Van mij mag zequote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:51 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze wilde volgende week al terug komen
Verkouden. Alweer, net van de vorige verkoudheid afquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:49 schreef TheZapster het volgende:
Bridget was echt een leuke gastMag wel vaker terugkomen wat mij betreft
[..]
Verkouden meisje of verdrietig?![]()
Ik heb ook een chronische loopneus met dit weerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Verkouden. Alweer, net van de vorige verkoudheid af
Meer alcohol drinken, dat helpt tegen verkoudheidquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Verkouden. Alweer, net van de vorige verkoudheid af
Klinkt best wel tof, maar doe mij toch maar het origineelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:53 schreef Timo20 het volgende:
Hey Hans, wat vindt je hier van?
Vind `m top![]()
Blijkbaar komt MGMT dit jaar met een nieuw album![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tot volgende week allemaal!
Absoluut, het was smullen geblazen vanavondquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tot volgende week allemaal!
Die blijft toch wel geniaal!quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:06 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat grappig is, is dat we de SMS balk van Giel bijna iedere dag ongewenst in beeld hebben en nu hij draait is hij niet te zien![]()
Maar ik ga weer weg
Ben ik al mee bezig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meer alcohol drinken, dat helpt tegen verkoudheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |