Maar je eindigd uiteindelijk met de cameraquote:Op zondag 7 februari 2010 13:25 schreef Disana het volgende:
Wolken en lichtflitsen... er gaat heel wat in die opname zitten als ik ze zo hoor
Yep, en het kan ook morgen pas als Alsido er ook is.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar je eindigd uiteindelijk met de camera
maar niet 1-2-3....ook niet met een rookgordijnquote:Op zondag 7 februari 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, en het kan ook morgen pas als Alsido er ook is.
Vertelquote:Op zondag 7 februari 2010 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dido heeft weer heel andere kwaliteiten.
18 minuten aan de telefoon met Griekenland , met Vagelia, ze was naar de kerk geweest en dachtquote:Op zondag 7 februari 2010 13:23 schreef Toverheks het volgende:
Ja, waar was je nou, ik helemaal in paniek, jij bent in zulke dingen een kei.
maar met behulp van Pietje is het toch gelukt.
Geef haar je creditcard, dan kom je er gauw genoeg achter.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:31 schreef Toverheks het volgende:
Welke kwaliteiten heeft Dido dan??? echt ik kan niks bedenken
Oh wat leuk en wat lief, oke dan is het je helemaal vergevenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
18 minuten aan de telefoon met Griekenland , met Vagelia, ze was naar de kerk geweest en dacht
aan mij en familie.
En nee mijn creditkaart krijgt niemand, ik wil al mijn miljoenen niet met een ander delen hoor!!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geef haar je creditcard, dan kom je er gauw genoeg achter.
Hey blinde leuk dat je er ook bent, en nee ook niet een heel klein beetjequote:
Johan heeft alles wat Bob en Peter nodig hebben voor hun filmpje toevallig net zelf nodigquote:Op zondag 7 februari 2010 13:37 schreef Disana het volgende:
Peter heeft 'al het licht weggemaakt' in Johans kamer.
Verbluffend toch. Dat terwijl hij van de week ondanks de stress alle medewerking aan Bobs project wilde verlenen. Nu moet hij wel met iets héél goeds komen.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan heeft alles wat Bob en Peter nodig hebben voor hun filmpje toevallig net zelf nodig
Peter heeft z'n regie-petje op dus dat komt helemaal goed.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Verbluffend toch. Dat terwijl hij van de week ondanks de stress alle medewerking aan Bobs project wilde verlenen. Nu moet hij wel met iets héél goeds komen.
Dat zeg ik fluiterje.quote:
Er is ook geen reet te beleven Tinky.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |