Och, zo lang het nog niet afgelopen is het wel leuk om mee te lezen. En het duurt nog maar 10 minuten, dus best kans dat deze volgende week nog open is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach... niet iedereen weet dat we in 15 minuten een topic vol maken hier
In Amerika luistert iedereen ook braaf naar wat Oprah zegtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef Shoombak het volgende:
Ook zo bizar, in Nederland trekken kanslozen blijkbaar kijkers aan, maar in de VS bij American Idol gaat het juist om het achtergrondverhaal en daarnaast hoe ze wonderbaarlijk goed kunnen zingen
Ik hoop echt dat ze die kneuzen eens niet uitzenden, want dat publiek kennen we nu wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef Shoombak het volgende:
Ook zo bizar, in Nederland trekken kanslozen blijkbaar kijkers aan, maar in de VS bij American Idol gaat het juist om het achtergrondverhaal en daarnaast hoe ze wonderbaarlijk goed kunnen zingen
Nou, daar ga ik eigenlijk wel van uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als die Galjaard (zo heet ie toch?) ook buiten de deur n**kt
Die is allang dood.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:51 schreef Vlarp het volgende:
En de McRookworst moet ook dood!
Ik ook. Maar dat ligt meer aan Wendy.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, daar ga ik eigenlijk wel van uit.
Ja ik vind hem ook leuk!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
Die LOI reclame blijft leuk
Sooooow, hallow
Die is goddeliljk. De rest is goor natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik ga nooit naar de Mac maar die Macflurry met stroopwafels lijkt me wel lekker eigenlijk.
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Och, zo lang het nog niet afgelopen is het wel leuk om mee te lezen. En het duurt nog maar 10 minuten, dus best kans dat deze volgende week nog open is.
Dat is ie ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik ga nooit naar de Mac maar die Macflurry met stroopwafels lijkt me wel lekker eigenlijk.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef Desmonkey het volgende:
Mystic Two's toekomstbeeld in een oliebollenkraam.
Da's waar, maar vergeet niet dat die arme jonge weduwnaar binnen no-time uitgekotst werd door veel, heel veel mensen. Dus te veel achtergrondverhaal kan ook vaak tegen ze werken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef Shoombak het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
heb ze dan ook een ichsias ofzeauu?
Dat vind ik altijd zo opvallend inderdaad, ook bij X Factor UK gaat het altijd veel meer om ontroerende achtergrondverhalen bij mensen die juist erg goed zijn, maar hier is het altijd 80% kneuzenkermis.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef Shoombak het volgende:
"Hebben ze al gezoend?"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
Die LOI reclame blijft leuk
Sooooow, hallow
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als die Galjaard (zo heet ie toch?) ook buiten de deur n**kt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |