Centerfold is toch een NL meidengroep?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef Desmonkey het volgende:
Nederland mist wel een bandje a la centerfold of vanity 5.
Ik zal de tip in OUD zetten. Oh wacht, ik heb geen zin in een lynchpartij. Zeker niet als slachtofferquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Geef hun ouders de schuld. Deze generatie kinderen heeft niks anders te horen gekregen dan hoe ge-wel-dig ze wel niet zijn. Krijg je een beetje vertekend zelfbeeld van
Ja, die wil ik ook zien, daar zitten meestal de leuke mannen tussen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef babette21 het volgende:
waar blijven de 26-plussers trouwens?
Dat moet ik googlen, en daar heb ik geen tijd voor nuquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef Desmonkey het volgende:
Nederland mist wel een bandje a la centerfold of vanity 5.
Maar wel leukquote:
waar?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef Anonymousz het volgende:
straks komen die geile hoeren
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat moet ik googlen, en daar heb ik geen tijd voor nu
Die met die tumor was 31.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef babette21 het volgende:
Bestaan die nog? Die zijn nu toch al zeker in de 40.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Centerfold is toch een NL meidengroep?
En wss zo zwanger.quote:
Er zijn er al twee uitgebreid in beeld geweest in het begin.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef babette21 het volgende:
2 jongens?quote:
Maar die zingen toch niet meer?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Centerfold is toch een NL meidengroep?
We zijn overal hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal de tip in OUD zetten. Oh wacht, ik heb geen zin in een lynchpartij. Zeker niet als slachtoffer
leef je uitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:24 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Dat ze nog geen apart topic hebben..
preciesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook zien, daar zitten meestal de leuke mannen tussen.
Schwarzeneggert kon het ook.quote:
bij x factorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |