Maar hij durft er toch maar te staan, zal Mootie zeggenquote:
En zo is het!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar hij durft er toch maar te staan, zal Mootie zeggen
Ach, er is ook nog Nowlive Radio. Moeilijke keuze.quote:
Ik zit ff bij de buren idd... en het valt errûgg mee...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, er is ook nog Nowlive Radio. Moeilijke keuze.
What to do, what to do..
Tis heul gezelligquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:03 schreef tonja het volgende:
Nou, feest in SV.. Ik kan niet tegen feest.
Hij is nog steeds bezig, dus het is niet zo dat hij zich er makkelijk vanaf maakt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zal wel bij zichzelf denken: hoe komt deze avond om
Dat vind ik toch wel een hele prestatie van PeterN.quote:Op zondag 7 februari 2010 02:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds bezig, dus het is niet zo dat hij zich er makkelijk vanaf maakt.
Johan schijnt een hotel te hebben genomen in Apeldoorn, vanwege de vermoeidheid zag hij het niet zitten 2 uur terug te gaan rijden.
quote:Op zondag 7 februari 2010 09:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een hele prestatie van PeterN.
* Proestquote:Op zondag 7 februari 2010 11:26 schreef Toverheks het volgende:
Peter roept mensen op om op hem te stemmen voor een nieuw tv prog.
who`s in & who`s out.
Peter heeft voor vrijdag a.s. de meeste stemmen nodig, als je de meeste stemmen hebt ben je automatisch
in dat prog.
Peter vraagt via Hyves en hij maakt nu ook iets aan, Laysa verwijst Peter door naar HiDiHo.
http://www.whosinwhosout.nl/quote:Op zondag 7 februari 2010 11:42 schreef Toverheks het volgende:
1000 Stemmen of meer in ronde één: door naar ronde 2!
Stemmen boven de 1000 neem je mee naar ronde twee.
In ronde één maximaal 5000 stemmen.
Dus je kan straks stemmen op Peter, hij is een prfiel en verhaaltje nu schrijven.
quote:
Gelukkig mag je op meerdere personen stemmen, anders had ik het behoorlijk moeilijk gehad. Dido heeft ook best nog wat stemmen nodig, dus stem naast Peter ook nog even allemaal op Dido!!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
Monique van der Werff & Joep Sertons.
Hoe zit het met de rest van de acteurs?
Naast Monique, Joep en de 3 winnaars van deze site zitten er nog 6 vaste acteurs in de serie. Benieuwd wie dat zijn...? Hou de site goed in de gaten! Hier maken we ze binnenkort bekend.
Dus via stemmen op die persoon bemachtigd hij/zij ook een rol erin.
Hoorde dat Peter zei dat Dido ook mee deed, maar weet dat niet zeker.
Nee hoor, ze gaan zo beginnen.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:26 schreef Peter6000 het volgende:
Peter vergeet wel een beetje dat het vandaag Bob-dag is.
Dat hij vandaag in een assisterende rol Bob zou gaan helpen met zijn filmpje.
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig mag je op meerdere personen stemmen, anders had ik het behoorlijk moeilijk gehad. Dido heeft ook best nog wat stemmen nodig, dus stem naast Peter ook nog even allemaal op Dido!!!!![]()
Ik schrok gewoon toe ik het las.quote:
Ja, waar was je nou, ik helemaal in paniek, jij bent in zulke dingen een kei.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Toverheks zie dat je al een topic klaar hebt voor Peter en stemmen.
Dido heeft weer heel andere kwaliteiten.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Taal is echt haar ding, zeg maar. Daar heb je geen opleiding voor nodig.
Maar je eindigd uiteindelijk met de cameraquote:Op zondag 7 februari 2010 13:25 schreef Disana het volgende:
Wolken en lichtflitsen... er gaat heel wat in die opname zitten als ik ze zo hoor
Yep, en het kan ook morgen pas als Alsido er ook is.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar je eindigd uiteindelijk met de camera
maar niet 1-2-3....ook niet met een rookgordijnquote:Op zondag 7 februari 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, en het kan ook morgen pas als Alsido er ook is.
Vertelquote:Op zondag 7 februari 2010 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dido heeft weer heel andere kwaliteiten.
18 minuten aan de telefoon met Griekenland , met Vagelia, ze was naar de kerk geweest en dachtquote:Op zondag 7 februari 2010 13:23 schreef Toverheks het volgende:
Ja, waar was je nou, ik helemaal in paniek, jij bent in zulke dingen een kei.
maar met behulp van Pietje is het toch gelukt.
Geef haar je creditcard, dan kom je er gauw genoeg achter.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:31 schreef Toverheks het volgende:
Welke kwaliteiten heeft Dido dan??? echt ik kan niks bedenken
Oh wat leuk en wat lief, oke dan is het je helemaal vergevenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
18 minuten aan de telefoon met Griekenland , met Vagelia, ze was naar de kerk geweest en dacht
aan mij en familie.
En nee mijn creditkaart krijgt niemand, ik wil al mijn miljoenen niet met een ander delen hoor!!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geef haar je creditcard, dan kom je er gauw genoeg achter.
Hey blinde leuk dat je er ook bent, en nee ook niet een heel klein beetjequote:
Johan heeft alles wat Bob en Peter nodig hebben voor hun filmpje toevallig net zelf nodigquote:Op zondag 7 februari 2010 13:37 schreef Disana het volgende:
Peter heeft 'al het licht weggemaakt' in Johans kamer.
Verbluffend toch. Dat terwijl hij van de week ondanks de stress alle medewerking aan Bobs project wilde verlenen. Nu moet hij wel met iets héél goeds komen.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan heeft alles wat Bob en Peter nodig hebben voor hun filmpje toevallig net zelf nodig
Peter heeft z'n regie-petje op dus dat komt helemaal goed.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Verbluffend toch. Dat terwijl hij van de week ondanks de stress alle medewerking aan Bobs project wilde verlenen. Nu moet hij wel met iets héél goeds komen.
Dat zeg ik fluiterje.quote:
Er is ook geen reet te beleven Tinky.quote:
Nietquote:Op zondag 7 februari 2010 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is ook geen reet te beleven Tinky.
Nu ligt de stream er ook nog uit en de grote technicus Alsido is er niet. Hoe zal dit aflopen?![]()
Nu beeld op zwart.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:46 schreef Disana het volgende:
Alles ging prima totdat Johan kwam
Connecting to media...
Oh nee, 24/7 stream, je hebt gelijk.quote:
Ja toch? En wrs hebben ze niks in de gaten. Of er moet iemand bellen. Alweer!quote:
Ze is jarenlang in de weer geweest als verzorgster van demente bejaarden, dan verdien je al aardig wat credits en verder is het gewoon een schat van een meid.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:31 schreef Toverheks het volgende:
Welke kwaliteiten heeft Dido dan??? echt ik kan niks bedenken
Jij hebt toch Johans nummer?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja toch? En wrs hebben ze niks in de gaten. Of er moet iemand bellen. Alweer!
Ik wil wel even bellen hoor, no problem.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:52 schreef Disana het volgende:
Jij hebt toch Johans nummer?
Ustream krijgt geen contact meer met ze dus er zal een snoertje los zijn... had Johan niet een verlengkabeltje nodig?
Hij staat wel in de programma-gids, of we hem ook daadwerkelijk gaan zien is een tweede.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Komt Harry Loco vanavond nog om 22:00 uur?
Ja Harry zei op de chat van de week, hij had optreden ergens en kon om 22.00 uur in de Toko wezen.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Komt Harry Loco vanavond nog om 22:00 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |