SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef shiftknop het volgende:
Na al mijn sieraden opgestuurd te hebben naar Postal Gold hoef ik nooit meer te werken. Chuck de hond (ja die van garage Liekendiek) heeft mij na mijn vreugde ook nog even flink genomen. Na deze dierensex dus echt nooit meer wat anders dan Postal Gold.
Postal Gold langdurige erecties goede sex gratis hond goede vergoeding
Ja, daar dacht ik gelijk al aan! Het is toch een enveloppe waar ze het goud in moeten doen? Nou, even schudden met de enveloppe als je de geadresseerde ziet en hop, enveloppe achterovergedruktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:34 schreef Poemgirl het volgende:
Zou ook grappig zijn als de postbode ontdekt dat er goud in het 'retourpakketje' zit en het lekker zelf meeneemt
Doen, en de uitkomst hier posten plzquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:36 schreef Hoogheid het volgende:
Ik wil ook zo'n envelop op mijn dubbelfriss ketting op te sturen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef padlarf het volgende:
"Hebt u ook gouden juwlen die u niet meer nodig hebt?"
HEEFT HEEFT HEEFT HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Mag allebei, al ben ik wel met je eens dat heeft beter klinktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef padlarf het volgende:
![]()
![]()
Ja, of hebtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef padlarf het volgende:
![]()
![]()
Ik weet dat het mag, desondanks irriteert het me mateloosquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mag allebei, al ben ik wel met je eens dat heeft beter klinkt
Een dude hier op werk bij mij lijkt er precies opquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:39 schreef Hyman het volgende:
Die Nederlandse versie heb ik het dan over. Wat een ontzettend kak accent heeft die kerel zeg![]()
echt een verschrikkelijk irritante reclame.
Ik wilde hier een filmpje plaatsen van de reclame in kwestie, maar ze hebben een kapotte link op hun site staan.
Je hoeft niet naar west want die heb ik al geplunderd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Ensaf het volgende:
Het lijkt mij een betrouwbare partij. Vanavond maar even met de schep het kerkhof op voor wat trouwringen.
Leat hem voorts kielhalen ende geselen deze godslasterende pootvastige heaumoseksuee!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:21 schreef borned het volgende:
Met z'n blije bakkes!
wat een tamme kaasvlinder, afschieten die gek
Haha daar heb ik er ook nog wel een paar van liggen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:36 schreef Hoogheid het volgende:
Ik wil ook zo'n envelop op mijn dubbelfriss ketting op te sturen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |