http://www.whosinwhosout.nl/quote:Op zondag 7 februari 2010 11:42 schreef Toverheks het volgende:
1000 Stemmen of meer in ronde één: door naar ronde 2!
Stemmen boven de 1000 neem je mee naar ronde twee.
In ronde één maximaal 5000 stemmen.
Dus je kan straks stemmen op Peter, hij is een prfiel en verhaaltje nu schrijven.
quote:
Gelukkig mag je op meerdere personen stemmen, anders had ik het behoorlijk moeilijk gehad. Dido heeft ook best nog wat stemmen nodig, dus stem naast Peter ook nog even allemaal op Dido!!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
Monique van der Werff & Joep Sertons.
Hoe zit het met de rest van de acteurs?
Naast Monique, Joep en de 3 winnaars van deze site zitten er nog 6 vaste acteurs in de serie. Benieuwd wie dat zijn...? Hou de site goed in de gaten! Hier maken we ze binnenkort bekend.
Dus via stemmen op die persoon bemachtigd hij/zij ook een rol erin.
Hoorde dat Peter zei dat Dido ook mee deed, maar weet dat niet zeker.
Nee hoor, ze gaan zo beginnen.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:26 schreef Peter6000 het volgende:
Peter vergeet wel een beetje dat het vandaag Bob-dag is.
Dat hij vandaag in een assisterende rol Bob zou gaan helpen met zijn filmpje.
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig mag je op meerdere personen stemmen, anders had ik het behoorlijk moeilijk gehad. Dido heeft ook best nog wat stemmen nodig, dus stem naast Peter ook nog even allemaal op Dido!!!!![]()
Ik schrok gewoon toe ik het las.quote:
Ja, waar was je nou, ik helemaal in paniek, jij bent in zulke dingen een kei.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Toverheks zie dat je al een topic klaar hebt voor Peter en stemmen.
Dido heeft weer heel andere kwaliteiten.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Taal is echt haar ding, zeg maar. Daar heb je geen opleiding voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |