Oh! Zie!quote:
dit komt vast zo welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:24 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Dat ze nog geen apart topic hebben..
Heb er een paar maanden eentje gehad. Typisch ding dat je 2 maanden gebruikt en dan weg laat stoffen...helaas...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik wil een Wii en Super Mariomaar ik heb geen geld ervoor.
no shit? ik dacht 23 ofzo (val ik weer door de mand, ik luister altijd maar half en kijk maar eh voor een kwartquote:
Nja als ie zwanger wordt issie in ieder geval niet meer leuk!quote:
Valt wel mee. Je moet ook niet de Intertoys binnen lopen voor de games, die hebben alleen maar zooiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb er een paar maanden eentje gehad. Typisch ding dat je 2 maanden gebruikt en dan weg laat stoffen...helaas...
Super Mario is echt zo'n spel dat ik wil spelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb er een paar maanden eentje gehad. Typisch ding dat je 2 maanden gebruikt en dan weg laat stoffen...helaas...
Maar de indo heb je niet gemist toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
no shit? ik dacht 23 ofzo (val ik weer door de mand, ik luister altijd maar half en kijk maar eh voor een kwart)
Gordon?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Die lul weer met zijn sterretje.
heel goedquote:
Nog niet, eerst mijn ruit vervangen die na reparatie kapot is gegaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef Vlarp het volgende:
Carglass moet dood... nou ja, failliet dan dus
Mario Galaxy is ook erg goed. En deel 2 komt ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Super Mario is echt zo'n spel dat ik wil spelen.
Had m om laten bouwen, hoefde geen winkel meer in...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee. Je moet ook niet de Intertoys binnen lopen voor de games, die hebben alleen maar zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |