Gewoon refreshen of opnieuw openen. Gebeurd vaak zat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:10 schreef Cosmo. het volgende:
De meeste van mijn buren zijn wel verdwenen
Ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Cosmo. het volgende:
Nu heeft fb opeens een vernieuwde startpagina?
fixedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Morretje - Morrie Marieke
MarkM - Markm Fokuser
Crientj - Carina Scholing
Tombolafan - Tombo laFan
Heroinjunk - Mario Blaat
Mirjam - Mraaf
LasTer - Slappy Joe
gateway: Roy P Gateway
Hara: Hara Fok
Zeroku - Jeffrey van Holstein
Greys - Greys Fok
Xebber - Remco van Harten en Mara van Harten.
CasB - Casper van de Beek
Soohr - Bouke
Dit lijstje voor de OP trouwens, svp. Staat nog niet in de Wiki. En dat betekent dat er ook nog Daily Farm in de OP staat
Ja, die.quote:
Zo zijn die van mij vaakquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
4 mystery boxes.
1 FV flag
2 Duck topiaries
En een witte kip.
![]()
Ik heb ze wel eens beter gehad.
ik had vandaag uit ongeveer veertig mystery boxes maarliefst eenmaal 1 fuel en eenmaal 1/5 fuelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
4 mystery boxes.
1 FV flag
2 Duck topiaries
En een witte kip.
![]()
Ik heb ze wel eens beter gehad.
Ze begonnen vandaag zo lekker. Kreeg er zelf 1000 coins in.quote:
Ik had 20 fuel uit een ei vandaag!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef Misan het volgende:
[..]
ik had vandaag uit ongeveer veertig mystery boxes maarliefst eenmaal 1 fuel en eenmaal 1/5 fuel
editquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Hey, ik wil de ribbon voor spoiled, gifted blabla halen, maar moet ik de gifts dan ook echt in mijn giftbox laten staan?
Toen mijn doos aardig vol zat kreeg ik die ribbon, nu die steeds leeg is krijg ik hem niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat is het nou?De een zegt ja, de ander nee.
Dan laat ik het wel staan. Maar ik had er net 7 en ik heb er een uitgegooid en nu staat ie nog steeds op 7. Het gaat er toch om dat je gewoon 15 unieke cadeaus krijgt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen mijn doos aardig vol zat kreeg ik die ribbon, nu die steeds leeg is krijg ik hem niet.
http://farmville.wikia.com/wiki/Not_Spoiled,_Gifted!quote:To earn the Not Spoiled, Gifted! ribbon, farmers must have a number of different gifts in their gift box at one time. Note that they must be unique, and that the gift box is full at a total of 30 gifts. Gifts can be received from neighbors or as a reward from earning ribbons or gaining levels.
Veel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Hoeveel moet je in godsnaam oogsten om die sterren te krijgen. Ik heb nog geen enkele ster
Enfermera - Merelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Morretje - Morrie Marieke
MarkM - Markm Fokuser
Crientj - Carina Scholing
Tombolafan - Tombo laFan
Heroinjunk - Mario Blaat
Mirjam - Mraaf
LasTer - Slappy Joe
gateway: Roy P Gateway
Hara: Hara Fok
Zeroku - Jeffrey van Holstein
Greys - Greys Fok
Xebber - Remco van Harten en Mara van Harten.
CasB - Casper van de Beek
Soohr - Bouke
Dit lijstje voor de OP trouwens, svp. Staat nog niet in de Wiki. En dat betekent dat er ook nog Daily Farm in de OP staat
http://www.martabak.org/farmville/quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:34 schreef Misan het volgende:
hebben we naast http://farmville.wikia.com nog meer nuttige websites voor in de OP?
Lol met alle kerst cadeautjes kreeg ik 45 fuel in totaal ofzoquote:
oh jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
http://www.martabak.org/farmville/
Berekenen wanneer je de dingen kan oogsten!
Ohhh lord.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Merel, ben jij mod op SB/SD geweest?
quote:
Je foto! En ik heb deze nick ook gehad en Pumpkinsoup ben ik ook nog geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Waar herkende je me aan? (haha, ja behalve mn naam
)
En was jij onder dezelfde nick bekend op sb/sd? Of een andere?
Ik heb ook vijf minuten gepuzzeldquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:49 schreef Misan het volgende:
[..]
ik snapte al niet welk forum het was
ja je kunt wel alle farmville-berichten blokkeren, en misschien ook wel van bepaalde usersquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:50 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om berichten van Farmville te blokkeren? Mijn gehele lijst bestaat nu uit mensen (lees: jullie) die van alles verzoeken en nodig hebben. Hierdoor heb ik geen kijk meer op de rest van het gepeupel waar ik contacten mee onderhoud.
Staat een optie om berichten van een game of persoon te blokkeren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:50 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om berichten van Farmville te blokkeren? Mijn gehele lijst bestaat nu uit mensen (lees: jullie) die van alles verzoeken en nodig hebben. Hierdoor heb ik geen kijk meer op de rest van het gepeupel waar ik contacten mee onderhoud.
Blokkeert die dan ook alle request, dus de cadeautjes die men mij toestuurt? Of alleen die berichten die door FV gegenereerd worden? En waar kan ik deze optie vinden?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Staat een optie om berichten van een game of persoon te blokkeren.
Hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je foto! En ik heb deze nick ook gehad en Pumpkinsoup ben ik ook nog geweest.Ik zwierf ook altijd rond op het forum. NG is mijn ex, ik weet niet of je die nog kent.
Ehm, NoelGallagher. Hij heet nu Acquiese ofzoiets en hij heeft ook nog RenevanNazareth geheten. Hij heeft nogal vaak een ban gehad.quote:
Ah.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ehm, NoelGallagher. Hij heet nu Acquiese ofzoiets en hij heeft ook nog RenevanNazareth geheten. Hij heeft nogal vaak een ban gehad.
Om een game te blokkeren:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:53 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Blokkeert die dan ook alle request, dus de cadeautjes die men mij toestuurt? Of alleen die berichten die door FV gegenereerd worden? En waar kan ik deze optie vinden?
Hangt van het bericht af. Als je op een bericht staat zie je de optie 'verbergen'. Als je daarop klikt kun je zien of je een ander programma of een bepaalde user blokkeert.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:53 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Blokkeert die dan ook alle request, dus de cadeautjes die men mij toestuurt? Of alleen die berichten die door FV gegenereerd worden? En waar kan ik deze optie vinden?
Hahaha. Goodnight!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah.Ja, met die namen gaan er meer bellen rinkelen
![]()
Grappig joh.
![]()
![]()
Maarre, ik ga lekker pitten, tot morgen!
hoe? door alles te kopen met cash?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:08 schreef CasB het volgende:
Nou, ik heb m'n stable maar zelf afgemaakt.Tevens gelijk maar uitgebreid, en morgen hopelijk weer uitbreiden.
harness gestuurdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:29 schreef gateway het volgende:
als iemand nog materiaal voor de paardenstal heeft, GraagBehalve stenen, die heb ik al teveel
quote:
Same herequote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Hey, daar heb ik 6 jaar rond gezworven voor ik hier kwam.
wiki aangepastquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:57 schreef Faceoff het volgende:
f4c30ff ook ff toevoegen aan de OP?
Ik heb nog 6 buren nodig om local celebrity te worden!!
welke buur ben je in FV?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:29 schreef gateway het volgende:
als iemand nog materiaal voor de paardenstal heeft, GraagBehalve stenen, die heb ik al teveel
add mij maarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:38 schreef CasB het volgende:
Grmbl, nog 1 buur die mijn verzoek ff moet accepteren voor mijn blauwe lintje.
Naam?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:03 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb nog 1 brick nodig en 4 wooden boards.
Help?
Ah, open mn doos eerst nog even danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat het wat boven mijn hoofd is gegroeid en dat ik even een weekje FV pauze ga nemen, ik kan het niet meer bijhouden zonder in de knoop te komen met mijn andere bezigheden
Kan ik gewoon alles zo laten, of gaan dan mijn dieren dood als ik pas over een paar dagen weer terug kom?
dieren blijven leven en je kunt ook gewoon gewassen die minimaal een dag nodig hebben om te groeien plantenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat het wat boven mijn hoofd is gegroeid en dat ik even een weekje FV pauze ga nemen, ik kan het niet meer bijhouden zonder in de knoop te komen met mijn andere bezigheden
Kan ik gewoon alles zo laten, of gaan dan mijn dieren dood als ik pas over een paar dagen weer terug kom?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Is dat je ex? Like wtf?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ehm, NoelGallagher. Hij heet nu Acquiese ofzoiets en hij heeft ook nog RenevanNazareth geheten. Hij heeft nogal vaak een ban gehad.
Ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat je ex? Like wtf?![]()
Verkapte tvp.
30k maar xDquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:20 schreef Zeroku het volgende:
Hopsakee, Een dairy farm erbij. en nog 30k centjes over.
heb ik je in mijn lijst? wat kan je nog gebruiken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet nog een paar gifts voor mijn ribbon Not spoiled, gifted.Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |