quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Dus QWERTY staat nu op de auto van Veenstra?
En een briljante playlist... wat een uuropener. Achtbaanplaatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:58 schreef Captain_Slow het volgende:
DER RUDY en DER KEVIN! Zijn in de studio![]()
quote:22-23
Gossip – Standing In The Way Of Control (Soulwax Nite Version)!!!!!
Typhoon ft New Cool Collective – Bumaye
Anouk – Woman
Gorillaz – Stylo(toch de MH tijdens Der Rudy).
Mylo – Drop The Pressure
Customs - Rex![]()
Rick James – Superfreak![]()
Absynthe Minded – live in de studio (1)
Estelle ft Kanye West – American Boy![]()
Two Door Cinema Club – I Can Talk![]()
http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/344829
Kan ik nog uitstappen!?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Okay mensen, here we go !!!!!!! Riemen vast en gaan met die banaan !
neeeeee ! de rit is nu bezig. FF volhoudenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kan ik nog uitstappen!?
Tot morgen!
Niet uitstappen tijdens de rit hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kan ik nog uitstappen!?
Tot morgen!
dag scheetjequote:
Het schijnt een TT te hetenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:58 schreef AapjeAapje het volgende:
wat is die afkorting voor de naam van het topic ook al weer?
dan kan ik die gebruiken in de zin:
"LOL,, die <afkorting komt hier>"
Ben benieuwd hoe ze zometeen live klinkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Absynthe Minded![]()
. Hoor ik regelmatig @ StuBru voorbij komen
.
Avond kevin ! wat een begin zeg.. goedemorgen zegquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi!
als ze net zo boeiend zijn als d66 in de landelijke politiek , dan was het vast slaap verwekkendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef borisz het volgende:
Debatavond van D66velsen was zeer interessant.
hey, nog steeds geen succes met je ww?quote:
Dat is volgens mij de plaat die Paul R nogal vaak draait. Toffe track !quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef borisz het volgende:
Debatavond van D66velsen was zeer interessant.
merci, er zijn veel fijne nieuwe plaatjes!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hey, nog steeds geen succes met je ww?![]()
PS: te gekke playlist vandaag, zoals eigenlijk de laatste tijd de playlist uitzonderlijk goed is![]()
ze zijn toch niet allemaal nieuw, wel veel iddquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
merci, er zijn veel fijne nieuwe plaatjes!
En tegen DIE LUCHT!!!!!!! kan ik nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe maar niet anders gaat Roel weer braken
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe maar niet anders gaat Roel weer braken
ja, stoer he! Is zeker niet de makkelijkste Gorillaz-single, zie hem niet snel bij 538 voorbij komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:20 schreef -Hans- het volgende:
Had ik totaal niet verwacht dat Gorillaz – Stylo de nieuwe Megahit zou zijn. Stoer dat ze toch voor z'n plaat als MH hebben gekozen.
Ze hadden ook al 2 weken iets goed te makenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:20 schreef -Hans- het volgende:
Had ik totaal niet verwacht dat Gorillaz – Stylo de nieuwe Megahit zou zijn. Stoer dat ze toch voor z'n plaat als MH hebben gekozen.
mwoa, zo gedurfd is het nou ook weer niet, Gorillaz is toch behoorlijk populair in Nederlandquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:20 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze net zo boeiend zijn als d66 in de landelijke politiek , dan was het vast slaap verwekkend
Da's ook geen criterium voor 3FM, mag ik hopenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, stoer he! Is zeker niet de makkelijkste Gorillaz-single, zie hem niet snel bij 538 voorbij komen.
is een stiekeme verwijzing naar het tv-programma Drie Op Reis die hem ook als tune gebruikenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat nou nooit eerlijk is, is dat ze altijd Just Jack gebruiken als achtergrond muziekje, maar ze draaien hem haast nooit
JAquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
is een stiekeme verwijzing naar het tv-programma Drie Op Reis die hem ook als tune gebruikenZal hem binnenkort weer eens gewoon inplannen!
't Is Jack maar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat nou nooit eerlijk is, is dat ze altijd Just Jack gebruiken als achtergrond muziekje, maar ze draaien hem haast nooit
Dit is wel erg lekker, beter als die 50 cent coverquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:30 schreef Bol_Wan het volgende:
heb je die gast van Ayo Technology weer, zijn stem is veranderd joh
Lijkt mij idd redelijk uitgesloten dat je 'm op die zender hoort.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, stoer he! Is zeker niet de makkelijkste Gorillaz-single, zie hem niet snel bij 538 voorbij komen.
Jup, maar de plaat is toch best bijzonder. Niet heel standaard, imho. Je moet er wel even voor zitten, zeg maarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mwoa, zo gedurfd is het nou ook weer niet, Gorillaz is toch behoorlijk populair in Nederland
gelukkig maar dat ik nooit achter mijn radio sta danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, maar de plaat is toch best bijzonder. Niet heel standaard, imho. Je moet er wel even voor zitten, zeg maar.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gelukkig maar dat ik nooit achter mijn radio sta dan
Two door word al wel overdags gedraaid hoor..niet genoeg, but stillquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Moet je toch een keer gaan doen. Is best leuk
Rex van de Customs mogen ze van mij overdag wel gaan draaien. Samen met Two Door Cinema Club trouwens. Leuke nieuwe muziek.
Jaaa en laat ik nou net witte sportsokken aan hebben. Woehoe!
Check! http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/8384quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jammer dat we Customs maar niet kunnen strikken voor dit programma, we waren zeker de eerste met Rex!
Oja, bij Paul geloof ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Two door word al wel overdags gedraaid hoor..niet genoeg, but still
sow, ze zijn niet zon beetje de eerste ook, September!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check! http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/8384
Mis Timur nog in het rijtje.. die pikt nieuwe muziek vaak ook wel snel op.
Juliquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
sow, ze zijn niet zon beetje de eerste ook, September!
my bad.. was iets te enthousiast met postenquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Absynthe Minded nu live. Ben zeer benieuwd. Die single... briljant !
Ja, inderdaad zegquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:51 schreef Bol_Wan het volgende:
zeg maar gerust best wel geweldig, is de cd al uit, dan ga ik em morgen meteen ophalen?
Envoiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe heet dit nummer?
ssshhhhht... zit een reden achterquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Nou ja zeg, gaat ie ons gewoon lekker maken met Plug in Baby, en hem dan niet draaien!
de sadist
Kortom: wat een uur !quote:23-00
Bloc Party – Banquet![]()
Florence And The Machine – You've Got The Love![]()
Ducksauce – Anyway![]()
Absynthe Minded – live in de studio (2)![]()
Noisettes – Don't Upset The Rhythm![]()
![]()
Infadels – Ghosts![]()
Jay-Z ft Alicia Keys – Empire State Of Mind
Tim Knol – Silverman Hotel![]()
Muse – Hysteria >> Win kaartjes voor hun concert in het Goffertpark!![]()
The XX – Islands![]()
U2 – Mysterious Ways![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:01 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thank God it`s friday!PROOST!
moest je soms raden welke intro het was, dan heb ik de kaartjes gewonnen vind ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ssshhhhht... zit een reden achter
my thoughts exactlyquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Noisettes, straks !!! Zonder twijfel een van mijn favo tracks van 2009
Uur 2 !
[..]
Kortom: wat een uur !
Wat 'n pallet tracksquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Noisettes, straks !!! Zonder twijfel een van mijn favo tracks van 2009
Uur 2 !
[..]
Kortom: wat een uur !
Uur 3 wordt trouwens ook erg tof, maar eerst dit uur maar eens zien te overleven.. wat een tracksquote:
Corton draaide em van de week nog, echt een lekkere trackquote:
binne..!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
gratis op pinmedown.net !
Thanks voor tip! Op een of andere manier werkt de confirm and download link niet (overbelast?). Probeer het straks nog wel eventjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
gratis op pinmedown.net !
Wacht nog op de download, maar wat Rudy net liet horen klonk erg fijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Corton draaide em van de week nog, echt een lekkere track
DeadMau5 - Ghosts n Stuffquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Waarvan is dat achtergrondmuziekie ookweer
oja natuurlijkquote:
Dat mag ik toch hopen!quote:
die klinkt zelfs lekker op maandagavondquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen!![]()
Deze klinkt wel heel lekker aan `t begin van het weekend, onder het genot van een pilsje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die klinkt zelfs lekker op maandagavond
Is inderdaad een beetje laat, Little Lion Man zou al 10 keer megahit moeten zijn geweestquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:20 schreef Bol_Wan het volgende:
Mumford And Sons trouwens nieuwe weekcd!, beetje laat, maar als dat niet tergend kut was met dat gelul derdoorhen had ik em wel even beluistert![]()
Moodswing Baby heet ie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Hoe heette die plaat die ze net speelde nou?
Noisetes![]()
ok, laten we dat maar doen danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
met een beetje geluk krijgen we vandaag gewoon 3 topics vol, dat is zelfs voor een vrijdagavond veel
ja, vind ik ook! tijd voor een comeback! (vorige album was flut)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Tof, de nieuwe Infadels! die wordt ook steeds beter en beter..
Daaagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
ik was dus gewoon de eerrste![]()
maar ik ben weg, val bijna in slaap hier![]()
luister morgen wel de rest![]()
![]()
oude december tijden herleven.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
met een beetje geluk krijgen we vandaag gewoon 3 topics vol, dat is zelfs voor een vrijdagavond veel
Jammer! komen nog een boel toffe platenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
ik was dus gewoon de eerrste![]()
maar ik ben weg, val bijna in slaap hier![]()
luister morgen wel de rest![]()
![]()
Zeer matig album inderdaadquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, vind ik ook! tijd voor een comeback! (vorige album was flut)
ps: iemand het album van Hot Chip al gekocht? Aanrader!
Ik wilde 'm ook al makenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik denk dat ik Jay-Zie![]()
Empire State Of Mind
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:36 schreef Timo20 het volgende:
Was het bij Uit het raam trouwens echt raak op de Michiel`s auto?![]()
... maar d'r kleren bleven aan!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bridget had 4 flessen Rosé op![]()
HIERquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Kijk ik verkeerd want ik kan op de site van de Infadels geen download mirror vinden..
Thanks!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
HIER
je kan hem hier downloaden (wel even mp3 hernoemen naar m4a)
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Roxette – Joyride![]()
C-Mon & Kypski – More Is Less![]()
Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat![]()
Blaudzun – Quiet German Girls ?
Caro Emerald – A Night Like This![]()
Vampire Weekend – Cousins![]()
Phoenix – If I Ever Feel Better!
Lilly Allen – Not Fair (Far Too Electro Edit) ?
Team William – You Look Familiar ?
Live Request
The Mad Trist – Pay The Piper![]()
The Killers – Mr Brightside![]()
Live Request: welke track uit het 3FM live archief moet Der Rudy draaien?
SMS A/B/C naar 3333 of twitter met #derrudy
A. Beck – Sexxlaws (Lowlands 2003)
B. De Jeugd Van Tegenwoordig – Watskeburt? (Lowlands 2005)
C. Duffy – Mercy (Live in That's Live)
Ik ben nu al moequote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:03 schreef Sirolf het volgende:
Awww, Rachid moet de hele nacht nog door tot 7 uur. Leuk dat 'ie even blijft hangen.
ToP !quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:14 schreef Brennel het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
* Sirolf heeft gelijk een reden om straks even terug te kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ok, ik hoop dat er nu niemand naar de cam aan het kijiken is
Kwijlquote:
![]()
Of toch niet, deze edit van Not Fair is toch wel erg lekkerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:40 schreef Captain_Slow het volgende:
ff mijn telefoon halen en even voor Duffy SMSen
Verkouden meisje of verdrietig?quote:
Ze wilde volgende week al terug komenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:49 schreef TheZapster het volgende:
Bridget was echt een leuke gastMag wel vaker terugkomen wat mij betreft
Van mij mag zequote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:51 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze wilde volgende week al terug komen
Verkouden. Alweer, net van de vorige verkoudheid afquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:49 schreef TheZapster het volgende:
Bridget was echt een leuke gastMag wel vaker terugkomen wat mij betreft
[..]
Verkouden meisje of verdrietig?![]()
Ik heb ook een chronische loopneus met dit weerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Verkouden. Alweer, net van de vorige verkoudheid af
Meer alcohol drinken, dat helpt tegen verkoudheidquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Verkouden. Alweer, net van de vorige verkoudheid af
Klinkt best wel tof, maar doe mij toch maar het origineelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:53 schreef Timo20 het volgende:
Hey Hans, wat vindt je hier van?
Vind `m top![]()
Blijkbaar komt MGMT dit jaar met een nieuw album![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tot volgende week allemaal!
Absoluut, het was smullen geblazen vanavondquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tot volgende week allemaal!
Die blijft toch wel geniaal!quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:06 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat grappig is, is dat we de SMS balk van Giel bijna iedere dag ongewenst in beeld hebben en nu hij draait is hij niet te zien![]()
Maar ik ga weer weg
Ben ik al mee bezig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meer alcohol drinken, dat helpt tegen verkoudheid
volgens mij gehackt als je naar http://lichtsnel.nl krijg je een lege pagina.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:35 schreef Sirolf het volgende:
De eigenaar van Lichtsnel zei net na 1 uur dat de chatserver nu absoluut niet meer plat zou gaan... en nu ligt de chat weer plat.
Neuh, lijkt me niet. DNS was ook plat, dus zal wel een technische storing zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij gehackt als je naar http://lichtsnel.nl krijg je een lege pagina.
Nogal. "Bel maar met het hoofdkantoor". Ontzettend flauw.quote:
jammer dat telefoons geen snoer meer hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:13 schreef Paul het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan is de grote Timur Timur show er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik weer bellen?
quote:
Six Nations, One Cup?quote:
Handigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:58 schreef TIM-846 het volgende:
Mogguh.. Even wat wijzigingen doorgevoerd. Moeten nu verplicht twitteren voor de Uni
Had hem al gezien jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/rugby_union/8500298.stm
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:10 schreef ScottTracy het volgende:
Goedemiddag
Heb ik gisteren veel gemist bij Ekstra Weekend?
Ze ging zelf uit het raam?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zaten wel wat leuke momenten in. Zeker toen Bridget op het einde helemaal los wilde gaan met Uit het raaaaaam
Ahja ik zie hierboven al een youtubeje staan, zometeen even kijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zaten wel wat leuke momenten in. Zeker toen Bridget op het einde helemaal los wilde gaan met Uit het raaaaaam
Die mag ook uit het raam.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:20 schreef -Hans- het volgende:
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer
Ik heb een tweet naar de muziekpolitie gestuurd afgelopen weekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |