor mijn blauwe lintje nodig! Wie kan een koe of witte kip missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |