Maar hij durft er toch maar te staan, zal Mootie zeggenquote:

En zo is het!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar hij durft er toch maar te staan, zal Mootie zeggen

Ach, er is ook nog Nowlive Radio. Moeilijke keuze.quote:

Ik zit ff bij de buren idd... en het valt errûgg mee...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, er is ook nog Nowlive Radio. Moeilijke keuze.
What to do, what to do..

Tis heul gezelligquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:03 schreef tonja het volgende:
Nou, feest in SV.. Ik kan niet tegen feest.

Hij is nog steeds bezig, dus het is niet zo dat hij zich er makkelijk vanaf maakt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zal wel bij zichzelf denken: hoe komt deze avond om

Dat vind ik toch wel een hele prestatie van PeterN.quote:Op zondag 7 februari 2010 02:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds bezig, dus het is niet zo dat hij zich er makkelijk vanaf maakt.
Johan schijnt een hotel te hebben genomen in Apeldoorn, vanwege de vermoeidheid zag hij het niet zitten 2 uur terug te gaan rijden.

quote:Op zondag 7 februari 2010 09:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een hele prestatie van PeterN.

* Proestquote:Op zondag 7 februari 2010 11:26 schreef Toverheks het volgende:
Peter roept mensen op om op hem te stemmen voor een nieuw tv prog.
who`s in & who`s out.
Peter heeft voor vrijdag a.s. de meeste stemmen nodig, als je de meeste stemmen hebt ben je automatisch
in dat prog.
Peter vraagt via Hyves en hij maakt nu ook iets aan, Laysa verwijst Peter door naar HiDiHo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |