quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ff eerlijk. Tijd voor vers bloed, geen zin meer de hele tijd randmongolen als die turq te editten. Dan steek ik de schaarse vrije tijd die ik heb liever in buzzybee, dat meer en meer populair word, en derhalve ook gewoon veel meer aandacht nodig heeft dan vroeger
Hij kruipt niet als je de rem loslaat terwijl je stilstaat. Verder zie je de toerenteller heel raar doen als je gewoon rijdt, maar dat went wel. De meeste 340's hebben geen toerenteller dus daar zie je niets aanquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm, mijn pa zegt dat rijden met een vario anders gaat dan met een reguliere automaat. Iemand meer toelichting hierover?
Dus je moet altijd gasgeven om uberhaupt te bewegen. Moet wel de rem ingehouden worden om van P naar D te gaan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij kruipt niet als je de rem loslaat terwijl je stilstaat. Verder zie je de toerenteller heel raar doen als je gewoon rijdt, maar dat went wel. De meeste 340's hebben geen toerenteller dus daar zie je niets aan
Verder is het hetzelfde.
Het is sowieso wennen van handgeschakeld naar automaat danwel variomatic. Maar zulke dingen zijn goed om te weten, dankjewelquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:07 schreef Barcaconia het volgende:
Idd, gasgeven als je wilt bewegen. Er zit geen vloeistofkoppeling in zoals bij een gewone automaat maar een centrifugaalkoppeling (die dus op toerental reageert). Rem inhouden ben ik niet 100% zeker van, ik meen van wel.
Als je gasgeeft bij een tusenaceleratie is het niet alsof je in een auto rondrijdt met een behoorlijk versleten koppeling (heb ik ergens gelezen).quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm, mijn pa zegt dat rijden met een vario anders gaat dan met een reguliere automaat. Iemand meer toelichting hierover?
Ja want het toerental schiet direct flink omhoog. Die vario blijft altijd op het ideale toerental rijden dus als je het gas loslaat zakt ie gelijk flink, als je gas geeft gaat ie weer hard omhoog.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je gasgeeft bij een tusenaceleratie is het niet alsof je in een auto rondrijdt met een behoorlijk versleten koppeling (heb ik ergens gelezen).
Zeg, meneer de boomknuffelaar aka. hippie... Ik heb never nooit in dit topic wat gezegd over dat jij hier mod was of niet. Dus ga jij maar eens lekker paarden pijpen, want als een mod kan bashen, dan mag ik dat ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, zelfbenoemde knuffelturk aka PTA randjosti, ik ben hier al een paar maanden geen mod meer, dus ga lekker diarree gorchelen of zo?
Fristiquote:
paard pijpen sowieso lekkerder dan stront gorgelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zeg, meneer de boomknuffelaar aka. hippie... Ik heb never nooit in dit topic wat gezegd over dat jij hier mod was of niet. Dus ga jij maar eens lekker paarden pijpen, want als een mod kan bashen, dan mag ik dat ook
Lipjens <3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |