dat was toch een surinamer? die 'n beetje op Quincy leek?!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar de indo heb je niet gemist toch?
Had je de verwarming te hoog gezet toen het te koud was buiten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ze repareren en vervangen toch mooi wel.
Beter een ster in je voorruit dan een voorruit in je ster...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ze repareren en vervangen toch mooi wel.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
De eerste die gene die Disturbia zingt en door is naar de liveshows verklaar ik tot winnaar
Hoesow?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
De eerste die gene die Disturbia zingt en door is naar de liveshows verklaar ik tot winnaar
quote:25 jaar na de oprichting is Centerfold terug in een volledig gewijzigde bezetting, bestaand uit de half-Egyptische Melissa, de Hollandse Samantha en de Zuid-Amerikaanse Rachel. Het trio neemt in Londen een album op met de producer van George Michael.
Ga in godsnaam niet naar carglass, puur vanwege die reclames. Concurrenten genoeg!!! (autotaalglas ofzo?)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nog niet, eerst mijn ruit vervangen die na reparatie kapot is gegaan
Liever een ster in je voorruit dan een voorruit in je...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had je de verwarming te hoog gezet toen het te koud was buiten?
Weet je wel wat er dan kan gebeuren met dat sterretje?
uhumquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |