ow jaaa zonzoo!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeer terechte klacht !
Net zoals die reclame dat je je mobiel kan opsturen en er geld voor terug krijgt, sjanzoo ofzo...
Excuses dat ik het je hielp herinnerenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef Pantoffelsalade het volgende:
[..]
ow jaaa zonzoo!
*poef* en je mobiel is weg![]()
sorry sorryquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Excuses dat ik het je hielp herinneren![]()
200 euroquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:46 schreef Drinky het volgende:
Zonzoo
ze bieden 200 voor een iPhone 3GS 32GB
Voor die prijs wil ik ze ook wel overkopen met gratis verzendkosten
Ze sturen het naar een goed doel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zie net dat 200 euro het maximale bedrag is wat ze weg geven voor een telefoon.
Ik weet alleen niet zeker of het nou een bedrijf met een winstoogmerk is, of dat alles naar een goed doel gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij de goudsmith waar je persoonlijk naar binnen kan lopen krijg je zelfs meer geld en kan je mee kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:05 schreef Babovic het volgende:
Wat een kut reclame zeg. Vraag me echt af of er mensen zijn die zo dom zijn om hun goud op te sturen naar dit soort bedrijfjes.
Goudsmith.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:06 schreef wise het volgende:
[..]
bij de goudsmith waar je persoonlijk naar binnen kan lopen krijg je zelfs meer geld en kan je mee kijken.
Hun taxeren hetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:35 schreef electronique het volgende:
hoeveel euro krijg je daar per gram?
De Gamma reclame is koelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:37 schreef boudemaniak het volgende:
Elke reclame is kut... Gaan we over elke aparte reclame een topic openen?
Uitzondering die de regel bevestigd:quote:
quote:
je weet zeker dat je word opgelicht dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:36 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hun taxeren het
http://www.postalgold.nl/hoewerkthet
Wat een onzin, gouden kabelsquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Misschien kun jij je gouden kabels opsturen naarPostal Gold
, geluidstechnicus?
Godver ik moest lachen mag deze in mijn fobo?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:21 schreef borned het volgende:
Met z'n blije bakkes!
wat een tamme kaasvlinder, afschieten die gek
Voornamelijk paupers en kampers en de onderlaag der bevolking die hun goud opsturenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:13 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Haha! TS, je bent me voor. Ik zag die reclame ook net op tv. Toen dacht ik ook: laat ik er straks eens een topic over openen
Een terechte klacht dus, mensen die werkelijk hun goud opsturen moeten echt postnataal geaborteerd worden
Je krijgt waarschijnlijk maar een tientje voor je trouwring.
25% van de Nederlanders zowiezoquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:14 schreef -Datdus- het volgende:
Je stuurt je goud en daarna krijg je je geld.lol wie doet zo iets!
vergeet hun goude tanden nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Ensaf het volgende:
Het lijkt mij een betrouwbare partij. Vanavond maar even met de schep het kerkhof op voor wat trouwringen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Ensaf het volgende:
Het lijkt mij een betrouwbare partij. Vanavond maar even met de schep het kerkhof op voor wat trouwringen.
* proest *quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Ensaf het volgende:
Sterf vuile stink hoer met je vierkante rot kut kop en pruik!quote:Postalgold stuurde mij 450 euro, dat is gewoon fantastisch
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:19 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
25% van de Nederlanders zowiezo![]()
(...)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Ensaf het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Sterf vuile stink hoer met je vierkante rot kut kop en pruik!
quote:Postal Gold stuurde mij 450 euro, dat was echt fantastisch.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:38 schreef Hard_Feesten het volgende:
Dus je stuurt het op en daarna bepalen ze wat ze er voor geven?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:40 schreef Florian_ het volgende:
Ik erger me vooral aan het gebruik van twee keer het woord 'hebt' in de eerste zin.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:26 schreef Stigmator het volgende:
[..]
Nee, zij moeten jou vertrouwen met het taxeren van het goud?![]()
Ik denk niet dat je veel vraagtekens kan zetten bij het bepalen van de waarde, want anders zou zo'n bedrijf vrij snel over de kop gaan. Een consumentenbond kan namelijk makkelijk zelf een test doen waarbij ze eerst zelf de waarde laten bepalen en het goud vervolgens opsturen. De reden dat ze geen tarieven opgeven is omdat het goud dat in sieraden word gebruikt niet 100% goud is (24-karaat), maar altijd een deel koolstof bevat om het hard te maken. Dit word dus gemeten in het aantal karaat en bepaalt dus ook de waarde per gewichtseenheid.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:33 schreef Ensaf het volgende:
In Engeland hebben ze een hele serie reclame's!
http://www.postalgold.com/aboutus
Idd ik zou me de pleuris schrikkenquote:
snel mijn oude muntencollectie op de post doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:52 schreef artofdead het volgende:
[..]
Idd ik zou me de pleuris schrikken
Inderdaad kut reclame.
En ze kijken alleen naar het gewicht in goud en niet in het vakmanschap waar dus
ook veel waarde aan kan zitten.
Als je bijvoorbeeld munten uit 1576 daar laat verkopen krijg je misschien 2 euro ofzo?
En idd een grafreclame, een grote scam.
vind je dat niet suuuperrrsssquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:40 schreef Morero het volgende:
Ongewenst goud...Is dat net zoiets als ongewenste intimiteiten en ongewenste mail?
Maar waarom moet die vent ieder woord met een "S" eindigen?
"Hebtsss u ook ongewensts goudsss..."
lolz no life?quote:Op woensdag 21 juli 2010 02:25 schreef MeneerGoud het volgende:
Hebt u gouden juwelen die u niet meer nodig hebt?
ik heb zo een vaag vermoeden dat jij geen halve mil op je rekening gaat zien van postalgoldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:35 schreef Belle_Elle het volgende:
Ik irriteer me ook altijd mateloos aan die 25 kilo ongewenste klomp goud onder mijn bed. Dit bedrijf is echt een uitkomst. Zou er zo mee in zee gaan als die vent niet zo'n vreselijke Tell Sell bakkes had.
+1quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:35 schreef Belle_Elle het volgende:
Ik irriteer me ook altijd mateloos aan die 25 kilo ongewenste klomp goud onder mijn bed. Dit bedrijf is echt een uitkomst. Zou er zo mee in zee gaan als die vent niet zo'n vreselijke Tell Sell bakkes had.
My gold sledgehammerquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef shadowflash het volgende:
[..]
My gold sledgehammer![]()
als dat ding van echt goud was , kreeg je hem niet meer van de grond
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef shadowflash het volgende:
[..]
My gold sledgehammer![]()
als dat ding van echt goud was , kreeg je hem niet meer van de grond
Of gewoon alles wat enigsinds vergeeld is opsturenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:57 schreef Luberto het volgende:
[b]Kunnen we dit bedrijf niet om zeep helpen?![]()
Zij ons neppen, wij hun neppen!!!!!!!![]()
Iedereen moet zo veel mogelijk retourzakjes opvragen, en dan gevuld met oude elektronica cq witte poeder terug sturen!!!!!
Dat kost hun veel geld!!!!![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef shiftknop het volgende:
Na al mijn sieraden opgestuurd te hebben naar Postal Gold hoef ik nooit meer te werken. Chuck de hond (ja die van garage Liekendiek) heeft mij na mijn vreugde ook nog even flink genomen. Na deze dierensex dus echt nooit meer wat anders dan Postal Gold.
Postal Gold langdurige erecties goede sex gratis hond goede vergoeding
Ja, daar dacht ik gelijk al aan! Het is toch een enveloppe waar ze het goud in moeten doen? Nou, even schudden met de enveloppe als je de geadresseerde ziet en hop, enveloppe achterovergedruktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:34 schreef Poemgirl het volgende:
Zou ook grappig zijn als de postbode ontdekt dat er goud in het 'retourpakketje' zit en het lekker zelf meeneemt
Doen, en de uitkomst hier posten plzquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:36 schreef Hoogheid het volgende:
Ik wil ook zo'n envelop op mijn dubbelfriss ketting op te sturen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef padlarf het volgende:
"Hebt u ook gouden juwlen die u niet meer nodig hebt?"
HEEFT HEEFT HEEFT HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Mag allebei, al ben ik wel met je eens dat heeft beter klinktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef padlarf het volgende:
![]()
![]()
Ja, of hebtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef padlarf het volgende:
![]()
![]()
Ik weet dat het mag, desondanks irriteert het me mateloosquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mag allebei, al ben ik wel met je eens dat heeft beter klinkt
Een dude hier op werk bij mij lijkt er precies opquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:39 schreef Hyman het volgende:
Die Nederlandse versie heb ik het dan over. Wat een ontzettend kak accent heeft die kerel zeg![]()
echt een verschrikkelijk irritante reclame.
Ik wilde hier een filmpje plaatsen van de reclame in kwestie, maar ze hebben een kapotte link op hun site staan.
Je hoeft niet naar west want die heb ik al geplunderd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Ensaf het volgende:
Leat hem voorts kielhalen ende geselen deze godslasterende pootvastige heaumoseksuee!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:21 schreef borned het volgende:
Met z'n blije bakkes!
wat een tamme kaasvlinder, afschieten die gek
Haha daar heb ik er ook nog wel een paar van liggen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:36 schreef Hoogheid het volgende:
Ik wil ook zo'n envelop op mijn dubbelfriss ketting op te sturen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |