quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Dus QWERTY staat nu op de auto van Veenstra?
En een briljante playlist... wat een uuropener. Achtbaanplaatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:58 schreef Captain_Slow het volgende:
DER RUDY en DER KEVIN! Zijn in de studio![]()
quote:22-23
Gossip – Standing In The Way Of Control (Soulwax Nite Version)!!!!!
Typhoon ft New Cool Collective – Bumaye
Anouk – Woman
Gorillaz – Stylo(toch de MH tijdens Der Rudy).
Mylo – Drop The Pressure
Customs - Rex![]()
Rick James – Superfreak![]()
Absynthe Minded – live in de studio (1)
Estelle ft Kanye West – American Boy![]()
Two Door Cinema Club – I Can Talk![]()
http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/344829
Kan ik nog uitstappen!?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Okay mensen, here we go !!!!!!! Riemen vast en gaan met die banaan !
neeeeee ! de rit is nu bezig. FF volhoudenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kan ik nog uitstappen!?
Tot morgen!
Niet uitstappen tijdens de rit hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kan ik nog uitstappen!?
Tot morgen!
dag scheetjequote:
Het schijnt een TT te hetenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:58 schreef AapjeAapje het volgende:
wat is die afkorting voor de naam van het topic ook al weer?
dan kan ik die gebruiken in de zin:
"LOL,, die <afkorting komt hier>"
Ben benieuwd hoe ze zometeen live klinkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Absynthe Minded![]()
. Hoor ik regelmatig @ StuBru voorbij komen
.
Avond kevin ! wat een begin zeg.. goedemorgen zegquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi!
als ze net zo boeiend zijn als d66 in de landelijke politiek , dan was het vast slaap verwekkendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef borisz het volgende:
Debatavond van D66velsen was zeer interessant.
hey, nog steeds geen succes met je ww?quote:
Dat is volgens mij de plaat die Paul R nogal vaak draait. Toffe track !quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef borisz het volgende:
Debatavond van D66velsen was zeer interessant.
merci, er zijn veel fijne nieuwe plaatjes!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hey, nog steeds geen succes met je ww?![]()
PS: te gekke playlist vandaag, zoals eigenlijk de laatste tijd de playlist uitzonderlijk goed is![]()
ze zijn toch niet allemaal nieuw, wel veel iddquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
merci, er zijn veel fijne nieuwe plaatjes!
En tegen DIE LUCHT!!!!!!! kan ik nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe maar niet anders gaat Roel weer braken
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe maar niet anders gaat Roel weer braken
ja, stoer he! Is zeker niet de makkelijkste Gorillaz-single, zie hem niet snel bij 538 voorbij komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:20 schreef -Hans- het volgende:
Had ik totaal niet verwacht dat Gorillaz – Stylo de nieuwe Megahit zou zijn. Stoer dat ze toch voor z'n plaat als MH hebben gekozen.
Ze hadden ook al 2 weken iets goed te makenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:20 schreef -Hans- het volgende:
Had ik totaal niet verwacht dat Gorillaz – Stylo de nieuwe Megahit zou zijn. Stoer dat ze toch voor z'n plaat als MH hebben gekozen.
mwoa, zo gedurfd is het nou ook weer niet, Gorillaz is toch behoorlijk populair in Nederlandquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:20 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze net zo boeiend zijn als d66 in de landelijke politiek , dan was het vast slaap verwekkend
Da's ook geen criterium voor 3FM, mag ik hopenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, stoer he! Is zeker niet de makkelijkste Gorillaz-single, zie hem niet snel bij 538 voorbij komen.
is een stiekeme verwijzing naar het tv-programma Drie Op Reis die hem ook als tune gebruikenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat nou nooit eerlijk is, is dat ze altijd Just Jack gebruiken als achtergrond muziekje, maar ze draaien hem haast nooit
JAquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
is een stiekeme verwijzing naar het tv-programma Drie Op Reis die hem ook als tune gebruikenZal hem binnenkort weer eens gewoon inplannen!
't Is Jack maar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat nou nooit eerlijk is, is dat ze altijd Just Jack gebruiken als achtergrond muziekje, maar ze draaien hem haast nooit
Dit is wel erg lekker, beter als die 50 cent coverquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:30 schreef Bol_Wan het volgende:
heb je die gast van Ayo Technology weer, zijn stem is veranderd joh
Lijkt mij idd redelijk uitgesloten dat je 'm op die zender hoort.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, stoer he! Is zeker niet de makkelijkste Gorillaz-single, zie hem niet snel bij 538 voorbij komen.
Jup, maar de plaat is toch best bijzonder. Niet heel standaard, imho. Je moet er wel even voor zitten, zeg maarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mwoa, zo gedurfd is het nou ook weer niet, Gorillaz is toch behoorlijk populair in Nederland
gelukkig maar dat ik nooit achter mijn radio sta danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, maar de plaat is toch best bijzonder. Niet heel standaard, imho. Je moet er wel even voor zitten, zeg maar.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gelukkig maar dat ik nooit achter mijn radio sta dan
Two door word al wel overdags gedraaid hoor..niet genoeg, but stillquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Moet je toch een keer gaan doen. Is best leuk
Rex van de Customs mogen ze van mij overdag wel gaan draaien. Samen met Two Door Cinema Club trouwens. Leuke nieuwe muziek.
Jaaa en laat ik nou net witte sportsokken aan hebben. Woehoe!
Check! http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/8384quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jammer dat we Customs maar niet kunnen strikken voor dit programma, we waren zeker de eerste met Rex!
Oja, bij Paul geloof ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Two door word al wel overdags gedraaid hoor..niet genoeg, but still
sow, ze zijn niet zon beetje de eerste ook, September!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check! http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/8384
Mis Timur nog in het rijtje.. die pikt nieuwe muziek vaak ook wel snel op.
Juliquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
sow, ze zijn niet zon beetje de eerste ook, September!
my bad.. was iets te enthousiast met postenquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Absynthe Minded nu live. Ben zeer benieuwd. Die single... briljant !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |